Ik denk familie....quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
Benieuwd, zouden het familieleden zijn, of oude deelnemers ofzo?
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind die voorstukjes van Merel Westrik echt superirritant.
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:49 schreef Postbus100 het volgende:
Lijkt altijd of ze buiten adem is.... in de uitzending ookquote:Op woensdag 13 november 2019 19:49 schreef Postbus100 het volgende:
Dat zal een maand of 3 a 4 zijn gok ik. Vorig seizoen had 61 afleveringen, dus 12-13 weken. Er zal tijdens de opnames vast wel wat buffer zitten, en misschien ook wel een keertje een weekje niks.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:00 schreef Dazalbest het volgende:
Hoe lang zijn ze eigenlijk van huis?
Maar blijven altijd in een huis samen toch? Eerdere seizoenen zag je daar veel meer van meen ik..... Maar misschien ook eruit gekniptquote:Op woensdag 13 november 2019 20:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat zal een maand of 3 a 4 zijn gok ik. Vorig seizoen had 61 afleveringen, dus 12-13 weken. Er zal tijdens de opnames vast wel wat buffer zitten, en misschien ook wel een keertje een weekje niks.
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:58 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
[..]
Lijkt altijd of ze buiten adem is.... in de uitzending ook
Ook echt van die non-onderwerpen, die zogenaamd de moderne jonge vrouw moet aansprekenquote:
Net5 kennende hebben ze dat eruit gekniptquote:Op woensdag 13 november 2019 20:07 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Maar blijven altijd in een huis samen toch? Eerdere seizoenen zag je daar veel meer van meen ik..... Maar misschien ook eruit geknipt
Ja vind dat er zo dik bovenop liggen bij de Linda programma's..... vond haar sommige dingen best leuk presenteren maar dit vind ik niks....quote:Op woensdag 13 november 2019 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
Ook echt van die non-onderwerpen, die zogenaamd de moderne jonge vrouw moet aanspreken
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:16 schreef WheeleE het volgende:
Shit...volgens mij heb ik mezelf gespoilerd via de wikipediapagina van de winnaar van vorig jaar
Eigen schuld, had ik maar voorzichtiger moeten zijn.quote:
Toch niet om uit te zoeken hoe lang de opnames duren he?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Eigen schuld, had ik maar voorzichtiger moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |