lastig te peilen zo'n wispelturig pionnetjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
merel voelt gewoon de hete adem van jorrie in haar nekje.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie, Gerrit en Merel zijn gewoon eikels en klootzakken en hufters. [ afbeelding ]
En de rest ook.![]()
Hah heerlijk, dat lucht op.Tnx voor de tip 2.0
Dat is meer waar ze zich aan irriteert, ze heeft geen vat op hem en zo kan ze haar psychisch spelletje waar ze zo'n hekel aan heeft niet uitvoeren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lastig te peilen zo'n wispelturig pionnetje
inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lastig te peilen zo'n wispelturig pionnetje
Het gaat ietsiepietsie meer kosten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Slim.. De Baas & OnderHond beginnen eerst over wat ze hebbe wille
Eerst het zuur.. dan het zoetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat ietsiepietsie meer kosten.
In de tent...zeggen ze er heel duidelijk bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De bar gaat gewoon in een kraam.
Plensbui maakt niet uit.
Ow ik verstond in een kraam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de tent...zeggen ze er heel duidelijk bij.
Eigenlijk vind ik mezelf een sukkel dat ik al meer dan bijna 5 jaar kijk naar iets dat zo lamlending eindigd....maar moet ook mijn frustratie kwijt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie, Gerrit en Merel zijn gewoon eikels en klootzakken en hufters...Zeg het gewoon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |