abonnement Unibet Coolblue
pi_189697748
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 07:52 schreef DKUp het volgende:
Yvette valt tegen zeg een soort van hondje van Fien is het.
Echt he.

Ben helemaal klaar met haar, ze zegt alleen maar ja en amen en heeft amper iets in te brengen of toe te voegen aan dat hele programma.

Maarja zul je zien dat het Fien bondje onwijs ver komt.. Was ook de eerste aflevering dat ik het jammer vond van degene die er uit ging.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:05:09 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189700981
Komende zondag is het weer F1. :@ @Prisha
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_189701909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende zondag is het weer F1. :@ @:Prisha
Ow ja USA zelfde tijdzone ongeveer als Mexico :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701950
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Echt he.

Ben helemaal klaar met haar, ze zegt alleen maar ja en amen en heeft amper iets in te brengen of toe te voegen aan dat hele programma.

Maarja zul je zien dat het Fien bondje onwijs ver komt.. Was ook de eerste aflevering dat ik het jammer vond van degene die er uit ging.
Dat was Anita, ik kon daar niet echt mee zitten. Jaap ipv Dionne (door die vervelende Fien) vond ik onterecht.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:05:49 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189701997
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ow ja USA zelfde tijdzone ongeveer als Mexico :D
jep. Race begint om dezelfde tijd. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:07:02 #31
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189702019
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:02 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat was Anita, ik kon daar niet echt mee zitten. Jaap ipv Dionne (door die vervelende Fien) vond ik onterecht.
Ik was Dionne alweer vergeten. :')

Herkende haar ook totaal niet meer in de OP. Maar door de reacties weet ik weer wie het was. En snap ik ook gelijk weer waarom ik haar vergeten was. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:56:02 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189703982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

jep. Race begint om dezelfde tijd. :Y
Zelfde tactiek weer? Tien ronden. Max valt uit. Robinson inschakelen. Reclames doorspoelen. Genieten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189704339
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 08:52 schreef Iceage het volgende:

[..]

Hey Prisha ik denk dat je dat helemaal niet zo verkeerd ziet.

Altijd weer leuk om jouw commentaar te lezen na een aflevering te kijken.
Take Care.
hey nieuwe (vol) naam :D
Ik hoop eigenlijk dat ik het wel verkeerd zie. Ik wil hun niet in de finale. Maar ja. We gaan het zien :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189704344
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende zondag is het weer F1. :@ @:Prisha
-O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189705049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende zondag is het weer F1. :@ @:Prisha
:(
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 21:33:34 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189705942
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zelfde tactiek weer? Tien ronden. Max valt uit. Robinson inschakelen. Reclames doorspoelen. Genieten.
:D Een vriendin van me vroeg al of ik bij haar beide ging kijken. Dat ik de laptop mee nam naar haar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_189706126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

had niets anders verwacht van Kim Twentse mentaliteit he.
Dat is juist helemaal niet Twents. Twentenaren doen dan niet poeslief maar trekken hun eigen plan. Wel mondeling minder direct dan westerlingen, dat klopt, maar zeker niet huichelachtig.

En eh, ben ik de enige die het spel van Fien wel kan waarderen?
Alius aliud dicit
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 oktober 2019 @ 21:51:40 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189706346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Dat is juist helemaal niet Twents. Twentenaren doen dan niet poeslief maar trekken hun eigen plan. Wel mondeling minder direct dan westerlingen, dat klopt, maar zeker niet huichelachtig.

En eh, ben ik de enige die het spel van Fien wel kan waarderen?
ik woon er sinds een paar jaar mijn ervaring is anders :D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189709770
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Dat is juist helemaal niet Twents. Twentenaren doen dan niet poeslief maar trekken hun eigen plan. Wel mondeling minder direct dan westerlingen, dat klopt, maar zeker niet huichelachtig.

En eh, ben ik de enige die het spel van Fien wel kan waarderen?
Nee, ik ook hoor. Dat gezeik hier op Fien... terwijl zij het spel juist speelt. Dat maakt dat ik het leuk vind. Dat er af en toe nog iets onverwachts gebeurt :P
pi_189709981
Die stem, die houding en dat gekonkel, daarom ben ik klaar met die Fien.
Is ze goed in proeven? Nee en wel iedereen elimineren die wel goed is.

Gaat echt een fantastische finale worden met Fien, Yvette en Akwasi. Eventueel Shary-An en dat is helemaal om te janken.
SOONY
pi_189710571
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 08:02 schreef DKUp het volgende:
Die stem, die houding en dat gekonkel, daarom ben ik klaar met die Fien.
Is ze goed in proeven? Nee en wel iedereen elimineren die wel goed is.

Gaat echt een fantastische finale worden met Fien, Yvette en Akwasi. Eventueel Shary-An en dat is helemaal om te janken.
:'(
Elk jaar worden mensen die goed zijn in proeven zo snel mogelijk weggestuurd. Voor mij zijn de leukste momenten dat iemand zich volkomen veilig waant, want ik ben zo sterk/geweldig in de proef.
En dan onverwacht genadeloos wordt weggestemd ~O>
pi_189710884
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zelfde tactiek weer? Tien ronden. Max valt uit. Robinson inschakelen. Reclames doorspoelen. Genieten.
Goed plan. :Y
Alhoewel, ik ben zo iemand die als-ie begint iets te kijken het ook af wil kijken, ongeacht wat Max doet. Afgelopen weekend heb ik meteen na de race Robinson terug gekeken, dus dat kan ook nog. En ik zou het ook nog tegelijk kunnen kijken (F1 op de Ziggo Go app op de telefoon ^O^ ).
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:23:42 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189716101
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef Magica het volgende:

[..]

:'(
Elk jaar worden mensen die goed zijn in proeven zo snel mogelijk weggestuurd. Voor mij zijn de leukste momenten dat iemand zich volkomen veilig waant, want ik ben zo sterk/geweldig in de proef.
En dan onverwacht genadeloos wordt weggestemd ~O>
Het is een ander soort genoegen. Ik vind dat ook wel geinig als arrogante op de plek gezet wordt, maar ik vond dat bij Kalvijn helemaal niet zo spelen. Plottwists zijn leuk, maar je merkt dat t ten koste gaat van een echte goede Robinson. De shift van "goed survivallen" gaat steeds meer naar "goed bondjes sluiten en tactisch spelen". Je hoeft geen proef meer te winnen om in de finale te geraken (soundos).

Natuurlijk is een "goede" Robinson subjectief, en voor mij is t zeker een combi tussen goed zijn in de proeven, overleven, maar OOK het sociale en het tactische. Maar de balans lijkt te verschuiven, bij zo iemand als Fien.

Je loopt t risico dat allemaal mensen in de finale zitten straks, die er "tussendoor geglipt" zijn. En dat maakt voor mij persoonlijk geen ER waardige finale. Dus laten we hopen dat dat niet t geval gaat zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189716372
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is een ander soort genoegen. Ik vind dat ook wel geinig als arrogante op de plek gezet wordt, maar ik vond dat bij Kalvijn helemaal niet zo spelen. Plottwists zijn leuk, maar je merkt dat t ten koste gaat van een echte goede Robinson. De shift van "goed survivallen" gaat steeds meer naar "goed bondjes sluiten en tactisch spelen". Je hoeft geen proef meer te winnen om in de finale te geraken (soundos).

Natuurlijk is een "goede" Robinson subjectief, en voor mij is t zeker een combi tussen goed zijn in de proeven, overleven, maar OOK het sociale en het tactische. Maar de balans lijkt te verschuiven, bij zo iemand als Fien.

Je loopt t risico dat allemaal mensen in de finale zitten straks, die er "tussendoor geglipt" zijn. En dat maakt voor mij persoonlijk geen ER waardige finale. Dus laten we hopen dat dat niet t geval gaat zijn.
Ben het er wel mee eens dat sterke/fanatieke spelers wel iets meer beschermd mogen worden, ze kunnen nu te makkelijk worden weggewerkt. Uiteraard heb je winnaarseiland, maar dan nog. Misschien iets met punten verzamelen tijdens proeven waarmee je stemmen kunt compenseren ofzo.
pi_189718556
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is een ander soort genoegen. Ik vind dat ook wel geinig als arrogante op de plek gezet wordt, maar ik vond dat bij Kalvijn helemaal niet zo spelen. Plottwists zijn leuk, maar je merkt dat t ten koste gaat van een echte goede Robinson. De shift van "goed survivallen" gaat steeds meer naar "goed bondjes sluiten en tactisch spelen". Je hoeft geen proef meer te winnen om in de finale te geraken (soundos).

Natuurlijk is een "goede" Robinson subjectief, en voor mij is t zeker een combi tussen goed zijn in de proeven, overleven, maar OOK het sociale en het tactische. Maar de balans lijkt te verschuiven, bij zo iemand als Fien.

Je loopt t risico dat allemaal mensen in de finale zitten straks, die er "tussendoor geglipt" zijn. En dat maakt voor mij persoonlijk geen ER waardige finale. Dus laten we hopen dat dat niet t geval gaat zijn.

Dat is niet aan het verschuiven
en nieuw, maar al heel lang zo :D
En Kalvijn viel nu mee maar die vond ik in the big escape zo irritant dat ik het hem nu gunde. Toen speelde hij net zo tactisch, betere mensen weg

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 31-10-2019 19:58:18 ]
pi_189719734
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ben het er wel mee eens dat sterke/fanatieke spelers wel iets meer beschermd mogen worden, ze kunnen nu te makkelijk worden weggewerkt. Uiteraard heb je winnaarseiland, maar dan nog. Misschien iets met punten verzamelen tijdens proeven waarmee je stemmen kunt compenseren ofzo.
Ik zit zelf voor na de samensmelting meer te denken om af en toe een verliezersproef te doen met een afvaller als gevolg.

Bij de eiland raad de drie of vier personen die tijdens de immumiteitsproef het slechts presteerden tegen elkaar laten strijden waarbij de verliezer van die tweede proef afvalt en naar huis moet. Dus geen stembriefjes, bondjes etc.

Bondjes krijgen dan minder invloed, omdat er zonder stemronde ineens iemand uit het meest hechte bondje weg kan vallen.
pi_189725099
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:31 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik zit zelf voor na de samensmelting meer te denken om af en toe een verliezersproef te doen met een afvaller als gevolg.

Bij de eiland raad de drie of vier personen die tijdens de immumiteitsproef het slechts presteerden tegen elkaar laten strijden waarbij de verliezer van die tweede proef afvalt en naar huis moet. Dus geen stembriefjes, bondjes etc.

Bondjes krijgen dan minder invloed, omdat er zonder stemronde ineens iemand uit het meest hechte bondje weg kan vallen.
Best wel goed idee eigenlijk ^O^
pi_189726951
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:31 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik zit zelf voor na de samensmelting meer te denken om af en toe een verliezersproef te doen met een afvaller als gevolg.

Bij de eiland raad de drie of vier personen die tijdens de immumiteitsproef het slechts presteerden tegen elkaar laten strijden waarbij de verliezer van die tweede proef afvalt en naar huis moet. Dus geen stembriefjes, bondjes etc.

Bondjes krijgen dan minder invloed, omdat er zonder stemronde ineens iemand uit het meest hechte bondje weg kan vallen.
Ja! Net als bij Masterchef. Veel eerlijker. Ik stem voor.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_189728806
Nu nog iets leuks verzinnen hoe bepaald wordt of er een verliezersproef komt bij de eilandraad.

Een dobbelsteen met keuze tussen stemmen, battle tussen de 2 slechtste personen en proef voor 4? Bijvoorbeeld drie vlakken met 'stemmen' twee met 'battle' en één met 'proef'.

Een andere variant die ik kan bedenken om bondjes zwakker te maken, is dat na tellen van de stemmen degene met de meeste stemmen een dobbelsteen mag gooien met kans op niks, maar ook kans op een battle met de nummer twee in aantal stemmen. En misschien zelfs op één vlakje van de dobbelsteen een battle met persoon naar keuze.

Naast dat het bondjes kan verzwakken, wordt zo de onderlinge strijd groter. Ik erger me kapot aan bondjes zoals die van Fien en Yvette. Die gaan nu fluitend naar de finale terwijl ze amper iets presteren. Naar mijn idee zijn dat niet de echte Robinsons.

Wel ben ik dan weer voorstander dat proeven en battles minder vaak om fysieke kracht gaan en vaker om tactische aanpak, inzicht en vaardigheden. Zodat ook minder sterke deelnemers toch goed kunnen presenteren tijdens proeven. Nu is in minstens 75% van de proeven fysieke kracht een heel belangrijke factor.
pi_189729145
Maak jij het even lekker ingewikkeld.

Gewoon het systeem met de balletjes van een paar jaar geleden, dat je 2 stemmen moet uitbrengen op 2 verschillende personen.

quote:
Wel ben ik dan weer voorstander dat proeven en battles minder vaak om fysieke kracht gaan en vaker om tactische aanpak, inzicht en vaardigheden. Zodat ook minder sterke deelnemers toch goed kunnen presenteren tijdens proeven. Nu is in minstens 75% van de proeven fysieke kracht een heel belangrijke factor.
Eerste jaar dat je kijkt?

De zogenaamd sterke spelers vallen vaak snel af omdat ze al hun spierkracht verliezen door te weinig eiwitten. Fysieke kracht doet er weinig toe in het verloop van de expeditie. Het feit of je fit bent en doorzettingsvermogen hebt des te meer. Ik kan mij weinig jaren herinneren waarbij de fysiek sterkste speler de expeditie heeft gewonnen.

Ik kan mij de tijden met slaapproeven en hangen aan balken nog goed herinneren. Daar kwamen altijd verrassende winnaars uit, en dat waren absoluut niet de 'sterkste spelers'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')