abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7840333
Scheer en Foppen..

Die hadden een 32 speed brander voor 60 Euro's te koop.. ik dacht, ik heb een brandertje nodig en ook al is het scheer en foppen, ik heb fabrieksgarantie.

Afijn, ik kom thuis en installeer de writer op me pc, ik brand een CD, ging als een tierelier, maar de tweede CD ging fout en alle cd's daarna ook..

Ik uiteindelijk na wat standaard oplossingen terug naar Scheer en Foppen..

Ik wou direct een nieuwe meenemen, maar dat kon niet.. dus zij op sturen naar Samsung.. ik wacht nu al 3 weken op me gefixede writer. Ik was daarstrax in de S en F.. en heb geeist dat als hij er in de loop van volgende week niet is me geld terug krijg.. konden ze niet beloven. Wat nu?

zaterdag 11 januari 2003 @ 17:25:59 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7840362
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 17:24 schreef LangeJan het volgende:
Scheer en Foppen..

Die hadden een 32 speed brander voor 60 Euro's te koop.. ik dacht, ik heb een brandertje nodig en ook al is het scheer en foppen, ik heb fabrieksgarantie.

Afijn, ik kom thuis en installeer de writer op me pc, ik brand een CD, ging als een tierelier, maar de tweede CD ging fout en alle cd's daarna ook..

Ik wou direct een nieuwe meenemen, maar dat kon niet.. dus zij op sturen naar Samsung.. ik wacht nu al 3 weken op me gefixede writer. Ik was daarstrax in de S en F.. en heb geeist dat als hij er in de loop van volgende week niet is me geld terug krijg.. konden ze niet beloven. Wat nu?

Aangetekende brief dat je binnen een week je ding gerepareerd terug wilt en dat je anders de koop ontbindt en je geld terug wilt. Sta je onder het Consumentenrecht heel sterk in. Zolang je je niet laat afbluffen door zo'n winkel
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7840373
noem gewoon een aantal namen van consumenten verenigingen en de consumenten bond enzo, dan wil men wel es overstag gaan...

- eBMeister Funkleton -
pi_7840386
S & F = k*tzaak idd!
pi_7840630
dreigen met de consumentenbond heeft dat weinig effect?

pieter storms erop af

pi_7851701
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 17:26 schreef big_ble het volgende:
noem gewoon een aantal namen van consumenten verenigingen en de consumenten bond enzo, dan wil men wel es overstag gaan...

Da's niet meer origineel.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_7851791
Je kan soms beter eerst contact opnemen met de fabrikant zelf, die sturen je wel naar de winkel indien nodig maar hoop fabrikanten regelen hun eigen reparatie's of DOA'(Dead on Arivel)
Hoe meer jij loopt te schelden , moeilijk begint te doen tegen iemand in customer service hoe minder behulpzaam ze worden.
dreigen helpt al helemaal niet .
Bij mij komen dat soort mensen helemaal onderaan de lijst te staan en die mogen echt een paar dagen geduld gaan kweken voor dat ik terug bel met een oplossing ook al heb ik meteen een oplossing voor het probleem
  zondag 12 januari 2003 @ 11:39:03 #8
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7851860
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:30 schreef Big_Yin het volgende:
Je kan soms beter eerst contact opnemen met de fabrikant zelf, die sturen je wel naar de winkel indien nodig maar hoop fabrikanten regelen hun eigen reparatie's of DOA'(Dead on Arivel)
Hoe meer jij loopt te schelden , moeilijk begint te doen tegen iemand in customer service hoe minder behulpzaam ze worden.
dreigen helpt al helemaal niet .
Bij mij komen dat soort mensen helemaal onderaan de lijst te staan en die mogen echt een paar dagen geduld gaan kweken voor dat ik terug bel met een oplossing ook al heb ik meteen een oplossing voor het probleem
Misschien moet je eens naar de naam van je afdeling kijken. Ik ben met je eens dat beginnen met dreigen niet goed is, maar als het zoals bij de TS een paar weken duurt en je alleen maar vage antweoorden krijgt, dan denk ik dat iets steviger taal toch geen overbodige luxe is.
Vergeet overigens niet dat mensen erg pissig worden als ze veel geld uitgeven voor iets wat niet blijkt te werken. En zo'n houding van 'Och als ze boos worden doe ik nog minder voor ze ook al werk ik bij customer service en wordt mijn salaris door de kopers van onze produkten betaald' is geen goede reclame voor je bedrijf. Een cursusje after-sales likt me wel op zijn plaats.

(En ik kan het weten want ik heb bij de zakelijke customer service van KPN Telecom gewerkt. )

pi_7851942
Ben ik helemaal met je eens maar er zijn soms klanten die voor het eerst opbellen en meteen beginnen te klootzakken en meteen een oplossing willen hebben of meteen met een manager willen praten.
in 50% van de gevallen is het niet het apparaat wat het probleem is maar een combinatie van factoren in een computer.
meeste problemen zijn binnen 2 uurtjes opgelost (meestal sneller) en alleen de moeilijkere dingen kunnen een paar dagen op zich laten wachten.
Als een apparaat al voor reparatie moet dan duurt dat minder dan twee weken voordat het terug is en wordt van huis opggehaald door DHLen weer terug gebracht door DHL maar voor somige mensen is dat nog niet voldoende .
Ik weet echt wel dat ik voor een bedrijf werk en dat ik dat merk nooit in een kwaad dag licht zal zetten maar sommige mensen vragen er naar.
pi_7851945
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
(En ik kan het weten want ik heb bij de zakelijke customer service van KPN Telecom gewerkt. )

ook een blauwe maandag zeker .................

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 12 januari 2003 @ 11:47:24 #11
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7851955
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:46 schreef Vava het volgende:

[..]

ook een blauwe maandag zeker .................

Half jaar. Toen was het geld op bij KPN
pi_7851996
Is altijd het eerste waarop bezuinigd wordt

bedrijven begrijpen soms nog telkens niet dat customer service je visite kaartje is en als die niet goed geregeld is dat het met het bedrijf niet goed zal gaan,.

kijk maar naar Motorola

pi_8712151
Jeeej, ik heb hem weer! Na... ongeveer 2 maanden.

Scheer en Foppen Geweldige Service!

pi_8712266
quote:
Scheer en Foppen..

scheer en foppen, scheer en foppen. ik ken de hele winkel niet, maar elke zichzelf respecterende winkel die zichzelf scheer en foppen noemt en dan geen kaashandel of srv man is daar zou ik geen hardware kopen.

kapper zou ik me zelfs nog wel in kunnen denken, al zou ik daar dan niet heen gaan want er zou vast een bord "knip maar raak voor een knaak" hangen.

pi_8714462
dat scheer en foppen zit toch daar in groningen ergens?

advies 1: koop een echte brander Plextor ofzo

advies 2: koop m bij een goede winkel (zit Memo daar ook ergens??)

I washed my hands but they didn't come clean...I used the wrong soap
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:31:35 #16
43527 Terminator
Hired Assassin
pi_8714522
niet in amersfoort waar langejan hem waarschijnlijk vandaan heeft

had hij beter naar paradigit kunnen gaan

Build to Destroy.
pi_8715786
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:29 schreef Soap_bar het volgende:
dat scheer en foppen zit toch daar in groningen ergens?

advies 1: koop een echte brander Plextor ofzo

advies 2: koop m bij een goede winkel (zit Memo daar ook ergens??)

plextor heerst inderdaad zeer hevig.
pi_8716342
quote:
Scheer en Foppen..

Veel dreigen, veel doorzeuren ze moeten wel overstag gaan.

Wijze raad: nooit meer scheer en foppen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')