Noemt ze nu het een carriere switched,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
merel confronteert jordie
hij vindt het ongemakkelijk allemaal in utopia
Morgen hoor je heel Utopia zingen: Ik heb stiekem met je gedanst. Het gangstahouserapduo Gerrit en Jessie hebben hun zegen daar aan gegeven.quote:
lekker voortrekkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Baas eist iedereen present
HIJ Remco Regie heeft iets geregeld voor Mr.NixMan & Toffie NoNo
En daarvoor wou ze hem vermoorden zo erg irriteerde ze zich aan hem....wat deed hij bij Andrea in dat hok.quote:
lastig te peilen zo'n wispelturig pionnetjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
merel voelt gewoon de hete adem van jorrie in haar nekje.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie, Gerrit en Merel zijn gewoon eikels en klootzakken en hufters. [ afbeelding ]
En de rest ook.![]()
Hah heerlijk, dat lucht op.Tnx voor de tip 2.0
Dat is meer waar ze zich aan irriteert, ze heeft geen vat op hem en zo kan ze haar psychisch spelletje waar ze zo'n hekel aan heeft niet uitvoeren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lastig te peilen zo'n wispelturig pionnetje
inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lastig te peilen zo'n wispelturig pionnetje
Het gaat ietsiepietsie meer kosten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Slim.. De Baas & OnderHond beginnen eerst over wat ze hebbe wille
Eerst het zuur.. dan het zoetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat ietsiepietsie meer kosten.
In de tent...zeggen ze er heel duidelijk bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De bar gaat gewoon in een kraam.
Plensbui maakt niet uit.
Ow ik verstond in een kraam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de tent...zeggen ze er heel duidelijk bij.
Eigenlijk vind ik mezelf een sukkel dat ik al meer dan bijna 5 jaar kijk naar iets dat zo lamlending eindigd....maar moet ook mijn frustratie kwijt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie, Gerrit en Merel zijn gewoon eikels en klootzakken en hufters...Zeg het gewoon....
Wacht voor het "Grote Nieuws..."quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Iedereen wordt bij elkaar geroepen voor deze futiele onzin?
das waarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel.. meehelpen opeten.. al sinds Grissie heeft ze die scam uitgevonden
Er komt vast nog iets.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het niet volgen. Waarom staat Dj Geile Snikkel daar nou de rest va de groep toe te spreken
Daar geef ik je gelijk in en gooi het eruit mop, maak van je hart geen moordkuil....Jessie, Merel en Gerrit zouden in mijn priveleven geen vrienden van mij zijn, maar voor het proggie zijn ze van een groot irritatie level en daar houd ik wel van....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik mezelf een sukkel dat ik al meer dan bijna 5 jaar kijk naar iets dat zo lamlending eindigd....maar moet ook mijn frustratie kwijt.
even wachten tot de mail van morgen, of die andere doorgaat denk ikquote:
Jah.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even wachten tot de mail van morgen, of die andere doorgaat denk ik
Lulletje jessie heeft genoeg aan zijn snorkel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze geen blaffer op zak? Echte rappers hebben toch zo'n ding
Er komt een planquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
merel en jor gaan weer verder
ugh jor is me te aardig
Hans is redelijk van het padje afquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even wachten tot de mail van morgen, of die andere doorgaat denk ik
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jordi heeft een hekel aan de gleuf in een 2 persoonsmatras.
Klinkt logisch.
Ik heb er vertrouwen inquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jordi is heel standvastig tot op zekere hoogte dat hij onzeker word.
Waar zou je onzeker van moeten worden ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onzeker over.
Ow ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar zou je onzeker van moeten worden ?
Het is maar een spelletje
En gisteren nog een tattoo laten zetten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
lol robert is er ook weer, die stond vanmiddag nog bij de poort voor dillen
[ afbeelding ]
Ja dat zou ik ook wel willen, maar gaat niet gebeuren denk ik. Niet zolang ze met Jessie een setje is. Daarom hoop ik dat ze flinke ruzie krijgen, dan kun je nog wel wat verandering in groepjes krijgen denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zou wel willen dat Merel zelf eens wat stemmen op haar donder zou krijgen.
omgquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En gisteren nog een tattoo laten zetten.
Ja idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen, maar gaat niet gebeuren denk ik. Niet zolang ze met Jessie een setje is. Daarom hoop ik dat ze flinke ruzie krijgen, dan kun je nog wel wat verandering in groepjes krijgen denk ik.
mooi hequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef sjampoeh het volgende:
we zijn geen kampennnn, maar vrienden die elkaar helpentja is net maar net hoe je t brengt he
wat een klapkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |