abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:07:51 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189905656
Het duurde even, maar... volgens mij is alles binnen. En dat betekent dat ik Roxy net maar liefst ¤ 550,95 heb overgemaakt namens ons allemaal O+ O+ O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189905689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:07 schreef Tink89 het volgende:
Het duurde even, maar... volgens mij is alles binnen. En dat betekent dat ik Roxy net maar liefst ¤ 550,95 heb overgemaakt namens ons allemaal O+ O+ O+ O+
O+ O+ O+ *O* *O* *O*
pi_189905702
<3

En lol @ .95 : _O-
pi_189905712
O+ *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:15:33 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189905747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:11 schreef Roomsnoes het volgende:
<3

En lol @ .95 : _O-
Ik vond het een mooi bedrag zo, dus heb het maar niet verder afgerond O-) O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189907424
O+
pi_189910588
Oh jongens, sorry voor mijn late reactie, ik ben de hele dag al met Bliksem in het ziekenhuis. Hij wordt opgenomen voor intraveneuze antibiotica, ze denken dat hij osteomyelitis heeft (een botontsteking) in zijn voet. We moeten hier waarschijnlijk 2 weken blijven. If it rains...

Ik heb al contact gehad met Tink, ik heb het ontvangen! Ik vind het allemaal zo ontzettend waanzinnig wat jullie voor mij en de kinderen gedaan hebben. Vanuit de bodem van mij hart: bedankt! O+
  dinsdag 12 november 2019 @ 17:09:25 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189910666
Oh hemel... dat er ook nog bij! :o Sterkte daarmee joh! :*
En het geld is je zo enorm gegund! Je kiest er vast een goeie bestemming voor! :Y
***
pi_189910795
Wat heftig Roxy! Veel sterkte :*
  dinsdag 12 november 2019 @ 17:18:53 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189910805
Oh darn, sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189910903
Achjee, arme Bliksem.. Las laatst dat hij al even niet meer wilde lopen, zou dit dan de reden zijn? Red je het ook allemaal zelf en met Wolk? Sterkte!

En wow, wat een mooi bedrag *O* O+
pi_189910918
Oh sterkte! Mocht je een keer willen spuien kan ik wel een keer langs rijden? :*
  dinsdag 12 november 2019 @ 18:55:49 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189912194
Arme bliksem! Heel veel beterschap :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 12 november 2019 @ 19:38:18 #113
269689 crew  Viv
pi_189912903
Arme Bliksem ( O+ ik voel me een soort peettante omdat ik die naam destijds voorstelde), beterschap! Krijg je dit allemaal wel geregeld met Wolk en je werk etc? :*
  dinsdag 12 november 2019 @ 20:13:47 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189913598
Oeff, twee weken :o arme bliksem, ik hoop dat de pijn snel over is!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 12 november 2019 @ 20:16:45 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_189913643
Jeetje zeg, heel veel beterschap voor Bliksem :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_189913838
Beterschap
pi_189915784
Jeetje, heftig Roxy! Sterkte! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_189916663
Hij loopt idd al 4 weken mank, en sinds een dag of 4 weigert hij helemaal om te lopen. Wil ook geen schoenen of sokken meer aan. Het is heel sneu. In de afgelopen weken 4 keer HA, 1 keer HAP en 2 keer spoedpost geweest. 😅 Ben blij dat we eindelijk achter de oorzaak lijken te zijn.

Bezoek mag hoor. 2 weken is best lang. We zijn in Alrijne Leiderdorp.
pi_189916675
Jemig wat rot! Mag je bij hem blijven slapen?
pi_189916758
Ja, gezien zijn leeftijd moet er iemand 24/7 bij hem blijven. De verpleegkundigen zijn echt voor de medische zorg, ik ben er voor de dagelijkse zorg. Ik heb 2 weken vrij genomen. Gelukkig heb ik die dagen nog staan.

Wordt verder even puzzelen met alles, maar mijn moeder is gelukkig de komende dagen bereid tot bijspringen met Wolk.
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:44:03 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189916983
Misschien mag je na een poosje naar huis met kinderthuiszorg voor het infuus? Dan moet er nog continu iemand bij hem zijn maar dan kan je tenminste naar huis en bij je oudste zijn ook.

En moet het echt allemaal van je vrije dagen? Ik heb daar weinig verstand van maar misschien deels ook wel calamiteitenverlof oid?

Sterkte in ieder geval :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189917002
Kun je hier niet gewoon zorgverlof voor aanvragen Roxy?

Wel pittig voor jullie, dit er ook nog eens bij. Hopelijk herstelt hij snel! Beterschap iig!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_189917105
Mijn leidinggevende gaat het nog even uitzoeken, maar volgens mij wordt kortdurend zorgverlof maar voor 70% uitbetaald. Ik heb de afgelopen 2 jaar bijna geen vrije dagen opgenomen (niet op vakantie geweest) dus ik heb nog genoeg vrije dagen staan. Deze komen eind van dit jaar anders toch te vervallen, ik schijn ze niet te mogen laten uitbetalen. Dus dan is de keuze snel gemaakt.

Ik denk dat de rest de komende dagen duidelijk zal worden qua mogelijkheden voor thuis behandelen. De KA wilde nog niet op de zaken vooruit lopen.
  woensdag 13 november 2019 @ 06:08:02 #124
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_189918180
Ja kortdurend zorgverlof kent een vergoeding van 70% van je salaris en is maximaal 10 dagen.

Beterschap voor je kleine.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_189918540
Roxy. Wat heftig. Sterkte :-*
pi_189925578
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:56 schreef Roxy_Monke het volgende:
Mijn leidinggevende gaat het nog even uitzoeken, maar volgens mij wordt kortdurend zorgverlof maar voor 70% uitbetaald. Ik heb de afgelopen 2 jaar bijna geen vrije dagen opgenomen (niet op vakantie geweest) dus ik heb nog genoeg vrije dagen staan. Deze komen eind van dit jaar anders toch te vervallen, ik schijn ze niet te mogen laten uitbetalen. Dus dan is de keuze snel gemaakt.

Ik denk dat de rest de komende dagen duidelijk zal worden qua mogelijkheden voor thuis behandelen. De KA wilde nog niet op de zaken vooruit lopen.
Wettelijk gezien is dat 70% ja, maar soms vullen CAO’s dat aan (ik krijg bijvoorbeeld wel 100%).

Wat een rotsituatie ook. Soms zou je als moeder op 2 plekken tegelijk willen zijn hè... Sterkte en beterschap voor Bliksem!
pi_189926874
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:23 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ja, gezien zijn leeftijd moet er iemand 24/7 bij hem blijven. De verpleegkundigen zijn echt voor de medische zorg, ik ben er voor de dagelijkse zorg. Ik heb 2 weken vrij genomen. Gelukkig heb ik die dagen nog staan.

Wordt verder even puzzelen met alles, maar mijn moeder is gelukkig de komende dagen bereid tot bijspringen met Wolk.
Heb je op je werk geen zorgverlof? Mijn moeder werkt in het onderwijs en moet regelmatig met mijn blinde vader naar het ziekenhuis, maar daar krijgt ze verlof voor.
Ikzelf (horeca) krijg dat niet hoor. Ligt maar net aan de branche denk ik.


Edit: spuit 11.
Heel veel beterschap sowieso. Jullie krijgen wel wat op je bordje zeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 13 november 2019 @ 20:25:07 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189929035
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:17 schreef LeSage het volgende:

[..]

Heb je op je werk geen zorgverlof? Mijn moeder werkt in het onderwijs en moet regelmatig met mijn blinde vader naar het ziekenhuis, maar daar krijgt ze verlof voor.
Ikzelf (horeca) krijg dat niet hoor. Ligt maar net aan de branche denk ik.

Edit: spuit 11.
Heel veel beterschap sowieso. Jullie krijgen wel wat op je bordje zeg.
Dat ligt niet aan je branche, het staat in de wet: kortdurend zorgverlof is maximaal 10 werkdagen en minimaal 70% doorbetaald. Maar in het geval van Roxy is het logischer om vakantie op te nemen, want dat is 100% doorbetaald en die dagen vervallen anders per 1 januari en ze mag ze niet laten uitbetalen. Dus dan gooit ze ze weg. Dan is die 30% extra mooi meegenomen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189931051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 20:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan je branche, het staat in de wet: kortdurend zorgverlof is maximaal 10 werkdagen en minimaal 70% doorbetaald. Maar in het geval van Roxy is het logischer om vakantie op te nemen, want dat is 100% doorbetaald en die dagen vervallen anders per 1 januari en ze mag ze niet laten uitbetalen. Dus dan gooit ze ze weg. Dan is die 30% extra mooi meegenomen.
Ah, ik hoef er hopelijk nooit gebruik van te maken, maar wel goed om te weten :)
Maar deze oplossing is inderdaad wel fijner nu (ik las dat pas na mijn post ;) )
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189931126
Wat naar Roxy, dit er ook nog bij.. sterkte!

Zorgverlof is wel een heikel punt hier, officieel staat in de wet dat je er geen recht op hebt als degene in het het ziekenhuis ligt ‘ Voor iemand die bijvoorbeeld in het ziekenhuis ligt, kunt u meestal geen kortdurend zorgverlof opnemen. Want de zieke krijgt al verzorging.‘
Ik vind dat zelf belachelijk overigens, alsof je je jonge kind daar alleen achter laat. En hopelijk zijn de meeste werkgevers daar wel schappelijk in. De werkgever van mijn man was het niet toen onze dochter in het ziekenhuis lag helaas, Eva was toen net een weekje oud (en ik zo depressief dat ik amper mijn bed uit kon komen).
E.
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 23:20:25 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189932010
Jeetje Roxy ook dat nog, sterkte en beterschap voor de kleine :*

Ik zit er zelf even flink doorheen. De laatste terugplaatsing was weer geen succes en omdat er ook nog een embryo verloren ging bij het ontdooien zijn we geheel door deze poging heen. Rest ons dus nog de derde en tevens laatste poging (al ga ik me waarschijnlijk extra verzekeren). Opeens gaat het heel hard en komt het besef steeds meer dat dit proces gewoon eindig is. Na 5,5 jaar bezig en 4 miskramen heeft dit traject ons niets opgebracht dan heel veel pijn en verdriet. En ik trek het gewoon even niet meer :@ Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen. Dat doe ik niet maar ondertussen hang ik maar wat op de bank achter mijn laptop. We hebben weer een reis geboekt (dat doen we vaker bij grote teleurstellingen) maar zelfs dat maakte me maar heel even enthousiast. Nu denk ik alleen maar, dat is nog 4 maanden wachten. Wat moet ik doen tot die tijd? Het lukt me gewoon even niet om uit deze neerwaartse spiraal te komen ;( Waarschijnlijk gaat het met een paar dagen wel weer beter maar op dit moment zie ik het allemaal echt even niet meer zitten -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_189932120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 23:20 schreef MaJo het volgende:
Jeetje Roxy ook dat nog, sterkte en beterschap voor de kleine :*

Ik zit er zelf even flink doorheen. De laatste terugplaatsing was weer geen succes en omdat er ook nog een embryo verloren ging bij het ontdooien zijn we geheel door deze poging heen. Rest ons dus nog de derde en tevens laatste poging (al ga ik me waarschijnlijk extra verzekeren). Opeens gaat het heel hard en komt het besef steeds meer dat dit proces gewoon eindig is. Na 5,5 jaar bezig en 4 miskramen heeft dit traject ons niets opgebracht dan heel veel pijn en verdriet. En ik trek het gewoon even niet meer :@ Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen. Dat doe ik niet maar ondertussen hang ik maar wat op de bank achter mijn laptop. We hebben weer een reis geboekt (dat doen we vaker bij grote teleurstellingen) maar zelfs dat maakte me maar heel even enthousiast. Nu denk ik alleen maar, dat is nog 4 maanden wachten. Wat moet ik doen tot die tijd? Het lukt me gewoon even niet om uit deze neerwaartse spiraal te komen ;( Waarschijnlijk gaat het met een paar dagen wel weer beter maar op dit moment zie ik het allemaal echt even niet meer zitten -O-
:* Dikke knuffel voor jou, MaJo. Helemaal niet gek dat je er helemaal doorheen zit, jullie hebben zoveel meegemaakt al in het traject en kan me goed voorstellen dat ook het dichterbij komen van een eventueel einde van het proces erg confronterend is. Ik hoop zo ontzettend dat het jullie eens een keer wel meezit! Ik lees al mee sinds je je in wohts kwam melden en mensen steeds zeiden, laat het wat meer los, maak jezelf niet zo gek, het is heel normaal als het niet in de eerste paar maanden lukt. Ik vind het zo verdrietig dat jullie nu, zoveel later, nog steeds met lege handen staan. Je hebt er niks aan, maar ik denk regelmatig aan je!
pi_189932534
@MaJo Ik probeer iets te bedenken om te schrijven wat troost kan geven, maar de woorden die ik vind schieten telkens tekort dus die delete ik maar weer. Ook het geven van hoop ("jullie hebben nog 2 volledige pogingen tegoed, er kan nog zo veel gebeuren"), voelen nu even misplaatst en onvoldoende. Kun je met je gevoelens goed bij je partner terecht? Begrijpen jullie elkaar? Ik denk dat dat nu even het belangrijkst is, tenminste zo voel ik dat, na het lezen van jouw verhaal. Dat jullie elkaar/jullie relatie niet kwijtraken in dit proces. Dat dát niet beschadigd raakt. Jullie hebben elkaars steun en begrip keihard nodig nu. Krijg je nog ondersteuning of begeleiding van een psycholoog?

:*
  donderdag 14 november 2019 @ 00:20:07 #134
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189932561
Ik weet ook niks te zeggen MaJo. Behalve: wat kut allemaal. Sterkte en liefs en ik hoop dat je je binnenkort weer wat beter voelt :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189932615
En wat Lemijn zegt, ik hoop zo dat je je straks weer wat beter voelt! :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 14 november 2019 @ 00:40:54 #136
269689 crew  Viv
pi_189932643
Dat hoop ik ook. Veel sterkte MaJo, ook voor je man. :*
  donderdag 14 november 2019 @ 05:33:58 #137
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_189933280
Ach Majo, jullie hebben het ook wel flink voor je kaken gekregen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat de rek er even uit is. Ik wilde nog zeggen: gelukkig breekt die reis het donkere seizoen even, maar uuhhh... 😉

Het lijkt me helemaal geen slecht idee om eens met een professional te gaan praten.

Sterkte meisje.
  donderdag 14 november 2019 @ 07:03:04 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189933689
Ach MaJo... ;(
:*
***
pi_189933739
Majo :*
pi_189933924
Majo ik. weet ook niet wat te zeggen dikke knuffel voor je.
  donderdag 14 november 2019 @ 08:00:50 #141
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189934010
Ach lieve Majo... :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189934315
Majo :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 14 november 2019 @ 10:23:07 #143
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_189935180
Oh lieve Majo.. Virtuele knuffel voor je 😘 😘
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 10:54:10 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189935506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 23:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

:* Dikke knuffel voor jou, MaJo. Helemaal niet gek dat je er helemaal doorheen zit, jullie hebben zoveel meegemaakt al in het traject en kan me goed voorstellen dat ook het dichterbij komen van een eventueel einde van het proces erg confronterend is. Ik hoop zo ontzettend dat het jullie eens een keer wel meezit! Ik lees al mee sinds je je in wohts kwam melden en mensen steeds zeiden, laat het wat meer los, maak jezelf niet zo gek, het is heel normaal als het niet in de eerste paar maanden lukt. Ik vind het zo verdrietig dat jullie nu, zoveel later, nog steeds met lege handen staan. Je hebt er niks aan, maar ik denk regelmatig aan je!
Bedankt voor je lieve berichtje :* Ook al weet je misschien niet goed wat te zeggen, het feit dat er aan je gedacht wordt helpt echt al heel erg! En jeetje, wat lijkt dat lang geleden zeg WOHTS. Al herinner ik het me ook heel goed inderdaad.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 00:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:MaJo Ik probeer iets te bedenken om te schrijven wat troost kan geven, maar de woorden die ik vind schieten telkens tekort dus die delete ik maar weer. Ook het geven van hoop ("jullie hebben nog 2 volledige pogingen tegoed, er kan nog zo veel gebeuren"), voelen nu even misplaatst en onvoldoende. Kun je met je gevoelens goed bij je partner terecht? Begrijpen jullie elkaar? Ik denk dat dat nu even het belangrijkst is, tenminste zo voel ik dat, na het lezen van jouw verhaal. Dat jullie elkaar/jullie relatie niet kwijtraken in dit proces. Dat dát niet beschadigd raakt. Jullie hebben elkaars steun en begrip keihard nodig nu. Krijg je nog ondersteuning of begeleiding van een psycholoog?

:*
Gelukkig is de relatie met mijn man heel sterk, we groeien alleen maar meer naar elkaar toe. Natuurlijk is het af en toe moeilijk, vooral omdat ik de neiging heb om down te worden en hij om chagrijnig te worden en een kort lontje te krijgen dus dat botst wel. Maar we vinden elkaar altijd weer. We hebben ook afgesproken dat onze relatie het belangrijkste is. Als onze kinderwens daaronder gaat lijden dan stoppen we daarmee. Maar gelukkig kunnen we tot nu toe altijd goed met elkaar praten en weten we elkaar alleen maar te vinden.

De psych is ook een "leuk" verhaal. Mijn tijd daar was "op" dus bij de laatste afspraak kon ik haar vertellen dat mijn schoonmoeder was overleden en dat ik weer een miskraam had gehad. Heel erg natuurlijk maar het traject moest afgerond worden -O- Heb daardoor nu ook niet heel veel vertrouwen in de gezondheidszorg. Ik zou er wel baat bij hebben maar ik zie er tegen op om weer van vooraf aan te beginnen. Juist met deze psych had ik wel een goede klik.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 05:33 schreef Gaoxing het volgende:
Ach Majo, jullie hebben het ook wel flink voor je kaken gekregen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat de rek er even uit is. Ik wilde nog zeggen: gelukkig breekt die reis het donkere seizoen even, maar uuhhh... 😉

Het lijkt me helemaal geen slecht idee om eens met een professional te gaan praten.

Sterkte meisje.
Qua vakantie is het niet de meest zonnige keuze nee _O- Maar ik heb er ontzettend veel zin in O+ Ik hou heel erg veel van de winter gek genoeg :D

Bedankt voor alle andere reacties en knuffels :* Dat doet echt goed.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_189935562
Majo :* zoals hierboven al beschreven zijn er gewoon geen juiste woorden, maar weet dat er aan je gedacht wordt en dat er met je meegeleefd wordt. Goed dat je het hier ook met ons kan en durft te delen :* Fijn om te lezen dat je zo'n goede relatie hebt met je man! Sterkte!
pi_189936627
Majo :* hier wordt ook vaak aan je gedacht.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189936691
Majo :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189936780
Majo :*
  donderdag 14 november 2019 @ 12:59:07 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189937108
Och Majo, wat verdrietig :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189937157
Lieve Majo, heel begrijpelijk dat je er even helemaal doorheen zit. Ik denk dat het een écht rouwproces is. Dit kindje was welkom, had in jullie gezin al een eigen plekje en toekomst, maar dit is jullie nu ontnomen. Hoe pril en onzeker het ook was, lijkt het me volkomen normaal om door een periode van rouw te gaan. Neem alle tijd hiervoor, veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_189937300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 23:20 schreef MaJo het volgende:
Jeetje Roxy ook dat nog, sterkte en beterschap voor de kleine :*

Ik zit er zelf even flink doorheen. De laatste terugplaatsing was weer geen succes en omdat er ook nog een embryo verloren ging bij het ontdooien zijn we geheel door deze poging heen. Rest ons dus nog de derde en tevens laatste poging (al ga ik me waarschijnlijk extra verzekeren). Opeens gaat het heel hard en komt het besef steeds meer dat dit proces gewoon eindig is. Na 5,5 jaar bezig en 4 miskramen heeft dit traject ons niets opgebracht dan heel veel pijn en verdriet. En ik trek het gewoon even niet meer :@ Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen. Dat doe ik niet maar ondertussen hang ik maar wat op de bank achter mijn laptop. We hebben weer een reis geboekt (dat doen we vaker bij grote teleurstellingen) maar zelfs dat maakte me maar heel even enthousiast. Nu denk ik alleen maar, dat is nog 4 maanden wachten. Wat moet ik doen tot die tijd? Het lukt me gewoon even niet om uit deze neerwaartse spiraal te komen ;( Waarschijnlijk gaat het met een paar dagen wel weer beter maar op dit moment zie ik het allemaal echt even niet meer zitten -O-
Ach lieve MaJo, wat een hoop teleurstelling en verdriet toch in de jaren. Zo begrijpelijk dat je er helemaal doorheen zit. Gun jezelf ook om er doorheen te zitten en verdriet te hebben. Geef jezelf de tijd die je nodig hebt om op te krabbelen. Dat hoeft niet met een paar dagen al zo te zijn. Je hebt verdriet en dat mag er ook zijn.

Heel veel sterkte :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 15:10:04 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189938949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ach lieve MaJo, wat een hoop teleurstelling en verdriet toch in de jaren. Zo begrijpelijk dat je er helemaal doorheen zit. Gun jezelf ook om er doorheen te zitten en verdriet te hebben. Geef jezelf de tijd die je nodig hebt om op te krabbelen. Dat hoeft niet met een paar dagen al zo te zijn. Je hebt verdriet en dat mag er ook zijn.

Heel veel sterkte :*
Je slaat eigenlijk de spijker op de kop. Ik geef mezelf een paar dagen de tijd om down te zijn en daarna ga ik weer vrolijk verder. Echt stilstaan bij alles wat er gebeurt doe ik nauwelijks. Dus laat dit inderdaad een les zijn dat het helemaal niet zo erg is om een tijdje down te zijn en dat dit ook normaal is. Ik ben weer wat meer in onze reis gaan duiken en dat geeft wel weer wat positieve energie.

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_189939629
Heel veel sterkte Majo, er is een hoop veerkracht voor nodig om je hier zo doorheen te slaan als je doet. Ik heb veel bewondering voor hoe je ermee om weet te gaan. In de put zitten is niet meer dan logisch. Gun jezelf die tijd.
  donderdag 14 november 2019 @ 16:13:43 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189939974
Majo :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte en mijn dm staat open als je eens wil kletsen/janken/schelden/boos zijn met een "lotgenoot" :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189940771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je slaat eigenlijk de spijker op de kop. Ik geef mezelf een paar dagen de tijd om down te zijn en daarna ga ik weer vrolijk verder. Echt stilstaan bij alles wat er gebeurt doe ik nauwelijks. Dus laat dit inderdaad een les zijn dat het helemaal niet zo erg is om een tijdje down te zijn en dat dit ook normaal is. Ik ben weer wat meer in onze reis gaan duiken en dat geeft wel weer wat positieve energie.

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :*
Ja, en daarnaast zou het ook helemaal niet gek zijn als je wat hulp zou inschakelen om dit allemaal te verwerken.

Hoe dan ook, heel veel sterkte en ik hoop dat het een mooie reis gaat worden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_189941424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bedankt voor je lieve berichtje :* Ook al weet je misschien niet goed wat te zeggen, het feit dat er aan je gedacht wordt helpt echt al heel erg! En jeetje, wat lijkt dat lang geleden zeg WOHTS. Al herinner ik het me ook heel goed inderdaad.
[..]

Gelukkig is de relatie met mijn man heel sterk, we groeien alleen maar meer naar elkaar toe. Natuurlijk is het af en toe moeilijk, vooral omdat ik de neiging heb om down te worden en hij om chagrijnig te worden en een kort lontje te krijgen dus dat botst wel. Maar we vinden elkaar altijd weer. We hebben ook afgesproken dat onze relatie het belangrijkste is. Als onze kinderwens daaronder gaat lijden dan stoppen we daarmee. Maar gelukkig kunnen we tot nu toe altijd goed met elkaar praten en weten we elkaar alleen maar te vinden.

De psych is ook een "leuk" verhaal. Mijn tijd daar was "op" dus bij de laatste afspraak kon ik haar vertellen dat mijn schoonmoeder was overleden en dat ik weer een miskraam had gehad. Heel erg natuurlijk maar het traject moest afgerond worden -O- Heb daardoor nu ook niet heel veel vertrouwen in de gezondheidszorg. Ik zou er wel baat bij hebben maar ik zie er tegen op om weer van vooraf aan te beginnen. Juist met deze psych had ik wel een goede klik.
[..]

Qua vakantie is het niet de meest zonnige keuze nee _O- Maar ik heb er ontzettend veel zin in O+ Ik hou heel erg veel van de winter gek genoeg :D

Bedankt voor alle andere reacties en knuffels :* Dat doet echt goed.
Als eerste is het natuurlijk helemaal niet gek dat je er doorheen zit. Het is een enorm zwaar traject waar een sprankje hoop weer een grote teleurstelling werd, keer op keer. En dat verdriet mag er ook zijn.
Ik lees mee, maar reageer niet vaak om geen spuit11 te zijn en ook niet ongevraagd overal op wil reageren. Maar nu kom ik ook even uit lurkstand.

oa ook voor het stukje psych. Mijn psych vorig jaar gaf ook aan dat naar de 12e sessie toe het in principe op was.
Hij gaf aan dat met een tussenpauze van 3 maanden ik wel weer een nieuwe verwijzing kon krijgen voor de korte (12 sessie) zorg bij hem en dat verzekeraars daar dan wel mee akkoord gaan. Is dan niet een optie voor jou? Dan kun je nog wel blijven bij je eigen psych (als die plek heeft).
En anders, maar soms voelt die tijd te lang, over het nieuwe jaar heen tillen en weer opnieuw een verwijzing vragen bij een nieuwe verzekeraar.
Maar als de eerste optie kan zou dan natuurlijk mooi meegenomen worden, zeker als je mogelijk ook nog wilt overstappen van verzekering.

Veel sterke in deze mindere dagen :*
Hopelijk is er langzaam weer een beetje ademruimte om vooruit te kijken bij de leuke dingen die je gepland hebt staan.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:21:55 #157
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_189941737
Majo :* ik ben steeds aan het bedenken wat ik kan zeggen om je op te beuren, maar ik vind de woorden niet.
Het enige wat ik wel kan zeggen, uiteindelijk overleef je het wel, het idee kinderloos achter te blijven, het benauwde mij zo erg, bang om te leven want dan zou ik alles opgeven. En de wens die blijft alleen actief er mee bezig zijn kan ik niet meer (op dit moment, zeg nooit nooit bij de juiste nieuwe partner) en wil ik op dit moment niet.
Al die jaren stond in het teken van die ene wens, hier viel alles als een kaartenhuis in elkaar, helaas konden mijn ex en ik elkaar niet meer vinden, zeker niet toen de rust echt terugkeerde en ik mezelf eindelijk terug vond.
Wees niet streng voor jezelf, je gevoel mag er zijn, dat down gevoel, maar ook het verdriet. Het is toch ook een stuk rouw proces wat komt kijken.
Ik zou wel als het lukt via de gyn een verwijzing doen voor de psych, ik heb toen langer begeleiding gehad omdat het gerelateerd was aan de vruchtbaarheidsbehandelingen, mijn laatste gesprek had ik een half jaar na de laatste tp, dus er was ook nazorg zeg maar, wat ik heel fijn vond.
Hele dikke knuffel voor jou.
En als je een keer weer ventileren, mijn dm staat altijd open :*
Be happy with the little things in life
pi_189946684
Sterkte MaJo :*
pi_190880691
Hoe gaat het met iedereen?

Ik sta na maanden weer op mn benen, heb heel diep gezeten en er waren dagen dat ik niet meer wakker worden geweldig had gevonden, maar gelukkig ben ik er nog steeds.
Het waren zware maanden, veel paniekaanvallen en depressie... Ik zorg zo goed als 24/7 alleen voor de kinderen, vader ziet ze amper en is drukker met zijn nieuwe verloofde en emigratie plannen.

Maar goed ik ben weer begonnen met medicatie en therapie en geniet nu weer elke dag van mn 2 draakjes, ben mn werk weer aan het opbouwen en heb een aantal weken zelfs iemand ontmoet die ik wel echt heel leuk vind... na een paar jaar ellende lijken we nu eindelijk rustig vaarwater te hebben bereikt. *O* *O*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:11:37 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190881227
Wat fijn gewoonmezelf *O*
En nu in alle rust even genieten van wat je toch maar bereikt hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 00:14:55 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190883695
Gewoonmezelf het is je zo gegund O+ Eindelijk wat rust in de tent en een leuke vent in je leven. Ik hoop echt voor je dat deze rust zo blijft :*

Met mij gaat het best goed. Over een maand beginnen we weer met ons traject (of eigenlijk over een paar dagen, maar over een maand terugplaatsing als het goed is) en ik heb weer positieve hoop O+ De reis komt ook al dichterbij, dat is over 2 maanden! Ik merk alleen wel dat ik in paniek raak van het idee dat ik dan zwanger op reis ga, ik zou dan 6 weken zijn en rond die termijn gaat het steeds mis. Maar ik moet dat ook los proberen te laten. Als ik zwanger ben dan bestaat ook de kans dat het gewoon WEL goed gaat, maar dat kan mijn hoofd nog niet helemaal handelen :@ En als ik niet zwanger ben is dat ook niet erg, voor sommige excursies mag je namelijk niet zwanger zijn (sneeuwscooter rijden, thermale baden) dus dan ga ik daar gewoon extra van genieten O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190884985
Majo jouw veerkracht is echt fantastisch. :*
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_190885679
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:14 schreef MaJo het volgende:
Gewoonmezelf het is je zo gegund O+ Eindelijk wat rust in de tent en een leuke vent in je leven. Ik hoop echt voor je dat deze rust zo blijft :*

Met mij gaat het best goed. Over een maand beginnen we weer met ons traject (of eigenlijk over een paar dagen, maar over een maand terugplaatsing als het goed is) en ik heb weer positieve hoop O+ De reis komt ook al dichterbij, dat is over 2 maanden! Ik merk alleen wel dat ik in paniek raak van het idee dat ik dan zwanger op reis ga, ik zou dan 6 weken zijn en rond die termijn gaat het steeds mis. Maar ik moet dat ook los proberen te laten. Als ik zwanger ben dan bestaat ook de kans dat het gewoon WEL goed gaat, maar dat kan mijn hoofd nog niet helemaal handelen :@ En als ik niet zwanger ben is dat ook niet erg, voor sommige excursies mag je namelijk niet zwanger zijn (sneeuwscooter rijden, thermale baden) dus dan ga ik daar gewoon extra van genieten O+
Kanjer! :*
S. 2014
J. 2016
pi_190885708
Wat goed om te horen GM! Wat jeftig dat je ex inmiddels verloofd is en emigratieplannen heeft. Hoe zijn de kinderen hieronder?

Majo - wat spannend weer en wat fijn dat je al bijna op reis gaat. Ik hoop dat je hartstikke zwanger gaat zijn en de activiteiten moet skippen. ;)
pi_190885864
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat goed om te horen GM! Wat jeftig dat je ex inmiddels verloofd is en emigratieplannen heeft. Hoe zijn de kinderen hieronder?

Majo - wat spannend weer en wat fijn dat je al bijna op reis gaat. Ik hoop dat je hartstikke zwanger gaat zijn en de activiteiten moet skippen. ;)
James beseft en begrijpt er weinig van, papa gaat naar Canada...
Sarah vind het niet leuk, weigert ook om zijn vriendin te ontmoeten, zolang ze doet of ze niet bestaat gaat het goed geloof ik. De hele situatie is gewoon raar vreemd... ze kennen elkaar sinds Juni via internet, in Oktober daarheen gegaan voor het eerst en kwam verloofd terug...
Ik gun hem een nieuw leven ondanks alles wat hiJ mij heeft aangedaan maar dat hij de kinderen er zo in meetrekt vind ik kwalijk.
S. 2014
J. 2016
pi_190888069
Gm, fijn om te lezen hoe het met jou gaat. O+
:* voor de situatie met je ex.

Majo, :*
pi_190888645
Klinkt goed gm op naar een top jaar voor jullie
  zondag 5 januari 2020 @ 13:53:19 #168
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_190888830
Gm :* klinkt goed. Wel jammer dat je ex zo weinig oog voor zijn kinderen heeft, ik snap Sarah haar reactie ook wel

Majo :* leuke vooruitzichten. Ik ga keihard duimen dat je zwanger op reis gaat
Be happy with the little things in life
pi_190889281
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gm :* klinkt goed. Wel jammer dat je ex zo weinig oog voor zijn kinderen heeft, ik snap Sarah haar reactie ook wel

Majo :* leuke vooruitzichten. Ik ga keihard duimen dat je zwanger op reis gaat
Ik snap haar ook... grappige is dat ze mijn vriend wel accepteert...en hem van de week "toestemming" gaf om te trouwen met mij als ik dat wil. :P
S. 2014
J. 2016
pi_190904578
Wat fijn dat de zon bij jullie weer is gaan schijnen GM. :) Ik vind het bizar dat je ex naar Canada emigreert. Gaat hij zijn kinderen dan helemaal niet meer zien? Of wat, eens per jaar ofzo? Ik vind dat echt onvoorstelbaar. Knap dat je het redt zo!

Majo, ik ben zoals altijd onder de indruk van je positieve levenshouding. Ik hoop heel erg dat je zwanger op reis mag. O+

Hier gaat het naar omstandigheden ok. Geen hele grote drama's. Ik heb wel een update (niet quoten please):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de tussentijd heb ik wel ruimte voor kleine spullen maar nog niet voor (echt) grote dingen. Mijn slaapkamer staat inmiddels half vol. Ik heb nog steeds wel in het oog dat een hoop mensen dingen hebben aangeboden en daar ga ik graag nog op in, al is het nog even afwachten wanneer dat praktisch gezien ook handig is.
pi_190907168
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 14:23 schreef Roxy_Monke het volgende:
Wat fijn dat de zon bij jullie weer is gaan schijnen GM. :) Ik vind het bizar dat je ex naar Canada emigreert. Gaat hij zijn kinderen dan helemaal niet meer zien? Of wat, eens per jaar ofzo? Ik vind dat echt onvoorstelbaar. Knap dat je het redt zo!

Majo, ik ben zoals altijd onder de indruk van je positieve levenshouding. Ik hoop heel erg dat je zwanger op reis mag. O+

Hier gaat het naar omstandigheden ok. Geen hele grote drama's. Ik heb wel een update (niet quoten please):


In de tussentijd heb ik wel ruimte voor kleine spullen maar nog niet voor (echt) grote dingen. Mijn slaapkamer staat inmiddels half vol. Ik heb nog steeds wel in het oog dat een hoop mensen dingen hebben aangeboden en daar ga ik graag nog op in, al is het nog even afwachten wanneer dat praktisch gezien ook handig is.
Nou ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hij t bedacht heeft... hij ziet ze al amper en ik verwacht niet dat de kinderen een week of 2 bij papa willen logeren, zeker James niet. Sinds de scheiding ziet hij ze 1 uur per week (als ie komt) en gaf ineens aan meer te willen, en dat is op zich oke, maar ik wil hem niet langer dab nodig in mijn huis dus nu gaan ze woensdag van 14-17 daarheen als t goed is. In mei gaat ie daarheen en komt dan getrouwd terug en uiteindelijk wil hij met haar ook kinderen... Ik denk dat Sarah en James hun vader over een paar jaar niet meer zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij succes met de spoiler, kun je geen schop onder zn kont geven?

Mijn ex is overigens momenteel weer boos op mij en negeert me 😂 das wel vaker als ik niet reageer zoals hij wil...

[ Bericht 15% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 06-01-2020 22:02:20 ]
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 januari 2020 @ 18:56:58 #172
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_190907816
Ik vind het zo naar hè, al kinderen hebben en daar eigenlijk al geen tijd en aandacht voor hebben maar dan wel met je nieuwe aanwinst aan kinderen beginnen. Ik moet er niet aan denken hoe zij zich later als ze alles snappen gaan voelen, dat papa een nieuw gezin belangrijker vond :'(

Sarah O+ Dat is een goed teken als ze toestemming geeft.

Roxy :* ik hoop dat hij het alsnog allemaal snel geregelt heeft. 2 wkn vliegen nog best snel voorbij
Be happy with the little things in life
pi_190908521
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik vind het zo naar hè, al kinderen hebben en daar eigenlijk al geen tijd en aandacht voor hebben maar dan wel met je nieuwe aanwinst aan kinderen beginnen. Ik moet er niet aan denken hoe zij zich later als ze alles snappen gaan voelen, dat papa een nieuw gezin belangrijker vond :'(

Sarah O+ Dat is een goed teken als ze toestemming geeft.

Roxy :* ik hoop dat hij het alsnog allemaal snel geregelt heeft. 2 wkn vliegen nog best snel voorbij
Papa is ziek (psychisch ziek) ... Dat zal ik ze ook uitleggen als ze groot genoeg zijn... tot dan is het proberen de schade te beperken;zeker voor Sarah want James weet eigenlijk al niet beter dan dat hij altijd alleen met mama is en zn vader is een grappige kerel die af en toe langskomt...

Donderdag afspraak bij de advocaat, hij staat vrijwillig gezag af maar dat schijnt alsnog een ding te zijn, dus even info opzoeken.
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 januari 2020 @ 20:13:02 #174
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_190908903
Dat is toch wel heftig zeg, je gezag afstaan. Sterkte ermee, hopelijk verloopt het een beetje soepel allemaal
Be happy with the little things in life
pi_190910323
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dat is toch wel heftig zeg, je gezag afstaan. Sterkte ermee, hopelijk verloopt het een beetje soepel allemaal
Als hij daarwerkelijk gaat emigreren dan is gedeeld gezag helemaal niet handig. Maar eerst maar kijken wat er mogelijk is.
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 21:37:36 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190910568
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 02:51 schreef Rebubbled het volgende:
Majo jouw veerkracht is echt fantastisch. :*
Bedankt voor de lieve woorden (allemaal) :* ik zag mezelf nooit echt als veerkrachtig maar mijn zus zei het laatst ook al dus ik denk dat ik dit compliment gewoon maar moet accepteren :)

Ik kan ook ontzettend down zijn, maar uiteindelijk kan ik toch wel weer het positieve zien.

Roxy veel sterkte met de afhandeling, hopelijk is je ex snel het huis uit! Dat bedrag, krijg jij dat dan?

En :* voor GM. Je doet het zo goed met je kinderen! Je ex is een droge vaatdoek maar hun moeder telt gewoon voor 2 O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190910575
Roxy mijn aanbod staat zeker nog hoor! <3

GM wat een gedoe zeg... Pffff...
(PS je hebt de spoiler van Roxy gequote ;) )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 21:39:13 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190910613
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat goed om te horen GM! Wat jeftig dat je ex inmiddels verloofd is en emigratieplannen heeft. Hoe zijn de kinderen hieronder?

Majo - wat spannend weer en wat fijn dat je al bijna op reis gaat. Ik hoop dat je hartstikke zwanger gaat zijn en de activiteiten moet skippen. ;)
Dat laatste hoop ik ook wel! Mits ik me wel fit voel natuurlijk, ochtendmisselijkheid op een schip lijkt me geen feest :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 januari 2020 @ 21:48:32 #179
269689 crew  Viv
pi_190910856
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:37 schreef MaJo het volgende:
Dat bedrag, krijg jij dat dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190911174
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Roxy mijn aanbod staat zeker nog hoor! <3

GM wat een gedoe zeg... Pffff...
(PS je hebt de spoiler van Roxy gequote ;) )
Fixed.. thanks :*
S. 2014
J. 2016
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 11:44:41 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190917156
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190917618
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bedankt voor de lieve woorden (allemaal) :* ik zag mezelf nooit echt als veerkrachtig maar mijn zus zei het laatst ook al dus ik denk dat ik dit compliment gewoon maar moet accepteren :)

Ik kan ook ontzettend down zijn, maar uiteindelijk kan ik toch wel weer het positieve zien.

Roxy veel sterkte met de afhandeling, hopelijk is je ex snel het huis uit! Dat bedrag, krijg jij dat dan?

En :* voor GM. Je doet het zo goed met je kinderen! Je ex is een droge vaatdoek maar hun moeder telt gewoon voor 2 O+
Als er iemand veerkrachtig is. :*
En +1 voor wat betreft @gewoonmezelf87
pi_190926133
Heftig verhaal GM. Zo te lezen maar goed dat hij vrijwillig het ouderlijk gezag wil overdragen, zeker in praktisch opzicht. Maar het blijft verdrietig dat hij ze straks een stuk minder gaat zien.

Niet quoten svp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190938525
Roxy, dat is natuurlijk allesbehalve wenselijk, dat in je spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_190951508
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:15 schreef Cygne het volgende:

[..]

Als er iemand veerkrachtig is. :*
En +1 voor wat betreft @:Gewoonmezelf87
❤❤
S. 2014
J. 2016
pi_190962494
Het gaat hier okay-achtig. Althans overdag, maar in de nacht begint het piekeren meestal. Ik merk ook dat ik nog steeds heel hard ben voor mezelf. Dat ik toch zelf steeds die keuze maak terwijl ik weet dat de kans zo groot is dat het fout gaat? En waarom, ik heb er toch al één, wat wil ik nog meer?

Heb ook in mijn hoofd dat ik het ook zo graag een keer goed wil doen met een baby. Heb me het eerste jaar niet kunnen hechten aan Wolf, ik hield wel van hem en zorgde voor hem maar voelde me niet zijn moeder. Meestal kan ik dat wel relativeren maar bij elke nieuwe miskraam komt dat gevoel weer terug. Dat ik het nooit meer goed kan maken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 januari 2020 @ 12:50:05 #187
269689 crew  Viv
pi_190962720
@Cygne was dat eerste jaar omdat je moest wennen aan het feit dat je Wolfje écht mocht houden? Of een soort zelfbescherming, voor het geval dat? Zoiets lijkt me helemaal niet vreemd met jouw voorgeschiedenis, ik denk dat je het onder die omstandigheden juist super goed gedaan hebt! :*
pi_190962756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Cygne was dat eerste jaar omdat je moest wennen aan het feit dat je Wolfje écht mocht houden? Of een soort zelfbescherming, voor het geval dat? Zoiets lijkt me helemaal niet vreemd met jouw voorgeschiedenis, ik denk dat je het onder die omstandigheden juist super goed gedaan hebt! :*
Ik denk een combinatie.
pi_190977212
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:33 schreef Cygne het volgende:
Het gaat hier okay-achtig. Althans overdag, maar in de nacht begint het piekeren meestal. Ik merk ook dat ik nog steeds heel hard ben voor mezelf. Dat ik toch zelf steeds die keuze maak terwijl ik weet dat de kans zo groot is dat het fout gaat? En waarom, ik heb er toch al één, wat wil ik nog meer?

Heb ook in mijn hoofd dat ik het ook zo graag een keer goed wil doen met een baby. Heb me het eerste jaar niet kunnen hechten aan Wolf, ik hield wel van hem en zorgde voor hem maar voelde me niet zijn moeder. Meestal kan ik dat wel relativeren maar bij elke nieuwe miskraam komt dat gevoel weer terug. Dat ik het nooit meer goed kan maken.
ALS er al iets goed te maken viel dan heb je dat al ruimschoots gedaan, ik zie in Wolf een veilig gehecht manneke die zich veilig genoeg voelt om de wereld te ontdekken en ondeugend te zijn en dat komt door jou en je meneer! Het mogen krijgen van 1 kindje sluit een hartenwens niet buiten he... :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_191239861
:W ik weet dat er via Cygne een soort inzameling liep voor mijn advocaatkosten enz.. en ik wil iedereen bedanken die heeft geholpen♡♡ van de 390 gaat die er uiteindelijk nodig is (incl griffie kosten) is er 185 ingezameld, waarvoor mijn enorme dank!!! ♡♡♡ ik moest vandaag de advocaat betalen en daarmee is het in gang gezet, Op naar eenhoofdig gezag O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 28 januari 2020 @ 21:43:03 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_191239966
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W ik weet dat er via Cygne een soort inzameling liep voor mijn advocaatkosten enz.. en ik wil iedereen bedanken die heeft geholpen♡♡ van de 390 gaat die er uiteindelijk nodig is (incl griffie kosten) is er 185 ingezameld, waarvoor mijn enorme dank!!! ♡♡♡ ik moest vandaag de advocaat betalen en daarmee is het in gang gezet, Op naar eenhoofdig gezag O+
Fijn dat je weer een stap kunt zetten! Duur zeg -O-
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_191240042
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:

[..]

Fijn dat je weer een stap kunt zetten! Duur zeg -O-
Ja bizar en dan is er al een groot deel kwijtgescholden vanwege mn inkomen.
S. 2014
J. 2016
pi_191240057
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W ik weet dat er via Cygne een soort inzameling liep voor mijn advocaatkosten enz.. en ik wil iedereen bedanken die heeft geholpen♡♡ van de 390 gaat die er uiteindelijk nodig is (incl griffie kosten) is er 185 ingezameld, waarvoor mijn enorme dank!!! ♡♡♡ ik moest vandaag de advocaat betalen en daarmee is het in gang gezet, Op naar eenhoofdig gezag O+
Wat een stap GM, :* you can do it! (eigenlijk doe je het al!)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_191240687
@gewoonmezelf87 je hebt een TR geplaatst ipv een quote+reactie ;)
pi_191240707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:46 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wat een stap GM, :* you can do it! (eigenlijk doe je het al!)
Thanks!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_191241119
GM wat een enorm lastige situatie, maar wat doe je het goed. Dat wilde ik je gewoon even zeggen. Je mag echt trots op jezelf zijn. :*
pi_191241257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 22:17 schreef Roomsnoes het volgende:
@:gewoonmezelf87 je hebt een TR geplaatst ipv een quote+reactie ;)
Ja ik ontdekte dat te laat... sorry :@ :@
S. 2014
J. 2016
pi_191241266
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 22:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM wat een enorm lastige situatie, maar wat doe je het goed. Dat wilde ik je gewoon even zeggen. Je mag echt trots op jezelf zijn. :*
Dank je wel :*
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')