abonnement Unibet Coolblue
pi_189717883
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189717912
De moeite waard zijn om tijd aan te spenderen.
Houd van poesjes
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:38:49 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189717939
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Ik kan (kon) dat meestal wel. Had vroeger veel vrouwelijke vriendinnen die mij waardeerde omdat ik juist niet voor de seks ging. Maar toch zijn die vriendschappen verwaterd en soms heb ik spijt dat ik niet heb geprobeerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:39:12 #4
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189717946
Ga een vriendschap met een homo aan.
pi_189717974
Met welk doel? Zoek je een mannelijk vriendschap, of vind je het leuk om iemand lang te laten smachten naar iets wat-ie nooit gaat krijgen?

Er zijn zat mannen die geen seks met je willen, maar wat bied je wel als er geen relatie inzit? Ben je “one of te guys”, ben je avontuurlijk, val je op vrouwen en kan je “mee op jacht”..
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:41:26 #6
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189717986
Aseksuele mannen zoeken?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189718006
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:40 schreef _I het volgende:
Met welk doel? Zoek je een mannelijk vriendschap, of vind je het leuk om iemand lang te laten smachten naar iets wat-ie nooit gaat krijgen?

Er zijn zat mannen die geen seks met je willen, maar wat bied je wel als er geen relatie inzit? Ben je “one of te guys”, ben je avontuurlijk, val je op vrouwen en kan je “mee op jacht”..
Maar is dat dan het enige wat een man in zijn vrienden zoekt? Het lijkt me zo beperkt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189718019
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef Lunatiek het volgende:
Ga een vriendschap met een homo aan.
Best tip ever :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189718024
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar is dat dan het enige wat een man in zijn vrienden zoekt? Het lijkt me zo beperkt?
Nee, het zijn enkele suggesties.
pi_189718125
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef _I het volgende:

[..]

Nee, het zijn enkele suggesties.
Ah ok.
Het is gewoon spijtig om te horen dat je als vrouw geen toegevoegde waarde zou hebben voor een gewone vriendschap. Ik vind het net altijd leuk om mannelijke vrienden te hebben, maar heb er nooit over nagedacht dat ik wel eens een blok aan het been zou zijn :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189718211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ah ok.
Het is gewoon spijtig om te horen dat je als vrouw geen toegevoegde waarde zou hebben voor een gewone vriendschap. Ik vind het net altijd leuk om mannelijke vrienden te hebben, maar heb er nooit over nagedacht dat ik wel eens een blok aan het been zou zijn :o
Haha, dat ben je ook niet.

“Hoe hou je hem zo lang mogelijk in de friendzone”... Das heel wat anders dan dat je graag mannelijke vrienden hebt. Het klinkt als uitstel... Waarom zou je het willen uitstellen en iemand willen dwingen in een friendzone, als je weet dat iemand seks zou willen.

Gaat dit over iemand zo lang mogelijk uit je bed houden maar wel interesse blijven opwekken, of gaat het om een gelijkwaardige vriendschap tussen man en vrouw.

Beetje lange uitleg.. Maar dat was zeg maar de gedachtegang. :D
pi_189718271
Vriendschappen sluiten met homo's.
pi_189718350
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:54 schreef _I het volgende:

[..]

Haha, dat ben je ook niet.

“Hoe hou je hem zo lang mogelijk in de friendzone”... Das heel wat anders dan dat je graag mannelijke vrienden hebt. Het klinkt als uitstel... Waarom zou je het willen uitstellen en iemand willen dwingen in een friendzone, als je weet dat iemand seks zou willen.

Gaat dit over iemand zo lang mogelijk uit je bed houden maar wel interesse blijven opwekken, of gaat het om een gelijkwaardige vriendschap tussen man en vrouw.

Beetje lange uitleg.. Maar dat was zeg maar de gedachtegang. :D
Aha, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Het enige wat je eventueel zou kunnen doen is afspreken dat je een x-aantal dates enkel wil praten om elkaar te leren kennen. Dan kan de man nog kijken wat ie hiermee wil.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189718474
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Hangt eraf hoe oud ze zijn. Veel 80+ jarige mannen is het testosteron zodanig gedaald of is het libido al zo ingestort door medicatie dat je niets van ze te vrezen hebt.

Blijf van het 18 jarig spul vandaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189718538
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Gewoon praten zoals je hier doet, dan haken ze snel genoeg af.
pi_189718605
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Zeur constant dat alle mannen seks willen en klootzakken zijn. :P Schijnt heel goed te werken.
pi_189718918
Vraag, uitgerekend jij, hier nou om tips om mannen nóg langer aan het lijntje te houden?

Sorry, maar daarin kan niemand op FoK zich aan je huidige vaardigheden meten. We zijn op dat gebied hier allemaal zondagsamateurs terwijl jij al meerdere seizoenen in de Premier League speelt.

Gewoon doen wat je al deed dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189718956
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ah ok.
Het is gewoon spijtig om te horen dat je als vrouw geen toegevoegde waarde zou hebben voor een gewone vriendschap. Ik vind het net altijd leuk om mannelijke vrienden te hebben, maar heb er nooit over nagedacht dat ik wel eens een blok aan het been zou zijn :o
TS zoekt geen mannelijke vrienden. TS zoekt de perfecte man, die ook nog eens geduldig afwacht totdat TS er na 6 maanden daten eens achter is of hij verdere avances mag maken. Soort van voetveeg dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189719022
Wat is je doel dan hiermee?
pi_189719042
Voor mij zijn er twee soorten vrouwen:
1. Die ik wil neuken en daarna weg
2. Die ik niet perse wil neuken maar bij wil zijn, neuken is een leuke bijkomstigheid.
pi_189719096
Ja: geen seks hebben.
pi_189719099
Zeg gewoon aan het begin van de vriendschap 'ik ga je niet neuken. Repeat after me 'Ik zal niet neuken met geeninspiratie1235'. Oke. Wil je dan nog steeds een drankje doen dit weekend?
pi_189719281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:52 schreef Harlekien het volgende:
Voor mij zijn er twee soorten vrouwen:
1. Die ik wil neuken en daarna weg
2. Die ik niet perse wil neuken maar bij wil zijn, neuken is een leuke bijkomstigheid.
Eens.
pi_189719306
Niet meteen neuken is naar een hoger niveau tillen me dunkt.
pi_189719353
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2019 20:09:06 ]
pi_189719405
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef zarGon het volgende:
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).
En op zn minst over gefantaseerd mits je niet lelijk bent.
pi_189719451
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:55 schreef -Straw- het volgende:
Ja: geen seks hebben.
Inderdaad, alleen liefde bedrijven O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189719712
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Ik heb altijd ook platonische vriendinnen gehad. Dus ik snap eigenlijk jouw vraag niet. Volgens mij is het niet heel abnormaal, ondanks dat jij het wel zo ziet.
pi_189719739
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef zarGon het volgende:
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).
Nee hoor. Soms is iemand wel leuk, maar seksueel roept ze toch niet echt wow! op.
pi_189719874
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef zarGon het volgende:
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).
Dit dus
pi_189720059
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef zarGon het volgende:
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).
Mwah, dat klopt niet helemaal. Er kan best iemand tussen zitten waar je gewoon geen seksuele aantrekkingskracht bij hebt maar toch graag mag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189720991
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:46 schreef probeer het volgende:

[..]

TS zoekt geen mannelijke vrienden. TS zoekt de perfecte man, die ook nog eens geduldig afwacht totdat TS er na 6 maanden daten eens achter is of hij verdere avances mag maken. Soort van voetveeg dus.
Nee dat was een andere user, die Innocence en nog wat :P. Zij werkte echt zo en wou bij wijze van spreken na 6 maanden kruisverhoren en testen een huwelijksaanzoek vooraleer een man één vinger op haar mocht leggen.
Geeninspiratie wil zelfs helemaal geen lief (of toch geen gewone jongen).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189722102
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee dat was een andere user, die Innocence en nog wat :P. Zij werkte echt zo en wou bij wijze van spreken na 6 maanden kruisverhoren en testen een huwelijksaanzoek vooraleer een man één vinger op haar mocht leggen.
Geeninspiratie wil zelfs helemaal geen lief (of toch geen gewone jongen).
Meh, en ik vond mn post #17 nog wel zo leuk en gevat :s

In dat geval:

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:55 schreef matigeuser het volgende:
Zeg gewoon aan het begin van de vriendschap 'ik ga je niet neuken. Repeat after me 'Ik zal niet neuken met geeninspiratie1235'. Oke. Wil je dan nog steeds een drankje doen dit weekend?
Dit. Maar dan wellicht 'ik wil vriendschap, geen relatie' ipv 'ik ga je niet neuken'. Dat klinkt nogal bot.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189722294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 22:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Meh, en ik vond mn post #17 nog wel zo leuk en gevat :s

In dat geval:
[..]

Dit. Maar dan wellicht 'ik wil vriendschap, geen relatie' ipv 'ik ga je niet neuken'. Dat klinkt nogal bot.
'Ik ga je niet neuken' is duidelijker. :Y
pi_189722497
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

'Ik ga je niet neuken' is duidelijker. :Y
Ja, daar houden mannen toch van: duidelijkheid?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189722598
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja, daar houden mannen toch van: duidelijkheid?
Ja precies :D
pi_189722769
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

'Ik ga je niet neuken' is duidelijker. :Y
Ok fair enough. Ik zie het inderdaad ook nog wel gebeuren dat er een man tussen zit die bij 'wel vriendschap geen relatie' denkt, 'goh, ze zei niets over fwb ...'.

'Ik ga je niet neuken' is idd het duidelijkst.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189722934
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:12 schreef -Straw- het volgende:

[..]

En op zn minst over gefantaseerd mits je niet lelijk bent.
meeste vrouwen willen hier niet aan, verbaast me lichtelijk dat jij er zo reëel in staat. wat vind je daar verder van? is het iets waar je niet aan probeert te denken? is het een reden om geen mannelijke vrienden te houden?
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:37:53 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189727321
Voor je vrienden heb je toch wel wat over? Open die benen nou gewoon voor je maatje.
pi_189727637
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef zarGon het volgende:
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).
Eens.
pi_189727897
Bedankt voor de reacties had niet verwacht serieuze antwoorden te krijgen thanks voor de moeite

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
De moeite waard zijn om tijd aan te spenderen.
Dat is nogal een breed begrip, maar dat zal wel per individuele man verschillen.


quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik kan (kon) dat meestal wel. Had vroeger veel vrouwelijke vriendinnen die mij waardeerde omdat ik juist niet voor de seks ging. Maar toch zijn die vriendschappen verwaterd en soms heb ik spijt dat ik niet heb geprobeerd.
Dat is jammer. Heb je spijt dat je niks probeerde omdat de vriendschappen nu verwaterd zijn of omdat je toch voor de seks wou gaan? Verwateren je vriendschappen met mannen niet?

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef Lunatiek het volgende:
Ga een vriendschap met een homo aan.
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:58 schreef Jaeger85 het volgende:
Vriendschappen sluiten met homo's.
Dat heb ik geprobeerd en dat is ook de beste optie. Echter merk ik bij homo's soms dat zij neerkijken op sommige vrouwelijke eigenschappen. Maar dat kan in mn eigen hoofd zitten. Ook kan het zijn dat ze doen alsof ze homo zijn maar eigenlijk toch bi zijn. Maar goed, a. Zo aantrekkelijk ben ik toch niet zelfs niet voor alleen seks en b. Biseksuele mannen zijn toch zeldzaam

quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:40 schreef _I het volgende:
Met welk doel? Zoek je een mannelijk vriendschap, of vind je het leuk om iemand lang te laten smachten naar iets wat-ie nooit gaat krijgen?

Er zijn zat mannen die geen seks met je willen, maar wat bied je wel als er geen relatie inzit? Ben je “one of te guys”, ben je avontuurlijk, val je op vrouwen en kan je “mee op jacht”..
Het was meer een theoretische vraag of als advies voor andere, datende meiden/vrouwen. Ik ben op dit moment niet echt op zoek maar vroeg me af of het mogelijk was. Ik heb weinig te bieden. Ik kan bijv niet met mannen meepraten over dingen als voetbal , maar zelfs al zou ik het voor hen gaan kijken, dan zouden zij niet voor mij naar dokters of iets dergelijks gaan kijken. Het moet van beiden kanten komen. Ja, ik vond het vroeger romantisch als een man ten minste wel kan wachten en zich niet beledigd voelt maar blij als hij jarenlang in de friendzone zit. Echter zou het wel uit hemzelf moeten komen, en zou ik nooit een man door misleiding aan het lijntje willen houden. Hebben mannen wel lesbische vriendinnen dan? Zijn die juist niet nog van minder toegevoegde waarde omdat ze en vrouw zijn en er ook nog eens geen mogelijkheid is tot seks. Of willen de mannelijke vrienden dan dat zij gaat zoenen met andere vrouw voor hun neus om van toegevoegde waarde te zijn

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef Detroit het volgende:
Aseksuele mannen zoeken?
Dat is een super idee voor vrouwen op zoek naar meer dan alleen seks maar hbestaan die? Volgens mij is dat ook echt mega zeldzaam bij mannen of niet?

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:48 schreef Lenny77 het volgende:

Ah ok.
Het is gewoon spijtig om te horen dat je als vrouw geen toegevoegde waarde zou hebben voor een gewone vriendschap. Ik vind het net altijd leuk om mannelijke vrienden te hebben, maar heb er nooit over nagedacht dat ik wel eens een blok aan het been zou zijn :o
Als ze al vrienden zijn, dan denk ik niet dat je een blok aan het been bent maar dat je er wel in bent geslaagd om een platonische vriendschap met mannen te hebben als vrouw, wat wel bijzonder is. Wat maakt dat je dit gevoel van hen krijgt dan?

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:04 schreef Lenny77 het volgende:
Aha, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Het enige wat je eventueel zou kunnen doen is afspreken dat je een x-aantal dates enkel wil praten om elkaar te leren kennen. Dan kan de man nog kijken wat ie hiermee wil.
In het verleden heb ik dat wel eens geprobeerd, maar het was niet echt een succes. Ik had toch het gevoel dat ik ze aan het lijntje hield.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:14 schreef Godshand het volgende:

Hangt eraf hoe oud ze zijn. Veel 80+ jarige mannen is het testosteron zodanig gedaald of is het libido al zo ingestort door medicatie dat je niets van ze te vrezen hebt.

Blijf van het 18 jarig spul vandaan...
Ik moest hier wel om lachen :D

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon praten zoals je hier doet, dan haken ze snel genoeg af.
Ja, maar friendzone zit er dan niet meer in.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:24 schreef Generationalpha het volgende:
Zeur constant dat alle mannen seks willen en klootzakken zijn. :P Schijnt heel goed te werken.
Waarvoor werkt het dan? Dat die mannen mij vermijden of bekritiseren ja

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:44 schreef probeer het volgende:
Vraag, uitgerekend jij, hier nou om tips om mannen nóg langer aan het lijntje te houden?

Sorry, maar daarin kan niemand op FoK zich aan je huidige vaardigheden meten. We zijn op dat gebied hier allemaal zondagsamateurs terwijl jij al meerdere seizoenen in de Premier League speelt.

Gewoon doen wat je al deed dus.
Als jij het zegt dan moet ik mijn strategie maar niet veranderen nee.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:46 schreef probeer het volgende:
TS zoekt geen mannelijke vrienden. TS zoekt de perfecte man, die ook nog eens geduldig afwacht totdat TS er na 6 maanden daten eens achter is of hij verdere avances mag maken. Soort van voetveeg dus.
Niet 6 maanden. Minimaal 5 jaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef Harlekien het volgende:
Wat is je doel dan hiermee?
Geleidelijke afname van inwisselbaarheid. Nou ja, dat zou een tip voor andere vrouwen kunnen zijn want het is niet een doel dat ik zelf meer heb, vroeger wel maar nu niet meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:52 schreef Harlekien het volgende:
Voor mij zijn er twee soorten vrouwen:
1. Die ik wil neuken en daarna weg
2. Die ik niet perse wil neuken maar bij wil zijn, neuken is een leuke bijkomstigheid.
Ok informatief maar wat is dan het verschil tussen deze 2 typen vrouwen? Wat moet een vrouw bij jou doen om het 1 of het ander te worden?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:55 schreef -Straw- het volgende:
Ja: geen seks hebben.
Maar stel een meisje of vrouw die aantrekkelijk is voor mannen gaat veel om met een jongen /man. Vroeg of laat zal hij het dan niet meer accepteren dat hij in de friendzone zit en seks willen en anders een andere "platonische vriendin" zoeken. He topic gaat om de manier om dat dan te voorkomen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:55 schreef matigeuser het volgende:
Zeg gewoon aan het begin van de vriendschap 'ik ga je niet neuken. Repeat after me 'Ik zal niet neuken met geeninspiratie1235'. Oke. Wil je dan nog steeds een drankje doen dit weekend?
Dat zou het meisje/de vrouw die een platonische vriendschap wil de jongen/man inderdaad kunnen laten zeggen. Alleen zal de jongen/man waarschijnlijk bij voorbaat al afhaken met reacties als "ben geen robot", "laat me niet commanderen" enz.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:05 schreef Generationalpha het volgende:
Eens.
Wat is het verschil tussen de typen vrouwen bij jou dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Niet meteen neuken is naar een hoger niveau tillen me dunkt.
Nou Landgeld vindt van niet

quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef zarGon het volgende:
Mannen die vrienden met je willen zijn, willen je ook neuken. Ze kunnen zich beheersen (omdat bezet bijvoorbeeld), maar als het kon, zouden ze het allemaal doen. Ze doen het niet, en zullen het ontkennen, maar ze willen wel (of hebben op een bepaald moment gewild).
Echt goede jarenlange vriendinnen? Die beschouw je toch als een soort familie, dan word je toch al misselijk als je eraan denkt ook al zijn ze objectief gezien aantrekkelijk? :? En geen handvol maar landvol is normaal de opvatting bij mannen dus waarom wil je dan uitgerekend een vriendschap bezoedelen door je gedachten aan seks met hun te voeden? Ik snap dat niet maarja, misschien bij kortere vriendschappen maar alsnog. Anders was het nooit een echte platonische vriendschap, maar dus een eenzijdige seksloze relatie. Dat kan dus romantisch zijn, maar niet als de ande dat niet weet en in de waan is dat het wel een platonische vriendschap is.

quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:12 schreef -Straw- het volgende:

En op zn minst over gefantaseerd mits je niet lelijk bent.
Dat ben ik zelf dus gelukkig wel

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:30 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb altijd ook platonische vriendinnen gehad. Dus ik snap eigenlijk jouw vraag niet. Volgens mij is het niet heel abnormaal, ondanks dat jij het wel zo ziet.
Hoe zijn die ontstaan? Hebben jullie dezelfde interesses of kunnen jullie goed praten/lachen of zo?

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
Nee dat was een andere user, die Innocence en nog wat :P. Zij werkte echt zo en wou bij wijze van spreken na 6 maanden kruisverhoren en testen een huwelijksaanzoek vooraleer een man één vinger op haar mocht leggen.
Geeninspiratie wil zelfs helemaal geen lief (of toch geen gewone jongen).
Dat klopt helemaal ja. Toch ben ik nu wel gefascineerd /benieuwd of Innocence uiteindelijk een man heeft weten te scoren die aan haar eisen voldoet

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 22:54 schreef probeer het volgende:
Meh, en ik vond mn post #17 nog wel zo leuk en gevat :s

In dat geval:

Dit. Maar dan wellicht 'ik wil vriendschap, geen relatie' ipv 'ik ga je niet neuken'. Dat klinkt nogal bot.
Nee hoor, is juist duidelijk idd.

quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:37 schreef Twiitch het volgende:
Voor je vrienden heb je toch wel wat over? Open die benen nou gewoon voor je maatje.
Nee want als vrouw denk je dan "ik wordt toch nooit verliefd op die gast".
Maar dan willen ze dat je alsnog wel verliefd doet, (zoenen, handen strelen blabla). En als je dan ondanks je eigen verwachtingen toch echt verliefd wordt zijn ze je maatje niet meer en dumpen je. Niet allemaal wellicht, maar hoef zo'n kans niet meer

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:
Eens.
hebbjij vrouwelijke vrienden? Weten die dit?

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 01-11-2019 12:36:52 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189727986
Geen idee, ben wel benieuwd. Ik heb in mijn leven maar 1 mannelijke vriend gehad die nooit over seks is begonnen, maar je kunt niet in hun hoofd kijken natuurlijk.
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:38:17 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189728033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
De moeite waard zijn om tijd aan te spenderen.
Dit dus. Zat vriendinnen waar ik geen sex mee zou willen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189728279
Toch wel hulde voor de TS dat ze moeite doet op iedereen te reageren.. _O_

Ondanks haar bizarre stellingen en vragen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189728359
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
-knip
Tuurlijk heb je wel wat te bieden. Er zijn zat mannen die op zoek zijn naar iemand om voor te zorgen en om gelukkig samen mee te zijn, zonder voetbal of andere “mannendingen”.

Als jij een man zoekt maar pas laat in je relatie seks wil is dat vast ook mogelijk. Je plaatst dan alleen niet iemand in de friendzone, je gaat gewoon een relatie aan zonder seks, waarbij seks later alsnog een optie zal zijn.

Alles is mogelijk!
pi_189728435
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoe zijn die ontstaan? Hebben jullie dezelfde interesses of kunnen jullie goed praten/lachen of zo?
Ik ontmoet mensen en sommigen zijn leuk genoeg om contact mee te houden. En gelijke interesses, lol kunnen maken, enz. is daarin uiteraard van belang.

Kortom, zoiets ontstaat organisch. En geslacht maakt daarbij niet zo uit.

Dat er mannen zijn die bij iedere vrouw ook een mogelijke cumdump zien wil ik overigens niet ontkennen. Ik vind het zelf vooral iets heel onvolwassen hebben.
pi_189728629
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:37 schreef Twiitch het volgende:
Voor je vrienden heb je toch wel wat over? Open die benen nou gewoon voor je maatje.
_O_
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 13:27:24 #48
441859 crew  Lenny77
pi_189728651
Je schrijft: inwisselbaarheid afremmen door lang met iemand te zijn zonder sex, en dit liefst 5 jaar.
Maar hoe zie je dat dan? Een vrouw heeft maar een paar vruchtbare jaren en de meeste mannen zijn ook liever jonger dan 50 voor kinderen te hebben. Je 'verspilt' zo wel heel wat jaren! En misschien telkens voor niets.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189728670
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Geen idee, ben wel benieuwd. Ik heb in mijn leven maar 1 mannelijke vriend gehad die nooit over seks is begonnen, maar je kunt niet in hun hoofd kijken natuurlijk.
Het ligt ook wel gewoon aan hoe knap iemand is. Ik heb bloedmooie (niet-relationele) vriendinnen gehad toen ik 18-20 was maar daar fantaseerde ik stiekem echt wel over hoor. :@ Ik denk wel dat mannen, hoe lullig het ook is, bij een mooie vrouw wel stiekem vrijwel altijd denken: Hartstikke leuk gesprek hebben we nu maar wat zou ik je graag alle hoeken van de kamer laten zien.
pi_189728833
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het ligt ook wel gewoon aan hoe knap iemand is. Ik heb bloedmooie (niet-relationele) vriendinnen gehad toen ik 18-20 was maar daar fantaseerde ik stiekem echt wel over hoor. :@ Ik denk wel dat mannen, hoe lullig het ook is, bij een mooie vrouw wel stiekem vrijwel altijd denken: Hartstikke leuk gesprek hebben we nu maar wat zou ik je graag alle hoeken van de kamer laten zien.
Ik ben me er van bewust en ik vind dat oprecht heel jammer, maar het is wat het is.
pi_189728847
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:40 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik ben me er van bewust en ik vind dat oprecht heel jammer, maar het is wat het is.
Ben jij bloedmooi dan? :)

En on-topic: Het is ook gewoon een stukje biologie natuurlijk. Zolang je met die gedachtes geen gekke dingen doet is er helemaal niets mis mee om lekker aan seks met vrienden of vriendinnen te denken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 13:42:28 ]
pi_189728959
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben jij bloedmooi dan? :)

En on-topic: Het is ook gewoon een stukje biologie natuurlijk. Zolang je met die gedachtes geen gekke dingen doet is er helemaal niets mis mee om lekker aan seks met vrienden of vriendinnen te denken.
Ik vind mezelf een enorme rotkop hebben maar niet iedereen is het daarmee eens :P
Ja nee dat klopt indd.
pi_189729022
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:48 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik vind mezelf een enorme rotkop hebben maar niet iedereen is het daarmee eens :P
Ja nee dat klopt indd.
Waarom vind je het oprecht heel jammer dan? Nou moet ik als aanvulling er wel bij zeggen dat ik toen ik 18-20 was zo desperate voor seks was (en het uiteraard nooit had) dat ik bij wijze van spreken dikke Bertha uit Trutjeshoek nog had gedaan. :')
pi_189729023
quote:
Ik werd er door een andere user op gewezen dat ik je verwarde met iemand anders, waarvoor mijn excuses.

Ik zou oprecht aan het begin van jullie vriendschap / contact, heel expliciet benoemen dat je alleen maar vriendschap zoekt. Zonder seks.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189729061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom vind je het oprecht heel jammer dan? Nou moet ik als aanvulling er wel bij zeggen dat ik toen ik 18-20 was zo desperate voor seks was (en het uiteraard nooit had) dat ik bij wijze van spreken dikke Bertha uit Trutjeshoek nog had gedaan. :')
Ik vind het jammer dat er altijd een 'hidden agenda' lijkt te zijn. Het contact is nooit helemaal oprecht.
pi_189729097
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat er altijd een 'hidden agenda' lijkt te zijn. Het contact is nooit helemaal oprecht.
Ik weet niet of die verborgen agenda bij mij achter zat hoor. Op dat moment was seks met die vrouwen totaal onrealistisch en dat realiseerde ik me ook wel. Dus ook nooit enige toenadering tot seks gezocht met hun. (Alleen in mijn hoofd.)
pi_189729124
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ok informatief maar wat is dan het verschil tussen deze 2 typen vrouwen? Wat moet een vrouw bij jou doen om het 1 of het ander te worden?
Verschilt bij iedereen, een vrouw kan voor de ene man een neukobject zijn en voor de ander meer dan dat. Het is dan wel typisch dat veel vrouwen dan altijd voor de man vallen die hun als neukobject zien, maar dat is een andere discussie.

Wanneer er een click is dan is seks niet zo belangrijk voor me. Dat mannen alleen aan seks denken is bullshit vind ik. Ik vind een diepgaande click belangrijker met een vrouw waar ik iets aan zie. Er zijn genoeg vrouwen om seks mee te hebben, maar een diepgaande connectie is veel waardevoller. Maar goed, zo ben ik.

Overigens heb ik ook wel vrouwelijke vriendinnen gehad maar in mijn geval was er altijd wel een bepaalde spanning. Met sommige van deze vriendinnen heb ik dan ook op een bepaald punt mee in bed gelegen. Maar dit betekende niets, anders had ik het ook niet gedaan.

Oftewel, in mijn geval, wanneer ik een goede connectie met je heb dan draait het niet om seks. En dan bedoel ik geen vriendschappelijk connectie.

Wanneer ik je lekker vind maar er is geen click dan wil ik je neuken.

Wanneer je een vriendin van me bent dan bestaat er een kans dat ik je wil neuken maar zal het niets betekenen.

Ik denk zoiets.

(Je hebt natuurlijk altijd vrouwen die voor iedereen alleen als neukobject wordt gezien maar dat doen ze vaak zelf)
pi_189729131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik weet niet of die verborgen agenda bij mij achter zat hoor. Op dat moment was seks met die vrouwen totaal onrealistisch en dat realiseerde ik me ook wel. Dus ook nooit enige toenadering tot seks gezocht met hun. (Alleen in mijn hoofd.)
Nee ik zeg ook niet bij jou of welke willekeurige man dan ook. Het gaat om mijn ervaringen met man-vrienden. Zoals ik al zei heb ik 1 vriend gehad die nooit over seks begon. De andere mannen die ik ooit als vriendschappelijk contact beschouwde dus wel ;) weet niet hoeveel het er exact waren maar wel meer dan 20.
pi_189729139
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat er altijd een 'hidden agenda' lijkt te zijn. Het contact is nooit helemaal oprecht.
Ligt er ook aan met wie je contact hebt hoor.
pi_189729148
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Nee ik zeg ook niet bij jou of welke willekeurige man dan ook. Het gaat om mijn ervaringen met man-vrienden. Zoals ik al zei heb ik 1 vriend gehad die nooit over seks begon. De andere mannen die ik ooit als vriendschappelijk contact beschouwden dus wel ;) weet niet hoeveel het er exact waren maar wel meer dan 20.
En wat weerhield jou er dan van om toch lekker een keer er voor te gaan? Er zaten vast ook wel leuke mannen bij toch?

Of gaat dat gewoon in tegen je principes?
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:00:23 #61
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189729159
Typisch zijn die vrouwen die 3 mannelijke vrienden hebben maar zeggen "nee, hij wil geen seks van me hij is gewoon echt een hele goeie vriend van me". Terwijl wij als mannen wel beseffen dat wanneer de kans zich voor zou doen ze er alle drie tegelijk op zouden vliegen. Zielig eigenlijk.
pi_189729163
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En wat weerhield jou er dan van om toch lekker een keer er voor te gaan? Er zaten vast ook wel leuke mannen bij toch?

Of gaat dat gewoon in tegen je principes?
Ik ben aseksueel dus ik heb daar echt compleet geen behoefte aan :D
pi_189729184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ligt er ook aan met wie je contact hebt hoor.
Dat is inderdaad wel zo, het waren toch altijd de wat meer simpele mannen die er zo opzichtig over waren.
pi_189729203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Verschilt bij iedereen, een vrouw kan voor de ene man een neukobject zijn en voor de ander meer dan dat. Het is dan wel typisch dat veel vrouwen dan altijd voor de man vallen die hun als neukobject zien, maar dat is een andere discussie.

Wanneer er een click is dan is seks niet zo belangrijk voor me. Dat mannen alleen aan seks denken is bullshit vind ik. Ik vind een diepgaande click belangrijker met een vrouw waar ik iets aan zie. Er zijn genoeg vrouwen om seks mee te hebben, maar een diepgaande connectie is veel waardevoller. Maar goed, zo ben ik.

Overigens heb ik ook wel vrouwelijke vriendinnen gehad maar in mijn geval was er altijd wel een bepaalde spanning. Met sommige van deze vriendinnen heb ik dan ook op een bepaald punt mee in bed gelegen. Maar dit betekende niets, anders had ik het ook niet gedaan.

Oftewel, in mijn geval, wanneer ik een goede connectie met je heb dan draait het niet om seks. En dan bedoel ik geen vriendschappelijk connectie.

Wanneer ik je lekker vind maar er is geen click dan wil ik je neuken.

Wanneer je een vriendin van me bent dan bestaat er een kans dat ik je wil neuken maar zal het niets betekenen.

Ik denk zoiets.

(Je hebt natuurlijk altijd vrouwen die voor iedereen alleen als neukobject wordt gezien maar dat doen ze vaak zelf)
Zoiets ja.
pi_189729227
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel zo, het waren toch altijd de wat meer simpele mannen die er zo opzichtig over waren.
Meestal zijn de mannen die opzichtig op zoek zijn diegene die het nooit hebben :X
pi_189729259
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik ben aseksueel dus ik heb daar echt compleet geen behoefte aan :D
Ah excuses, dan begrijp ik het inderdaad.
pi_189729334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:04 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Meestal zijn de mannen die opzichtig op zoek zijn diegene die het nooit hebben :X
Zoals ik destijds. :) Ik denk dat dit wel een goede tip is voor vrouwen ja. Laat je niet te snel in met mannen die nooit seks hebben.
pi_189729359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zoals ik destijds. :) Ik denk dat dit wel een goede tip is voor vrouwen ja. Laat je niet te snel in met mannen die nooit seks hebben.
Als je regelmatig seks hebt en je weet hoe je dat 'regelt'. Dan weet je dat je het niet opzichtig moet maken. Tenminste, dat is mijn perceptie. Ik was ook ooit zo dat ik opzichtig ernaar op zoek was, maar dat was toen ik nog maagd was geloof ik.
pi_189729726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:13 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Als je regelmatig seks hebt en je weet hoe je dat 'regelt'. Dan weet je dat je het niet opzichtig moet maken. Tenminste, dat is mijn perceptie. Ik was ook ooit zo dat ik opzichtig ernaar op zoek was, maar dat was toen ik nog maagd was geloof ik.
Ik was er opzichtig naar op zoek zonder het ter sprake te brengen. :') Helemaal een garantie voor succes kan ik je vertellen.
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 16:16:51 #71
441859 crew  Lenny77
pi_189731224
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:40 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik ben me er van bewust en ik vind dat oprecht heel jammer, maar het is wat het is.
Dit -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189731265
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit -O-
Stiekem kicken de meeste vrouwen er wel op de gedachte dat wanneer ze het zouden willen ze seks met een vriend van hun kunnen hebben.
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 16:22:30 #73
441859 crew  Lenny77
pi_189731278
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:21 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Stiekem kicken de meeste vrouwen er wel op de gedachte dat wanneer ze het zouden willen ze seks met een vriend van hun kunnen hebben.
Nee dus niet.
De vriendschap is nooit meer hetzelfde dan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189731391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:21 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Stiekem kicken de meeste vrouwen er wel op de gedachte dat wanneer ze het zouden willen ze seks met een vriend van hun kunnen hebben.
Er zijn zeker vrouwen die dat juist wel een spannende gedachte vinden ja. Alleen maar leuk toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 16:36:40 ]
pi_189731409
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Allereerst mijn complimenten voor de fantastische TT, serieuze lemming done right. _O_ Ik zou inzetten op jezelf zo onaantrekkelijk mogelijk maken, doe/zeg dingen die in niemand lustgevoelens op zouden kunnen roepen. ^O^
pi_189735280
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
:')

Als je het seksuele spel niet speelt, dan waarom een relatie? Zoek gewoon vrouwelijke vriendinnen, aseksuelen of homo's voor vriendschap in dat geval. Of een online vriend aan de andere kant van de wereld. Fysieke intimiteit is een essentieel onderdeel van een relatie voor reguliere stellen.

Overigens als je van tevoren al alle fysieke intimiteit en eventueel seks gaat afhouden, dan wens ik je veel succes in het daten. Je moet afleren neer te kijken op seks en je moet accepteren dat 'gefaalde' pogingen tot het ontwikkelen van een relatie bij het leven horen. Of je houdt het zoals het is en accepteert dat je niet geschikt bent voor een "reguliere" relatie.

Je kunt misschien nog wel voor de wat meer "nerdish", onzekere mannen gaan, wellicht dat die wat meer geduld hebben en een kusje voldoende vinden.
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:37:08 #77
451005 Grems
Clown World
pi_189735373
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Een aantrekkelijke persoonlijkheid ontwikkelen.
pi_189736909
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Een aantrekkelijke persoonlijkheid ontwikkelen.
Juist niet! Daar willen mannen juist seks mee hebben!
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 22:26:07 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189737695
yes, weer een nieuw geeninspiratie1235 topic!
What can change the nature of a man?
pi_189738251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En wat weerhield jou er dan van om toch lekker een keer er voor te gaan? Er zaten vast ook wel leuke mannen bij toch?

Of gaat dat gewoon in tegen je principes?
Dan is de vriendschap helemaal niet meer normaal.

Dat snap je toch ook wel :P

Seks is niet altijd het antwoord op alles.
pi_189743653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En wat weerhield jou er dan van om toch lekker een keer er voor te gaan? Er zaten vast ook wel leuke mannen bij toch?

Of gaat dat gewoon in tegen je principes?
Een leuke man hoeft nog steeds geen seks-materiaal te zijn?
Heeft weinig met principes te maken, lijkt me, maar simpelweg gebrek aan seksuele aantrekkingskracht. Iemand alleen maar 'leuk' vinden, zou voor mij niet voldoende zijn om er seks mee te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189743677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:21 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Stiekem kicken de meeste vrouwen er wel op de gedachte dat wanneer ze het zouden willen ze seks met een vriend van hun kunnen hebben.
Echt niet. Als ik een echt goede vriend heb, wil ik helemaal niet aan seks denken en ook niet dat hij dat doet. Dat vertroebelt het contact.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189743678
Hiervoor is de homo nou uitgevonden, mochten mensen zich nog afvragen wat toch in hemelsnaam het biologische nut van die schepsels zijn.
Eens kijken
pi_189743706
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:43 schreef Maharski het volgende:
Hiervoor is de homo nou uitgevonden, mochten mensen zich nog afvragen wat toch in hemelsnaam het biologische nut van die schepsels zijn.
Dan mogen vrouwen dus blij zijn dat jij er bent. ^O^ _O_
pi_189743746
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:43 schreef Maharski het volgende:
Hiervoor is de homo nou uitgevonden, mochten mensen zich nog afvragen wat toch in hemelsnaam het biologische nut van die schepsels zijn.
Om frigide vrouwen te entertainen? Fijn dat er eindelijk een doel is voor deze groep dolende zielen.
pi_189743753
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:49 schreef _I het volgende:

[..]

Om frigide vrouwen te entertainen? Fijn dat er eindelijk een doel is voor deze groep dolende zielen.
Leave geeninspiratie1235 alone! :'( :( Zij is goed hoe ze is! _O_
  Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 11:53:57 #87
441859 crew  Lenny77
pi_189743792
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:49 schreef _I het volgende:

[..]

Om frigide vrouwen te entertainen? Fijn dat er eindelijk een doel is voor deze groep dolende zielen.
Dus je bent frigide als je geen sex wil met jan en alleman of je vrienden?
Vreemd :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189743824
Ik vind het zo'n idioot idee dat je als man alleen maar met vrouwen om zou gaan om de seks.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_189743895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:56 schreef TTSS het volgende:
Ik vind het zo'n idioot idee dat je als man alleen maar met vrouwen om zou gaan om de seks.
Inderdaad. Alleen gepijpt worden is ook gewoon goed toch?
pi_189743999
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen gepijpt worden is ook gewoon goed toch?
Hahaha
pi_189744102
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus je bent frigide als je geen sex wil met jan en alleman of je vrienden?
Vreemd :{
Het onderwerp was de homo die gemaakt was ter entertainment, niet wat ik vind van TS.

En ja, je bent frigide als je geen seks wil. Dat Jan en Alleman verzin je er zelf bij.
pi_189744114
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Leave geeninspiratie1235 alone! :'( :( Zij is goed hoe ze is! _O_
Die is toch geen homo. }:|
pi_189745152
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:49 schreef _I het volgende:
Om frigide vrouwen te entertainen? Fijn dat er eindelijk een doel is voor deze groep dolende zielen.
Ja. Alles heeft nut in de natuur!
Eens kijken
pi_189754763
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Geen idee, ben wel benieuwd. Ik heb in mijn leven maar 1 mannelijke vriend gehad die nooit over seks is begonnen, maar je kunt niet in hun hoofd kijken natuurlijk.
Dat onderstreept mijn stelling wel :D dus je vermoed dat die ene ook eigenlijk aan seks dacht maar het verborg?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:38 schreef Scorpie het volgende:

Dit dus. Zat vriendinnen waar ik geen sex mee zou willen.
Waarom niet?

quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:58 schreef Godshand het volgende:
Toch wel hulde voor de TS dat ze moeite doet op iedereen te reageren.. _O_

Ondanks haar bizarre stellingen en vragen...
Waarom zou je niet op iedereen reageren?
Wat is er bizar aan dit topic? Je hebt wel een heel breed begrip van bizar. De psychologische definitie daarvan is toch echt meer een topic over bijvoorbeeld een waarschuwing voor een nucleaire explosie in 3047 door genetisch gemanipuleerde kolonie mensen op Saturnus wat nu voorspelt kan worden aan de hand van het specifieke patroon op planten in het tropisch regenwoud. In plaats van een topic over een dergelijk doodnormaal onderwerp als friendzone.

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef _I het volgende:
Tuurlijk heb je wel wat te bieden. Er zijn zat mannen die op zoek zijn naar iemand om voor te zorgen en om gelukkig samen mee te zijn, zonder voetbal of andere “mannendingen”.

Als jij een man zoekt maar pas laat in je relatie seks wil is dat vast ook mogelijk. Je plaatst dan alleen niet iemand in de friendzone, je gaat gewoon een relatie aan zonder seks, waarbij seks later alsnog een optie zal zijn.

Alles is mogelijk!
Bedankt dat je wel denkt dat ook ik iets te bieden heb. Maar ik wil helemaal niet dat er voor me gezorgd wordt. En hoe ga je dan een relatie aan zonder seks zonder dat de ander gaat zeuren, is dan mijn vraag?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

Ik ontmoet mensen en sommigen zijn leuk genoeg om contact mee te houden. En gelijke interesses, lol kunnen maken, enz. is daarin uiteraard van belang.

Kortom, zoiets ontstaat organisch. En geslacht maakt daarbij niet zo uit.

Dat er mannen zijn die bij iedere vrouw ook een mogelijke cumdump zien wil ik overigens niet ontkennen. Ik vind het zelf vooral iets heel onvolwassen hebben.
Oke dat is wel goed dat je hierin geen onderscheid maakt qua geslacht. Ik ben het met je eens wat betreft dat laatste.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:27 schreef Lenny77 het volgende:
Je schrijft: inwisselbaarheid afremmen door lang met iemand te zijn zonder sex, en dit liefst 5 jaar.
Maar hoe zie je dat dan? Een vrouw heeft maar een paar vruchtbare jaren en de meeste mannen zijn ook liever jonger dan 50 voor kinderen te hebben. Je 'verspilt' zo wel heel wat jaren! En misschien telkens voor niets.
Nou zelf heb ik op dit moment geen wens om moeder te worden en weet ook niet of een kinderwens er uberhaupt ooit zal komen. Maar voor vrouwen die wel kinderen willen kan het een probleem zijn ja. Toch is te snel aan kinderen beginnen ook een probleem denk ik . Heb meerdere verhalen gehoord van zogenaamd charmante mannen die gewelddadig bleken. Dat wil je toch niet als de vader van je kinderen. Meestal ontdek je iemands ware aard later pas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:28 schreef Generationalpha het volgende:
Het ligt ook wel gewoon aan hoe knap iemand is. Ik heb bloedmooie (niet-relationele) vriendinnen gehad toen ik 18-20 was maar daar fantaseerde ik stiekem echt wel over hoor. :@ Ik denk wel dat mannen, hoe lullig het ook is, bij een mooie vrouw wel stiekem vrijwel altijd denken: Hartstikke leuk gesprek hebben we nu maar wat zou ik je graag alle hoeken van de kamer laten zien.
Tja waar je aan denkt heb je niet onder controle. Maar weerhield het feit dat jullie vrienden waren je dan helemaal niet? :?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:52 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom vind je het oprecht heel jammer dan? Nou moet ik als aanvulling er wel bij zeggen dat ik toen ik 18-20 was zo desperate voor seks was (en het uiteraard nooit had) dat ik bij wijze van spreken dikke Bertha uit Trutjeshoek nog had gedaan. :')
Maar had je Bertha dan ook echt aantrekkelijk gevonden? Zo nee waarom verwacht je dan dat een vrouw die jij niet aantrekkelijk vindt zich daartoe verlaagt? Zo ja waarom had je dan nooit een versierpoging gedaan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:52 schreef probeer het volgende:
Ik werd er door een andere user op gewezen dat ik je verwarde met iemand anders, waarvoor mijn excuses.

Ik zou oprecht aan het begin van jullie vriendschap / contact, heel expliciet benoemen dat je alleen maar vriendschap zoekt. Zonder seks.
Maakt niet uit. Ja, dat is denk ik het beste.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

Ik vind het jammer dat er altijd een 'hidden agenda' lijkt te zijn. Het contact is nooit helemaal oprecht.
Ja, precies. Dat stuit mij nou ook zo tegen de borst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef Harlekien het volgende:
Verschilt bij iedereen, een vrouw kan voor de ene man een neukobject zijn en voor de ander meer dan dat. Het is dan wel typisch dat veel vrouwen dan altijd voor de man vallen die hun als neukobject zien, maar dat is een andere discussie.

Wanneer er een click is dan is seks niet zo belangrijk voor me. Dat mannen alleen aan seks denken is bullshit vind ik. Ik vind een diepgaande click belangrijker met een vrouw waar ik iets aan zie. Er zijn genoeg vrouwen om seks mee te hebben, maar een diepgaande connectie is veel waardevoller. Maar goed, zo ben ik.

Overigens heb ik ook wel vrouwelijke vriendinnen gehad maar in mijn geval was er altijd wel een bepaalde spanning. Met sommige van deze vriendinnen heb ik dan ook op een bepaald punt mee in bed gelegen. Maar dit betekende niets, anders had ik het ook niet gedaan.

Oftewel, in mijn geval, wanneer ik een goede connectie met je heb dan draait het niet om seks. En dan bedoel ik geen vriendschappelijk connectie.

Wanneer ik je lekker vind maar er is geen click dan wil ik je neuken.

Wanneer je een vriendin van me bent dan bestaat er een kans dat ik je wil neuken maar zal het niets betekenen.

Ik denk zoiets.

(Je hebt natuurlijk altijd vrouwen die voor iedereen alleen als neukobject wordt gezien maar dat doen ze vaak zelf)
Waarom wil je zowel neuken met vrouwen waarmee je geen click hebt, als met vriendinnen? Maar niet met vrouwen waarmee je een niet-vriendschappelijke connectie voelt? Bedankt voor de lange uitleg, maar ik snap het nog steeds niet helemaal :? Maar dat zal wel aan mij liggen.

Waar haal je het vandaan dat vrouwen mannen willen die hen alleen maar als lustobject zien? Het is toch gewoon een mega afknapper als iemand je gewoon wil gebruiken om je lichaam en dan weer inwisselt voor een ander alsof het niets is, de enige reden die ik kan bedenken waarom vrouwen dat willen is omdat de man hen heeft wijsgemaakt dat zij voor hem wel "speciaal" is

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:00 schreef dagobertE6 het volgende:
:')_!!!!!!!!!
Wat bedoel je hiermee?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:00 schreef Harlekien het volgende:
Typisch zijn die vrouwen die 3 mannelijke vrienden hebben maar zeggen "nee, hij wil geen seks van me hij is gewoon echt een hele goeie vriend van me". Terwijl wij als mannen wel beseffen dat wanneer de kans zich voor zou doen ze er alle drie tegelijk op zouden vliegen. Zielig eigenlijk.
Waarom is dat zielig?

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:36 schreef Generationalpha het volgende:

Er zijn zeker vrouwen die dat juist wel een spannende gedachte vinden ja. Alleen maar leuk toch?
Jij kende die vrouwen? Want ik zelf sta er ook meer in als Lenny77.

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Allereerst mijn complimenten voor de fantastische TT, serieuze lemming done right. _O_ Ik zou inzetten op jezelf zo onaantrekkelijk mogelijk maken, doe/zeg dingen die in niemand lustgevoelens op zouden kunnen roepen. ^O^
Bedankt voor de tip, maar denk je niet dat dit mannen weg zou jagen? wie garandeert mij dan dat de mannen wel bij een super onaantrekkelijke vrouw lang in de friendzone blijven ipv dat ze haar vermijden en uitlachen of gewoon weer proberen te gebruiken voor seks?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:32 schreef Cockwhale het volgende:

:')

Als je het seksuele spel niet speelt, dan waarom een relatie? Zoek gewoon vrouwelijke vriendinnen, aseksuelen of homo's voor vriendschap in dat geval. Of een online vriend aan de andere kant van de wereld. Fysieke intimiteit is een essentieel onderdeel van een relatie voor reguliere stellen.

Overigens als je van tevoren al alle fysieke intimiteit en eventueel seks gaat afhouden, dan wens ik je veel succes in het daten. Je moet afleren neer te kijken op seks en je moet accepteren dat 'gefaalde' pogingen tot het ontwikkelen van een relatie bij het leven horen. Of je houdt het zoals het is en accepteert dat je niet geschikt bent voor een "reguliere" relatie.

Je kunt misschien nog wel voor de wat meer "nerdish", onzekere mannen gaan, wellicht dat die wat meer geduld hebben en een kusje voldoende vinden.
Dat laatste heb ik al gewoon gedaan hoor. Accepteren dat ik niet geschikt ben voor een relatie. Dit is meer een theoretisch topic. Waarom moeten topics altijd over de wens van een ts zelf gaan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:37 schreef Grems het volgende:

Een aantrekkelijke persoonlijkheid ontwikkelen.
Wat is een aantrekkelijke persoonlijkheid in jouw ogen?

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Juist niet! Daar willen mannen juist seks mee hebben!
Maak je zelf deel uit van de 0.1 procent mannen die op persoonlijkheid vallen dan? Zo ja waarom?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
yes, weer een nieuw geeninspiratie1235 topic!
Hier ben ik nou blij mee iemand die ten minste fan is van mijn topics

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:41 schreef miss_sly het volgende:

Een leuke man hoeft nog steeds geen seks-materiaal te zijn?
Heeft weinig met principes te maken, lijkt me, maar simpelweg gebrek aan seksuele aantrekkingskracht. Iemand alleen maar 'leuk' vinden, zou voor mij niet voldoende zijn om er seks mee te hebben.
Ja precies. Dat is gewoon het verschil tussen de mate van oppervlakkige aantrekkingskracht die mannen doorgaans bij vrouwen ervaren en amdersom.

quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:43 schreef Maharski het volgende:
Hiervoor is de homo nou uitgevonden, mochten mensen zich nog afvragen wat toch in hemelsnaam het biologische nut van die schepsels zijn.
Aannemend dat je met 'biologisch nut' alleen maar voortplanting bedoelt zorgt frigide vrouwen entertainen toch niet ervoor dat de homo's of frigide vrouwen dat krijgen? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:56 schreef TTSS het volgende:
Ik vind het zo'n idioot idee dat je als man alleen maar met vrouwen om zou gaan om de seks.
Waarom ga jij dan met vrouwen om? Voor de platonische vriendschap? Wat waardeer je aan hun?

quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:14 schreef _I het volgende:

Die is toch geen homo. }:|
Nee ben borderline.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 14:04 schreef Maharski het volgende:
Ja. Alles heeft nut in de natuur!
Nut voor wat? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 03-11-2019 00:49:05 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189755888
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Echt niet. Als ik een echt goede vriend heb, wil ik helemaal niet aan seks denken en ook niet dat hij dat doet. Dat vertroebelt het contact.
Nou ben ik toch benieuwd: waarom beleef jij (en kennelijk niet alleen jij) dat zo?
pi_189755954
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mannen willen bijna altijd seks. Nu is mijn vraag , zijn er ook manieren waarop mannen over te halen zijn om in de friendzone te blijven? Dat ze zo lang mogelijk op vriendschappelijk manier om te blijven gaan met vrouwen ipv zo snel mogelijk zijn zaad willen lozen?
Iemand nog tips & tricks?
Zoek je echte liefde?
pi_189756084
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 07:52 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Zoek je echte liefde?
Ik denk eerder dat ze pijn wil vermijden.
pi_189756304
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 08:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze pijn wil vermijden.
Dat zou goed kunnen. Ik hoopte op iets anders, maar goed.
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 09:08:36 #99
5428 crew  miss_sly
pi_189756393
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 07:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ben ik toch benieuwd: waarom beleef jij (en kennelijk niet alleen jij) dat zo?
Omdat je dan altijd op je hoede moet zijn. Nadenken bij wat je zegt, doet, hoe je je kleedt, of hij dingen niet verkeerd op kan pakken. Ik vind het helemaal niet kicken, alleen maar vermoeiend en het verpest de vriendschap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189756542
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:08 schreef miss_sly het volgende:

Omdat je dan altijd op je hoede moet zijn. Nadenken bij wat je zegt, doet, hoe je je kleedt, of hij dingen niet verkeerd op kan pakken. Ik vind het helemaal niet kicken, alleen maar vermoeiend en het verpest de vriendschap.
Ik snap aan de ene kant wel wat je zegt, maar dan denk ik eerder aan iemand die bevriend met jou zegt te zijn, maar feitelijk gewoon verliefd op jou is.

Terwijl ik eigenlijk meer de situatie bedoel dat iemand oprecht vriendschap met jou wil, maar omdat hij jou op zichzelf ook seksueel aantrekkelijk vindt er best een moment kan zijn (geweest) dat hij met jou naar bed zou gaan.
  zondag 3 november 2019 @ 09:32:50 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189756645
Enkel op gelezen.

Je wil niemand in de friendzone hebben. Dat betekend namelijk dat ze meer willen, zitten te wachten op meer.

Wat je zoekt is vriendschap. Friendzone is geen oprechte vriendschap, het is een lijdensweg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189756807
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Enkel op gelezen.

Je wil niemand in de friendzone hebben. Dat betekend namelijk dat ze meer willen, zitten te wachten op meer.

Wat je zoekt is vriendschap. Friendzone is geen oprechte vriendschap, het is een lijdensweg.
Yep. Iemand in de friendzone zal ook nooit blij voor je zijn als je een relatie vindt. Een vriend wel.
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 09:45:41 #103
5428 crew  miss_sly
pi_189756821
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap aan de ene kant wel wat je zegt, maar dan denk ik eerder aan iemand die bevriend met jou zegt te zijn, maar feitelijk gewoon verliefd op jou is.
Harlekien en Generationalpha hadden het niet hierover, zoals ik het lees. En in de post waarop ik reageerde zei Harlekien dat vrouwen er wel op kicken als ze weten dat een mannelijke vriend echt wel seks met hun wil. Dat is echt niet waar. Ik denk dat dat een van de verschillen tussen man en vrouw is: voor een vrouw is seks niet per se altijd aanwezig, een compliment als een man dat wil.


quote:
Terwijl ik eigenlijk meer de situatie bedoel dat iemand oprecht vriendschap met jou wil, maar omdat hij jou op zichzelf ook seksueel aantrekkelijk vindt er best een moment kan zijn (geweest) dat hij met jou naar bed zou gaan.
Als er een moment is geweest dat hij dat wellicht had gewild, kan ik nog accepteren. Maar dat moet echt verdwenen zijn in de loop van de vriendschap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189756842
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 00:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Die multiquotes halen echt het lol weg van (terug)reageren, vooral op mobiel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 09:47:39 ]
  zondag 3 november 2019 @ 09:52:25 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189756924
Neem een kort pittig kapsel, kom 30 kilo aan, ga lomp en onvrouwelijk bewegen en draag enkel nog trainingspakken. Dan is succes verzekerd.
pi_189757000
Zijn er mannen hier die vriendinnen hebben die ze op de een of andere manier niet aantrekkelijk vinden?

Dus fysiek aantrekkelijk omdat lekker wijf, emotioneel aantrekkelijk omdat je er lekker mee kunt praten over gevoel (hahaha), mentaal aantrekkelijk omdat intelligentie, dat soort dingen.

Of laat ik het anders zeggen: hebben jullie vriendinnen die de moeite waard zijn van jullie tijd en moeite die jullie op geen enkele manier aantrekkelijk vinden?

En dan heb ik het over "vriendinnen" eh, niet over vrouwen die je zo nu en dan ff 2 minuten spreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 09:58:47 ]
pi_189757281
Ja heb ik, komt omdat als ik ze ontmoet ik ze niet lichamelijk aantrekkelijk vond om wat voor reden dan ook en dan blijf je in dat ‘hokje’ zitten. Later kan ik dan opeens bedenken dat ze eigenlijk toch wel knap zijn, maar dat maakt dan niet dat ik ze opeens aantrekkelijk vind, ik ben daar heel statisch in.
pi_189757508
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 10:20 schreef Harmankardon het volgende:
Ja heb ik, komt omdat als ik ze ontmoet ik ze niet lichamelijk aantrekkelijk vond om wat voor reden dan ook en dan blijf je in dat ‘hokje’ zitten.
Waarom bleef je vrienden met haar? (Serieuze vraag, ik ben namelijk benieuwd waarom je moeite en tijd stak in de vriendschap.)

quote:
Later kan ik dan opeens bedenken dat ze eigenlijk toch wel knap zijn, maar dat maakt dan niet dat ik ze opeens aantrekkelijk vind, ik ben daar heel statisch in.
Zou je haar doen?

En die 'later', is ze dan een -
'vriendin-vriendin' of 'iemand die je kent-vriendin'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 10:35:44 ]
pi_189757527
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:45 schreef miss_sly het volgende:

Als er een moment is geweest dat hij dat wellicht had gewild, kan ik nog accepteren. Maar dat moet echt verdwenen zijn in de loop van de vriendschap.
Ik denk dat wat de mannen die roepen dat een man altijd seks zal willen met een vrouw als hij de kans krijgt en dus ook met vriendinnen niet zo zeer gaat om iemand die actief daarnaar op zoek is, maar meer een vorm van 'zou het niet weigeren' en wat mij betreft zegt die opmerking vooral iets over hen (en het kennelijke gebrek aan seksuele mogelijkheden icm hun verlangen daarnaar).

Ik zie het zo: vriendschap kun je ook hebben met een vrouw die je op zichzelf fysiek aantrekkelijk vindt. Dat lijkt mij ook totaal niet problematisch, tenzij je inderdaad zoals hierboven beschreven wanhopig op zoek bent naar seks en dus vanwege dat gedrag de boel gaat verpesten.

Dat je iemand fysiek aantrekkelijk vindt wil niet zeggen dat je meteen over die persoon gaat fantaseren, al kan dat natuurlijk wel, deels heb je dat ook niet in de hand (droom b.v.).

Op het moment dat je vriendschap hebt met iemand die je ook fysiek aantrekkelijk vindt ligt er natuurlijk altijd op de loer dat je verliefd kan worden op die persoon en deels zijn die processen denk ik ook complementair (verliefdheid draait ook om hoe die ander jou over jezelf laat voelen en daar zit vaak toch gedeelde interesses achter, bepaalde opvattingen, enz, allemaal zaken die ook bij vriendschap een rol spelen). Maar dat ontstaat dan toch niet om allerhande redenen. En dat kan natuurlijk ooit wegvallen. Er zijn genoeg voorbeelden van relaties die ontstaan zijn uit vriendschap.

Ik geloof ook niet dat het puur altijd vanuit de man zo is. Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen, dus daar lijkt mij een wederkerigheid in zitten. Wel denk ik dat mannen sneller een vriendschap kunnen verwarren met verliefdheid, omdat mannen onderling nu eenmaal wat anders met elkaar omgaan. Daar ligt aan de ene kant dan ook echt de meerwaarde van platonische vriendschappen met vrouwen, aan de andere kant zul je dan zien dat zeker op kwetsbare momenten mannen die verwarring kunnen hebben. Wat dus ook helemaal geen verliefdheid hoeft te zijn, maar meer een diep verlangen om te helen en dat verlangen te projecteren op de persoon waarbij je je veilig voelt.

Kortom: ik geloof er niet zo in dat mannen en masse naar bed willen met hun platonische vriendinnen en dat ze gewoon wachten op hun kans. Die mannen zullen er best zijn, net zoals er vrouwen zijn die met iedereen het bed induiken als ze wat aandacht krijgen. Maar ergens duidt dat vooral op emotionele instabiliteit. Als je lekker in je vel zit heb je daar, mijns inziens, geen last van.

Overigens zelf ook wel eens meegemaakt dat een vriendin aangaf interesse te hebben in meer. Was voor mij in de praktijk slechts aanleiding om gewoon duidelijk te maken hoe ik erin stond en dan was de lucht ook eigenlijk meestal wel geklaard. Maar goed, wellicht dat bij mannen dan het ego wat meer gestreeld wordt dat mannen er wat makkelijk overheen kunnen stappen.

Bij een echte verliefdheid waarbij de motieven niet meer kloppen, ja... dan houdt het op.
pi_189757537
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:52 schreef Hexagon het volgende:
kom 30 kilo aan
Zie je nou wel!
pi_189757611
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 09:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Omdat je dan altijd op je hoede moet zijn. Nadenken bij wat je zegt, doet, hoe je je kleedt, of hij dingen niet verkeerd op kan pakken. Ik vind het helemaal niet kicken, alleen maar vermoeiend en het verpest de vriendschap.
Mocht je zoiets merken, gewoon onmiddellijk de vriendschap verbreken dan. Hoeft hij geen valse hoop te houden en hoef jij je ook geen zorgen meer te maken om je pakket met zorgen.
  zondag 3 november 2019 @ 10:43:56 #112
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189757627
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef Lunatiek het volgende:
Ga een vriendschap met een homo aan.
Mijn ervaring is dat dat ook in veel gevallen leidt tot seks..
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 10:46:29 #113
5428 crew  miss_sly
pi_189757687
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat wat de mannen die roepen dat een man altijd seks zal willen met een vrouw als hij de kans krijgt en dus ook met vriendinnen niet zo zeer gaat om iemand die actief daarnaar op zoek is, maar meer een vorm van 'zou het niet weigeren' en wat mij betreft zegt die opmerking vooral iets over hen (en het kennelijke gebrek aan seksuele mogelijkheden icm hun verlangen daarnaar).

Ik zie het zo: vriendschap kun je ook hebben met een vrouw die je op zichzelf fysiek aantrekkelijk vindt. Dat lijkt mij ook totaal niet problematisch, tenzij je inderdaad zoals hierboven beschreven wanhopig op zoek bent naar seks en dus vanwege dat gedrag de boel gaat verpesten.

Dat je iemand fysiek aantrekkelijk vindt wil niet zeggen dat je meteen over die persoon gaat fantaseren, al kan dat natuurlijk wel, deels heb je dat ook niet in de hand (droom b.v.).

Op het moment dat je vriendschap hebt met iemand die je ook fysiek aantrekkelijk vindt ligt er natuurlijk altijd op de loer dat je verliefd kan worden op die persoon en deels zijn die processen denk ik ook complementair (verliefdheid draait ook om hoe die ander jou over jezelf laat voelen en daar zit vaak toch gedeelde interesses achter, bepaalde opvattingen, enz, allemaal zaken die ook bij vriendschap een rol spelen). Maar dat ontstaat dan toch niet om allerhande redenen. En dat kan natuurlijk ooit wegvallen. Er zijn genoeg voorbeelden van relaties die ontstaan zijn uit vriendschap.

Ik geloof ook niet dat het puur altijd vanuit de man zo is. Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen, dus daar lijkt mij een wederkerigheid in zitten. Wel denk ik dat mannen sneller een vriendschap kunnen verwarren met verliefdheid, omdat mannen onderling nu eenmaal wat anders met elkaar omgaan. Daar ligt aan de ene kant dan ook echt de meerwaarde van platonische vriendschappen met vrouwen, aan de andere kant zul je dan zien dat zeker op kwetsbare momenten mannen die verwarring kunnen hebben. Wat dus ook helemaal geen verliefdheid hoeft te zijn, maar meer een diep verlangen om te helen en dat verlangen te projecteren op de persoon waarbij je je veilig voelt.

Kortom: ik geloof er niet zo in dat mannen en masse naar bed willen met hun platonische vriendinnen en dat ze gewoon wachten op hun kans. Die mannen zullen er best zijn, net zoals er vrouwen zijn die met iedereen het bed induiken als ze wat aandacht krijgen. Maar ergens duidt dat vooral op emotionele instabiliteit. Als je lekker in je vel zit heb je daar, mijns inziens, geen last van.

Overigens zelf ook wel eens meegemaakt dat een vriendin aangaf interesse te hebben in meer. Was voor mij in de praktijk slechts aanleiding om gewoon duidelijk te maken hoe ik erin stond en dan was de lucht ook eigenlijk meestal wel geklaard. Maar goed, wellicht dat bij mannen dan het ego wat meer gestreeld wordt dat mannen er wat makkelijk overheen kunnen stappen.

Bij een echte verliefdheid waarbij de motieven niet meer kloppen, ja... dan houdt het op.
O, maar ik ben het denk ik grotendeels met je eens hoor. Ik kan als vrouw wellicht wat minder goed doorgronden hoe mannen in elkaar zitten, en dat hoeft van mij ook niet. Ik denk dat bij een goede vriendschap ook een zekere aantrekkingskracht is, omdat je iets voor iemand moet voelen om er vrienden mee te zijn. Met vrouwen toch ook als vrouw. Alleen is die aantrekkingskracht dan niet (misschien heel in het begin, maar dat verdwijnt dan) (meer) seksueel. Ik denk wel dat vrouwen dat eerder kunnen hebben dan mannen.

Ik vind het alleen tekenend dat er door sommige mannen vanuit gegaan wordt dat als een man toch wel leuk was, je er toch net zo goed wél seks mee had kunnen hebben. En leuk is niet gelijk aan seksuele aantrekkingskracht. Voor mij niet in ieder geval. Voor veel mannen ligt dat wellicht toch anders.

Ik heb in ieder geval één heel goede vriend, al bijna 15 jaar, waarbij ik ervan uitga dat er niets seksueels is van hem uit en ik zeker weet dat er niets seksueels is van mij uit. We zijn gewoon goede, platonische, vrienden.

Overigens vind ik een waardevol onderdeel van die vriendschap de manier waarop hij soms heel anders naar dingen kan kijken dan vriendinnen en een heel andere mening kan hebben. Dat kan soms mijn blik op iets wel veranderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189757808
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 09:58 schreef zarGon het volgende:
Zijn er mannen hier die vriendinnen hebben die ze op de een of andere manier niet aantrekkelijk vinden?

Dus fysiek aantrekkelijk omdat lekker wijf, emotioneel aantrekkelijk omdat je er lekker mee kunt praten over gevoel (hahaha), mentaal aantrekkelijk omdat intelligentie, dat soort dingen.

Of laat ik het anders zeggen: hebben jullie vriendinnen die de moeite waard zijn van jullie tijd en moeite die jullie op geen enkele manier aantrekkelijk vinden?

En dan heb ik het over "vriendinnen" eh, niet over vrouwen die je zo nu en dan ff 2 minuten spreekt.
Ik denk dat bij al mijn vriendinnen wel geldt dat er een bepaalde mate van aantrekking is, maar niet voldoende om er meer mee te willen dan gewoon tijd besteden.

En eigenlijk fysiek vrijwel allemaal heel aantrekkelijk (met enkele uitzonderingen), maar ik zie ook in mijn mannelijke vrienden dat wel in die zin terug dat ze allemaal bovengemiddeld fit zijn. Dus daar zit niet echt dat seksmotief in, maar meer dat je mensen zoekt die een beetje hetzelfde in het leven staan als jij.
  zondag 3 november 2019 @ 11:07:12 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189757980
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat bij al mijn vriendinnen wel geldt dat er een bepaalde mate van aantrekking is, maar niet voldoende om er meer mee te willen dan gewoon tijd besteden.

En eigenlijk fysiek vrijwel allemaal heel aantrekkelijk (met enkele uitzonderingen), maar ik zie ook in mijn mannelijke vrienden dat wel in die zin terug dat ze allemaal bovengemiddeld fit zijn. Dus daar zit niet echt dat seksmotief in, maar meer dat je mensen zoekt die een beetje hetzelfde in het leven staan als jij.
Maar als iemand waarmee je gewoon erg goed overweg kunt. Gedeelde zaken hebt, maar ook eerlijkheid en een spiegel.

Een vriend dus, met een kut in deze. Maar niets meer dan dat.
Sterker nog, waarbij je weet dat meer juist dat mooie zou vergallen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189758149
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 00:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nut voor wat?
Nut voor boze vrouwmensen zoals jij.
Eens kijken
pi_189758282
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef Lunatiek het volgende:
Ga een vriendschap met een homo aan.
Dit is eigenlijk wel een grappige als ik erover nadenk: uitgaande van de stelling die sommigen hanteren dat mannen bij een vriendschap met een vrouw altijd ook over seks met haar fantaseren en dat ze als ze de kans hebben er ook bovenop duiken... hoe denk je dan dat de homo’s onder jouw vrienden naar jou kijken? ;)
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 11:46:58 #118
5428 crew  miss_sly
pi_189758573
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wel een grappige als ik erover nadenk: uitgaande van de stelling die sommigen hanteren dat mannen bij een vriendschap met een vrouw altijd ook over seks met haar fantaseren en dat ze als ze de kans hebben er ook bovenop duiken... hoe denk je dan dat de homo’s onder jouw vrienden naar jou kijken? ;)
Is dat ook niet een angst van veel mannen? Dat iedere homo erop uit is om alle mannen te versieren? Ook hun vrienden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189758603
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat ook niet een angst van veel mannen? Dat iedere homo erop uit is om alle mannen te versieren? Ook hun vrienden?
Dat stukje projectie van hoe ze er zelf in staan bij vrouwen zie je daar weleens terug ja.
pi_189758646
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat ook niet een angst van veel mannen? Dat iedere homo erop uit is om alle mannen te versieren? Ook hun vrienden?
Nou ja, maar dan weten we gelijk waar het vandaan komt. ;)

Ik vind het zelf dan weer een rare gedachte.
pi_189759001
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:52 schreef Harlekien het volgende:
Voor mij zijn er twee soorten vrouwen:
1. Die ik wil neuken en daarna weg
2. Die ik niet perse wil neuken maar bij wil zijn, neuken is een leuke bijkomstigheid.
Ik mis een derde (en tevens grootste) categorie. Namelijk degenen die niet in 1 en 2 vallen.
  zondag 3 november 2019 @ 12:19:56 #122
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189759029
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 12:18 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik mis een derde (en tevens grootste) categorie. Namelijk degenen die niet in 1 en 2 vallen.
Die noem je dan ook mannen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189759099
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die noem je dan ook mannen.
Dus jij wil elke vrouw of neuken of er graag bij zijn? Veel plezier bij de kortpittige Anita's.
pi_189759158
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wel een grappige als ik erover nadenk: uitgaande van de stelling die sommigen hanteren dat mannen bij een vriendschap met een vrouw altijd ook over seks met haar fantaseren en dat ze als ze de kans hebben er ook bovenop duiken... hoe denk je dan dat de homo’s onder jouw vrienden naar jou kijken? ;)
Ik denk hetzelfde als mannen bij vrouwen. In vele gevallen zullen ze er waarschijnlijk niet vies van zijn als de mogelijkheid er is. Maar uit respect of angst geen 'move' maken.

Er zijn ook genoeg vrouwen die rondhangen om bepaalde kerels omdat ze er eigenlijk wel mee naar bed willen gaan... en er dan meestal ook wel een relatie mee aan willen gaan. Maar die durven dan geen zet te maken en weten dat de kerel in kwestie hen niet per se op die manier ziet.

Ik kan geen goede 'close' vrienden zijn met vrouwen die ik aantrekkelijk vind. Dat wordt geheid seks, geïnitieerd vanuit beide partijen. Redelijk (fysiek) afstandelijke vriendschap kan.

[ Bericht 19% gewijzigd door Cockwhale op 03-11-2019 12:34:36 ]
  zondag 3 november 2019 @ 12:30:22 #125
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189759196
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2019 12:23 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dus jij wil elke vrouw of neuken of er graag bij zijn? Veel plezier bij de kortpittige Anita's.
Haha, nee man :+

Er zijn voldoende vrouwen waarmee ik of niks heb, of waar ik best bevriend mee kan zijn en seks mee kan hebben of waar ik niks mee heb, maar best een avondje plezier mee kan hebben. En dan heb je ook nog vrouwen waar ik geen seks mee hoef of zou willen en die vriendschappelijk echt wel een toevoeging zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189759274
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

Haha, nee man :+

Er zijn voldoende vrouwen waarmee ik of niks heb, of waar ik best bevriend mee kan zijn en seks mee kan hebben of waar ik niks mee heb, maar best een avondje plezier mee kan hebben. En dan heb je ook nog vrouwen waar ik geen seks mee hoef of zou willen en die vriendschappelijk echt wel een toevoeging zijn.
Ding is, voor de laatste categorie zou ik de angst hebben dat ze mij wil, vooral op het gebied van liefde.
  zondag 3 november 2019 @ 12:40:48 #127
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189759344
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ding is, voor de laatste categorie zou ik de angst hebben dat ze mij wil, vooral op het gebied van liefde.
True, maar eerlijk is eerlijk. Die vlieger kan andersom ook opgaan.

Dat is wel een mogelijk gevolg als je als man en vrouw tijd met elkaar doorbrengt, zelfs al is het op vriendschappelijke basis, er kan op enig moment een vonk overslaan of gevoelens ontstaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189759389
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 12:27 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik denk hetzelfde als mannen bij vrouwen. In vele gevallen zullen ze er waarschijnlijk niet vies van zijn als de mogelijkheid er is. Maar uit respect of angst geen 'move' maken.

Er zijn ook genoeg vrouwen die rondhangen om bepaalde kerels omdat ze er eigenlijk wel mee naar bed willen gaan... en er dan meestal ook wel een relatie mee aan willen gaan. Maar die durven dan geen zet te maken en weten dat de kerel in kwestie hen niet per se op die manier ziet.

Ik kan geen goede 'close' vrienden zijn met vrouwen die ik aantrekkelijk vind. Dat wordt geheid seks, geïnitieerd vanuit beide partijen. Redelijk (fysiek) afstandelijke vriendschap kan.
Iedere vrouw die jij aantrekkelijk vindt wil ook met jou naar bed? Seriously?
pi_189759521
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Iedere vrouw die jij aantrekkelijk vindt wil ook met jou naar bed? Seriously?
Dat zeg ik niet. Maar wel als we goed met elkaar kunnen opschieten en helemaal als we dan 1 op 1 afspreken als "vrienden". Dan gebeurt er altijd wat. (close) vriendschap werkt niet.
  zondag 3 november 2019 @ 13:47:49 #130
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189760312
Vrouwen willen ook gewoon seks, want seks is lekker. Het gaat alleen om de manier hoe je het aanpakt.

'Hey! Neuken?' inclusief een dickpic wordt meestal niet gewaardeerd.

Gewoon een leuk gesprek aanknopen, interesse tonen etc. werkt dan veel beter.

Je bent bovendien baas van je eigen slipje. Hij hoeft niet direct uit. Als je alleen maar van dat soort oppervlakkige types aantrekt moet je het wellicht ook bij jezelf zoeken?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 15:05:33 #131
5428 crew  miss_sly
pi_189761659
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wel een grappige als ik erover nadenk: uitgaande van de stelling die sommigen hanteren dat mannen bij een vriendschap met een vrouw altijd ook over seks met haar fantaseren en dat ze als ze de kans hebben er ook bovenop duiken... hoe denk je dan dat de homo’s onder jouw vrienden naar jou kijken? ;)
Is dat ook niet een angst van veel mannen? Dat iedere homo erop uit is om alle mannen te versieren? Ook hun vrienden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189761737
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar wel als we goed met elkaar kunnen opschieten en helemaal als we dan 1 op 1 afspreken als "vrienden". Dan gebeurt er altijd wat. (close) vriendschap werkt niet.
Dan zou ik zeggen dat jij kennelijk toch onbewust daarnaar zoekt.
pi_189762314
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 00:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Waarom ga jij dan met vrouwen om? Voor de platonische vriendschap? Wat waardeer je aan hun?

Weet je, het zijn soms net mensen waar je gewoon mee bevriend kunt zijn. Klinkt raar, ik weet het.

8)7
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_189762829
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat ook niet een angst van veel mannen? Dat iedere homo erop uit is om alle mannen te versieren? Ook hun vrienden?
Geen idee. Maar ik vind het een rare gedachte.
  zondag 3 november 2019 @ 16:26:13 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189763464
quote:
12s.gif Op zondag 3 november 2019 10:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zie je nou wel!
Eh, nee. Van een maatje meer houden betekent niet meteen 30 kilo meer.
  zondag 3 november 2019 @ 16:32:02 #136
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189763608
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 16:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Eh, nee. Van een maatje meer houden betekent niet meteen 30 kilo meer.
Er mag wel wat aan zitten bedoel je?
Houd van poesjes
pi_189764562
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan zou ik zeggen dat jij kennelijk toch onbewust daarnaar zoekt.
Nee, die spanning ontstaat gewoon. Waarom? Als je het gezellig hebt en er is fysieke aantrekking, dan gebeuren dat soort dingen.
  zondag 3 november 2019 @ 17:19:09 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189764747
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 16:32 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Er mag wel wat aan zitten bedoel je?
Dat zeker. Wat lekkere kussentjes zo her en der In een stuk lekkerder dan een hardbody.
pi_189765097
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 16:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Eh, nee. Van een maatje meer houden betekent niet meteen 30 kilo meer.
Hap!
pi_189765131
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, die spanning ontstaat gewoon. Waarom? Als je het gezellig hebt en er is fysieke aantrekking, dan gebeuren dat soort dingen.
Dat hoeft helemaal niet. Althans, ik ervaar dat echt anders.
  zondag 3 november 2019 @ 17:42:26 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189765246
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hap!
Dit was lollig in 2004.
pi_189765938
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dit was lollig in 2004.
Het is meer een constatering.
  zondag 3 november 2019 @ 19:09:28 #143
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189767149
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat zeker. Wat lekkere kussentjes zo her en der In een stuk lekkerder dan een hardbody.
Groot gelijk hoor, ik hou ook niet zo van fitgirls, er moet wel iets aan zitten.
Houd van poesjes
pi_189767372
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 19:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Groot gelijk hoor, ik hou ook niet zo van fitgirls, er moet wel iets aan zitten.
Fitgirls :9~
Bootybuilders :9~ ~O>
  zondag 3 november 2019 @ 19:21:55 #145
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189767404
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Fitgirls :9~
Bootybuilders :9~ ~O>
Nee die zijn veels te veel werk qua onderhoud.
Houd van poesjes
  zondag 3 november 2019 @ 19:49:19 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189767891
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 19:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Groot gelijk hoor, ik hou ook niet zo van fitgirls, er moet wel iets aan zitten.
Maargoed ontopic

Zo'n vriendschap kan wanneer beide zich totaal niet tot elkaar aangetrokken voelen. Ik heb een zo'n vriendschap met een dame waar ik ooit mee gedate heb. Die woonde vlakbij. We hadden beide al snel door dat het niets werd. Maar we vonden het toch leuk contact te onderhouden want ze was wel relaxed verder. Dus nu drinken we nog wel eens koffie. Geen haar op mn hoofd die er aan denkt een poging bij haar te doen.
pi_189772654
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee die zijn veels te veel werk qua onderhoud.
Het is mij anders nooit opgevallen en ik heb toch steeds relaties met fitgirls... Dus: vertel.
  maandag 4 november 2019 @ 07:13:31 #148
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189775805
Een vriendschap, een echte vriendschap, als man met een vrouw? Hier, in deze westerse wereld?

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 november 2019 @ 07:28:51 #149
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189775845
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is mij anders nooit opgevallen en ik heb toch steeds relaties met fitgirls... Dus: vertel.
Steeds verplicht naar de sportschool, nooit eens een keer lekker onbeheerst schransen.
Drank en drugs kun je al helemaal vergeten. Ik ben gewoon sowieso geen fan van oppervlakkige types voor wie het getal op de weegschaal belangrijker dan de rest is.
Houd van poesjes
pi_189775974
Waarom wil je per se hechte vriendschappen met mannen? Het is heel normaal om alleen hechte vriendschappen te hebben met mensen van hetzelfde geslacht en alleen verre vrienden en kennissen te zijn met mensen van het andere geslacht. Het is niet een doel op zich natuurlijk... maar zo pakt het in de praktijk vaak wel uit en daar is niets mis mee.

Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Als hechte vriendschap met een man ontstaat dan ontstaat het en anders ook prima. Zo zou je er in moeten staan. Hechte vriendschap met iemand van het andere geslacht is geen levensbehoefte of noodzaak.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_189776531
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:28 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Steeds verplicht naar de sportschool, nooit eens een keer lekker onbeheerst schransen.
Drank en drugs kun je al helemaal vergeten. Ik ben gewoon sowieso geen fan van oppervlakkige types voor wie het getal op de weegschaal belangrijker dan de rest is.
Waarom zou ik last hebben van dat mijn vriendin naar de gym wil, of fietsen/lopen. Ja, met fietsen/lopen ga ik vaak mee, maar dat is omdat ik zelf ook graag fit wil blijven en het is gewoon ook leuk om lekker buiten te zijn.

Ook een fitgirl kan lekker eten.

Wat mijn vriendin drinkt interesseert mij niet. Overigens drinkt ze gewoon wijn. Dat fitgirl zijn gelijk staat aan geheelonthouder is mij niet bekend.

Drugs: ik zie geen meerwaarde in een vriendin die drugs gebruikt. Ik heb er verder ook niet meteen een probleem mee, mits het geen problemen oplevert. In jouw geval zou ik denken dat geen drugs in huis een goed idee zou zijn, maar dat even terzijde.

Wat er oppervlakkig is aan gezond willen leven ontgaat mij. Is het misschien dat jij een excuus zoekt voor jouw ongezonde levensstijl?

Mijn vriendin staat zelden op de weegschaal. Ze weegt nu al een tijdje 48 kg, wat zo'n 3 kg zwaarder is dan wanneer ze weer echt vol in de gym aan de slag kan (wegens blessure is dat nu niet mogelijk). Daar raakt ze echt niet door van de leg hoor.

Zou het een vooroordeel van jouw kant kunnen zijn? :)
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 09:31:44 #152
5428 crew  miss_sly
pi_189776631
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou ik last hebben van dat mijn vriendin naar de gym wil, of fietsen/lopen. Ja, met fietsen/lopen ga ik vaak mee, maar dat is omdat ik zelf ook graag fit wil blijven en het is gewoon ook leuk om lekker buiten te zijn.

Ook een fitgirl kan lekker eten.

Wat mijn vriendin drinkt interesseert mij niet. Overigens drinkt ze gewoon wijn. Dat fitgirl zijn gelijk staat aan geheelonthouder is mij niet bekend.

Drugs: ik zie geen meerwaarde in een vriendin die drugs gebruikt. Ik heb er verder ook niet meteen een probleem mee, mits het geen problemen oplevert. In jouw geval zou ik denken dat geen drugs in huis een goed idee zou zijn, maar dat even terzijde.

Wat er oppervlakkig is aan gezond willen leven ontgaat mij. Is het misschien dat jij een excuus zoekt voor jouw ongezonde levensstijl?

Mijn vriendin staat zelden op de weegschaal. Ze weegt nu al een tijdje 48 kg, wat zo'n 3 kg zwaarder is dan wanneer ze weer echt vol in de gym aan de slag kan (wegens blessure is dat nu niet mogelijk). Daar raakt ze echt niet door van de leg hoor.

Zou het een vooroordeel van jouw kant kunnen zijn? :)
Er is over het algemeen nog wel een verschil tussen gezond willen leven qua eten en bewegen en een fitgirl zijn, zoals Fajah Lourens. Mij persoonlijk zou dat laatste echt niet prettig lijken. Ook niet als mijn vriend zo obsessief met zijn lichaam bezig zou zijn. Maar samenleven met iemand die waar dan ook een obsessie voor heeft, lijkt me vrij onaangenaam.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189776946
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er is over het algemeen nog wel een verschil tussen gezond willen leven qua eten en bewegen en een fitgirl zijn, zoals Fajah Lourens. Mij persoonlijk zou dat laatste echt niet prettig lijken. Ook niet als mijn vriend zo obsessief met zijn lichaam bezig zou zijn. Maar samenleven met iemand die waar dan ook een obsessie voor heeft, lijkt me vrij onaangenaam.
Dat geldt voor alles waar je in doorslaat. Maar waarom meteen uitgaan van doorslaan?
  maandag 4 november 2019 @ 10:05:39 #154
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189776994
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat geldt voor alles waar je in doorslaat. Maar waarom meteen uitgaan van doorslaan?
Omdat de meeste fitgirls enorm doorslaan.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 10:06:26 #155
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189777003
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou ik last hebben van dat mijn vriendin naar de gym wil, of fietsen/lopen. Ja, met fietsen/lopen ga ik vaak mee, maar dat is omdat ik zelf ook graag fit wil blijven en het is gewoon ook leuk om lekker buiten te zijn.

Ook een fitgirl kan lekker eten.

Wat mijn vriendin drinkt interesseert mij niet. Overigens drinkt ze gewoon wijn. Dat fitgirl zijn gelijk staat aan geheelonthouder is mij niet bekend.

Drugs: ik zie geen meerwaarde in een vriendin die drugs gebruikt. Ik heb er verder ook niet meteen een probleem mee, mits het geen problemen oplevert. In jouw geval zou ik denken dat geen drugs in huis een goed idee zou zijn, maar dat even terzijde.

Wat er oppervlakkig is aan gezond willen leven ontgaat mij. Is het misschien dat jij een excuus zoekt voor jouw ongezonde levensstijl?

Mijn vriendin staat zelden op de weegschaal. Ze weegt nu al een tijdje 48 kg, wat zo'n 3 kg zwaarder is dan wanneer ze weer echt vol in de gym aan de slag kan (wegens blessure is dat nu niet mogelijk). Daar raakt ze echt niet door van de leg hoor.

Zou het een vooroordeel van jouw kant kunnen zijn? :)
Dat jij precies haar gewicht weet zegt alweer genoeg.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 10:22:38 #156
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189777244
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is mij anders nooit opgevallen en ik heb toch steeds relaties met fitgirls... Dus: vertel.
Ach, het is toch ook gewoon gelul.
Een tegen zichzelf praten waarom ze wat ze niet kunnen krijgen (denken niet te kunnen krijgen is beter gezegd) echt niet wilde hoor. Allerlei nare eigenschappen verzinnen bij iemand die je niet eens kent om jezelf beter te voelen.

Fitgirls zijn gewoon mensen. Daar zitten ontzettend leuke tussen en met wie je niet goed overweg kan.

Zelfde met op opvallend mooie vrouwen, die zullen wel arrogant zijn, bitch zijn, oppervlakkig zijn, golddiggers zijn.
Daarom proberen ze het niet eens om eens iemand te leren kennen toch?
Bullshit, ze zijn bang voor afwijzing en praten dat goed voor zichzelf. Die vrouw heeft daar niets mee te maken, die zien ze niet eens echt. Is een symbool/steriotype, niet echt een mens in hun gedachte.

Terwijl als ze een keer die eigen gedachtegang, hun eigen vooroordelen, zouden onderzoeken en die fitgirl/hele mooie vrouw eens als een gewoon mens zouden zien ze weleens aangenaam verrast zouden kunnen worden.

Het is erg vaak hun eigen insteek die zorgt dat er een bepaalde uitkomst is. En gaat het helemaal niet om wie die vrouw is als mens.
Die zien ze niet namelijk, ze zien enkel het uiterlijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 10:52:08 #157
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189777679
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ach, het is toch ook gewoon gelul.
Een tegen zichzelf praten waarom ze wat ze niet kunnen krijgen (denken niet te kunnen krijgen is beter gezegd) echt niet wilde hoor. Allerlei nare eigenschappen verzinnen bij iemand die je niet eens kent om jezelf beter te voelen.

Fitgirls zijn gewoon mensen. Daar zitten ontzettend leuke tussen en met wie je niet goed overweg kan.

Zelfde met op opvallend mooie vrouwen, die zullen wel arrogant zijn, bitch zijn, oppervlakkig zijn, golddiggers zijn.
Daarom proberen ze het niet eens om eens iemand te leren kennen toch?
Bullshit, ze zijn bang voor afwijzing en praten dat goed voor zichzelf. Die vrouw heeft daar niets mee te maken, die zien ze niet eens echt. Is een symbool/steriotype, niet echt een mens in hun gedachte.

Terwijl als ze een keer die eigen gedachtegang, hun eigen vooroordelen, zouden onderzoeken en die fitgirl/hele mooie vrouw eens als een gewoon mens zouden zien ze weleens aangenaam verrast zouden kunnen worden.

Het is erg vaak hun eigen insteek die zorgt dat er een bepaalde uitkomst is. En gaat het helemaal niet om wie die vrouw is als mens.
Die zien ze niet namelijk, ze zien enkel het uiterlijk.
Alsof elke man op een afgetrainde fitgirl zit te wachten. En ja bij de vrouwen die ik heb gedate keek ik als eerste naar haar uiterlijk.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 10:56:45 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189777724
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Alsof elke man op een afgetrainde fitgirl zit te wachten. En ja bij de vrouwen die ik heb gedate keek ik als eerste naar haar uiterlijk.
Ik zeg niet dat elke man wild wordt van elke willekeurige fitgirl.
Ik zeg dat degene die zo stoer doen over ze afwijzen omdat ze zo 'high maintance' zijn dat bij zichzelf moeten zoeken.
Geen enkele interesse hebben in wie iemand is en vanuit daar nee zeggen.

Elk mens (m/v/) kijkt als eerste naar uiterlijk. Dat is dan ook alles wat je hebt in eerste instantie.
De vraag is will je verder kijken?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 10:59:39 #159
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189777761
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat elke man wild wordt van elke willekeurige fitgirl.
Ik zeg dat degene die zo stoer doen over ze afwijzen omdat ze zo 'high maintance' zijn dat bij zichzelf moeten zoeken.
Geen enkele interesse hebben in wie iemand is en vanuit daar nee zeggen.

Elk mens (m/v/) kijkt als eerste naar uiterlijk. Dat is dan ook alles wat je hebt in eerste instantie.
De vraag is will je verder kijken?
Dat zei ik zelf en ik sta nog steeds achter m'n standpunt. Fit blijven vereist nou eenmaal redelijk wat onderhoud en vooral tijd. En ik hou van vrouwen waar je iets hebt om vast te houden.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 11:01:45 #160
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189777790
Ik vraag mij af welk vent met zelfrespect het ook maar 1 dag kan uithouden met TS.
  maandag 4 november 2019 @ 11:13:43 #161
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189777959
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat zei ik zelf en ik sta nog steeds achter m'n standpunt. Fit blijven vereist nou eenmaal redelijk wat onderhoud en vooral tijd. En ik hou van vrouwen waar je iets hebt om vast te houden.
En dat gaat dus vooral over jou, niet over die ander.

Jij wil kunnen zuipen, wil een lijntje coke kunnen gebruiken. Jij wil niets dat dat verstoord.
Jij wil zo zijn, met alle problemen van dien.

Het heeft geen donder met die ander te maken. Jij bent bang dat er misschien getornt wordt aan jouw shit.

Fitgirls/hele mooie vrouwen. Jij hangt daar dingen aan omdat je bang bent voor je eigen dingen, dat je daarop gewezen gaat worden.
Dus je zeikt hun af, want dan hoef je niet serieus naar jezelf te kijken.

Oh en voor de duidelijkheid. Ik hou wel van een drankje. Mag echt nog wel een 5 tot 10 kilo afvallen en ben gemiddeld qua uiterlijk. Ben ook nog eens niet de jongste meer.

Ik snap gewoon die 'haat' tegen wel mooie en fitte vrouwen niet. Ik ken ze als gewone mensen. Met hun prachtige kanten en kanten die minder bij mij als persoon passen.
En dat laatste ben ik, niet zij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 11:14:52 #162
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189777978
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:01 schreef dagobertE6 het volgende:
Ik vraag mij af welk vent met zelfrespect het ook maar 1 dag kan uithouden met TS.
Geen enkele.

De ts is een vrouwelijke incel. Dat jaagt elk mens met normaal zelfrespect weg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 11:49:10 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189778433
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En dat gaat dus vooral over jou, niet over die ander.

Jij wil kunnen zuipen, wil een lijntje coke kunnen gebruiken. Jij wil niets dat dat verstoord.
Jij wil zo zijn, met alle problemen van dien.

Het heeft geen donder met die ander te maken. Jij bent bang dat er misschien getornt wordt aan jouw shit.

Fitgirls/hele mooie vrouwen. Jij hangt daar dingen aan omdat je bang bent voor je eigen dingen, dat je daarop gewezen gaat worden.
Dus je zeikt hun af, want dan hoef je niet serieus naar jezelf te kijken.

Oh en voor de duidelijkheid. Ik hou wel van een drankje. Mag echt nog wel een 5 tot 10 kilo afvallen en ben gemiddeld qua uiterlijk. Ben ook nog eens niet de jongste meer.

Ik snap gewoon die 'haat' tegen wel mooie en fitte vrouwen niet. Ik ken ze als gewone mensen. Met hun prachtige kanten en kanten die minder bij mij als persoon passen.
En dat laatste ben ik, niet zij.
Ach ik heb geen haat naar fitgirls.

Ik val er gewoon niet op. Enerzijds omdat ik het veel sexier vind als er wat vlees aan zit. En ook qua levensstijl matchen ze niet. Die dames stellen gewoon andere prioriteiten en hebben andere normen waar ze belang aan hechten.

Dus het is gewoon een voorkeur.
  maandag 4 november 2019 @ 11:56:24 #164
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189778539
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En dat gaat dus vooral over jou, niet over die ander.

Jij wil kunnen zuipen, wil een lijntje coke kunnen gebruiken. Jij wil niets dat dat verstoord.
Jij wil zo zijn, met alle problemen van dien.

Het heeft geen donder met die ander te maken. Jij bent bang dat er misschien getornt wordt aan jouw shit.

Fitgirls/hele mooie vrouwen. Jij hangt daar dingen aan omdat je bang bent voor je eigen dingen, dat je daarop gewezen gaat worden.
Dus je zeikt hun af, want dan hoef je niet serieus naar jezelf te kijken.

Oh en voor de duidelijkheid. Ik hou wel van een drankje. Mag echt nog wel een 5 tot 10 kilo afvallen en ben gemiddeld qua uiterlijk. Ben ook nog eens niet de jongste meer.

Ik snap gewoon die 'haat' tegen wel mooie en fitte vrouwen niet. Ik ken ze als gewone mensen. Met hun prachtige kanten en kanten die minder bij mij als persoon passen.
En dat laatste ben ik, niet zij.
Welke haat heb jij het over?
Houd van poesjes
pi_189778902
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Omdat de meeste fitgirls enorm doorslaan.
Hoe kom je daarbij?
pi_189778910
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

Dat jij precies haar gewicht weet zegt alweer genoeg.
Dat ik haar ski's afgelopen maand heb afgesteld?
pi_189778920
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ach, het is toch ook gewoon gelul.
Een tegen zichzelf praten waarom ze wat ze niet kunnen krijgen (denken niet te kunnen krijgen is beter gezegd) echt niet wilde hoor. Allerlei nare eigenschappen verzinnen bij iemand die je niet eens kent om jezelf beter te voelen.

Fitgirls zijn gewoon mensen. Daar zitten ontzettend leuke tussen en met wie je niet goed overweg kan.

Zelfde met op opvallend mooie vrouwen, die zullen wel arrogant zijn, bitch zijn, oppervlakkig zijn, golddiggers zijn.
Daarom proberen ze het niet eens om eens iemand te leren kennen toch?
Bullshit, ze zijn bang voor afwijzing en praten dat goed voor zichzelf. Die vrouw heeft daar niets mee te maken, die zien ze niet eens echt. Is een symbool/steriotype, niet echt een mens in hun gedachte.

Terwijl als ze een keer die eigen gedachtegang, hun eigen vooroordelen, zouden onderzoeken en die fitgirl/hele mooie vrouw eens als een gewoon mens zouden zien ze weleens aangenaam verrast zouden kunnen worden.

Het is erg vaak hun eigen insteek die zorgt dat er een bepaalde uitkomst is. En gaat het helemaal niet om wie die vrouw is als mens.
Die zien ze niet namelijk, ze zien enkel het uiterlijk.
Dat inderdaad.
  maandag 4 november 2019 @ 12:24:53 #168
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189778937
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat ik haar ski's afgelopen maand heb afgesteld?
En hoe weet je dan dat 3 kg af kan vallen als ze weer volle bak gaat sporten? Zou je haar ook nog leuk vinden als ze 68 kg zou wegen?
Houd van poesjes
pi_189778940
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat zei ik zelf en ik sta nog steeds achter m'n standpunt. Fit blijven vereist nou eenmaal redelijk wat onderhoud en vooral tijd. En ik hou van vrouwen waar je iets hebt om vast te houden.
Als er nou iemand veel onderhoud nodig heeft ben jij het wel. Zelfs de fok-hulplijn staat roodgloeiend vanwege al het onderhoud dat jij nodig hebt.
  maandag 4 november 2019 @ 12:25:25 #170
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189778947
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat ik ook in de sportschool kom.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 12:26:13 #171
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189778959
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als er nou iemand veel onderhoud nodig heeft ben jij het wel. Zelfs de fok-hulplijn staat roodgloeiend vanwege al het onderhoud dat jij nodig hebt.
Kun je het weer niet gewoon af zonder persoonlijk te worden?
:')
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 12:27:59 #172
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189778982
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat ik haar ski's afgelopen maand heb afgesteld?
Mijn man kent mijn gewicht ook. Vorige week nog verteld.
Vetrolletje teveel ipv fitgirl.

Wat zegt dat dan over mijn man? ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189778990
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

En hoe weet je dan dat 3 kg af kan vallen als ze weer volle bak gaat sporten? Zou je haar ook nog leuk vinden als ze 68 kg zou wegen?
O, dat heeft ze gewoon gezegd. Ze baalt ervan dat ze vanwege een blessure niet kan trainen nu. Is dat nou echt zo vreemd?

En bij 68 kg zit er 20 kg bij. Op 1 meter 57. Dat zou de fysieke aantrekkelijkheid enorm beïnvloeden natuurlijk. Maar het is gewoon een niet relevante vraag.
pi_189779011
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Omdat ik ook in de sportschool kom.
Bijzonder wel dat jij daardoor meer weet van een relatie met fitgirls dan ik, terwijl ik er wel relaties mee heb/heb gehad.
pi_189779023
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Kun je het weer niet gewoon af zonder persoonlijk te worden?
:')
Ik wijs je gewoon even op hoe hypocriet je bent.
pi_189779029
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Mijn man kent mijn gewicht ook. Vorige week nog verteld.
Vetrolletje teveel ipv fitgirl.

Wat zegt dat dan over mijn man? ;)
Dat hij interesse heeft in jou zou ik zo denken. :)
  maandag 4 november 2019 @ 12:31:27 #177
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189779048
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dat heeft ze gewoon gezegd. Ze baalt ervan dat ze vanwege een blessure niet kan trainen nu. Is dat nou echt zo vreemd?

En bij 68 kg zit er 20 kg bij. Op 1 meter 57. Dat zou de fysieke aantrekkelijkheid enorm beïnvloeden natuurlijk. Maar het is gewoon een niet relevante vraag.
Ik vind dat zeker een relevante vraag. Jij kijkt dus niet verder dan haar gewicht. Maar wel mauwen als ik ook maar iets durf te zeggen over veel onderhoud.
Houd van poesjes
pi_189779071
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou ik last hebben van dat mijn vriendin naar de gym wil, of fietsen/lopen. Ja, met fietsen/lopen ga ik vaak mee, maar dat is omdat ik zelf ook graag fit wil blijven en het is gewoon ook leuk om lekker buiten te zijn.

Ook een fitgirl kan lekker eten.

Wat mijn vriendin drinkt interesseert mij niet. Overigens drinkt ze gewoon wijn. Dat fitgirl zijn gelijk staat aan geheelonthouder is mij niet bekend.

Fitgirls kunnen misschien wel meer eten dan normale girls. :) Meer beweging, meer spiermassa, hogere verbranding. Lekker bulken.
pi_189779107
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:54 schreef _I het volgende:

[..]

Haha, dat ben je ook niet.

Jawel hoor. Kutwijven met hun gezeik en hun trage bullshit.
  maandag 4 november 2019 @ 12:38:02 #180
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189779149
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bijzonder wel dat jij daardoor meer weet van een relatie met fitgirls dan ik, terwijl ik er wel relaties mee heb/heb gehad.
Daar hoef ik geen relatie mee te hebben, dat zie ik zo wel. Vanwaar je moeilijkdoenerij? Kun je het niet hebben dat er mensen zijn die fitgirls totaal niet interessant vinden?
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 12:38:44 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189779166
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Kun je het weer niet gewoon af zonder persoonlijk te worden?
:')
Jouw die hebben zoveel onderhoud nodig is niet persoonlijk???
Is leuk om te lezen voor een 'fitgirl'?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189779167
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik vind dat zeker een relevante vraag. Jij kijkt dus niet verder dan haar gewicht. Maar wel mauwen als ik ook maar iets durf te zeggen over veel onderhoud.
Die conclusie slaat werkelijk nergens op. Als iemand ineens enorm veel aankomt (>40%), dan beïnvloedt dat gewoon de fysieke aantrekkelijkheid. Dat ontkennen, dat is gewoon idioot.
pi_189779183
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:32 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Fitgirls kunnen misschien wel meer eten dan normale girls. :) Meer beweging, meer spiermassa, hogere verbranding. Lekker bulken.
Ik vermoed dat hij in de war is met vrouwen die op gewicht proberen te blijven door alleen sla te kauwen.
  maandag 4 november 2019 @ 12:40:56 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189779197
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat hij interesse heeft in jou zou ik zo denken. :)
Idd.
En ik in hem, zodat ik dat soort dingen deel met hem.

Dus vrij normaal dat jij dit soort dingen weet van je partner en andersom.
Het zou eerder apart zijn als je dat niet wist (om en nabij iig), dat zou rieken naar desinteresse.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189779207
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:32 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Fitgirls kunnen misschien wel meer eten dan normale girls. :) Meer beweging, meer spiermassa, hogere verbranding. Lekker bulken.
Ja, maar als jij dan met haar mee-eet, word je vadsig, omdat zij t wel verbrandt, en jij niet. En ik heb niet t idee dat de meeste fitgirls zitten te wachten op een papzakje op de bank.
pi_189779220
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Daar hoef ik geen relatie mee te hebben, dat zie ik zo wel. Vanwaar je moeilijkdoenerij? Kun je het niet hebben dat er mensen zijn die fitgirls totaal niet interessant vinden?
Ik reageer op jouw stelling dat ze high maintenance zijn. Dat is gewoon onwaar. Dat jij totaal niet bij een fitgirl past lijkt mij verder duidelijk. Dus daar zou ik als ik jou was ook vooral niet voor gaan.
pi_189779222
Dat er zoveel kneusjes rondlopen die alle vrouwen die ook maar enigszins aantrekkelijk voor ze zijn de hemel in prijzen, geeft ze een vals gevoel van eigenwaarde.

Een vrouw moet gewoon een goede moeder zijn en een lieve partner, meer niet. Geen fucking neuroot met allerlei onzinnige issues, doen alsof mannen minder waardig zijn.....

Dat vrouwen zo zijn komt door de weke mannen, zonder zelfrespect, die het voor de echte mannen verpesten. Verneuken mochten ze willen, die prutsers.
pi_189779223
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:41 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Ja, maar als jij dan met haar mee-eet, word je vadsig, omdat zij t wel verbrandt, en jij niet. En ik heb niet t idee dat de meeste fitgirls zitten te wachten op een papzakje op de bank.
Mannen mogen over het algemeen iets meer eten dan vrouwen. En je kan ook mee sporten he.
pi_189779249
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Mannen mogen over het algemeen iets meer eten dan vrouwen. En je kan ook mee sporten he.
Precies. Lekker fietsen, door het bos lopen. Niets mis mee.
pi_189779250
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef Salvad0R het volgende:
Dat er zoveel kneusjes rondlopen die alle vrouwen die ook maar enigszins aantrekkelijk voor ze zijn de hemel in prijzen, geeft ze een vals gevoel van eigenwaarde.

Een vrouw moet gewoon een goede moeder zijn en een lieve partner, meer niet. Geen fucking neuroot met allerlei onzinnige issues, doen alsof mannen minder waardig zijn.....

Dat vrouwen zo zijn komt door de weke mannen, zonder zelfrespect, die het voor de echte mannen verpesten. Verneuken mochten ze willen, die prutsers.
Klopt. Al die simps die aan camgirls doneren en shit. Droevig. Of de gozers die als hun vriendin keihard vreemdgaat, t niet uitmaken omdat ze "zoveel van haar houden ;(" :')

Slappe mannen :r
pi_189779258
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Mannen mogen over het algemeen iets meer eten dan vrouwen. En je kan ook mee sporten he.
Snap ik, en weet ik. Je kan vanalles doen. Maar als je niet zo van sporten houdt kun je beter geen fitgirl daten geloof ik.
pi_189779288
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:44 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Klopt. Al die simps die aan camgirls doneren en shit. Droevig. Of de gozers die als hun vriendin keihard vreemdgaat, t niet uitmaken omdat ze "zoveel van haar houden ;(" :')

Slappe mannen :r
Yup.

Sorry dames, dat het merendeel van de gozers zo week is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 4 november 2019 @ 12:51:17 #193
74056 crew  ToT
pi_189779333
Emilia Clarke om advies vragen! :Y Die heeft Ser Friendzone 8 seizoenen aan het lijntje gehouden. ^O^

Helpt dat niet, dan gewoon je mannelijke vrienden veel sojarijke producten te eten en te drinken aanbieden! :Y
pi_189779366
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2019 12:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Yup.

Sorry dames, dat het merendeel van de gozers zo week is.
Milquetoast vind ik persoonlijk een leuk woord ervoor.
  maandag 4 november 2019 @ 12:56:07 #195
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189779407
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die conclusie slaat werkelijk nergens op. Als iemand ineens enorm veel aankomt (>40%), dan beïnvloedt dat gewoon de fysieke aantrekkelijkheid. Dat ontkennen, dat is gewoon idioot.
Ze is nog steeds dezelfde persoon dan hoor.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 12:58:40 #196
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189779447
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jouw die hebben zoveel onderhoud nodig is niet persoonlijk???
Is leuk om te lezen voor een 'fitgirl'?
Ik lees nog geen tegengeluid van een fitgirl.
Houd van poesjes
pi_189779537
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat jij precies haar gewicht weet zegt alweer genoeg.
Haha inderdaad, wtf man. Sta je er naast om notities te maken, Vem. Ziek.. :')
pi_189779553
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef Salvad0R het volgende:
Dat er zoveel kneusjes rondlopen die alle vrouwen die ook maar enigszins aantrekkelijk voor ze zijn de hemel in prijzen, geeft ze een vals gevoel van eigenwaarde.

Een vrouw moet gewoon een goede moeder zijn en een lieve partner, meer niet. Geen fucking neuroot met allerlei onzinnige issues, doen alsof mannen minder waardig zijn.....

Dat vrouwen zo zijn komt door de weke mannen, zonder zelfrespect, die het voor de echte mannen verpesten. Verneuken mochten ze willen, die prutsers.
We hebben elkaar als man en vrouw inderdaad vaak geen plezier gedaan de laatste 50 jaar. Mannen heel geforceerd over gevoelens laten praten of vrouwen van bovenaf in allerlei managementfuncties of technische functies te plaatsen (zie de TU Eindhoven) gooit alles flink door de war.

Als je als man over gevoelens wilt praten prima. Als je als vrouw een technische studie wilt doen: Ook prima. Maar forceer het niet zo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2019 13:07:41 ]
pi_189779566
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat elke man wild wordt van elke willekeurige fitgirl.
Ik zeg dat degene die zo stoer doen over ze afwijzen omdat ze zo 'high maintance' zijn dat bij zichzelf moeten zoeken.
Waarom zou dat niet kunnen? Je kunt een dikkerd toch ook afwijzen omdat je terecht vermoedt dat ze lui is?
pi_189779624
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 13:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

We hebben elkaar als man en vrouw inderdaad vaak geen plezier gedaan de laatste 50 jaar. Mannen heel geforceerd over gevoelens laten praten of vrouwen van bovenaf in allerlei managementfuncties of technische functies te plaatsen (zie de TU Eindhoven) gooit alles flink door de war.

Als je als man over gevoelens wilt praten prima. Als je als vrouw een technische studie wilt doen: Ook prima. Maar forceer het niet zo.
Het ging er meer om dat de afkeuring zou wegebben door gewenning en normalisering. Als je de invloedsfeer aanpast, verander je ook de denkwijzes van nieuwe generaties. Dat moet je wel forceren in het begin.

Je kunt geinternaliseerde afkeuring niet op een andere manier te lijf gaan.
pi_189780058
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ze is nog steeds dezelfde persoon dan hoor.
Een fitgirl die ineens 20 kg aankomt is dezelfde persoon? Not really.

Ik wil graag een relatie met iemand die ik aantrekkelijk vind. Als haar uiterlijk wezenlijk verandert omdat ze zichzelf compleet laat gaan heeft dat gewoon consequenties. Dat het jou niet uitmaakt hoe jouw partner eruit ziet kan, maar voor mij maakt het wel uit.

Net zo goed als dat ik val op ondernemende vrouwen. Zou ze morgen besluiten om met haar bedrijf te stoppen en alleen nog maar op de bank te gaan hangen naast het sporten heeft dat ook consequenties voor hoe ik tegen de relatie aankijk.

Dat in de loop van de jaren zaken kunnen veranderen is een feit en over 20 jaar zal ze vast niet meer zo superstrak zijn als dat ze nu is. Prima. Dat is normaal. Ook kan iemand ziek worden. Dan veranderen ook zaken, maar dat is toch wat anders dan iemand die gewoon zichzelf verslonst.
pi_189780104
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 13:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Haha inderdaad, wtf man. Sta je er naast om notities te maken, Vem. Ziek.. :')
Lees nog even terug anders. Ik weet het exact omdat ik haar bindingen af diende te stellen en daarvoor moest ik de juiste DIN waarde berekenen. Waarvoor je lengte en gewicht dient te weten.

Heel ziek inderdaad... :')
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 13:46:09 #203
5428 crew  miss_sly
pi_189780150
Wat een trieste uitwisseling van posts is het aan het worden.

Als iemand zegt dat ie liever geen fitgirl wil, omdat hij dat te high maintenance vindt, is dat toch prima? Zijn mening, lekker laten.
Als iemand dat anders ervaart, ook prima.
En om te stellen dat mannen alleen maar geen fitgirl zeggen te willen, omdat ze die toch niet kunnen krijgen, vind ik ook nogal onzinnig.

Er is geen waarheid hierin, het is allemaal perceptie en ontzettend subjectief. Laat eenieder in zijn waarde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 november 2019 @ 13:47:48 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189780177
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Je kunt een dikkerd toch ook afwijzen omdat je terecht vermoedt dat ze lui is?
Zolang je haar niet kent weet je dat niet.
Net zoals je verdomd mis kan zitten als je denkt dat die ontzettend mooie vrouw een bitch en golddigger is, of die fitgirl het vervelend zou vinden een steak van 500 gram naar binnen te werken en ga zo maar door.

Het zijn jouw vooroordelen. Hou ze bij jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 13:52:00 #205
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189780226
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een fitgirl die ineens 20 kg aankomt is dezelfde persoon? Not really.

Ik wil graag een relatie met iemand die ik aantrekkelijk vind. Als haar uiterlijk wezenlijk verandert omdat ze zichzelf compleet laat gaan heeft dat gewoon consequenties. Dat het jou niet uitmaakt hoe jouw partner eruit ziet kan, maar voor mij maakt het wel uit.

Net zo goed als dat ik val op ondernemende vrouwen. Zou ze morgen besluiten om met haar bedrijf te stoppen en alleen nog maar op de bank te gaan hangen naast het sporten heeft dat ook consequenties voor hoe ik tegen de relatie aankijk.

Dat in de loop van de jaren zaken kunnen veranderen is een feit en over 20 jaar zal ze vast niet meer zo superstrak zijn als dat ze nu is. Prima. Dat is normaal. Ook kan iemand ziek worden. Dan veranderen ook zaken, maar dat is toch wat anders dan iemand die gewoon zichzelf verslonst.
Je hebt dus voornamelijk een relatie met haar gewicht en haar ambities? Vreemd wel.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 13:55:33 #206
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189780272
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Wat een trieste uitwisseling van posts is het aan het worden.

Als iemand zegt dat ie liever geen fitgirl wil, omdat hij dat te high maintenance vindt, is dat toch prima? Zijn mening, lekker laten.
Als iemand dat anders ervaart, ook prima.
En om te stellen dat mannen alleen maar geen fitgirl zeggen te willen, omdat ze die toch niet kunnen krijgen, vind ik ook nogal onzinnig.

Er is geen waarheid hierin, het is allemaal perceptie en ontzettend subjectief. Laat eenieder in zijn waarde.
Dat iemand dat niet wil is idd prima, dat iemand dat niet bij zichzelf houdt en allerlei negatieve zaken op iemand die hij (zij net zo goed) minder aantrekkelijk vindt projecteerd is minder prima.

Er is een verschil tussen ik zie liever een licht mollig figuur dan afgetraind (of andersom) en een ik projecteer allerlei negatieve eigenschappen op iemand. (High maintenance, lui, bitch, saai en al dat geblabla).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 13:57:09 #207
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189780294
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat iemand dat niet wil is idd prima, dat iemand dat niet bij zichzelf houdt en allerlei negatieve zaken op iemand die hij (zij net zo goed) minder aantrekkelijk vindt projecteerd is minder prima.

Er is een verschil tussen ik zie liever een licht mollig figuur dan afgetraind (of andersom) en een ik projecteer allerlei negatieve eigenschappen op iemand. (High maintenance, lui, bitch, saai en al dat geblabla).
Maar dat doet vrijwel iedereen. Op U na dan.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 14:00:29 #208
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189780342
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Maar dat doet vrijwel iedereen. Op U na dan.
Ik hoop dat ik normaler daarin ben dan jij denkt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 14:06:17 #209
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189780420
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik normaler daarin ben dan jij denkt.
Iedereen heeft gewoon vooroordelen over iedereen. Maar omdat ik zeg dat ik fitgirls te veel onderhoud vind hebben moet je speciaal over mij vallen blijkbaar.
Houd van poesjes
pi_189780436
Grappig topic, bewuste friendzone vriendschappen naar fitgirls en coke...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 14:08:11 #211
5428 crew  miss_sly
pi_189780445
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat iemand dat niet wil is idd prima, dat iemand dat niet bij zichzelf houdt en allerlei negatieve zaken op iemand die hij (zij net zo goed) minder aantrekkelijk vindt projecteerd is minder prima.

Er is een verschil tussen ik zie liever een licht mollig figuur dan afgetraind (of andersom) en een ik projecteer allerlei negatieve eigenschappen op iemand. (High maintenance, lui, bitch, saai en al dat geblabla).
Ik vind high maitenance toch wel van een andere orde dan lui, bitch, saai en weet ik wat.

Een echte fitgirl zit veel in de sportschool en zal in de gaten houden wat ze eet en drinkt. En dan niet per se blaadjes sla en water, maar ze zal haar eiwitten en vetten goed in de gaten houden en geen of heel weinig alcohol drinken. Dat is inherent aan een fitgirl zijn. Niet aan een slanke vrouw zijn. Fitgirl impliceert wel degelijk een bepaalde manier van leven. Dat is prima, maar het is ook prima dat high maintenance te vinden en daar geen zin in te hebben. Ongeacht of je een fitgirl qua uiterlijk mooi vindt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189780464
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind high maitenance toch wel van een andere orde dan lui, bitch, saai en weet ik wat.

Een echte fitgirl zit veel in de sportschool en zal in de gaten houden wat ze eet en drinkt. En dan niet per se blaadjes sla en water, maar ze zal haar eiwitten en vetten goed in de gaten houden en geen of heel weinig alcohol drinken. Dat is inherent aan een fitgirl zijn. Niet aan een slanke vrouw zijn. Fitgirl impliceert wel degelijk een bepaalde manier van leven. Dat is prima, maar het is ook prima dat high maintenance te vinden en daar geen zin in te hebben. Ongeacht of je een fitgirl qua uiterlijk mooi vindt.
Dat jullie nog op Poesje_Mauw zijn topic kaap in gaan :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 14:10:24 #213
5428 crew  miss_sly
pi_189780481
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 14:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat jullie nog op Poesje_Mauw zijn topic kaap in gaan :')
O, ik vond dat geen topic kaap van hem. Sowieso niet van hem alleen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189780725
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Je hebt dus voornamelijk een relatie met haar gewicht en haar ambities? Vreemd wel.
Het zijn gewoon voorbeelden van zaken die een relatie kunnen beïnvloeden. Maak daar nou eens niets anders van dan er staat.

Jij overwoog een maand geleden nog jouw vrouw te verlaten omdat ze tijdelijk niet lekker in haar vel zit.
pi_189780758
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:01 schreef dagobertE6 het volgende:
Ik vraag mij af welk vent met zelfrespect het ook maar 1 dag kan uithouden met TS.
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Geen enkele.

De ts is een vrouwelijke incel. Dat jaagt elk mens met normaal zelfrespect weg.
TS vraagt om tips hoe een vriendschap tussen man en vrouw puur platonisch te houden, niet om wat jullie van haar vinden.

Lenny77 gaf al via een post aan wat hier precies het probleem is. Hoe gaan dit soort reacties geeninspiratie1235 helpen?
pi_189780828
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Wat een trieste uitwisseling van posts is het aan het worden.

Als iemand zegt dat ie liever geen fitgirl wil, omdat hij dat te high maintenance vindt, is dat toch prima? Zijn mening, lekker laten.
Als iemand dat anders ervaart, ook prima.
En om te stellen dat mannen alleen maar geen fitgirl zeggen te willen, omdat ze die toch niet kunnen krijgen, vind ik ook nogal onzinnig.

Er is geen waarheid hierin, het is allemaal perceptie en ontzettend subjectief. Laat eenieder in zijn waarde.
Het draait om dat Dennis zonodig negatief moet doen over fitgirls. Net als roepen dat een dik iemand lui moet zijn onzin is.

Als je onzin verkondigt, kun je weerwoord verwachten.
  maandag 4 november 2019 @ 14:37:06 #217
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189780836
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon voorbeelden van zaken die een relatie kunnen beïnvloeden. Maak daar nou eens niets anders van dan er staat.

Jij overwoog een maand geleden nog jouw vrouw te verlaten omdat ze tijdelijk niet lekker in haar vel zit.
Een psychose vind ik totaal iets anders dan weg gaan omdat ze een paar kilo is aangekomen. Of omdat ze besluit dat ze voortaan huisvrouw wil zijn ofzo.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 14:38:15 #218
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189780851
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het draait om dat Dennis zonodig negatief moet doen over fitgirls. Net als roepen dat een dik iemand lui moet zijn onzin is.

Als je onzin verkondigt, kun je weerwoord verwachten.
Op je pik getrapt?
En waar doe ik negatief over fitgirls? Ik kan het niet helpen dat jij helemaal uit je plaat gaat om een mening van iemand anders.
Houd van poesjes
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 14:42:54 #219
5428 crew  miss_sly
pi_189780892
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het draait om dat Dennis zonodig negatief moet doen over fitgirls. Net als roepen dat een dik iemand lui moet zijn onzin is.

Als je onzin verkondigt, kun je weerwoord verwachten.
Ik ben het niet met je eens. Hij uit een mening, dat doet iedereen hier. Prima toch? Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat maakt zijn mening niet verkeerd.

Laat het gaan. Het lijkt hem niets, een fitgirl, jou wel. Everybody happy enzo. Kumbaya en nog wat daarvan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189781272
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Een psychose vind ik totaal iets anders dan weg gaan omdat ze een paar kilo is aangekomen. Of omdat ze besluit dat ze voortaan huisvrouw wil zijn ofzo.
Jij maakt er nu weer van dat ik het heb over weggaan en dat huisvrouw verzin je al helemaal ter plekke.

Daarnaast is >40% meer gewicht niet ‘een paar kilo’.
pi_189781302
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 14:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Op je pik getrapt?
En waar doe ik negatief over fitgirls? Ik kan het niet helpen dat jij helemaal uit je plaat gaat om een mening van iemand anders.
Ik heb nog nooit iemand ‘high maintenance’ zien gebruiken als iets positiefs.

Verder reageer ik gewoon op wat je schrijft. Dat is volgens mij wat je op een discussieforum normaliter doet.
pi_189781326
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Hij uit een mening, dat doet iedereen hier. Prima toch? Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat maakt zijn mening niet verkeerd.

Laat het gaan. Het lijkt hem niets, een fitgirl, jou wel. Everybody happy enzo. Kumbaya en nog wat daarvan.
Mijn reactie was vooral dat ik het niet herken. Uiteindelijk blijkt mijnheer dan gewoon een vooroordeel als feit naar voren te brengen.

Natuurlijk mag dat, maar ik reageer daar dan op. :)
  maandag 4 november 2019 @ 15:25:48 #223
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189781502
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 15:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn reactie was vooral dat ik het niet herken. Uiteindelijk blijkt mijnheer dan gewoon een vooroordeel als feit naar voren te brengen.

Natuurlijk mag dat, maar ik reageer daar dan op. :)
Je herkent het niet dat iemand met deze levensstijl haar lijf moet blijven onderhouden?
En dat door moet voeren in haar hele leven? Wat is het vooroordeel hierin dan?
Houd van poesjes
pi_189781754
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 15:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Je herkent het niet dat iemand met deze levensstijl haar lijf moet blijven onderhouden?
En dat door moet voeren in haar hele leven? Wat is het vooroordeel hierin dan?
We gaan nu in cirkels. Ik had jou al gevraagd hoe dat mijn leven beïnvloedt. Ja ok, mijn vriendin kookt gezond. Maar goed, ze kan geweldig koken, dus het is lekker en gezond. Ik zie het probleem niet.

High maintenance gaat niet over wat iemand aan zichzelf doet, maar de investering die ze van jou verwacht.

Daarnaast noemde je het ook nog en passant oppervlakkig en dat alles om de weegschaal draait. Wat gewoon kletskoek is.
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 15:44:41 #225
5428 crew  miss_sly
pi_189781799
Kunnen jullie nu verder ophouden met op elkaar te reageren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189784945
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zolang je haar niet kent weet je dat niet.
Net zoals je verdomd mis kan zitten als je denkt dat die ontzettend mooie vrouw een bitch en golddigger is, of die fitgirl het vervelend zou vinden een steak van 500 gram naar binnen te werken en ga zo maar door.

Het zijn jouw vooroordelen. Hou ze bij jezelf.
Als ik haar afwijs of niet benader dan hou ik het toch ook bij mijzelf? Tis niet dat ik de godganse dag iedereen loop te benoemen op basis van wat ik denk :')

En iedereen heeft vooroordelen, doe niet zo hypocriet.
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 22:15:49 #227
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189788495
Ja leuk. Dit topic gaat nergens meer over en het is alleen maar gevit over en weer over iets waar de TS verder niets aan heeft.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')