Dat was toch zijn showprogramma......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Engelen bestaan niet ken ik ook wel van hem.
Moest even nadenken weer dat is een hele tijd geleden.
O ook weer zo niksquote:
Als ze lang genoeg achter de PC's blijven zitten popt er vanzelf wel een Achter-schermpke op.. en dan kan Merel roepen Ik Weet Iemand die we meelen moeten… en die komt dan ..Regie kan je altijd op vertrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet dat iemand 10 jaar bestaat misschien wil die wel
ken je Franklin niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet zeker dat een Franklin Brown dit zou doen, wie is dat nu weer
Dank jequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Franklin Brown. Het was als de eerste keer. Die heeft meegedaan Songfestival.
Dacht dat het duidelijk is , duidelijker kan je het niet krijgen.......geen Hans de Booy.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:14 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Snap wel dat ze eerst willen weten hoe en wat.
raar spel als ik dat zo hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:18 schreef Dotteke het volgende:
O nee he weerwolven komt weer boven drijven
Myl heeft het er over
Leuk forum-spelletjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:18 schreef Dotteke het volgende:
O nee he weerwolven komt weer boven drijven
Myl heeft het er over
Die zit bij RTL, gaat niet. Febo zal wel met een naam uit de Talpa stal komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen ook een poging doen om Frans Bauer te verleiden met wat eten van de lokale Chinees.
is wel leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
raar spel als ik dat zo hoor
Werd 1000x in Uto 1 gespeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
raar spel als ik dat zo hoor
aha ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
is wel leuk
mits je het met leuke mensen speelt
Maar wel weer via via. Ik snap dat het dan even moet bezinken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat het duidelijk is , duidelijker kan je het niet krijgen.......geen Hans de Booy.
Oh, toendertijd een hele mooie jongen....daar kan zelfs Lex haar zoon niet tegenop.....donkere jongen met hele lichte ogen. Dacht dat hij politie was in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet zeker dat een Franklin Brown dit zou doen, wie is dat nu weer
We werden er mee dood gegooid in 1quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha ik had er nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |