leuk met een campertje richting Brindisi en Leccequote:Op maandag 6 november 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij ons gepland als vakantie rondreis voor eind mei begin juni 2024.
quote:Op maandag 6 november 2023 21:50 schreef michaelmoore het volgende:
leuk met een campertje richting Brindisi en Lecche![]()
![]()
![]()
Brindisi het begin van de Via Appia , de aankmst haven van de Romiense legioenen uit Africa die dan op sandalen lopend naar Rome gingen via de Via Appia
Maar gelukkig hoeven de deelnemers niet verplicht meer te pottenbakken en volksdansen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:36 schreef Mip1988 het volgende:
Wel jammer dat ze geen aandacht meer besteden aan hoe een koopproces er aan toe gaat in het land van besteming
Ik vind Dionne wel leuker om naar te kijken dan Sybrandquote:Op maandag 6 november 2023 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, geen geld daar zeg.
Daar kun je nog wel interessant je spaarcenten goed besteden.![]()
Maar eens een reisje naar boeken dit voorjaar.
Toch leuk meekijken zo, dit programma. Al mis ik Sybrand ‘En slaapkamer Twééé’ wel.
Nou, een nieuwe uitzending had geen verschil gemaakt, wat een enorm irritante kutlui boomers generatie. Heb je zelf ambities die kant op, Golfer? Gewoon doen dan en vooral niet je laten filmen. Ik erger mij rot.quote:Op maandag 27 november 2023 15:35 schreef golfer het volgende:
En ze gooien er vanavond maar weer eens een herhaling tegenaan.
Nee, geen ambities die richting uit. En sowieso laat ik mij dan niet filmen.quote:Op maandag 27 november 2023 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, een nieuwe had geen verschil gemaakt, wat een enorm irritante kutlui boomers. Heb je zelf ambities die kant op, Golfer? Gewoon doen dan en vooral niet op je laten filmen. Ik erger mij rot.
Ook niet als je gevraagd wordt, als deskundige? Dat kan best mogelijk worden, hoor.quote:Op maandag 27 november 2023 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen ambities die richting uit. En sowieso laat ik mij dan niet filmen.
Nope.quote:Op maandag 27 november 2023 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Ook niet als je gevraagd wordt, als deskundige? Dat kan best mogelijk worden, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |