Die hadden een 32 speed brander voor 60 Euro's te koop.. ik dacht, ik heb een brandertje nodig en ook al is het scheer en foppen, ik heb fabrieksgarantie.
Afijn, ik kom thuis en installeer de writer op me pc, ik brand een CD, ging als een tierelier, maar de tweede CD ging fout en alle cd's daarna ook..
Ik uiteindelijk na wat standaard oplossingen terug naar Scheer en Foppen..
Ik wou direct een nieuwe meenemen, maar dat kon niet.. dus zij op sturen naar Samsung.. ik wacht nu al 3 weken op me gefixede writer. Ik was daarstrax in de S en F.. en heb geeist dat als hij er in de loop van volgende week niet is me geld terug krijg.. konden ze niet beloven. Wat nu?
quote:Aangetekende brief dat je binnen een week je ding gerepareerd terug wilt en dat je anders de koop ontbindt en je geld terug wilt. Sta je onder het Consumentenrecht heel sterk in. Zolang je je niet laat afbluffen door zo'n winkel
Op zaterdag 11 januari 2003 17:24 schreef LangeJan het volgende:
Scheer en Foppen..Die hadden een 32 speed brander voor 60 Euro's te koop.. ik dacht, ik heb een brandertje nodig en ook al is het scheer en foppen, ik heb fabrieksgarantie.
Afijn, ik kom thuis en installeer de writer op me pc, ik brand een CD, ging als een tierelier, maar de tweede CD ging fout en alle cd's daarna ook..
Ik uiteindelijk na wat standaard oplossingen terug naar Scheer en Foppen..
Ik wou direct een nieuwe meenemen, maar dat kon niet.. dus zij op sturen naar Samsung.. ik wacht nu al 3 weken op me gefixede writer. Ik was daarstrax in de S en F.. en heb geeist dat als hij er in de loop van volgende week niet is me geld terug krijg.. konden ze niet beloven. Wat nu?
quote:Da's niet meer origineel.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:26 schreef big_ble het volgende:
noem gewoon een aantal namen van consumenten verenigingen en de consumenten bond enzo, dan wil men wel es overstag gaan...
quote:Misschien moet je eens naar de naam van je afdeling kijken. Ik ben met je eens dat beginnen met dreigen niet goed is, maar als het zoals bij de TS een paar weken duurt en je alleen maar vage antweoorden krijgt, dan denk ik dat iets steviger taal toch geen overbodige luxe is.
Op zondag 12 januari 2003 11:30 schreef Big_Yin het volgende:
Je kan soms beter eerst contact opnemen met de fabrikant zelf, die sturen je wel naar de winkel indien nodig maar hoop fabrikanten regelen hun eigen reparatie's of DOA'(Dead on Arivel)
Hoe meer jij loopt te schelden , moeilijk begint te doen tegen iemand in customer service hoe minder behulpzaam ze worden.
dreigen helpt al helemaal niet .
Bij mij komen dat soort mensen helemaal onderaan de lijst te staan en die mogen echt een paar dagen geduld gaan kweken voor dat ik terug bel met een oplossing ook al heb ik meteen een oplossing voor het probleem
(En ik kan het weten want ik heb bij de zakelijke customer service van KPN Telecom gewerkt. )
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
(En ik kan het weten want ik heb bij de zakelijke customer service van KPN Telecom gewerkt.)
ook een blauwe maandag zeker .................
quote:Half jaar. Toen was het geld op bij KPN
Op zondag 12 januari 2003 11:46 schreef Vava het volgende:[..]
![]()
ook een blauwe maandag zeker .................
bedrijven begrijpen soms nog telkens niet dat customer service je visite kaartje is en als die niet goed geregeld is dat het met het bedrijf niet goed zal gaan,.
kijk maar naar Motorola
quote:scheer en foppen, scheer en foppen. ik ken de hele winkel niet, maar elke zichzelf respecterende winkel die zichzelf scheer en foppen noemt en dan geen kaashandel of srv man is daar zou ik geen hardware kopen.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:24 schreef LangeJan het volgende:
Scheer en Foppen..Die hadden een 32 speed brander voor 60 Euro's te koop.. ik dacht, ik heb een brandertje nodig en ook al is het scheer en foppen, ik heb fabrieksgarantie.
Afijn, ik kom thuis en installeer de writer op me pc, ik brand een CD, ging als een tierelier, maar de tweede CD ging fout en alle cd's daarna ook..
Ik uiteindelijk na wat standaard oplossingen terug naar Scheer en Foppen..
Ik wou direct een nieuwe meenemen, maar dat kon niet.. dus zij op sturen naar Samsung.. ik wacht nu al 3 weken op me gefixede writer. Ik was daarstrax in de S en F.. en heb geeist dat als hij er in de loop van volgende week niet is me geld terug krijg.. konden ze niet beloven. Wat nu?
kapper zou ik me zelfs nog wel in kunnen denken, al zou ik daar dan niet heen gaan want er zou vast een bord "knip maar raak voor een knaak" hangen.
advies 1: koop een echte brander Plextor ofzo
advies 2: koop m bij een goede winkel (zit Memo daar ook ergens??)
had hij beter naar paradigit kunnen gaan
quote:plextor heerst inderdaad zeer hevig.
Op dinsdag 25 februari 2003 19:29 schreef Soap_bar het volgende:
dat scheer en foppen zit toch daar in groningen ergens?advies 1: koop een echte brander
Plextor ofzo
advies 2: koop m bij een goede winkel (zit Memo daar ook ergens??)
quote:Veel dreigen, veel doorzeuren ze moeten wel overstag gaan.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:24 schreef LangeJan het volgende:
Scheer en Foppen..Die hadden een 32 speed brander voor 60 Euro's te koop.. ik dacht, ik heb een brandertje nodig en ook al is het scheer en foppen, ik heb fabrieksgarantie.
Afijn, ik kom thuis en installeer de writer op me pc, ik brand een CD, ging als een tierelier, maar de tweede CD ging fout en alle cd's daarna ook..
Ik uiteindelijk na wat standaard oplossingen terug naar Scheer en Foppen..
Ik wou direct een nieuwe meenemen, maar dat kon niet.. dus zij op sturen naar Samsung.. ik wacht nu al 3 weken op me gefixede writer. Ik was daarstrax in de S en F.. en heb geeist dat als hij er in de loop van volgende week niet is me geld terug krijg.. konden ze niet beloven. Wat nu?
Wijze raad: nooit meer scheer en foppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |