abonnement Unibet Coolblue
pi_189852805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Zijn de nieuwe maps er al toevallig?
Volgens mij niet.
pi_189852934
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:36 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Kill Confirmed stond er toch al sinds dag 1 bij?

Ik miste alleen Hardcore modes, maar toen bleek (wat nergens aangegeven stond), dat ik op vierkantje moest drukken in het filter om ze tevoorschijn te krijgen.

Ik ging van vloeken naar een big smile. :D
Alleen tegen bots of private matches. Vorige week ook Kill Confirmed online in publieke matches.
SOONY
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:11:44 #128
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_189852943
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
THanks! Kan het nu niet checken, zal straks wel weer een update klaarstaan. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:12:38 #129
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_189852958
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Alleen tegen bots of private matches. Vorige week ook Kill Confirmed online in publieke matches.
?? Op welk platform? Mijn eerste potje in MP was Kill Confirmed op releasedag..... (Dacht ik)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_189852968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:12 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

?? Op welk platform? Mijn eerste potje in MP was Kill Confirmed op releasedag..... (Dacht ik)
PS4
Publieke matches Kill Confirmed waren er niet op de eerste dag in ieder geval.
SOONY
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:14:05 #131
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_189852974
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

PS4
Publieke matches Kill Confirmed waren er niet op de eerste dag in ieder geval.
Dan was het Domination....My bad.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_189853267
8.5 GB download gehad. De nieuwe maps zijn nog niet in de game. Voetstappen zijn wel flink generfed. Veel moeilijker om mensen te horen nu.
pi_189853879
Je kan shoot house al wel in private match spelen.

Kan je alvast je camp plek bekijken :D

;(
pi_189853997
Hmm wel oke. Een Gunfight-achtige map maar dan voor meer man. S&D en TDM lijkt me hier wel aardig.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 18:30:10 ]
pi_189854049
Trouwens wel nice dat je in private killstreaks, perks etc kan uitzetten. Sowieso lekker veel opties. Zou voor public geweldig zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 18:33:22 ]
pi_189854319
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
Hmm wel oke. Een Gunfight-achtige map maar dan voor meer man. S&D en TDM lijkt me hier wel aardig.
Ziet er heel tof uit. Er was ook al een vergelijkbare King-map volgens mij gevonden in de code van de game.
SOONY
pi_189854496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ziet er heel tof uit. Er was ook al een vergelijkbare King-map volgens mij gevonden in de code van de game.
Toch zou ik hierna liever een Dust 2/Black Widow map zien. Een strategisch plan uitrollen in SD zie ik hier ook niet echt gebeuren.

Maar misschien verlang ik teveel naar een CS/Crossfire remake :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 19:05:51 ]
pi_189854794
Vermaak me ondertussen wel in de map hoor, zelf tegen bots :D
pi_189855072
quote:
Modern Warfare Update Patch Notes 1.07

WHAT'S NEW

NEW FREE MAPS!

We've added Krovnik Farmland to Ground War and Shoot House to Multiplayer!
NEW PLAYLISTS AND A NEW MODE!

Going live on Friday...

Hardpoint is now in rotation!
Shoot House 24/7! This includes a mixture of Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed, and Headquarters
And yes, all of this new content is available for everyone, for free, across all platforms! We're so excited to share this new content with all of you and this is just the beginning. Thank you all for playing and keep the feedback coming!

General

Backend fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms, include dev errors, and various performance fixes.
Fix for a few bugs where some streaks and Field Upgrades were able to be flown out of bounds without penalty. General out of bound fixes were also added.
Fix for a bug where a player being killed by an enemy with a Variable Zoom Scope would not see the zoom function in the killcam
Fix for the Semtex warning audio being heard at the same volume whether in a building or outside
In Headquarters, players were able to place a Tac Insert and respawn when their team owned the point. This has been fixed.
Fix for various collision issues across maps
Added UI that shows when XP events are active in playlists menus
Sprint and Tactical Sprint speeds are now back to speeds in Beta
Fix for a bug where the progress of the bomb defusal can be seen by the team that planted the bomb
Fix for a bug that revealed players to UAVs when they fired their weapons, even if they had Ghost and a silencer equipped
Fixed an issue where if multiple Personal Radars were active on a team, and are both marking the same enemy, only one player would see the enemy on their minimap.
RIOT SHIELD:

Fixed an issue where the throwing knife and Thermite weren't causing the shield to go on the player's back when thrown. We've also fixed the issue where explosive splash damage wasn't working consistently. We'll continue to tune the Riot Shield in future updates.

CLAYMORES:

Detonating an enemy claymore with bullets is now non-lethal when at full health. We've also reduced the trigger and damage radius and also reduced the damage width to better match the trigger width.

BATTLE CHATTER:

Removed the ability for enemies to hear when they've been called out by the opposing team. We also adjusted the enemy callouts so they are never from your Operator. Enemy callouts now use a more restricted cone at the hip and even more restricted in ADS when calculating whether or not to trigger. We'll continue to monitor this and make additional tweaks to Battle Chatter in future updates.

MOUNTING:

Slight increase to recoil while mounting.

PERKS:

E.O.D. now clamps damage to a non-lethal amount, assuming the player is at full health

LIGHTING:

Continued updates to player visibility in dark windows and dark areas.

FOOTSTEPS:

We've increased the occlusion percentage to filter footstep sounds behind geometry and adjusted the footstep volume at a distance. We have another large footstep change coming in the next update which will make crouch and ADS movement significantly quieter. Stay tuned!

CHALLENGES/PROGRESSION/RANK

Daily Challenges and Active Missions are getting a full sweep of testing and fixes. We'll have more updates to these systems in future updates.

Fix for a bug where the Infiltrator challenge was not tracking properly
Fix for launchers not giving XP when shooting down killstreaks
Fix for a bug where planting or defusing 5 bombs in Cyber Attack or SnD was not tracking properly
Camo challenge for "Kills After a Reload" didn't give the player enough time to acquire a kill, so time has been increased
Fix for a bug where your XP require to reach the next rank was higher than the value needed
Weapons

725 Shotgun: Increase to ADS and Hip Spread, reduced damage range
M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase
Assault Rifles: Increased hip spread to reduce effectiveness up close, less damage at long range for full auto 5.56 rifles
SMGs: Increased move speed, increased ADS move speed, small reduction in sprint out time
UZI SMG: Increased damage range
MG34 LMG: Increased hip spread, damage range reduction, small ADS slow down
M91 LMG: Increased hip spread, small damage range reduction
PKM: Increased hip spread, medium damage range reduction
Pistols: Increased move speed, reduced sprint out time, increased damage range
Crouch and Prone no longer adjust recoil
CALL OF DUTY LEAGUE

Updated rulesets for CDL competitive modes in private match

CYBER ATTACK

Fix for a bug where a player could use lose their primary weapon and would be unable to see their viewmodel after being revived by a teammate

GROUND WAR

Fix for a bug where players would sometimes be unable to pick a spawn location
Fix for a bug where a Tac Insert could cause players to spawn on the enemy home base
Special Ops

Pick up Intel! - In the Operations, explore Verdansk to find additional backstory information of Verdansk and the Operators.
Fix for scoreboards displaying incorrect data
XP adjustments and general backend fixes
Various fixes for out of bounds and parachute exploits
Respawn timer no longer stays on screen after teammates are revived from bleedout
Fix for issue where the Munitions were not usable after respawning via Gunship
Fix for losing your weapons when picking up the core
Achievements can now be unlocked in CP
Fix for issue where players could spawn with their weapons in the downed state
Picked up Munitions no longer carry over from match to match. Only the Munitions you purchase with points will.
When respawning via the Gunship, you will no longer be given the Tank role
Selecting an Allegiance Operator or Allegiance as a favorite faction will now properly assign the voice of the correct operator
Operation Headhunter: Fix for a bug where players are not able to lock missiles onto the final boss helicopter
Operation Crosswind: Adjusted stealth for gameplay
Operation Paladin:
Fix for a bug where there was no UI or indicator of where to go or how to finish the objective after defending the 3rd arms crate
Fix for a bug where the default weapon was different than the weapon a player would hold if they were placed in Last Stand

https://www.reddit.com/r/(...)int_and_patch_notes/

ashtonisVULCAN twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 18:14:26 As the patch notes mention, challenges, progression, and missions are getting a full sweep of testing and fixing. We'll have more updates for these in future updates. reageer retweet
JoeCecot twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 18:25:43 A lot of solid changes in here. Get in there and try it out, share your feedback! More things still to come:- spawn updates- more weapon updates (>_> FAL)- overhaul of footstep audio for ADS and crouch movement https://t.co/Nsta2JxW1n reageer retweet
SOONY
pi_189855158
Ah hij is nu bruikbaar voor MP! Zit in er ib met domination hardcore.
pi_189855186
Shoot House 24/7 :D
SOONY
pi_189855212
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:43 schreef DKUp het volgende:
Shoot House 24/7 :D
Kleine map?

Start hem toch maar weer ff op :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 19:46:01 ]
pi_189855227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:45 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Kleine map?

Start hem toch maar weer ff op :P
Ja zo even spelen.
SOONY
pi_189855247
Pffff wordt gek van die vliegtuigen boven mn kop. Teringherrie. Sowieso debiel voor zo een kleine map.
pi_189856346
"ENEMY AT THE BROKEN HOUSE!!"

Ja welke van 14?

Die achterlijke call outs moeten ze er zo rap mogelijk uit halen. Slaat helemaal nergens op.
A mind with a heart of it's own
pi_189856388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:57 schreef DrMarten het volgende:
"ENEMY AT THE BROKEN HOUSE!!"

Ja welke van 14?

Die achterlijke call outs moeten ze er zo rap mogelijk uit halen. Slaat helemaal nergens op.
Enemy in the building :D :B _O_
SOONY
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:09:24 #148
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_189856559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:57 schreef DrMarten het volgende:
"ENEMY AT THE BROKEN HOUSE!!"

Ja welke van 14?

Die achterlijke call outs moeten ze er zo rap mogelijk uit halen. Slaat helemaal nergens op.
Dit! Eruit met die ongein. :r

Ik: *sneakt richting tegenstander voor een fijne headshot*
Ook ik: ENEMY SPOTTED!1!1!1!1!1! :')

Ook al zit er een pixel van de grote teen van de tegenstander in beeld gaat 'ie schreeuwen, en ik maar in paniek rondkijken :') _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_189856894
Oké. 2 potjes in die grot. 2x ragequit. wat een kutmap is dat. Je ziet geen fuck. Wil je opzij springen, sta je tegen een muurtje te kutten. Kill Confirmed betekent 12 man in die grot. Bagger.

Die huge ass map met die brug vind ik ook matig. Aan beide kanten bij de tegenstander een sniper op een headglitch die liggen te hardscopen. Kwam de spawn nauwelijks uit
A mind with a heart of it's own
pi_189857979
Leuke map Shoot House met een SMG :9~
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')