Volgens mij wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch zijn showprogramma......
Weerwolven van Wakkerdam, forumversie, best gaaf hoor, echt. Veel types met speciale krachten, onderlinge bondjes, bedrog. Dat is nog eens een rollenspel, beter dan Utopioopiequote:
Is haast 20 jaar dood.quote:
Ja, ik zelf vond er nooit geen bal aan, ze speelde het in 1 ook vaakquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
raar spel als ik dat zo hoor
De Users tegen de Modjes? we hebben er zatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weerwolven van Wakkerdam, forumversie, best gaaf hoor, echt. Veel types met speciale krachten, onderlinge bondjes, bedrog. Dat is nog eens een rollenspel, beter dan Utopioopie
Iedereen weet het straks door Hiske.quote:
Brown werkte in de jaren 1980 en jaren 1990 voor de Rotterdamse politie als agent. Nadat diverse vrouwelijke collega's hem hadden beschuldigd van ongewenste seksuele intimiteiten op het werk, werd hij ontslagen. In hoger beroep werd hij in 1998 veroordeeld tot 2 maanden voorwaardelijk. Volgens Brown waren de intimiteiten overigens onderdeel van de werkcultuur. Een vrouwelijke collega die hem seksueel getinte e-mails had gestuurd, werd later ook ontslagen, mede omdat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, toendertijd een hele mooie jongen....daar kan zelfs Lex haar zoon niet tegenop.....donkere jongen met hele lichte ogen. Dacht dat hij politie was in het dagelijks leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |