abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 november 2019 @ 17:12:38 #201
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189925945
Ook geen fan van die skill based matchmaking. Doe dan lekker een ranked mode of zo. Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje. Verder vind ik het een topspel. Heb veel afwisselende potjes. Soms ga ik 24-7, soms 9-17.

Oh ja, Piccadilly en Petrogad vind ik zaadmaps. :6
  woensdag 13 november 2019 @ 17:55:01 #202
194233 Friday12
Originele kloon
pi_189926573
Campaign was goed _O_
  woensdag 13 november 2019 @ 17:56:25 #203
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189926584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:12 schreef fetX het volgende:
Ook geen fan van die skill based matchmaking. Doe dan lekker een ranked mode of zo. Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje. Verder vind ik het een topspel. Heb veel afwisselende potjes. Soms ga ik 24-7, soms 9-17.

Oh ja, Piccadilly en Petrogad vind ik zaadmaps. :6
Ik vind die map met de trein rails in het midden zo ontiegelijk kut. Piccadilly daarentegen vind ik wel aardig, ben opzich wel fan van kleinere chaotische maps, geen idee waarom :D Zie veel mensen online haten op Piccadilly, wat ik me ook wel weer kan voorstellen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189926700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik vind die map met de trein rails in het midden zo ontiegelijk kut. Piccadilly daarentegen vind ik wel aardig, ben opzich wel fan van kleinere chaotische maps, geen idee waarom :D Zie veel mensen online haten op Piccadilly, wat ik me ook wel weer kan voorstellen.
Het komt door die vage kamers waar je met claymores kunt gaan zitten campen. Niet voor niets dat bij een van de eerdere CoD's al dat soort ruimtes meerdere ingangen hadden die je nooit allemaal af kon dekken. Nu wemelt het ervan.
A mind with a heart of it's own
pi_189932493
Het is goddomme een partij irritant als de tegenstander tijdens een flagcap lekker in je rug spawned en doodmaakt voordat je kan omdraaien.
pi_189933758
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 00:09 schreef Najieto het volgende:
Het is goddomme een partij irritant als de tegenstander tijdens een flagcap lekker in je rug spawned en doodmaakt voordat je kan omdraaien.
Ja, de Spawns zijn niet optimaal, dat heeft Cod altijd al gehad. Komt door de relatief kleine maps denk ik. Zou tof zijn als je zelf kon kiezen waar je spawned.
Narf!
pi_189961998
Vind de spawns nog enigszins meevallen. Alleen als je als team spawnt bij C op Piccadilly dan kan je beter leaven.
pi_189976229
quote:
Modern Warfare Battle Royale leak



All information is subject to change as the content is currently unreleased.
Map
Zones
Airfield
Boneyard
Dam
Downtown
Gulag
Hospital
Layover
Lumber
Overgrown
Port
Quarry
Storage Town
Supercenter
Trainyard
TV Station

Points of Interest
Bank
Fire Station
Gas Station
Gun Store
Pharmacy
Police Station

Mode
Battle Royale
Eliminate all opponents to win.

Default Options (Public Match)
Player Count: 200
Playlists: Solo (1), Duos (2), and Squads (4)
End-Game Radar: On
Infiltration Option: C130
Pre-Game Lobby Free-for-All: On
Post-Game Exfiltration: Off
Max Health: 150
Last Stand Health: 100
Last Stand Revive Health: 30
Last Stand Timer: 60s
Last Stand Revive Time: 7s
Friendly Fire Punish Limit: 2
Gulag: On

Additional Options (Private Match)
Infiltration Options: C130, Convoy, Blackhawk
Starting Weapon: Fists, G21 Pistol, MP5, M4A1, Knife
Enable BR Loot: Turns on loot on supported maps.
Circle Star Size Override: Size of the damage circle at map start. Default match starts with no circle. Use this for smaller matches.
Circle Damage Multiplier

Respawn
Respawn Tokens can be looted. After one use, Respawn Tokens are disabled for the player.
To respawn a teammate, obtain a Respawn Token, then drop their body near an Ambulance. Once the body is dropped at the Ambulance, the player will enter the Gulag queue for a chance to win a 1v1 and respawn into the match.
At some point during the match, the Gulag will be closed and no longer usable, thus preventing respawns.
Once a player has respawned, they must locate and activate a Mobile Armory to retrieve their loadout.

Missions
Battle Royale features Missions which can be looted via finding tablets. Only one Mission can be active for a Squad at a time.

Mission Types
Tracked
Timed Run
Assassination (Eliminate specific player)
Scavenger Hunt (Collect Scavenger Crates)
Domination (Capture Domination Point)
Random (Random Mission)

If no Bounty is available for the Assassination Mission, Consolation Plunder will be awarded.
When a Mission is started or completed, the entire Squad will be notified by an on-screen message.

Miscellaneous
Fulton Recovery Device placed
Fulton Balloon successfully away
Fulton Balloon shot down
Players have the ability to mark Vehicles, Locations, Items, Enemies, and Dangerous Locations
Battle Royale will have its own slice on the Main Menu

The Jump Master of a Squad can select a deployment point prior to the match start. If the Jump Master chooses to discard the role, any player can become it. Players who are not the Jump Master have the ability to jump separately from the team, if you detach from the Jump Master, you will not drop in proximity to your loadout bag.

Loot
Rarities: White, Green, Blue, Purple, Gold
Limited inventory space
Requisition Airdrop Timer: 30s
All Weapons, Attachments, Equipment, Field Upgrades*, and Killstreaks* from Multiplayer
Gas Mask, Vests, Helmets, Bandages, Ammo, Backpacks, Portable Defibrillator, and Plunder
Cannot hold two of the same weapon
Cannot take Armor of lower level than currently equipped
Attachments which are incompatible with the current weapon will be placed in the Backpack
Supply Crates contain potentially valuable equipment or items

Armor
Helmet LVL 1: Reduces headshot damage by 30 Reduces the effect of Flash and Concussion grenades
Helmet LVL 1: Reduces headshot damage by 30
Helmet LVL 1: Reduces headshot damage by 15
Ballistic Vest LVL 1: Absorbs 50 damage
Ballistic Vest LVL 2: Absorbs 150 damage
Ballistic Vest LVL 3: Absorbs 150 damage and increases healing item usage by 25

Perks
High Alert
Grants vision when an enemy looks at you from outside of your FoV.

Spotter
Enemy equipment within a small radius is visible and highlighted to you, even through walls.

Tracker
Enemies leave footprints as they move, and increased crouch movement speed.

Stalker
Faster movement while aiming down sight.

Marksman
Allows you to identify enemies from farther away by showing their names at a greater distance.

Sleight of Hand
Reload your weapons 50% faster than normal.

Armorer
You use armor plates 20% faster, and they supply 10% more armor.

Artisan Tastes
Weapons you pick up have a chance to automatically upgrade.

Deep Pockets
Any usable equipment you pick up has an extra use.

Grenadier
Any throwable equipment you pick up has an extra use.

Healer
Your medic items continue to heal for an additional 25% of their value over the next 20 seconds.

Thief
When you Harvest, generate 20% more plunder.

Ammo Scavenger
Enemies you kill always drop some ammunition.

Armor Scavenger
Enemies you kill always drop some armor plates.

Medic Scavenger
Enemies you kill always drop some medic items.

Plunder Scavenger
Enemies you kill always drop some Plunder.

Bounty Hunter
If you kill someone with more Perks than you, gain enough points to match them, and then you can replace this perk.

Ghost
You are invisible to drones and sensors.

Sneaky
Your Footsteps are invisible, and enemies are not warned when you track them.

Explosive Ordnance Disposal
Explosive Resistance, and you can capture enemy claymores and mines.

Killstreaks
Killstreaks activated using Lethal and Tactical buttons
Juggernauts cannot pick up Loot

UAV Satellite Trucks must be charged before scanning an area. Once used, they will remain on cooldown for some time before coming back online.

Miscellaneous
Mobile Armory: Retrieve loadouts, can only be used once per activation
Armory Kiosk

Plunder
Earn Plunder by completing missions and eliminating enemies. Purchase game changing items at plunder box locations.
Collect Plunder and convert it into XP by depositing it into ATM machines located throughout the game.

The player who collects the most Plunder in a match will be named the Best Plunderer
There is a minimum amount of Plunder required before depositing it into the Bank
Plunder dropped from eliminated enemies expires after some time
When players enter a Bank, the Bank Alarm will sound, alerting all enemies within the vicinity

Gulag
Gulag Prison Camp
1 on 1, single round match. Win to respawn.

When enabled, players will have a chance to respawn back into the match by winning a 1v1 fight.
The Gulag acts as a King of the Hill style gauntlet, meaning players in the Gulag Queue will spectate the players who are currently fighting in the Gulag. There will be a countdown on the screen indicating how many rounds are left until you fight.
A Jail Break happens every so often and kicks all players out of the Gulag and back into the match.
Players have the ability to place bets on the players who are fighting using Plunder.

https://www.reddit.com/r/(...)_modern_warfare_map/
SOONY
pi_189979184
TheGamingRevoYT twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 17:59:34 The map is 2-3x larger than Blackout. reageer retweet
SOONY
pi_190000169
Nu heb ik level 55 gehaald en zijn sommige van mijn mission challenges gereset? Moest bv 10x 5 kills halen without dying. Had er 8 en nu staat ie weer op 0...

Niet dat het zo erg is maar toch.
pi_190103389
Vandaag Ground War eens getest. Kijken of dat leuk is. Antwoord is nee!

Spawnen, lopen lopen lopen lopen lopen, boem dood. Geen tegenstander gezien.
Ander spawnpoint dan maar. Lopen lopen lopen, boem dood. Geen tegenstander gezien.
Weer een ander spawnpoint. Lopen lopen, boem dood, ragequit.

2e potje exact hetzelfde. Heb serieus alleen tegenstanders gezien in de killcam :')

Nu een beetje challenges aan het doen. Bezig met sniperkills. Zit er iemand achter een headglitch. Zie echt alleen zijn hoofd en dan nog een hitmarker weten te krijgen :{

Spel is echt kapot. Die shotgun zou generved zijn, maar ik merk er weinig van. Continu dood door campers. Nog steeds die achterlijke callouts.

Ik hoop dat ze snel met een paar nieuwe maps komen die wat overzichtelijker zijn want wat ze nu hebben een is een complete clusterfuck van kamers, deuren, verdiepingen, steegjes weet ik veel wat.
A mind with a heart of it's own
pi_190110010
Shoothouse _O_
  maandag 25 november 2019 @ 14:03:02 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_190116048
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:20 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag Ground War eens getest. Kijken of dat leuk is. Antwoord is nee!

Spawnen, lopen lopen lopen lopen lopen, boem dood. Geen tegenstander gezien.
Ander spawnpoint dan maar. Lopen lopen lopen, boem dood. Geen tegenstander gezien.
Weer een ander spawnpoint. Lopen lopen, boem dood, ragequit.

2e potje exact hetzelfde. Heb serieus alleen tegenstanders gezien in de killcam :')

Nu een beetje challenges aan het doen. Bezig met sniperkills. Zit er iemand achter een headglitch. Zie echt alleen zijn hoofd en dan nog een hitmarker weten te krijgen :{

Spel is echt kapot. Die shotgun zou generved zijn, maar ik merk er weinig van. Continu dood door campers. Nog steeds die achterlijke callouts.

Ik hoop dat ze snel met een paar nieuwe maps komen die wat overzichtelijker zijn want wat ze nu hebben een is een complete clusterfuck van kamers, deuren, verdiepingen, steegjes weet ik veel wat.
Die callouts hoort de enemy niet
pi_190116815
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die callouts hoort de enemy niet
Nee maar ik wel en ik vind ze gruwelijk irritant.
A mind with a heart of it's own
pi_190137208
Modern Warfare Snapchat AR teases new content for Season 1

PrestigeIsKey twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 17:16:19 YO! My #ModernWarfare AR card got another update! Some new operators and new maps! A remake of Crash too it looks like 😱 Who is Mr. Z?? https://t.co/oSVnl8x9Tl reageer retweet
Twee maps (Cargo en Atrium) en meerdere operators naar Modern Warfare.

Wet Work (maar midden een soort van binnen) en Crash Remakes :P
Schijnt onderdeel te zijn van Season 1.
Dan kunnen de geruchten wel eens kloppen dat eind november/begin december de grote overhaul zou komen.
SOONY
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:30:54 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_190138067
Wat een flop is het eigenlijk weer dit spel. Na een maand heb je eigenlijk al niks meer om voor te spelen :')
pi_190140897

3 december begint seizoen 1 met de volgende content......

Terminal was ook al gelekt.
De andere gelekte maps waren allemaal nieuwe maps of ze hadden andere namen gekregen.

Highrise zou ik ook wel tof vinden.

[ Bericht 14% gewijzigd door DKUp op 26-11-2019 21:51:51 ]
SOONY
pi_190141551
Leaks rond de release van de game

quote:
TheGamingRevolution-leaks
Wet Work (6v6)
Terminal (6v6)
Crash (6v6)
Vacant (6v6)
Broadcast (6v6)
Scrapyard (6v6)
Rust (6v6 and Gunfight)
Farah
Boneyard
Caged
Hook
4 Ground War Maps
3 Gunfight Maps
quote:
Unreleased Maps Found In PC Files

Gunfight
Cage
Cargo
Hook
Exclusion Zone
Shoot House

6v6/10v10 Maps
Aniyah Tac
Crash
Dam
Krovnik Farmland
Gulag
Hospital
Layover
Lowline
Lumber
Malyshev
Milbase
Oasis
Port
Prison
Rivine
Shipment
Shipment (Day)
Shipment (Night)
Slums
Stadium
Sub Base
Super
Urzikstan
Torez
Transit
TV Station
Faridah
Rust
Takedown
Borderline

Ground War
Smetna Farms

Other
Gun Course
Marksman Range
Tot nu toe klopt het wel buiten dat maps soms in een andere categorie horen of een andere naam hebben gekregen.
SOONY
pi_190143177
Nu hopen dat er een playlist komt met de oude maps. Of dat je maps kan filteren die je sowieso niet wil spelen (Piccadilly :') )
A mind with a heart of it's own
pi_190145367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 05:57 schreef Najieto het volgende:
Hoe groot zal die patch worden, 50gb ofzo. Knetters.
12-30GB de patch voor de 3 december content.
SOONY
pi_190145518
Haha volgens mij is dit gewoon tactiek. Een spel voor 25% uitbrengen en dan 50% "gratis" geven.
Dan kopen meerdere dit spel.

En dan als genoeg mensen hebben gekocht betaalde DLC uitbrengen :')
pi_190145577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:00 schreef Redbullkid het volgende:
Haha volgens mij is dit gewoon tactiek. Een spel voor 25% uitbrengen en dan 50% "gratis" geven.
Dan kopen meerdere dit spel.

En dan als genoeg mensen hebben gekocht betaalde DLC uitbrengen :')
Battlefield V gaat ook zo hoewel het tempo van nieuwe content in Modern Warfare wat hoger ligt.
SOONY
pi_190150902
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

12-30GB de patch voor de 3 december content.
Tering. Paar dagen geleden hadden we al een 20gb Patch. Paar weken ervoor 12gb geloof ik. Ik ga maar een hdd erbij kopen |:)
  woensdag 27 november 2019 @ 17:11:55 #225
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_190153365
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:00 schreef Redbullkid het volgende:
Haha volgens mij is dit gewoon tactiek. Een spel voor 25% uitbrengen en dan 50% "gratis" geven.
Dan kopen meerdere dit spel.

En dan als genoeg mensen hebben gekocht betaalde DLC uitbrengen :')
Ik snap dan ook het geklaag over betaalde DLC niet, die mappacks die we eerst hadden waren altijd prima en de games zelf hadden meer content bij release. Vroeger had je gewoon 14 6v6 mappen bij release nu 6 :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')