abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189671617
Dat vroeg ik me net af. Ik heb zojuist een huismerk cornetto gegeten, wafel zacht. Maar bij de echte heb ik dat ook vaker gehad.

Zou het komen doordat de ijsjes bij transport aan het ontdooien zijn en daarna weer ingevroren worden?
pi_189671695
Door de vochtigheid? Hoe vochtiger je vriezer, hoe zachter
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_189672374
Eerlijk gestolen van de site van Nestle:
quote:
When the cone section of our DRUMSTICKS are exposed to warm temperatures for any length of time, the heat can impact the quality of ice cream and the crispiness of cones. Ice crystals can form during this time and as they melt, the moisture can transfer through the chocolate coating into the wafer cone, making it soggy.
En nee, het gaat hier niet over kippenpoten :P
Nestle DRUMSTICK:
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 28 oktober 2019 @ 19:31:24 #4
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189672412
Dan heb je een ouwe.
pi_189677903
Dan is ie ontdooit geweest, of in iedergeval warmer geworden en dus vochtig en daarna weer ingevroren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')