Chinezen en Fransen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hoe kan dit zo ver wegzakken !!!!!
Is @:ggmm wel welkom hier ?
Debielen ook ?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Chinezen en Fransen ook.
Als hij zich gedraagt welquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hoe kan dit zo ver wegzakken !!!!!
Is @:ggmm wel welkom hier ?
Dat misschien wel maar @GGMM is wel een heel lelijk manneke.quote:
Dan doet hij toch een zak over zijn hoofd. Iedereen is welkom hierquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar @:ggmm is wel een heel lelijk manneke.
Dat is misschien wel een dingetje
Wat haat jij op GGMMquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar @:ggmm is wel een heel lelijk manneke.
Neequote:Op donderdag 30 januari 2020 12:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt
OPROTTEN !!!!!!!!
Liever geen @GGMM die man maakt mij witheet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar @GGMM is wel een heel lelijk manneke.
HATEN? WITHEET MAAKT DIE ME.quote:
Ge bedoelt @janracist en de @goedegoedmaatmakker van @janracistquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef Rozevla het volgende:
Malle eppie @:ggmm en zijn nog gekkere vrienden
Zoals @:jankees
Eensquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Marginal het volgende:
Ze zijn allemaal wel oke hoor, het is het forum VBL zelf wat het slechtste in ze naar boven in haalt.
Uiteindelijk hebben alle fora dat. In OUD zit een kliekje wat een genocide eist voor mensen zonder traphekje, in SHO zitten een paar vrouwen die een hekel hebben aan mooie succesvolle mensen en laten we maar niet beginnen over KLB, maar uiteindelijk maken zij alle het mooie forum fok! mogelijk.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Marginal het volgende:
Ze zijn allemaal wel oke hoor, het is het forum VBL zelf wat het slechtste in ze naar boven in haalt.
Uiteindelijk hebben alle fora dat. In OUD zit een kliekje wat een genocide eist voor mensen zonder traphekje, in SHO zitten een paar vrouwen die een hekel hebben aan mooie succesvolle mensen en laten we maar niet beginnen over KLB, maar uiteindelijk maken zij alle het mooie forum fok! mogelijk.
Iemand op basis van traphekske doodwensen is heel wat anders dan een volk doodwensen omdat het dat volk is.quote:
Oh nee hoor, ik vind dat allesbehalve schoon en fatsoenlijk, maar ik denk dat je er vanaf moet dat je het zou willen veranderen. Dat gaat nooit gebeuren en we zullen tolerant moeten zijn tegen dat soort idioterie. Ook voor de gekkies is hier ruimte.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:58 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Iemand op basis van traphekske doodwensen is heel wat anders dan een volk doodwensen omdat het dat volk is.
Daar is niets moois aan maar goe he zij zo als jullie dat schoon vinden en fatsoenlijk.
Tis misschien toch het voetbal intellect. Ik weet nie wat het is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:22 schreef Marginal het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik vind dat allesbehalve schoon en fatsoenlijk, maar ik denk dat je er vanaf moet dat je het zou willen veranderen. Dat gaat nooit gebeuren en we zullen tolerant moeten zijn tegen dat soort idioterie. Ook voor de gekkies is hier ruimte.
VBL is wel meteen de lastigste hoor, dat is nogal een hechte kliek van halve zolen die de donkerste vormen van humor hanteren. Die sluiten de linies ook direct zodra je kritisch doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |