abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_190000428
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het hoeft toch helemaal niet meteen op date 1? Waarom zou dat zo'n strak doel moeten zijn? Ik denk juist dat je het nu wel goed gedaan hebt.

Als ik er toch iets over mag zeggen dan vind ik persoonlijk de knuffel altijd een veilige optie. (Opvallend dat niemand die hier noemt.) Dus bij het afscheid nemen gewoon zeggen "mag ik nog een knuffel?". Supersimpel, maar effectief. Je kunt dan gerust een minuutje even fijn tegen elkaar aan staan. Ik denk niet dat vrouwen daarop snel nee zeggen.
Top tip. Thanks. Inderdaad mooi advies...
Love is in the air!
pi_190000445
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:55 schreef Hexagon het volgende:
Sapperdeflap een user die versiertips opvolgt en er succes mee heeft. Dat we dat nog mogen meemaken :D

Over seks praten is niet zo'n goed idee tenzij ze er zelf over begint
Kan wel online maar ik zou het inderdaad niet doen op de date zelf. Als zij er zelf over begint is het wel enorm positief.
pi_190000459
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Top tip. Thanks. Inderdaad mooi advies...
Ik heb zelf weleens gewoon in een (online) gesprek gevraagd of vrouwen zo'n vraag vervelend vonden, maar er werd juist heel positief op gereageerd. En knuffelen voelt altijd erg vertrouwd. Het is eigenlijk net een stapje minder intiem dan een zoen, maar als je een minuutje tegen elkaar aan staat ook weer intiemer dan een gewone hug. :)
pi_190000468
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat vind jij van het knuffelen?
Knuffelen is bijna altijd goed. Tenzij ze om wat voor reden een afkeer van je heeft, maar dat had je dan allang gemerkt :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190000473
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb zelf weleens gewoon in een (online) gesprek gevraagd of vrouwen zo'n vraag vervelend vonden, maar er werd juist heel positief op gereageerd. En knuffelen voelt altijd erg vertrouwd. Het is eigenlijk net een stapje minder intiem dan een zoen, maar als je een minuutje tegen elkaar aan staat ook weer intiemer dan een gewone hug. :)
Wel opletten dat je op tijd loslaat :P
Heel ongemakkelijk als een knuffel te lang duurt.
pi_190000510
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 08:17 schreef Landgeld het volgende:
Update

Wat zouden tips zijn qua aanrakingen of zinnen om al op de eerste date ietsje meer richting next level te komen? Pakken jullie dan ook al een hand oid? Praten jullie over seks? Of misschien is het wel OK zo in de opbouw...

Ik ga er nog eens over nadenken.

Tips en inspiratie welkom :)!
Hey, je maakt stappen! Zeker zo doorgaan.

Nu wat tips vanuit mij! Misschien dat het kan helpen.

Ik heb uitgebreid gedate en heb zeker wat dingen gemerkt. Zoek voor zo’n eerste date een intiemere setting waar je elkaar kan aanraken. Dat drankje in zo’n café dat is natuurlijk erg gemakkelijk en heel eerlijk loopt dat 9/10 op niets uit. Ik heb ook wel eens gehad dat een man mij vanuit het niets vol op mijn mond wilde zoenen op een vol terras op een eerste date. Dat is echt een no-go.

- Maak een wandeling en zoek een bankje op. Pak zoals eerder al gezegd werd iets uit de trukendoos van oh.. je veter zit los, oh je hebt een klein wimpertje op je gezicht zitten.. je mag een wens doen. Hierbij kan je peilen of de subtiele aanrakingen gewenst zijn.

- Ga naar de bioscoop voor een goede setting en doe achteraf een drankje. Hier kan je heel onopgemerkt ineens haar hand vastpakken of er naar toe werken. Daarna heb je veel om over te praten. Vervolgens loop je een stukje mee naar waar ze naar toe moet.. een station/haar auto en met de hoop dat dit een beetje afgelegen is kan dit toch kansen bieden.

- Ga bijvoorbeeld samen in een reuzenrad of een andere kermisattractie. Je zit in die situatie naast elkaar en dan raak je elkaar toch eigenlijk al aan en dit maakt aanraking gemakkelijker.

En geef vooral niet op.. als je iemand echt leuk vindt dan hoeft het allemaal niet op date 1. Ik ben meestal redelijk clumsy, maar op mijn manier smooth. Ik val op redelijk verlegen mannen, dus ben ik vaak de initiatiefnemer.

Tot ik mijn huidige vriend leerde kennen. Eigenlijk was ik al nerveus toen hij aan kwam lopen. Tijdens de date wat subtiele aanrakingen en goed oogcontact gehad, maar dat was het wel. Vervolgens samen naar het station gelopen. Achteraf gehoord dat hij mij al lopende probeerde te stoppen voor een zoen, wat ik stiekem wel doorhad, maar dat vond ik nog een beetje ongemakkelijk. Toen ik er eindelijk klaar voor was toen we onze wegen zouden scheiden kwamen we heel ongelukkig terecht door een botsing van hoofden. Al hebben we dit op date twee goed gemaakt :P

En nee ik denk niet dat je van date 1/2 snel overgaat tot seks. Dat is gewoon niet gegarandeerd en ligt ook aan je intenties. Als ik door heb dat iemand snel op seks stuurt tijdens dates haakte ik af. Erover praten vind ik dan geen probleem. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen, maar mijn meeste dates kwamen ook niet verder dan 1/4 afspraakjes. En meestal wist ik al snel genoeg of ik er potentie in zag.

Nu heb je net een derde date gehad waar werd gezoend. Dit heeft even geduurd dus ze is geduldig. Wat vond je ervan? Voelde je iets kriebelen? .. heeft het voor meer spanning gezorgd?
-
pi_190000699
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wel opletten dat je op tijd loslaat :P
Heel ongemakkelijk als een knuffel te lang duurt.
Eens, dat vergt wat inschattingsvermogen van de man. ;)
pi_190000834
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 09:14 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb uitgebreid gedate en heb zeker wat dingen gemerkt. Zoek voor zo’n eerste date een intiemere setting waar je elkaar kan aanraken. Dat drankje in zo’n café dat is natuurlijk erg gemakkelijk en heel eerlijk loopt dat 9/10 op niets uit. Ik heb ook wel eens gehad dat een man mij vanuit het niets vol op mijn mond wilde zoenen op een vol terras op een eerste date. Dat is echt een no-go.

- Maak een wandeling en zoek een bankje op. Pak zoals eerder al gezegd werd iets uit de trukendoos van oh.. je veter zit los, oh je hebt een klein wimpertje op je gezicht zitten.. je mag een wens doen. Hierbij kan je peilen of de subtiele aanrakingen gewenst zijn.

- Ga naar de bioscoop voor een goede setting en doe achteraf een drankje. Hier kan je heel onopgemerkt ineens haar hand vastpakken of er naar toe werken. Daarna heb je veel om over te praten. Vervolgens loop je een stukje mee naar waar ze naar toe moet.. een station/haar auto en met de hoop dat dit een beetje afgelegen is kan dit toch kansen bieden.

- Ga bijvoorbeeld samen in een reuzenrad of een andere kermisattractie. Je zit in die situatie naast elkaar en dan raak je elkaar toch eigenlijk al aan en dit maakt aanraking gemakkelijker.

En geef vooral niet op.. als je iemand echt leuk vindt dan hoeft het allemaal niet op date 1. Ik ben meestal redelijk clumsy, maar op mijn manier smooth. Ik val op redelijk verlegen mannen, dus ben ik vaak de initiatiefnemer.

Tot ik mijn huidige vriend leerde kennen. Eigenlijk was ik al nerveus toen hij aan kwam lopen. Tijdens de date wat subtiele aanrakingen en goed oogcontact gehad, maar dat was het wel. Vervolgens samen naar het station gelopen. Achteraf gehoord dat hij mij al lopende probeerde te stoppen voor een zoen, wat ik stiekem wel doorhad, maar dat vond ik nog een beetje ongemakkelijk. Toen ik er eindelijk klaar voor was toen we onze wegen zouden scheiden kwamen we heel ongelukkig terecht door een botsing van hoofden. Al hebben we dit op date twee goed gemaakt :P

En nee ik denk niet dat je van date 1/2 snel overgaat tot seks. Dat is gewoon niet gegarandeerd en ligt ook aan je intenties. Als ik door heb dat iemand snel op seks stuurt tijdens dates haakte ik af. Erover praten vind ik dan geen probleem. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen, maar mijn meeste dates kwamen ook niet verder dan 1/4 afspraakjes. En meestal wist ik al snel genoeg of ik er potentie in zag.

Nu heb je net een derde date gehad waar werd gezoend. Dit heeft even geduurd dus ze is geduldig. Wat vond je ervan? Voelde je iets kriebelen? .. heeft het voor meer spanning gezorgd?
Goede tips. Wat betreft daten voor puur alleen de seks (en dus zonder de intenties voor een relatie) is het bij vrouwen volgens mij vrij simpel: Of meteen de eerste (of maximaal tweede) date, of gewoon niet.

Je gaat niet eerst 4 dates inplannen voor een potje seks. Ik ken in ieder geval geen vrouwen die dat willen.
pi_190002759
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goede tips. Wat betreft daten voor puur alleen de seks (en dus zonder de intenties voor een relatie) is het bij vrouwen volgens mij vrij simpel: Of meteen de eerste (of maximaal tweede) date, of gewoon niet.

Je gaat niet eerst 4 dates inplannen voor een potje seks. Ik ken in ieder geval geen vrouwen die dat willen.
Ik denk dat het ook wel zo is. Wel situatie afhankelijk, maar stel ik zou alleen seks willen dan ga ik er niet extreem veel moeite in steken. Alleen ben ik dan weer niet zo, sterk verhaal :')
-
pi_190003004
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:22 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel zo is. Wel situatie afhankelijk, maar stel ik zou alleen seks willen dan ga ik er niet extreem veel moeite in steken. Alleen ben ik dan weer niet zo, sterk verhaal :')
Nee exact. Als je into casual seks bent als vrouw dan stuur je daar ook gewoon meteen op aan lijkt me.

Eigenlijk wel een belangrijke les voor de mannelijke daters hier. Óf ga op zoek naar iets serieus, óf probeer de eerste date seks te regelen. Anders werkt het niet.
pi_190004389
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 09:14 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb uitgebreid gedate en heb zeker wat dingen gemerkt. Zoek voor zo’n eerste date een intiemere setting waar je elkaar kan aanraken. Dat drankje in zo’n café dat is natuurlijk erg gemakkelijk en heel eerlijk loopt dat 9/10 op niets uit.
De vraag is of je op de eerste date al begint met aanrakingen? Dat is voor mij nog een beetje zoeken.

Hand op knie oid als je weer naast haar gaat zitten kan, even een kleine aanraking ook. Vraag is of dat helpt...

Die subtiele tips zijn wel interessant.
Love is in the air!
pi_190004405
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tenzij je na 4 of 5 dates een aantal keer seks hebt gehad en het daarbij laat....? Als het gevoel we toch niet is oid.

Met serieuze types zal het de eerste 2 dates niet gebeuren. Maar mogelijk wel daarna natuurlijk.
Love is in the air!
pi_190004564
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Tenzij je na 4 of 5 dates een aantal keer seks hebt gehad en het daarbij laat....? Als het gevoel we toch niet is oid.
Zou kunnen, ik geloof daarbij alleen iets minder in de goede intenties van de man. ;) Ik heb zelf ook weleens gedacht: Zal ik nog 1 of 2 dates rekken, dan heb ik in ieder geval seks. (Terwijl ik eigenlijk wel van mezelf wist dat er niets serieus in zat.) Gelukkig is dit achteraf nooit gelukt, want daarmee kun je vrouwen flink beschadigen.

quote:
Met serieuze types zal het de eerste 2 dates niet gebeuren. Maar mogelijk wel daarna natuurlijk.
Eens. Maar zorg er dan voor dat je intenties zelf ook zuiver zijn. :) Probeer dit echt van elkaar te scheiden. Dat heb ik in ieder geval wel altijd gedaan. En er zijn op datingapps ook gewoon best veel "makkelijke" meisjes bij wie je gerust meteen op seks kunt aansturen hoor. Dat vraagt alleen wel wat tact en ervaring denk ik.
pi_190004862
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef Landgeld het volgende:

[..]

De vraag is of je op de eerste date al begint met aanrakingen? Dat is voor mij nog een beetje zoeken.

Hand op knie oid als je weer naast haar gaat zitten kan, even een kleine aanraking ook. Vraag is of dat helpt...

Die subtiele tips zijn wel interessant.
Dat ligt geheel aan de setting. Daarom is een drankje doen (alleen) niet heel handig. Je kan elkaar leren kennen. Dat dan weer wel, maar vaak zit je toch tegenover elkaar en dat maakt het niet heel makkelijk om aanrakingen te doen. Tenzij je echt heel smooth bent. Natuurlijk moet jij je er comfortabel bij voelen. Ligt ook aan de mate van aantrekkingskracht voor mij of je veel aanrakingen doet :@
-
pi_190010040
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik geloof daarbij alleen iets minder in de goede intenties van de man. ;) Ik heb zelf ook weleens gedacht: Zal ik nog 1 of 2 dates rekken, dan heb ik in ieder geval seks. (Terwijl ik eigenlijk wel van mezelf wist dat er niets serieus in zat.) Gelukkig is dit achteraf nooit gelukt, want daarmee kun je vrouwen flink beschadigen.
[..]

Eens. Maar zorg er dan voor dat je intenties zelf ook zuiver zijn. :) Probeer dit echt van elkaar te scheiden. Dat heb ik in ieder geval wel altijd gedaan. En er zijn op datingapps ook gewoon best veel "makkelijke" meisjes bij wie je gerust meteen op seks kunt aansturen hoor. Dat vraagt alleen wel wat tact en ervaring denk ik.
Wat bedoel je met 'Probeer dit van elkaar te scheiden' ?
Love is in the air!
pi_190011567
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'Probeer dit van elkaar te scheiden' ?
Probeer te scheiden of je vol voor seks wilt gaan of voor een relatie. Je kunt inderdaad ook de insteek hebben van "als ik nu even doorzet dan heb ik in ieder geval seks" maar dat is denk ik niet goed voor het meisje.

Een twijfelende houding schiet daarbij ook niet echt op.
pi_190016658
Als je alleen seks wil is het handig dat je een date kiest waarbij je haar thuis kan afzetten. Dan kan zij zelf bepalen of ze je uitnodigt binnen of niet.
  dinsdag 19 november 2019 @ 07:44:11 #218
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190016875
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat maar vroeger maakte je aan het eind van de date een afspraak voor de volgende date (vandaar dat het date heet). Dus kun je zeggen "zullen we de volgende keer bij mij thuis chillen?"
Mits je natuurlijk een huis hebt want je zit nog niet in de fase "aan de familie voorstellen".
pi_190016876
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Probeer te scheiden of je vol voor seks wilt gaan of voor een relatie. Je kunt inderdaad ook de insteek hebben van "als ik nu even doorzet dan heb ik in ieder geval seks" maar dat is denk ik niet goed voor het meisje.

Een twijfelende houding schiet daarbij ook niet echt op.
Hoezo niet goed voor het meisje? Zij heeft er ook plezier aan. En een fijne tijd. Alsof je na seks voor een relatie moet gaan. Seks is ook een onderdeel om te kijken of er meer of minder gevoel bij komt.

Hoewel zou je zoiets het bestemmingsplan kunnen brengen? Aangeven dat je gewoon geen relatie wilt? Maar wel fun...
Love is in the air!
pi_190017115
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 07:44 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hoezo niet goed voor het meisje? Zij heeft er ook plezier aan. En een fijne tijd. Alsof je na seks voor een relatie moet gaan. Seks is ook een onderdeel om te kijken of er meer of minder gevoel bij komt.

Hoewel zou je zoiets het bestemmingsplan kunnen brengen? Aangeven dat je gewoon geen relatie wilt? Maar wel fun...
Niet goed voor het meisje als jij niet eerlijk bent over je intenties (alleen seks willen) en haar een paar dates aan het lijntje houdt om die seks te krijgen.

Als er duidelijk is dat jullie beiden alleen (een paar keer) seks willen, is er niks aan de hand, uiteraard.
pi_190017175
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 07:44 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik zou het in ieder geval nooit zo brengen. ;) "Ja ik wil graag seks want dan hebben we in ieder geval een fijne tijd en kunnen we kijken of het voor langer is."

Het kan wel een beetje de insteek zijn maar het initiatief zou ik daarin meer van de vrouw af laten komen.
pi_190017190
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 07:44 schreef Lunatiek het volgende:
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat maar vroeger maakte je aan het eind van de date een afspraak voor de volgende date (vandaar dat het date heet). Dus kun je zeggen "zullen we de volgende keer bij mij thuis chillen?"
Mits je natuurlijk een huis hebt want je zit nog niet in de fase "aan de familie voorstellen".
Is ook een beetje aftasten zoiets. Vaak hangt het af van vertrouwen. In hoeverre vertrouwt zij jou al genoeg om zoiets aan te durven?

Het lekkerste is het als een meisje hier zelf de eerste stap in zet.
pi_190017232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet goed voor het meisje als jij niet eerlijk bent over je intenties (alleen seks willen) en haar een paar dates aan het lijntje houdt om die seks te krijgen.

Als er duidelijk is dat jullie beiden alleen (een paar keer) seks willen, is er niks aan de hand, uiteraard.
Ik zeg vaak dat ik het niet weet en open laat. Heb ook meiden gehad waar Ik geen seks mee zou willen, terwijl zij wel een vervolg date voorsteld. Kortom, uiteindelijk hangt dat ook van de chemie af....
Love is in the air!
pi_190017237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zou het in ieder geval nooit zo brengen. ;) "Ja ik wil graag seks want dan hebben we in ieder geval een fijne tijd en kunnen we kijken of het voor langer is."

Het kan wel een beetje de insteek zijn maar het initiatief zou ik daarin meer van de vrouw af laten komen.
Hoe zou je het wel brengen ;)?
Love is in the air!
pi_190022960
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar hoe maak is dat duidelijk? Of gewoon op die manier ook zeggen?

Vrouw nodigt me nu bij haar thuis uit. Uit zichzelf. Dan weet je dat er meer kan volgen. Alleen wil ik nog niets serieus...
Love is in the air!
  dinsdag 19 november 2019 @ 17:02:30 #226
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190023110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is ook een beetje aftasten zoiets. Vaak hangt het af van vertrouwen. In hoeverre vertrouwt zij jou al genoeg om zoiets aan te durven?

Ach, ze kan altijd zeggen dat het nog te vroeg is daarvoor.
En een man hoeft ook niet op zo'n uitnodiging in te gaan als hij het nog niet aandurft.
pi_190028438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoezo?
Love is in the air!
pi_190033018
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 16:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Maar hoe maak is dat duidelijk? Of gewoon op die manier ook zeggen?

Vrouw nodigt me nu bij haar thuis uit. Uit zichzelf. Dan weet je dat er meer kan volgen. Alleen wil ik nog niets serieus...
Misschien domme vraag die al eerder gesteld is maar heb je al eerder seks gehad? Het is wel gunstig dat ze je thuis uitnodigt hoor.
pi_190034978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien domme vraag die al eerder gesteld is maar heb je al eerder seks gehad? Het is wel gunstig dat ze je thuis uitnodigt hoor.
Zeker hoor. Jarenlange relatie gehad ook. Lol.
Love is in the air!
pi_190038513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:06 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Zeker hoor. Jarenlange relatie gehad ook. Lol.
Oh joh, maar dan komt het toch helemaal goed? Gewoon rustig blijven als ze langskomt. Jezelf ook kwetsbaar durven opstellen, vaak zorgt dat ook voor kwetsbaarheid van haar kant en dus toenadering naar elkaar.
pi_190039383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh joh, maar dan komt het toch helemaal goed? Gewoon rustig blijven als ze langskomt. Jezelf ook kwetsbaar durven opstellen, vaak zorgt dat ook voor kwetsbaarheid van haar kant en dus toenadering naar elkaar.
Het punt ging ook meer om het hebben van seks met een vrouw, zonder dat je een relatie wilt. En hoe je dat dus aanpakt of communiceert. Zoals hier gezegd wordt, kan je een meisje anders kwetsen. Dat is niet fijn.
Love is in the air!
pi_190039942
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Het punt ging ook meer om het hebben van seks met een vrouw, zonder dat je een relatie wilt. En hoe je dat dus aanpakt of communiceert. Zoals hier gezegd wordt, kan je een meisje anders kwetsen. Dat is niet fijn.
Dat begint gewoon met openheid naar elkaar. Er staan anno 2019 best veel vrouwen open voor vrije seks maar dan wel (uiteraard) op gelijkwaardige basis. Heb je het onderwerp seks al besproken met haar of nog niet?
pi_190040124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat begint gewoon met openheid naar elkaar. Er staan anno 2019 best veel vrouwen open voor vrije seks maar dan wel (uiteraard) op gelijkwaardige basis. Heb je het onderwerp seks al besproken met haar of nog niet?
Hoe zou jij dit onderwerp seks bespreekbaar maken?
Love is in the air!
  Vis een optie? woensdag 20 november 2019 @ 19:50:30 #234
70532 loveli
N
pi_190042150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:18 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hoe zou jij dit onderwerp seks bespreekbaar maken?
In je tinderprofiel, om te beginnen. Apart dat je dit in R&P post ipv SEX.
crap in = crap out
pi_190111938
Toch even een up update. Voel me echt kut.

Afgelopen zaterdagmiddag een tweede date gehad met een leuke meid. De eerste date hebben we 3 uur super gezellig gekletst. Gewoon afscheid met 3 zoenen. Prima. De tweede date was op haar initiatief en gingen we ook voor een drankje en wat live muziek in een bar...

Het was gezellig. Ik probeer aan te raken terwijl we naast elkaar op de barkruk zaten maar het voelt wel geforceerd en ongemakkelijk oid. Anyway, toch geprobeerd en een aantal keer kort aangeraakt. Op haar knie bijvoorbeeld. Kleine touch. Prima.

Bij het afscheid toen we naar huis fietsten heb ik haar weer drie zoenen gegeven bij de afslag. Het ging gewoon zo automatisch. Misschien omdat ik las dat het al niet meer het beste moment is. Terwijl die mogelijk er achteraf misschien best was. Ik weet het niet.

Voel me echt shit. Net een puber van 16 die niet weet hoe. Uren doorgebracht met zo'n chick en op het moment supreme verpest ik het door niet even een kus op haar mond te geven. Vrijwel direct daarna voelde het als een gemiste kans.

En ja, als je als man het initiatief niet neemt loopt ze ook weg....

Ergens blokkeer ik of wil ik de moeite misschien niet doen. Voelt het teveel in haar zone. Ik weet het niet. Misschien wil ik haar wel maar voelt het ongemakkelijk om hand in hand te lopen, te zoenen zo op straat.

Lijkt alsof het voor jullie allemaal gesneden koek is. En voor mij voelt dit nu verpest. Misschien ook wel de slappeling richting haar toe die niet wilt. En dat is misschien ook wel zo. Damn.

Voel me echt een watje :') en baal gewoon van mezelf :p

[ Bericht 1% gewijzigd door Landgeld op 25-11-2019 08:55:44 ]
Love is in the air!
pi_190112018
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:36 schreef _I het volgende:

[..]

Wees niet bang om jezelf belachelijk te maken en probeer wat. De tweede keer gaat het al een stuk eenvoudiger en na een aantal keer is het net als ademen, het gaat helemaal vanzelf.
Dit dus, maar het boeit me ook niet zomaar dat ik mezelf belachelijk maakt.

Ik heb misschien helemaal niet zo de behoefte iets te proberen. Merk dat het me teveel energie kost, teveel nadenk. Terwijl ik weet dat het moet om next level te krijgen. En ik die meid ook leuk vind. Erg irritant. Dit is echt mijn leerpunt.
Love is in the air!
pi_190115590
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 08:44 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dit dus, maar het boeit me ook niet zomaar dat ik mezelf belachelijk maakt.

Ik heb misschien helemaal niet zo de behoefte iets te proberen. Merk dat het me teveel energie kost, teveel nadenk. Terwijl ik weet dat het moet om next level te krijgen. En ik die meid ook leuk vind. Erg irritant. Dit is echt mijn leerpunt.
Het boeit je wel, alleen omschrijf jij dat als “het voelt ongemakkelijk”.

Er is ook niets mis mee om achteraf te zeggen dat je wilde zoenen, maar niet zeker wist of het gewenst was. Ga jezelf niet gek maken door te denken dat de kans nu verpest is. Het is niet zwart of wit.

Maak gewoon een nieuwe afspraak en geef aan dat je deze graag bij haar of jou thuis wil. Dan niet wachten tot het einde om weer in 3 zoenen te vervallen, maar gelijk bij binnenkomst zoenen.

En ja, het is raar en ongemakkelijk. Nou en. De eerste keer fietsen was dat ook en zo zijn er wel meer zaken die in het begin raar voelen. En vergeet niet dat zij net zo nerveus is als jij.

Bel even voor een nieuwe date en laat los dat je iets verkeerds heb gedaan.
pi_190120071
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 13:29 schreef _I het volgende:

[..]

Het boeit je wel, alleen omschrijf jij dat als “het voelt ongemakkelijk”.

Er is ook niets mis mee om achteraf te zeggen dat je wilde zoenen, maar niet zeker wist of het gewenst was. Ga jezelf niet gek maken door te denken dat de kans nu verpest is. Het is niet zwart of wit.

Maak gewoon een nieuwe afspraak en geef aan dat je deze graag bij haar of jou thuis wil. Dan niet wachten tot het einde om weer in 3 zoenen te vervallen, maar gelijk bij binnenkomst zoenen.

En ja, het is raar en ongemakkelijk. Nou en. De eerste keer fietsen was dat ook en zo zijn er wel meer zaken die in het begin raar voelen. En vergeet niet dat zij net zo nerveus is als jij.

Bel even voor een nieuwe date en laat los dat je iets verkeerds heb gedaan.
Dank voor je reactie! Ga het proberen...
Love is in the air!
pi_190120274
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 08:35 schreef Landgeld het volgende:
Toch even een up update. Voel me echt kut.

Afgelopen zaterdagmiddag een tweede date gehad met een leuke meid. De eerste date hebben we 3 uur super gezellig gekletst. Gewoon afscheid met 3 zoenen. Prima. De tweede date was op haar initiatief en gingen we ook voor een drankje en wat live muziek in een bar...

Het was gezellig. Ik probeer aan te raken terwijl we naast elkaar op de barkruk zaten maar het voelt wel geforceerd en ongemakkelijk oid. Anyway, toch geprobeerd en een aantal keer kort aangeraakt. Op haar knie bijvoorbeeld. Kleine touch. Prima.

Bij het afscheid toen we naar huis fietsten heb ik haar weer drie zoenen gegeven bij de afslag. Het ging gewoon zo automatisch. Misschien omdat ik las dat het al niet meer het beste moment is. Terwijl die mogelijk er achteraf misschien best was. Ik weet het niet.

Voel me echt shit. Net een puber van 16 die niet weet hoe. Uren doorgebracht met zo'n chick en op het moment supreme verpest ik het door niet even een kus op haar mond te geven. Vrijwel direct daarna voelde het als een gemiste kans.

En ja, als je als man het initiatief niet neemt loopt ze ook weg....

Ergens blokkeer ik of wil ik de moeite misschien niet doen. Voelt het teveel in haar zone. Ik weet het niet. Misschien wil ik haar wel maar voelt het ongemakkelijk om hand in hand te lopen, te zoenen zo op straat.

Lijkt alsof het voor jullie allemaal gesneden koek is. En voor mij voelt dit nu verpest. Misschien ook wel de slappeling richting haar toe die niet wilt. En dat is misschien ook wel zo. Damn.

Voel me echt een watje :') en baal gewoon van mezelf :p
Gewoon voor date 3 gaan man. Had je het gevoel dat zij wel wilde zoenen? Soms moet je daar ook een beetje mazzel mee hebben. En waarom niet voor de knuffeltruc gegaan? ;)
pi_190126396
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gewoon voor date 3 gaan man. Had je het gevoel dat zij wel wilde zoenen? Soms moet je daar ook een beetje mazzel mee hebben. En waarom niet voor de knuffeltruc gegaan? ;)
Ja, gevoel had ik achteraf wel. Dat afscheidsmoment eigenlijk vrij snel doorgegaan met drie kussen, 'het was gezellig' en toen door. Toen dacht ik. 'Kuuuut. Dit was het moment...'

Misschien toch meer tijd nemen om spanning op te laten bouwen? Het is zo'n fucking ongemakkelijk moment ook. Wie doet wat, wat wil je zelf. Merk ook dat ik er dan zelf ook geen zin in heb :') Laat maar... Haha. Wat niet goed is voor een vervolg.

Knuffeltruc is vragen om een knuffel?

Voel me vooral achteraf silly. Ga je daten, in twee dates 5 uur aan de borrel / praat en dan gebeurt er niets.. :') Tja. Anyway. Wie weet nog een kans.

[ Bericht 5% gewijzigd door Landgeld op 25-11-2019 23:10:18 ]
Love is in the air!
pi_190127587
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ja, gevoel had ik achteraf wel. Dat afscheidsmoment eigenlijk vrij snel doorgegaan met drie kussen, 'het was gezellig' en toen door. Toen dacht ik. 'Kuuuut. Dit was het moment...'

Misschien toch meer tijd nemen om spanning op te laten bouwen? Het is zo'n fucking ongemakkelijk moment ook. Wie doet wat, wat wil je zelf. Merk ook dat ik er dan zelf ook geen zin in heb :') Laat maar... Haha. Wat niet goed is voor een vervolg.

Knuffeltruc is vragen om een knuffel?

Voel me vooral achteraf silly. Ga je daten, in twee dates 5 uur aan de borrel / praat en dan gebeurt er niets.. :') Tja. Anyway. Wie weet nog een kans.
Je analyseert het teveel, en daarom loop je vast, met als gevolg dat je date het mogelijk zal laten afweten voor een vervolgdate.

Ik zie een heleboel berichten op je openingspost, maar als ik er doorheen lees krijg ik het idee dat het gros van de mensen wat heeft gereageerd eigenlijk niet begrijpt hoe het werkt.

Het is simpel; zorg dat je vanaf de eerste date al regelmatig zorgt voor aanraking, als je dan na een tijdje namelijk voor de kus gaat, heb je hier eerst een soort opbouw naar gemaakt. Als je niet regelmatig je date aanraakt, en je gaat dan voor een kus zal ze denken: waar komt dit opeens vandaan? Probeer tegen het einde van je eerste date al voor een kus te gaan en maak je eerste date absoluut niet te lang. Hou het kort en krachtig en zorg dat er spanning inzit, zodat je een meid achter laat met jou in haar gedachten. Merk je dat ze niet wil kussen, laat de meid voor wat het is en date met een 'nieuw' persoon. Verspil je tijd niet.

Als je merkt dat de kus wordt beantwoord is het belangrijk om niet al te lang te kussen. Hooguit 5 minuten, en dan kun je haar vervolgens in haar nek kussen. De strategie is hier: zorg dat ze naar meer verlangt! Op een 2e of 3e date nodig je haar uit bij je thuis en kun je het laten escaleren naar seks. Zo simpel is het eigenlijk.

Veel succes en zoals ik al zei: over analyseer het vooral niet teveel.
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
pi_190129120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 00:32 schreef HIP-HOP het volgende:

[..]

Je analyseert het teveel, en daarom loop je vast, met als gevolg dat je date het mogelijk zal laten afweten voor een vervolgdate.

Ik zie een heleboel berichten op je openingspost, maar als ik er doorheen lees krijg ik het idee dat het gros van de mensen wat heeft gereageerd eigenlijk niet begrijpt hoe het werkt.

Het is simpel; zorg dat je vanaf de eerste date al regelmatig zorgt voor aanraking, als je dan na een tijdje namelijk voor de kus gaat, heb je hier eerst een soort opbouw naar gemaakt. Als je niet regelmatig je date aanraakt, en je gaat dan voor een kus zal ze denken: waar komt dit opeens vandaan? Probeer tegen het einde van je eerste date al voor een kus te gaan en maak je eerste date absoluut niet te lang. Hou het kort en krachtig en zorg dat er spanning inzit, zodat je een meid achter laat met jou in haar gedachten. Merk je dat ze niet wil kussen, laat de meid voor wat het is en date met een 'nieuw' persoon. Verspil je tijd niet.

Als je merkt dat de kus wordt beantwoord is het belangrijk om niet al te lang te kussen. Hooguit 5 minuten, en dan kun je haar vervolgens in haar nek kussen. De strategie is hier: zorg dat ze naar meer verlangt! Op een 2e of 3e date nodig je haar uit bij je thuis en kun je het laten escaleren naar seks. Zo simpel is het eigenlijk.

Veel succes en zoals ik al zei: over analyseer het vooral niet teveel.
Prima tips maar er lijkt me geen one-way ticket naar succes. Al deze dingen heb ik bij mijn huidige vriendin niet gedaan en toch succes gehad. :P
pi_190141437
Ik blijf erbij; je moet je actie menen en niet geforceerd je van tevoren bedachte stappenplan proberen uit te voeren. Maar je pikt het niet op. Gewoon blijven daten.
pi_190145719
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Lápiz het volgende:
Ik blijf erbij; je moet je actie menen en niet geforceerd je van tevoren bedachte stappenplan proberen uit te voeren. Maar je pikt het niet op. Gewoon blijven daten.
Wat wil je hiermee zeggen? Misschien heb ik dat gevoel niet van 'ik wil nu zoenen'.... Terwijl ik het wel een leuke meid vindt... En dan zit je zo aan drie dates zonder kus :')
Love is in the air!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:45:37 #245
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190160445
Je moet de touch barrier doorbreken.
Not all those who wander are lost.
pi_190160667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:45 schreef Mishu het volgende:
Je moet de touch barrier doorbreken.
Yes. Nog aanvullingen op de tips. Het voelt zo gemaakt om dr hand te pakken in zo'n kroeg etc :')
Love is in the air!
pi_190161063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:48 schreef Landgeld het volgende:

[..]

We zaten gewoon aan zo'n borreltafel tegenover elkaar. Dus geen aanraking of poging mogelijk. En als ik terug kom van het toilet ziet ze dat wel :')
Wat ik merk wat mijn date deed is naast me gaan zitten in plaats van tegenover me. Dan kun je tussendoor leuk kusjes geven enzo. Elkaar aanraken en plagen.

Ik word momenteel helemaal van mijn voeten gewheept door iemand die precies weet wat hij doet. Ik heb al zijn maniertjes en dingetjes door, en het is best interessant allemaal. Ondanks dat ik het van a tot z door heb, hem bijna kan voorspellen, werkt het allemaal wel. _O- Het is een leuk spel.

[ Bericht 22% gewijzigd door 00wildchild op 27-11-2019 23:34:47 ]
pi_190161178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Yes. Nog aanvullingen op de tips. Het voelt zo gemaakt om dr hand te pakken in zo'n kroeg etc :')
Vrouwen willen overvallen worden zodra ze je aantrekkelijk vinden. Je moet de man zijn en de leiding nemen. Zodra ze het toelaat, bepaal jij, in het begin. En dan daarna kan het spel tussen jullie over en weer gaan beginnen.

Ja misschien is de eerste keer dat je haar aanraakt wat geforceerd, maar boeiend (dat is namelijk altijd zo). Zodra het is beantwoord gaat het vanzelf na de eerste paar aanrakingen (indien jullie matchen. Dat merk je dus aan de kus). Ze weet zelf ook wat er gaat komen op date 2 of 3 (daarna is je kans verkeken). Dan maak je een move. Moet je wel doen dus. Als er een tweede date komt en ze heeft zich daarvoor ook helemaal mooi gemaakt, is ze sowieso geïnteresseerd.

Ik ben een vrouw en geen makkelijk te krijgen vrouw. Redelijk dominant ook, maar zodra een vrouw het toelaat kun je beter je kans pakken en de leiding nemen. We zijn gewoon dieren.

[ Bericht 0% gewijzigd door 00wildchild op 27-11-2019 23:35:33 ]
  woensdag 27 november 2019 @ 23:51:26 #249
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190161477
1 het is geen sollicitatiegesprek..

2 als er niet minimaal getongzoend is op het einde van de eerste date dan hoef je geen 2e meer te plannen

3 het is geen sollicitatiegesprek...

4 spreek thuis af.. bij haar of bij jou.. de kans op friendzone is dan veel kleiner, een date minder vrijblijvend.. Dates die dat niet willen vragen te veel energie in een relatie

5 het is geen sollicitatiegesprek

6 hou het luchtig maar geef hints en complimenten.. zie je een goede kont? Zeg dat dan gewoon op het moment dat je het ziet en kijk er dan eens goed naar, je geeft immers geen compliment om er kort en schuchter een blik op te werpen die snel ergens anders heen gaat...

7 het is geen.... juist..

8 blijf dicht bij jezelf, je voordoen als een ideaalbeeld gaat niet werken
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  donderdag 28 november 2019 @ 00:08:31 #250
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190161665
Oh en:

9 durf.. of ga zelfs bewust, blauwtjes lopen.. (its great fun!)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')