abonnement Unibet Coolblue
pi_190127587
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ja, gevoel had ik achteraf wel. Dat afscheidsmoment eigenlijk vrij snel doorgegaan met drie kussen, 'het was gezellig' en toen door. Toen dacht ik. 'Kuuuut. Dit was het moment...'

Misschien toch meer tijd nemen om spanning op te laten bouwen? Het is zo'n fucking ongemakkelijk moment ook. Wie doet wat, wat wil je zelf. Merk ook dat ik er dan zelf ook geen zin in heb :') Laat maar... Haha. Wat niet goed is voor een vervolg.

Knuffeltruc is vragen om een knuffel?

Voel me vooral achteraf silly. Ga je daten, in twee dates 5 uur aan de borrel / praat en dan gebeurt er niets.. :') Tja. Anyway. Wie weet nog een kans.
Je analyseert het teveel, en daarom loop je vast, met als gevolg dat je date het mogelijk zal laten afweten voor een vervolgdate.

Ik zie een heleboel berichten op je openingspost, maar als ik er doorheen lees krijg ik het idee dat het gros van de mensen wat heeft gereageerd eigenlijk niet begrijpt hoe het werkt.

Het is simpel; zorg dat je vanaf de eerste date al regelmatig zorgt voor aanraking, als je dan na een tijdje namelijk voor de kus gaat, heb je hier eerst een soort opbouw naar gemaakt. Als je niet regelmatig je date aanraakt, en je gaat dan voor een kus zal ze denken: waar komt dit opeens vandaan? Probeer tegen het einde van je eerste date al voor een kus te gaan en maak je eerste date absoluut niet te lang. Hou het kort en krachtig en zorg dat er spanning inzit, zodat je een meid achter laat met jou in haar gedachten. Merk je dat ze niet wil kussen, laat de meid voor wat het is en date met een 'nieuw' persoon. Verspil je tijd niet.

Als je merkt dat de kus wordt beantwoord is het belangrijk om niet al te lang te kussen. Hooguit 5 minuten, en dan kun je haar vervolgens in haar nek kussen. De strategie is hier: zorg dat ze naar meer verlangt! Op een 2e of 3e date nodig je haar uit bij je thuis en kun je het laten escaleren naar seks. Zo simpel is het eigenlijk.

Veel succes en zoals ik al zei: over analyseer het vooral niet teveel.
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
pi_190129120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 00:32 schreef HIP-HOP het volgende:

[..]

Je analyseert het teveel, en daarom loop je vast, met als gevolg dat je date het mogelijk zal laten afweten voor een vervolgdate.

Ik zie een heleboel berichten op je openingspost, maar als ik er doorheen lees krijg ik het idee dat het gros van de mensen wat heeft gereageerd eigenlijk niet begrijpt hoe het werkt.

Het is simpel; zorg dat je vanaf de eerste date al regelmatig zorgt voor aanraking, als je dan na een tijdje namelijk voor de kus gaat, heb je hier eerst een soort opbouw naar gemaakt. Als je niet regelmatig je date aanraakt, en je gaat dan voor een kus zal ze denken: waar komt dit opeens vandaan? Probeer tegen het einde van je eerste date al voor een kus te gaan en maak je eerste date absoluut niet te lang. Hou het kort en krachtig en zorg dat er spanning inzit, zodat je een meid achter laat met jou in haar gedachten. Merk je dat ze niet wil kussen, laat de meid voor wat het is en date met een 'nieuw' persoon. Verspil je tijd niet.

Als je merkt dat de kus wordt beantwoord is het belangrijk om niet al te lang te kussen. Hooguit 5 minuten, en dan kun je haar vervolgens in haar nek kussen. De strategie is hier: zorg dat ze naar meer verlangt! Op een 2e of 3e date nodig je haar uit bij je thuis en kun je het laten escaleren naar seks. Zo simpel is het eigenlijk.

Veel succes en zoals ik al zei: over analyseer het vooral niet teveel.
Prima tips maar er lijkt me geen one-way ticket naar succes. Al deze dingen heb ik bij mijn huidige vriendin niet gedaan en toch succes gehad. :P
pi_190141437
Ik blijf erbij; je moet je actie menen en niet geforceerd je van tevoren bedachte stappenplan proberen uit te voeren. Maar je pikt het niet op. Gewoon blijven daten.
pi_190145719
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Lįpiz het volgende:
Ik blijf erbij; je moet je actie menen en niet geforceerd je van tevoren bedachte stappenplan proberen uit te voeren. Maar je pikt het niet op. Gewoon blijven daten.
Wat wil je hiermee zeggen? Misschien heb ik dat gevoel niet van 'ik wil nu zoenen'.... Terwijl ik het wel een leuke meid vindt... En dan zit je zo aan drie dates zonder kus :')
Love is in the air!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:45:37 #245
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190160445
Je moet de touch barrier doorbreken.
pi_190160667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:45 schreef Mishu het volgende:
Je moet de touch barrier doorbreken.
Yes. Nog aanvullingen op de tips. Het voelt zo gemaakt om dr hand te pakken in zo'n kroeg etc :')
Love is in the air!
pi_190161063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:48 schreef Landgeld het volgende:

[..]

We zaten gewoon aan zo'n borreltafel tegenover elkaar. Dus geen aanraking of poging mogelijk. En als ik terug kom van het toilet ziet ze dat wel :')
Wat ik merk wat mijn date deed is naast me gaan zitten in plaats van tegenover me. Dan kun je tussendoor leuk kusjes geven enzo. Elkaar aanraken en plagen.

Ik word momenteel helemaal van mijn voeten gewheept door iemand die precies weet wat hij doet. Ik heb al zijn maniertjes en dingetjes door, en het is best interessant allemaal. Ondanks dat ik het van a tot z door heb, hem bijna kan voorspellen, werkt het allemaal wel. _O- Het is een leuk spel.

[ Bericht 22% gewijzigd door 00wildchild op 27-11-2019 23:34:47 ]
pi_190161178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Yes. Nog aanvullingen op de tips. Het voelt zo gemaakt om dr hand te pakken in zo'n kroeg etc :')
Vrouwen willen overvallen worden zodra ze je aantrekkelijk vinden. Je moet de man zijn en de leiding nemen. Zodra ze het toelaat, bepaal jij, in het begin. En dan daarna kan het spel tussen jullie over en weer gaan beginnen.

Ja misschien is de eerste keer dat je haar aanraakt wat geforceerd, maar boeiend (dat is namelijk altijd zo). Zodra het is beantwoord gaat het vanzelf na de eerste paar aanrakingen (indien jullie matchen. Dat merk je dus aan de kus). Ze weet zelf ook wat er gaat komen op date 2 of 3 (daarna is je kans verkeken). Dan maak je een move. Moet je wel doen dus. Als er een tweede date komt en ze heeft zich daarvoor ook helemaal mooi gemaakt, is ze sowieso geļnteresseerd.

Ik ben een vrouw en geen makkelijk te krijgen vrouw. Redelijk dominant ook, maar zodra een vrouw het toelaat kun je beter je kans pakken en de leiding nemen. We zijn gewoon dieren.

[ Bericht 0% gewijzigd door 00wildchild op 27-11-2019 23:35:33 ]
  woensdag 27 november 2019 @ 23:51:26 #249
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190161477
1 het is geen sollicitatiegesprek..

2 als er niet minimaal getongzoend is op het einde van de eerste date dan hoef je geen 2e meer te plannen

3 het is geen sollicitatiegesprek...

4 spreek thuis af.. bij haar of bij jou.. de kans op friendzone is dan veel kleiner, een date minder vrijblijvend.. Dates die dat niet willen vragen te veel energie in een relatie

5 het is geen sollicitatiegesprek

6 hou het luchtig maar geef hints en complimenten.. zie je een goede kont? Zeg dat dan gewoon op het moment dat je het ziet en kijk er dan eens goed naar, je geeft immers geen compliment om er kort en schuchter een blik op te werpen die snel ergens anders heen gaat...

7 het is geen.... juist..

8 blijf dicht bij jezelf, je voordoen als een ideaalbeeld gaat niet werken
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  donderdag 28 november 2019 @ 00:08:31 #250
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190161665
Oh en:

9 durf.. of ga zelfs bewust, blauwtjes lopen.. (its great fun!)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190163288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Yes. Nog aanvullingen op de tips. Het voelt zo gemaakt om dr hand te pakken in zo'n kroeg etc :')
Zijn er helemaal geen momenten waarop je lichamelijk contact hebt? Ook niet vanuit haar? Als ik een date heb en eenpersoons in kwestie leuk vind, laat ik dat ook merken, bijvoorbeeld door eens een hand op zijn arm te leggen, wat meer naar hem toe leunen tijdens een gesprek, mijn hand of knie niet wegtrekken als de zijne die raken. Gebeurt dat soort dingen helemaal niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190164787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zijn er helemaal geen momenten waarop je lichamelijk contact hebt? Ook niet vanuit haar? Als ik een date heb en eenpersoons in kwestie leuk vind, laat ik dat ook merken, bijvoorbeeld door eens een hand op zijn arm te leggen, wat meer naar hem toe leunen tijdens een gesprek, mijn hand of knie niet wegtrekken als de zijne die raken. Gebeurt dat soort dingen helemaal niet?
Vanuit de vrouw? Tot nu toe helemaal niet nee. :? Al willen ze in veel gevallen wel een tweede of derde date. Dus daar ligt het niet aan.
Love is in the air!
pi_190165030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:17 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Vanuit de vrouw? Tot nu toe helemaal niet nee. :? Al willen ze in veel gevallen wel een tweede of derde date. Dus daar ligt het niet aan.
En na die tweede of derde date? En waaraan denk jij zelf dat het ligt? Durf je ook met een borrel op niet?

Wat doe je eigenlijk op een date? Begin eerst maar eens met naast elkaar zitten ipv tegenover elkaar, en op straat haar arm aan te laten haken als je meteen een hand vasthouden eng vindt.
pi_190167867
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:38 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

En na die tweede of derde date? En waaraan denk jij zelf dat het ligt? Durf je ook met een borrel op niet?

Wat doe je eigenlijk op een date? Begin eerst maar eens met naast elkaar zitten ipv tegenover elkaar, en op straat haar arm aan te laten haken als je meteen een hand vasthouden eng vindt.
Jullie hebben allemaal gelijk en denk dat er in dit topic genoeg tips staan. Toch is het voor mij lastiger dan jullie schijnbaar. Arm haken zal ik eens proberen. Nooit gedaan.

Ik zat in dit geval, waar ik niet gezoend heb na 2 dates ook twee keer NAAST haar. Maar dan nog. Zit je lekker in gesprek, moet ik mijn hand op haar knie leggen oid.

Ik vind het gewoon super ongemakkelijk om een vrouw die ik niet ken zomaar aan te raken. Oom al weet ik rationeel dat ik het moet doen.. ;)
Love is in the air!
pi_190167982
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Jullie hebben allemaal gelijk en denk dat er in dit topic genoeg tips staan. Toch is het voor mij lastiger dan jullie schijnbaar. Arm haken zal ik eens proberen. Nooit gedaan.

Ik zat in dit geval, waar ik niet gezoend heb na 2 dates ook twee keer NAAST haar. Maar dan nog. Zit je lekker in gesprek, moet ik mijn hand op haar knie leggen oid.

Ik vind het gewoon super ongemakkelijk om een vrouw die ik niet ken zomaar aan te raken. Oom al weet ik rationeel dat ik het moet doen.. ;)
Ben je bij iedereen niet zo fysiek? Ook niet bij mensen die je goed kent? Knuffelen, zoenen bij elkaar zien en afscheid? Een aanraking als troost of om aandacht te vangen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190168577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ben je bij iedereen niet zo fysiek? Ook niet bij mensen die je goed kent? Knuffelen, zoenen bij elkaar zien en afscheid? Een aanraking als troost of om aandacht te vangen?
Vrienden geef ik wel eens een knuffel, zoenen etc. als begroeting. Familie ook. Maar niet tijdens gesprekken oid nee. Daar gaat dit ook om...
Love is in the air!
pi_190168586
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Jullie hebben allemaal gelijk en denk dat er in dit topic genoeg tips staan. Toch is het voor mij lastiger dan jullie schijnbaar. Arm haken zal ik eens proberen. Nooit gedaan.

Ik zat in dit geval, waar ik niet gezoend heb na 2 dates ook twee keer NAAST haar. Maar dan nog. Zit je lekker in gesprek, moet ik mijn hand op haar knie leggen oid.

Ik vind het gewoon super ongemakkelijk om een vrouw die ik niet ken zomaar aan te raken. Oom al weet ik rationeel dat ik het moet doen.. ;)
Fysiek contact kan ook vreemd aanvoelen. Dat is hier pas weg gegaan toen ik me besefte dat de meeste mensen ook ongemakkelijk zijn of dingen niet durven (simpele dingen als vragen of iemand zijn tas weghaalt zodat ze kunnen zitten. Viel mij op dat ik bijna de enige vaak ben die dat dus wel gewoon doet in een bus vol millenials). Dan merk je dat je zelf echt niet zo raar of kneuzig bent als je denkt en ga je toch anders en zelfverzekerder in je vel zitten. Klinkt dit logisch? Veel mensen vinden dingen vaak even eng als jij ze vindt, ook al denk jij dat je de enige bent.

Probeer het gewoon eens in je omgeving. Op werk of weet ik het. Fysiek contact. Gewoon even iemand aanstoten tijdens een grapje. Een pluisje van iemand af halen. Knuffel of aai oven bovenarm als iemand die kan gebruiken. Dan komt de rest vanzelf.
  donderdag 28 november 2019 @ 16:08:38 #258
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190169092
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:21 schreef Landgeld het volgende:
Toch is het voor mij lastiger dan jullie schijnbaar.
Bij ons is het allemaal aangeboren he? :+

Wij hebben ook allemaal wel eens een glas cola in een decolleté gegoten omdat onze mouw bleef hangen bij het naar voren leunen.. Eeehm.. toch? oO<

Ik heb ook heel wat jaartjes niets anders gedaan dan een beetje kijken en me af te vragen of dat dan flirten was.. tot ze ongeveer voor mn neus hun slipje uittrokken en ik het nog niet zag..

Oefening baart kunst.. en er is geen "juiste manier" dus kun je niets fout doen ondanks dat het soms niet het gewenste resultaat heeft..

Bij de ene werkt lief kijken.. de ander vind het wel aandoenlijk als je half kotsend "hallo" zegt
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190170617
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Jullie hebben allemaal gelijk en denk dat er in dit topic genoeg tips staan. Toch is het voor mij lastiger dan jullie schijnbaar. Arm haken zal ik eens proberen. Nooit gedaan.

Ik zat in dit geval, waar ik niet gezoend heb na 2 dates ook twee keer NAAST haar. Maar dan nog. Zit je lekker in gesprek, moet ik mijn hand op haar knie leggen oid.

Ik vind het gewoon super ongemakkelijk om een vrouw die ik niet ken zomaar aan te raken. Oom al weet ik rationeel dat ik het moet doen.. ;)
Ik herken letterlijk alles wat je zegt, dus zo uniek ben je niet. ;) Tja, wat doe je hieraan? Bij mij begon het altijd met een stukje kwetsbaarheid en een stukje praktisch nadenken.

Dus: Loop na de date als je bijvoorbeeld naar het station (of de auto loopt) naar een rustige plek die je haar nog even wilt laten zien. Een mooi uitzicht, een bekende toren, ik noem maar wat. Belangrijkste is dat het er rustig is en je haar er even iets over kunt vertellen. Dan heb je meer rust (niet het idee dat de halve stad meekijkt) en kun je vanuit je kwetsbaarheid zoeken naar intimiteit. Dan kun je bijvoorbeeld heel simpel vragen om een knuffel. Hoe kansloos het ook klinkt, er is vrijwel geen meisje die daarop nee zal zeggen. Dus even kort knuffelen, haar even aankijken en dan zoenen.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:18:31 #260
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190170839
Soms moet je je er gewoon bij neerleggen dat bepaalde dingen niet aan je besteed zijn. Dat is beter dan maar geforceerd daar te blijven gaan. Ieder mens heeft zijn eigen kwaliteiten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190170859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:18 schreef PzKpfw het volgende:
Soms moet je je er gewoon bij neerleggen dat bepaalde dingen niet aan je besteed zijn. Dat is beter dan maar geforceerd daar te blijven gaan. Ieder mens heeft zijn eigen kwaliteiten.
Onzin, dit is voor een groot deel gewoon aangeleerd gedrag. Sommige mensen hebben dit van nature, maar lang niet allemaal.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:28:24 #262
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190170960
Maar je krijgt wel de derde date? Kan je niet gewoon je arm over haar schouders leggen?

De laatste tijd kom ik niet verder dan de eerste date.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190171009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:26 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Vrienden geef ik wel eens een knuffel, zoenen etc. als begroeting. Familie ook. Maar niet tijdens gesprekken oid nee. Daar gaat dit ook om...
Ik doe dat volgens mij wel. Niet bewust dus, maar met mensen die me dierbaar zijn maak ik ook fysiek verbinding.

Misschien dat je op een derde dat wat meer thuis voelt bij haar en je dan wat gemakkelijker over kan gaan tot fysieke verbinding? Of merkt dat zij dat doet zodat je erop in kan gaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190171064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:18 schreef PzKpfw het volgende:
Soms moet je je er gewoon bij neerleggen dat bepaalde dingen niet aan je besteed zijn. Dat is beter dan maar geforceerd daar te blijven gaan. Ieder mens heeft zijn eigen kwaliteiten.
Dus de handdoek in de ring gooien?

Lekker makkelijk. Zo kom je nooit aan een leuke vrouw. Falen in het datingleven is juist een onderdeel van het gehele datingspel. Je moet namelijk hebben gefaald om te weten hoe iets werkt.

Ook als je sommige keuzes hebt gemaakt die achteraf stom of dom waren moet je als een les zien. De volgende keer probeer je het opnieuw. Zo simpel.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:43:44 #265
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190171184
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dus de handdoek in de ring gooien?

Lekker makkelijk. Zo kom je nooit aan een leuke vrouw. Falen in het datingleven is juist een onderdeel van het gehele datingspel. Je moet namelijk hebben gefaald om te weten hoe iets werkt.

Ook als je sommige keuzes hebt gemaakt die achteraf stom of dom waren moet je als een les zien. De volgende keer probeer je het opnieuw. Zo simpel.
Eens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190171231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik herken letterlijk alles wat je zegt, dus zo uniek ben je niet. ;) Tja, wat doe je hieraan? Bij mij begon het altijd met een stukje kwetsbaarheid en een stukje praktisch nadenken.

Dus: Loop na de date als je bijvoorbeeld naar het station (of de auto loopt) naar een rustige plek die je haar nog even wilt laten zien. Een mooi uitzicht, een bekende toren, ik noem maar wat. Belangrijkste is dat het er rustig is en je haar er even iets over kunt vertellen. Dan heb je meer rust (niet het idee dat de halve stad meekijkt) en kun je vanuit je kwetsbaarheid zoeken naar intimiteit. Dan kun je bijvoorbeeld heel simpel vragen om een knuffel. Hoe kansloos het ook klinkt, er is vrijwel geen meisje die daarop nee zal zeggen. Dus even kort knuffelen, haar even aankijken en dan zoenen.
Ik had dus een keer geprobeerd een meisje te zoenen in de trein na een date. Een rustige plek is toch wel een beter alternatief _O- _O-

Hopeloos gefaald. Maar wel een mooi verhaal om te vertellen hahah
pi_190176665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar je krijgt wel de derde date? Kan je niet gewoon je arm over haar schouders leggen?

De laatste tijd kom ik niet verder dan de eerste date.
Klopt. Ik krijg wel de tweede of derde date. Alleen dat fysieke contact en deze kus een big problem...

In een kroeg zomaar mijn arm over haar heen slaan of leggen echt super weird.
Love is in the air!
  donderdag 28 november 2019 @ 22:43:42 #268
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190176862
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Klopt. Ik krijg wel de tweede of derde date. Alleen dat fysieke contact en deze kus een big problem...

In een kroeg zomaar mijn arm over haar heen slaan of leggen echt super weird.
Hoe weirder hoe beter... probeer maar eens iets wat je vreemd vind..
Trouwens een beetje subtieler is om eerst eens een hand op haar rug te leggen.. maar dat ligt net aan de situatie..
Meestal is het effect van een hand op haar rug, dat ze je aankijkt.. en wat was er handig bij het zoenen? Juist.. dat moment..

Maar weet je wel wat er allemaal kan gebeuren? Het is namelijk levensgevaarlijk: Ze kan weglopen in het ergste geval..
En dat maakt dus geen hol uit want je kwam al niets verder door het niet te doen.. ;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 29 november 2019 @ 21:25:31 #269
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190191259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dus de handdoek in de ring gooien?

Lekker makkelijk. Zo kom je nooit aan een leuke vrouw. Falen in het datingleven is juist een onderdeel van het gehele datingspel. Je moet namelijk hebben gefaald om te weten hoe iets werkt.

Ook als je sommige keuzes hebt gemaakt die achteraf stom of dom waren moet je als een les zien. De volgende keer probeer je het opnieuw. Zo simpel.
Dan maar niet. Ik ben er gewoon niet geschikt voor en zo zullen er meer zijn. Paar keer gedate maar ik heb er totaal geen feeling voor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190196701
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dan maar niet. Ik ben er gewoon niet geschikt voor en zo zullen er meer zijn. Paar keer gedate maar ik heb er totaal geen feeling voor.
Wat een wanhoop hier zeg.

Wat jij wil :)
pi_190196806
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:

Klopt. Ik krijg wel de tweede of derde date. Alleen dat fysieke contact en deze kus een big problem...

In een kroeg zomaar mijn arm over haar heen slaan of leggen echt super weird.
Vrouwen zijn vrij duidelijk in signalen geven als ze verder willen. Als je dat niet ziet, moeten ze je wrs niet. Na 3 dates nog steeds niet gezoend hebben is een teken.
pi_190196879
TS is gewoon een hele nette behouden boy. Niets mis mee. Als je echt fysieke dingen wil doen met zo'n vrouw, zul je toch wel het mannelijke initiatief moeten nemen. Er is niets mis met gerichte vragen stellen aan haar over dit onderwerp, of ze ooit op eerste date heeft geneukt ofzo, dat soort dingen kan je neutraal gewoon vragen... dan kan je daarop inhaken en doorpraten, blijf humor gebruiken, en ook gezonde zelfspot is aantrekkelijk.

Het lijkt misschien een "overwinning" om bijvoorbeeld snel te zoenen/etc... maar vraag jezelf af: Wil jij een serieuze relatie opbouwen met een wijf wat zich op de eerste date al plat legt?
pi_190196925
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:12 schreef Salvad0R het volgende:
TS is gewoon een hele nette behouden boy. Niets mis mee. Als je echt fysieke dingen wil doen met zo'n vrouw, zul je toch wel het mannelijke initiatief moeten nemen. Er is niets mis met gerichte vragen stellen aan haar over dit onderwerp, of ze ooit op eerste date heeft geneukt ofzo, dat soort dingen kan je neutraal gewoon vragen... dan kan je daarop inhaken en doorpraten, blijf humor gebruiken, en ook gezonde zelfspot is aantrekkelijk.

Het lijkt misschien een "overwinning" om bijvoorbeeld snel te zoenen/etc... maar vraag jezelf af: Wil jij een serieuze relatie opbouwen met een wijf wat zich op de eerste date al plat legt?
Als je ouder bent is het niet heel raar als je ff die skills test bij de tegenpartij. Waarom wachten? En over sex beginnen op de eerste date is vreemd. Spanning bouw je niet zo op.

Het is onzin om te stellen dat je na neuken op eerste date geen serieuze/goede relatie kan hebben met iemand.
pi_190197093
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je ouder bent is het niet heel raar als je ff die skills test bij de tegenpartij. Waarom wachten? En over sex beginnen op de eerste date is vreemd. Spanning bouw je niet zo op.

Het is onzin om te stellen dat je na neuken op eerste date geen serieuze/goede relatie kan hebben met iemand.
je praat wel maar je zegt nix
pi_190199333
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Vrouwen zijn vrij duidelijk in signalen geven als ze verder willen. Als je dat niet ziet, moeten ze je wrs niet. Na 3 dates nog steeds niet gezoend hebben is een teken.

Ik moet het initiatief nemen...
Love is in the air!
pi_190199351
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:12 schreef Salvad0R het volgende:
TS is gewoon een hele nette behouden boy. Niets mis mee.
Dit is denk ik wel mijn 'probleem'. Merk dat 85% van de vrouwen wel een tweedehands of zelfs derde date wilt.

Alleen aanraken, zoenen, vastpakken, intiem worden is voor mij een drempel ;) Oftewel. Leerpunt. Soms goed, soms niet.
Love is in the air!
pi_190204047
Mijn derde date is gepland. Morgenmiddag ga ik bij haar thuis lunchen. Ze heeft speciale home made soep die ze me wil laten proeven. We gaan het zien ;)

Toch voelt het knullig dat ik haar niet gezoend heb op de 2e date. Was mijn gevoel achteraf toch goed. Anyway. Daten is Falen. En falen is leren. Nieuwe kansen.

Aanrakingen is waar ik op moet focussen, voor de kus. Thuis gaat dat natuurlijk eenvoudiger als je op de bank zit.
Love is in the air!
pi_190204896
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:24 schreef Landgeld het volgende:
Mijn derde date is gepland. Morgenmiddag ga ik bij haar thuis lunchen. Ze heeft speciale home made soep die ze me wil laten proeven. We gaan het zien ;)

Toch voelt het knullig dat ik haar niet gezoend heb op de 2e date. Was mijn gevoel achteraf toch goed. Anyway. Daten is Falen. En falen is leren. Nieuwe kansen.

Aanrakingen is waar ik op moet focussen, voor de kus. Thuis gaat dat natuurlijk eenvoudiger als je op de bank zit.
Je zit niet op de bank, je gaat soep eten ;)

Je kunt als je haar ziet starten met een knuffel en een kus bijvoorbeeld? Je kent elkaar immers al.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190208390
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:24 schreef Landgeld het volgende:
Mijn derde date is gepland. Morgenmiddag ga ik bij haar thuis lunchen. Ze heeft speciale home made soep die ze me wil laten proeven. We gaan het zien ;)

Toch voelt het knullig dat ik haar niet gezoend heb op de 2e date. Was mijn gevoel achteraf toch goed. Anyway. Daten is Falen. En falen is leren. Nieuwe kansen.

Aanrakingen is waar ik op moet focussen, voor de kus. Thuis gaat dat natuurlijk eenvoudiger als je op de bank zit.
Dan nog hoeft dat allemaal niet. Ze vindt je blijkbaar gewoon leuk, anders nodigt ze je echt niet uit.

Durf je kwetsbaar op te stellen. Zeg desnoods gewoon dat je haar heel graag zou zoenen maar het moeilijk vindt. Als ze een beetje handig is helpt ze je vast een handje en neemt ze zelf wat initiatief. Anders kun je altijd nog om een knuffel vragen ofzo.
pi_190208583
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 01:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog hoeft dat allemaal niet. Ze vindt je blijkbaar gewoon leuk, anders nodigt ze je echt niet uit.

Durf je kwetsbaar op te stellen. Zeg desnoods gewoon dat je haar heel graag zou zoenen maar het moeilijk vindt. Als ze een beetje handig is helpt ze je vast een handje en neemt ze zelf wat initiatief. Anders kun je altijd nog om een knuffel vragen ofzo.
Vragen?

Als je de kans ziet gewoon proberen. Als ze niet wil dan merk je dat snel genoeg. Erom vragen vind ik ook weer te ver...
pi_190209809
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 01:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Vragen?

Als je de kans ziet gewoon proberen. Als ze niet wil dan merk je dat snel genoeg. Erom vragen vind ik ook weer te ver...
Maar als je weet van jezelf dat aanraken niet vanzelf gaat, is er niets mis mee om jezelf te zijn en aan te geven waar je probleem zit.

Het stomste wat je kan doen is “oordelen” op jezelf. Dat verlamd alleen maar. Niets is een gegeven, je zal moeten ontdekken en leren wie je bent in een relatie. Dat gaat niet lukken als je allemaal vage oordelen in je hoofd heb van wat normaal zou zijn.

Dit topic gaat over iemand die de kans niet ziet. Nooit niet. Dan moet je gaan creėeren zonder te forceren. Heb je daar ook tips voor ipv meningen?

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 01-12-2019 08:11:55 ]
pi_190210064
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 01:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog hoeft dat allemaal niet. Ze vindt je blijkbaar gewoon leuk, anders nodigt ze je echt niet uit.

Wat bedoel je met dat hoeft niet allemaal?

Vragen voor een zoen vind ik ook vrij ver gaan. Uiteindelijk is het een kwestie van doen. Alleen lukt me dat nog niet op een smooth manier. Zit nog een blokkade bij mij oid. Ben behoudend. Dus opbouwen met aanrakingen is een must voor mij.

En aanraking gaat veel makkelijker bij iemand thuis dan in een kroeg of op een eerste date. In mijn geval dan. Nu ken ik haar al na 2 afspraakjes. En de uitnodiging bij haar thuis kwam nota bene van haar.

Misschien vind ik het ook spannend, ongemakkelijk of eng om de spanning op te zoeken. Haar lang aan te kijken, blik vast te houden. Etc.

Als ik terug denk aan het afscheid ging dat ook allemaal vrij snel vanuit mijn kant, op een soort automatische piloot :') Niet het moment laten zijn en afwachten en daarop acteren. Dan kost het me teveel energie of moeite om nog het spel op te starten en denk ik' het is wel goed zo'....

[ Bericht 12% gewijzigd door Landgeld op 01-12-2019 08:52:35 ]
Love is in the air!
pi_190210214
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 01:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Vragen?

Als je de kans ziet gewoon proberen. Als ze niet wil dan merk je dat snel genoeg. Erom vragen vind ik ook weer te ver...
Het ligt er denk ik aan hoe en wanneer je de vraag stelt, waardoor het verschil tussen onzeker en attent sterker overkomt.
Er zit een wezenlijk verschil tussen met trillende stem vragen of je d'r asjeblieft mag zoenen of dat je vraagt hoe je zou kunnen merken dat ze wel openstaat voor een zoen bijvoorbeeld. Je hoeft het niet eens te vragen, je kan het ook duidelijk maken door gewoon mee te delen dat je zin hebt om haar te zoenen of benieuwd bent hoe ze zoent.
Tussen neus en lippen door dat opmerken of kijk haar aan terwijl je het zegt om de reactie te zien. Dan vraag je niet om toestemming, je geeft simpelweg onafhankelijk van haar aan dat jij het (en haar) in ieder geval wel ziet zitten. Dat kan prima werken om een bepaalde sfeer neer te zetten, waarin jouw intentie in ieder geval duidelijk is. De spanning zit 'm dan meer in wanneer je tot zoenen over probeert te gaan ipv de spanning af laten hangen op de vraag of er wel voldoende interesse is om het meer dan alleen gezellig te maken.
Bonuspunten dat je je niet afhankelijk opstelt van haar en dat je ballen hebt om uit te spreken om wat jij wil. (Wat zij natuurlijk ook zelf zou kunnen doen, dat is niet alleen een taak van mannen. Vrouwen zouden dit soort ballen ook vaker mogen tonen, dus ballen zijn wat mij betreft m/v/etc)

Het is wellicht spannender om zo een opmerking van haar willen zoenen te maken in haar nabijheid. Als je soep zit te eten aan tafel, tegenover elkaar, dan kun je haar gezicht wel goed zien, maar dan zit die tafel er nog tussen en dat werkt niet voor iedereen. Sta je in de keuken naast haar af staat te wassen en je zegt op zo een moment dat jullie bijvoorbeeld beide reiken om iets in het keukenkastje boven de gootsteen terug te zetten, dan kan dat spannender zijn omdat jullie in principe letterlijk centimeters daar vanaf zitten en zo door zouden kunnen pakken. Vrees niet het ergste als het dan ook niet meteen daar op uitloopt.

Misschien overval je haar een beetje, als het gewoon gezellig en niet al te duidelijk is dat je wel echt meer wil en nu wel ineens duidelijk stappen daarin zet. Dat kan ze best spannend vinden.
Kijkt ze je aan na zo een uitspraak of verlegen naar beneden ofzo, dan zou je een tussenstap kunnen nemen en bijvoorbeeld haar even aanraken door haar haar achter haar oor te strijken ofzo. Dat moment van doet ie of doet ie het niet kan spannend en opwindend zijn. Denk maar een beetje aan een kat die een muisje laat bungelen.

Draait ze haar hoofd of zelfs haar lichaam af dan zou dat een indicatie kunnen zijn dat het of te spannend is of dat ze er (nog?) niet klaar voor is of dat ze niet wil. Bij geen interesse merk je dan waarschijnlijk verschil in dat ze meer afstand zal proberen te houden. Door bijvoorbeeld weer tegenover je aan tafel te gaan zitten of op de bank de nodige afstand te houden, desnoods met een opgevouwen been en/of kussen tussen jullie in.

Blijft ze wel dichtbij je, dan is het aannemelijk dat ze wel voor meer openstaat. Immers, ze voelt zich genoeg op haar gemak om je dichterbij te laten komen terwijl ze weet dat je wel wil zoenen.
Dat kun je zonder zo een ik-wil-je-zoenen-opmerking trouwens ook testen door ogenschijnlijk normale handelingen te doen die je net wat dichterbij brengen. Let op, omdat ze normaal zijn hoeft het niet als spannend ervaren te worden. Je kan het wel spannender maken door bijvoorbeeld in het voorbijgaan haar net even langer aan te raken dan nodig is. Als je bijvoorbeeld je hand op haar rug of heup legt in het voorbijgaan, doe het dan niet als een plof even neerleggen, maar als een soort strelende strijkbeweging. Niet meteen seksueel richting kont, maar zorgzaam dat het een lieve aanraking is. Klinkt misschien wat zweverig, maar observeer dat soort kleine bewegingen tussen geliefden of bijvoorbeeld familie nog maar eens.
Bonuspunten als je warme handen hebt, die na zo'n net wat langere aanraking gevoelsmatig nog even blijven hangen. Het helpt een toon te zetten. Niet alleen qua sfeer dat het veilig is en niet puur om de kut en de neuk gaat, maar ook hoe prettig het in jouw handen kan zijn.

Het verschil zit 'm in denk ik vooral in dat je je niet afhankelijk opstelt en het initiatief bij haar legt om te laten zien wat jij voelt. Jouw gevoelens zijn er ongeacht of er toestemming is en dat is prima. Toestemming vragen om haar aan te raken is attent aan een kant, maar impliceert ook dat je elkaar dus (nog) niet voldoende aanvoelt. Is seks niet ook lekkerder met iemand die je goed aanvoelt?
Door bovenstaande te doen test je actief en dat komt sterker over, omdat je je niet afhankelijk en afwachtend opstelt. Als jouw intentie duidelijker is, is het makkelijker om daar al dan niet in mee te gaan en scheelt het haar hopelijk wat denkwerk.

Ga hier gewoon eens een beetje mee spelen @Landgeld. Veel plezier toegewenst!
pi_190210248
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 08:46 schreef Landgeld het volgende:
Als ik terug denk aan het afscheid ging dat ook allemaal vrij snel vanuit mijn kant, op een soort automatische piloot :') Niet het moment laten zijn en afwachten en daarop acteren. Dan kost het me teveel energie of moeite om nog het spel op te starten en denk ik' het is wel goed zo'....
Probeer het volgende keer te vertragen door bij de afscheidszoen langer dichterbij te blijven. Blijf na de eerste zoen op haar wang dichterbij en probeer haar blik te vangen. Je kan altijd nog uitwijken naar de andere wang voor de tweede zoen of haar naar je toe trekken voor een afscheidsknuffel, maar ondertussen wel laten weten dat je geļnteresseerd bent in het aflezen van haar reactie wanneer je zo dichtbij bent. Het is een subtiel signaal, mits je niet gaat staren.
  zondag 1 december 2019 @ 09:27:33 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190210379
Er is al een hoop geschreven natuurlijk waar eigenlijk weinig op aangevuld kan worden. Belangrijkste is denk ik dat je niet gelijk van amper fysiek contact op zoek gaat naar die zoen. Ga bij het eten van die soep niet tegenover elkaar maar naar elkaar zitten, kruip tegen haar aan, sla die arm er op een gegeven moment omheen. Als ze dat allemaal accepteert opent vrijwel zeker die ‘window’ naar de zoen en is er niets geforceerd meer aan.

Have fun and good luck iig vandaag, dat het verschil tussen soep en soppen maar klein mag zijn ;). En vergeet niet, ze nodigt je écht niet thuis uit omdat ze zo trots is op haar soep. Ze vind je leuk.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_190215517
quote:
5s.gif Op zondag 1 december 2019 07:58 schreef _I het volgende:

[..]

Maar als je weet van jezelf dat aanraken niet vanzelf gaat, is er niets mis mee om jezelf te zijn en aan te geven waar je probleem zit.

Het stomste wat je kan doen is “oordelen” op jezelf. Dat verlamd alleen maar. Niets is een gegeven, je zal moeten ontdekken en leren wie je bent in een relatie. Dat gaat niet lukken als je allemaal vage oordelen in je hoofd heb van wat normaal zou zijn.

Dit topic gaat over iemand die de kans niet ziet. Nooit niet. Dan moet je gaan creėeren zonder te forceren. Heb je daar ook tips voor ipv meningen?
Die kans waar je het over hebt is er nooit. Die zou je zelf moeten creėren. Dat is mijn hele punt. En 9 van de 10 keer is er geen ingang of moment waar je haar kan aanraken of even fysiek met haar kan zijn. Die fysieke momenten moet je creėren. Die komen niet aanwaaien. Zij gaat niet met haar armen wijd staan en zeggen: kom maar knuffelen. Zo werkt dat niet.

Je moet heel erg proberen om haar aan te raken op momenten dat het kan. Zoals bij het ontmoeten en afscheid nemen. Dat zijn bij uitstek de beste momenten om fysiek met haar te zijn. En af en toe tussendoor haar aanraken als dat kan.

Verder kan ik niet veel tips geven. Hij moet het echt zelf doen. Dat kunnen wij niet voor hem invullen. Er is geen standaard stappenplan waar je doorheen kunt. Elke vrouw is anders en zou je voor elke vrouw moeten ontdekken. En dan kom ik tot de kern die ik al 100.000 keer heb gezegd: ga ervoor en faal. Hoe vaker je faalt, hoe beter je kunt inschatten wanneer iets wel of niet kunt doen. Ook al is iedere vrouw anders, je leert uiteindelijk de standaardmomenten herkennen waar je haar kunt aanraken. Voor de rest blijft het bij elke vrouw vissen.
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het ligt er denk ik aan hoe en wanneer je de vraag stelt, waardoor het verschil tussen onzeker en attent sterker overkomt.
Er zit een wezenlijk verschil tussen met trillende stem vragen of je d'r asjeblieft mag zoenen of dat je vraagt hoe je zou kunnen merken dat ze wel openstaat voor een zoen bijvoorbeeld. Je hoeft het niet eens te vragen, je kan het ook duidelijk maken door gewoon mee te delen dat je zin hebt om haar te zoenen of benieuwd bent hoe ze zoent.
Tussen neus en lippen door dat opmerken of kijk haar aan terwijl je het zegt om de reactie te zien. Dan vraag je niet om toestemming, je geeft simpelweg onafhankelijk van haar aan dat jij het (en haar) in ieder geval wel ziet zitten. Dat kan prima werken om een bepaalde sfeer neer te zetten, waarin jouw intentie in ieder geval duidelijk is. De spanning zit 'm dan meer in wanneer je tot zoenen over probeert te gaan ipv de spanning af laten hangen op de vraag of er wel voldoende interesse is om het meer dan alleen gezellig te maken.
Bonuspunten dat je je niet afhankelijk opstelt van haar en dat je ballen hebt om uit te spreken om wat jij wil. (Wat zij natuurlijk ook zelf zou kunnen doen, dat is niet alleen een taak van mannen. Vrouwen zouden dit soort ballen ook vaker mogen tonen, dus ballen zijn wat mij betreft m/v/etc)

Het is wellicht spannender om zo een opmerking van haar willen zoenen te maken in haar nabijheid. Als je soep zit te eten aan tafel, tegenover elkaar, dan kun je haar gezicht wel goed zien, maar dan zit die tafel er nog tussen en dat werkt niet voor iedereen. Sta je in de keuken naast haar af staat te wassen en je zegt op zo een moment dat jullie bijvoorbeeld beide reiken om iets in het keukenkastje boven de gootsteen terug te zetten, dan kan dat spannender zijn omdat jullie in principe letterlijk centimeters daar vanaf zitten en zo door zouden kunnen pakken. Vrees niet het ergste als het dan ook niet meteen daar op uitloopt.

Misschien overval je haar een beetje, als het gewoon gezellig en niet al te duidelijk is dat je wel echt meer wil en nu wel ineens duidelijk stappen daarin zet. Dat kan ze best spannend vinden.
Kijkt ze je aan na zo een uitspraak of verlegen naar beneden ofzo, dan zou je een tussenstap kunnen nemen en bijvoorbeeld haar even aanraken door haar haar achter haar oor te strijken ofzo. Dat moment van doet ie of doet ie het niet kan spannend en opwindend zijn. Denk maar een beetje aan een kat die een muisje laat bungelen.

Draait ze haar hoofd of zelfs haar lichaam af dan zou dat een indicatie kunnen zijn dat het of te spannend is of dat ze er (nog?) niet klaar voor is of dat ze niet wil. Bij geen interesse merk je dan waarschijnlijk verschil in dat ze meer afstand zal proberen te houden. Door bijvoorbeeld weer tegenover je aan tafel te gaan zitten of op de bank de nodige afstand te houden, desnoods met een opgevouwen been en/of kussen tussen jullie in.

Blijft ze wel dichtbij je, dan is het aannemelijk dat ze wel voor meer openstaat. Immers, ze voelt zich genoeg op haar gemak om je dichterbij te laten komen terwijl ze weet dat je wel wil zoenen.
Dat kun je zonder zo een ik-wil-je-zoenen-opmerking trouwens ook testen door ogenschijnlijk normale handelingen te doen die je net wat dichterbij brengen. Let op, omdat ze normaal zijn hoeft het niet als spannend ervaren te worden. Je kan het wel spannender maken door bijvoorbeeld in het voorbijgaan haar net even langer aan te raken dan nodig is. Als je bijvoorbeeld je hand op haar rug of heup legt in het voorbijgaan, doe het dan niet als een plof even neerleggen, maar als een soort strelende strijkbeweging. Niet meteen seksueel richting kont, maar zorgzaam dat het een lieve aanraking is. Klinkt misschien wat zweverig, maar observeer dat soort kleine bewegingen tussen geliefden of bijvoorbeeld familie nog maar eens.
Bonuspunten als je warme handen hebt, die na zo'n net wat langere aanraking gevoelsmatig nog even blijven hangen. Het helpt een toon te zetten. Niet alleen qua sfeer dat het veilig is en niet puur om de kut en de neuk gaat, maar ook hoe prettig het in jouw handen kan zijn.

Het verschil zit 'm in denk ik vooral in dat je je niet afhankelijk opstelt en het initiatief bij haar legt om te laten zien wat jij voelt. Jouw gevoelens zijn er ongeacht of er toestemming is en dat is prima. Toestemming vragen om haar aan te raken is attent aan een kant, maar impliceert ook dat je elkaar dus (nog) niet voldoende aanvoelt. Is seks niet ook lekkerder met iemand die je goed aanvoelt?
Door bovenstaande te doen test je actief en dat komt sterker over, omdat je je niet afhankelijk en afwachtend opstelt. Als jouw intentie duidelijker is, is het makkelijker om daar al dan niet in mee te gaan en scheelt het haar hopelijk wat denkwerk.

Ga hier gewoon eens een beetje mee spelen @:Landgeld. Veel plezier toegewenst!
Ergo: elke vrouw is anders en moet je haar dus aanvoelen.
  zondag 1 december 2019 @ 19:49:21 #287
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190219413
@Landgeld én, hoe is het gegaan ? ;)
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_190219459
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:49 schreef Keyos het volgende:
@:landgeld én, hoe is het gegaan ? ;)
Landgeld is nu aan het rampetampen. Van het één kwam het ander ;)
  zondag 1 december 2019 @ 20:04:41 #289
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190219651
Ben beniewd hoe Landgeld het heeft gehad. Een uitnodiging bij een dame thuis is eigenlijk een open doel.

Zoenen minimaal moet toch wel gelukt zijn :) we wachten af
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 1 december 2019 @ 21:55:23 #290
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190222651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat een wanhoop hier zeg.

Wat jij wil :)
Hoezo wanhoop? Ik vind het prima zo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190223666
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Love is in the air!
pi_190223685
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Hey hey hey! Win momentje! Gaat de goede kant op. Oefening baart kunst
-
pi_190223692
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Wil je niet gewoon verder met haar dan? ;)
  zondag 1 december 2019 @ 22:39:13 #294
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190223720
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Daar hoef je je voorlopig niet over te buigen, behalve over haar dan.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 1 december 2019 @ 23:03:05 #295
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190224122
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Waarom zou je willen zoenen in een kroeg? Vind het zelf altijd raar als een koppel zich zit af te lebberen terwijl ik aan het eten ben. Een beetje privacy is toch veel beter?

Beter focus je op deze dame lijkt me. Wie weet over een week lig je al bij haar in bed :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 09:14:22 #296
5428 crew  miss_sly
pi_190227177
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Want met deze vrouw is het nu gelukt, dus op naar de volgende?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190227443
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want met deze vrouw is het nu gelukt, dus op naar de volgende?
_O- Iedereen denkt hetzelfde.
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 09:45:40 #298
5428 crew  miss_sly
pi_190227470
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O- Iedereen denkt hetzelfde.
Mja, zou iets te maken kunnen hebben met zijn woordkeuze :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 december 2019 @ 13:37:00 #299
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190231135
Laat me denken aan zo'n 30 jarige kerel die naar oost Europa ging als maagd geloof ik. Toen hij bij een leuke dame (die er goed uitzag, veel beter dan hij) in haar broekje had gezeten. Dacht hij dat hij zo nog 100 anderen kon fixen, terwijl hij in de UK nooit succes had. :') wat een kneus was dat.

Zijn persoonlijkheid en hele voorkomen was echt :r

Ik hoop voor TS dat hij anders is :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Vis een optie? maandag 2 december 2019 @ 15:41:31 #300
70532 loveli
N
pi_190233009
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:36 schreef Landgeld het volgende:
De soep was heerlijk ;) Zoenen is gelukt. Na de soep op de bank. Arm om haar heen.. Dat was dus ontbrekende schakel.

Bedankt voor de tips :-)

Nu nog lijken hoe ik zoiets doe zonder perse thuis af te spreken. Dus gewoon in een kroeg of op de eerste date...
Was het een leuk meisje of gewoon 1 met een hartslag?
crap in = crap out
pi_190235127
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want met deze vrouw is het nu gelukt, dus op naar de volgende?
Dat zegt hij niet. Maar jij hebt er wel een handje van, mensen dingen in de mond stoppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')