abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 november 2019 @ 22:09:07 #276
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190012545
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat sowieso slecht met bitcoin in mijn ogen. 5K eoy.
10k+ Eind januari
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190012728
Het probleem met mensen die zeggen wat de koers gaat worden, is dat ze er precies net zoveel over weten als Gerard Joling of Jesse Klaver.
pi_190012750
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

10k+ Eind januari
Denk het niet.

Er zal in december wel weer geld naar de markt komen zoals gebruikelijk (einde jaar, bonussen e.d.), maar traders en investeerders zullen een flinke groei in prijs drukken, omdat het allemaal zo voorspelbaar is. Een echte bullrun zoals in 2017/2018 kan alleen plaats vinden als er zo gruwelijk veel geld vrijkomt, dankzij een nieuwe media hype o.i.d.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190012803
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:04 schreef Moody het volgende:

[..]

Bij meer adoptie gaan stablecoins voorop in volume, zoals Tether nu al het grootste volume heeft van alle coins. Als je gelooft dat DAI groot kan worden, komt dat ten goede aan de prijs van (in dit geval) de token Maker (MKR). DAI wordt al breed geaccepteerd en als je gelooft in DEX (decentralized exchanges), dan zou DAI binnen enkele jaren weleens de grootste stablecoin kunnen zijn.

Ben geen fan van de meeste crypto-Youtubers, maar als 2 Tubers die ik redelijk hoog heb zitten aan 1 tafel zitten en het eens zijn met elkaar (over DAI), dan plaats ik daar graag een linkje van :)


Time scrolling werkt niet blijkbaar, dus ff scrollen naar 6:20
[..]

Vergis je je in. Crypto.com groeit bijv. exponentieel, brengt eigen credit cards uit, begint een exchange. Werken samen met Ledger; binnenkort verzekerde uitbetaling en eigen keys in bezit (dus ter vervanging van cold storage).

Als je geen (day) trader bent, is het goed te verkopen dat je je BTC bij bijv. Crypto.com stalt tegen een mooie rente (6-8%). Beter dan op een exchange laten staan.
Richard Heart heeft goede video's hoor, zijn eigen project gaat denk ik een succes worden. hier een linkje (geen reflink uiteraard) https://hex.win
Ik vind het de moeite waard in elk geval maar doe ermee wat je wil uiteraard
  maandag 18 november 2019 @ 22:22:22 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190012814
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:19 schreef Moody het volgende:

[..]

Denk het niet.

Er zal in december wel weer geld naar de markt komen zoals gebruikelijk (einde jaar, bonussen e.d.), maar traders en investeerders zullen een flinke groei in prijs drukken, omdat het allemaal zo voorspelbaar is. Een echte bullrun zoals in 2017/2018 kan alleen plaats vinden als er zo gruwelijk veel geld vrijkomt, dankzij een nieuwe media hype o.i.d.
Ik baseer me liever op TA:

https://twitter.com/tradermayne/status/1196501516086964224?s=21
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190012848
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:18 schreef illusions het volgende:
Het probleem met mensen die zeggen wat de koers gaat worden, is dat ze er precies net zoveel over weten als Gerard Joling of Jesse Klaver.
Dat is het enige goede antwoord.

Maar er is wel verschil tussen zeggen dat de koers gaat worden en proberen te begrijpen hoe de markt in elkaar zit met technische analyse. Kan alleen maar in je voordeel werken.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190012873
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:21 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Richard Heart heeft goede video's hoor, zijn eigen project gaat denk ik een succes worden. hier een linkje (geen reflink uiteraard) https://hex.win
Ik vind het de moeite waard in elk geval maar doe ermee wat je wil uiteraard
Ik twijfel flink. Als je wil instappen, moet je dat nu doen.
En meestal geldt de regel: "If it seems too good to be true, it probably is"

Hij heeft ook iets teveel gouden horloges om zijn pols. Doe mij maar de cheap ass spijkerbroek van Steve Jobs destijds. Die geloofde ik. #jeugdsentiment (bullshit natuurlijk, maar gevoel speelt ook mee)

[ Bericht 7% gewijzigd door Moody op 18-11-2019 22:59:22 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190012945
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:01 schreef Moody het volgende:

[..]

Stel dat hij naar 5k gaat rond 1-1-2020. Dat is nog altijd 20-25% meer dan vorig jaar. En 500% meer dan 1-1-2017. Ik zie een stijgende lijn. Beetje uitzoomen he ;)

Feit is dat BTC meer in de aandacht gaat komen en de prijs omhoog zal gaan. Als de prijs daalt, stappen meer mensen in. Geld dat uiteindelijk deels in de rest van de blockchainprojecten zal komen. Als je alt-coin houder bent, moet je juist blij zijn dat BTC deze fluctuerende cycles kent, anders zou het vanaf de bullrun in 2018 alleen maar voor de rijken zijn geweest.

Ik gok dat BTC rond de halving (mei 2020) wel weer rond de 10-12k zit. Daarna weer een terugval, maar zeker niet naar 6k. Elke keer een hogere bodem halen, zodat de investering stijgt. Prima toch? BTC bevat nu al teveel serieuze investeerders om er snel rijk van te worden, het gaat om de lange termijn.

Sommige alts zullen BTC flink overtreffen, omdat ze oplossingen bieden voor bedrijven. Dat houdt je niet tegen. De kunst zal zijn om de juiste alts te pakken...en ook nog eens op het juiste moment. Lekker schoppen: VET gaat 'm niet worden. Project heeft goede use case en toekomst, maar is geen garantie dat de prijs van de VET token dan naar de maan gaat. (zelfde met IOTA, XRP, XLM,....). Het bedrijf kan wel flink groeien (al lang in handen van grotere investeerders wellicht), maar het bedrijf is niet 1:1 hetzelfde als de token.
Zit je nu gewoon bitcoin te chillen? :')
Vakman pur sang
pi_190012987
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:18 schreef illusions het volgende:
Het probleem met mensen die zeggen wat de koers gaat worden, is dat ze er precies net zoveel over weten als Gerard Joling of Jesse Klaver.
Gerard Joling is een bekende expert op het gebied van diepgaande analyse.
Vakman pur sang
pi_190013051
quote:
Als ik me in TA had verdiept (en het lef had), had ik mijn positie kunnen verdubbelen. Ik doe niet aan trading om 2 redenen; kost veel tijd (naast je baan en 2 kids) en als je even geen topdag hebt zou het negatief kunnen uitpakken.

Dus ik "Euro cost AVR" een beetje en probeer wat winst uit alts te halen. Was er vrij "vroeg" bij (2017), maar heb wat domme dingen gedaan zodat mijn positie minder positief is dan ik had gewild. Maar ik heb er van geleerd :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190013110
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zit je nu gewoon bitcoin te chillen? :')
BTC zal als "godfather of blockchain" nog wel ff blijven en in de media een vooruitstrevende rol spelen. Je moet imo niet je eigen sentiment voorop stellen als het gaat om een investering.

Ik zie ook in dat BTC qua use case gigantisch beperkt is en als asset alleen maar "store of value" kan zijn in de toekomst. Maar dat is goud ook. En de stapel goud wordt nog dagelijks groter, de stapel BTC wordt dagelijks minder.

Alles valt samen met de mate van adoptie en regulering en daar gaat we de komende jaren achter komen. BTC gaat naar een miljoen of wordt een marginale altcoin voor collectors.

Feit is wel dat de blockchaintech groot gaat worden, maar dat zal er over 5 jaar heel anders uitzien dat het nu het geval is. Gaat er in deze fase echt om om de juiste projecten te kiezen als investering (open deur 2.0). De investeerders zitten er bovenop; je moet of flink geld stoppen in enkele projecten die je ziet overwinnen, of lekker in BTC blijven zitten en de kat de uit boom kijken. ¤500 hier of ¤1000 daar long time investeren gaat geen miljonairs opleveren vrees ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door Moody op 18-11-2019 23:04:00 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190013647
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik twijfel flink. Als je wil instappen, moet je dat nu doen.
En meestal geldt de regel: "If it seems too good to be true, it probably is"

Hij heeft ook iets teveel gouden horloges om zijn pols. Doe mij maar de cheap ass spijkerbroek van Steve Jobs destijds. Die geloofde ik. #jeugdsentiment (bullshit natuurlijk, maar gevoel speelt ook mee)
Ja klopt, snapshot datum is 2 december voor BTC holders, je kunt ze dus gratis claimen als je weet hoe zoiets werkt. 90% van je geclaimde coins worden automatisch gelocked voor 350 dagen ongeveer, 10% is vrij verhandelbaar. Alle BTC die niet worden geclaimed binnen deze eerste 350 dagen worden uitgedeeld aan de stakers. Ik heb het vaker gedaan, de meeste gratis tokens worden niets maar zolang je er niets extra's aan uitgeeft kan het naar mijn idee geen kwaad. Ik heb meerdere coins die begonnen als een fork of airdrop die behoorlijk in waarde zijn gestegen.
pi_190013955
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja klopt, snapshot datum is 2 december voor BTC holders, je kunt ze dus gratis claimen als je weet hoe zoiets werkt. 90% van je geclaimde coins worden automatisch gelocked voor 350 dagen ongeveer, 10% is vrij verhandelbaar. Alle BTC die niet worden geclaimed binnen deze eerste 350 dagen worden uitgedeeld aan de stakers. Ik heb het vaker gedaan, de meeste gratis tokens worden niets maar zolang je er niets extra's aan uitgeeft kan het naar mijn idee geen kwaad. Ik heb meerdere coins die begonnen als een fork of airdrop die behoorlijk in waarde zijn gestegen.
Heb het gelezen. Zelfde met de "gratis" XLM en XRP die ik heb ontvangen door enkele uren te besteden aan research, dat staat niet in verhouding helaas....

Heb moeite met het idee dat iedereen er beter van wordt. Vooral Richard Heart zal er beter van worden denk ik.

Het verhaal van Energi is vergelijkbaar. Dividend (staking) op korte termijn is leuk, maar de projecten lossen geen problemen op. Dan toch liever het project waar jij in gelooft met rente stallen of staken.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_190014396
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja klopt, snapshot datum is 2 december voor BTC holders, je kunt ze dus gratis claimen als je weet hoe zoiets werkt. 90% van je geclaimde coins worden automatisch gelocked voor 350 dagen ongeveer, 10% is vrij verhandelbaar. Alle BTC die niet worden geclaimed binnen deze eerste 350 dagen worden uitgedeeld aan de stakers. Ik heb het vaker gedaan, de meeste gratis tokens worden niets maar zolang je er niets extra's aan uitgeeft kan het naar mijn idee geen kwaad. Ik heb meerdere coins die begonnen als een fork of airdrop die behoorlijk in waarde zijn gestegen.
BLACK was op een gegeven moment flink veel waard geworden.
pi_190018197
Net sinds heel lang weers eens op Binance ingelogd.
Ik zie dat ik nog een stapel VTHO heb liggen. Alleen 0 waarde.

Iemand die me kan updaten waarom :D ?
En wat kan ik er wel mee?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2019 10:22:25 ]
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:41:34 #291
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_190018382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:22 schreef LosMuertos het volgende:
Net sinds heel lang weers eens op Binance ingelogd.
Ik zie dat ik nog een stapel VTHO heb liggen. Alleen 0 waarde.

Iemand die me kan updaten waarom :D ?
En wat kan ik er wel mee?
VTHO krijg je automatisch als je VeChain hebt. Dit is ongeveer het zelfde als GAS bij NEO. Je kan dit op een aantal kleine exchanges verkopen (zie CoinMarketCap).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:52:05 #292
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_190018506
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:41 schreef TimKuik het volgende:

[..]

VTHO krijg je automatisch als je VeChain hebt. Dit is ongeveer het zelfde als GAS bij NEO. Je kan dit op een aantal kleine exchanges verkopen (zie CoinMarketCap).
Of wissel ze in voor VET via vtho.exchange
Hmz...
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:55:46 #293
62913 Blik
The one and Only!
pi_190018545
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:41 schreef TimKuik het volgende:

[..]

VTHO krijg je automatisch als je VeChain hebt. Dit is ongeveer het zelfde als GAS bij NEO. Je kan dit op een aantal kleine exchanges verkopen (zie CoinMarketCap).
Oceanex is de meest logische plek, is de exchange van VET en wordt groter en groter. Heeft sinds deze week ook een fiat gateway (USD, en EUR komt eraan).
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:56:37 #294
62913 Blik
The one and Only!
pi_190018557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:22 schreef LosMuertos het volgende:
Net sinds heel lang weers eens op Binance ingelogd.
Ik zie dat ik nog een stapel VTHO heb liggen. Alleen 0 waarde.

Iemand die me kan updaten waarom :D ?
En wat kan ik er wel mee?
Waarde is overigens nul bij binance omdat vtho niet op binance verhandeld wordt. Huidige waarde is 8 sats per stuk
pi_190019018
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Moody het volgende:

[..]

Heb het gelezen. Zelfde met de "gratis" XLM en XRP die ik heb ontvangen door enkele uren te besteden aan research, dat staat niet in verhouding helaas....

Heb moeite met het idee dat iedereen er beter van wordt. Vooral Richard Heart zal er beter van worden denk ik.

Het verhaal van Energi is vergelijkbaar. Dividend (staking) op korte termijn is leuk, maar de projecten lossen geen problemen op. Dan toch liever het project waar jij in gelooft met rente stallen of staken.
Eens, ik vind vooral zijn argumenten wel goed. Bitcoin miners doen eigenlijk niets anders dan alle coins die ze met moeite krijgen direct weer verkopen om hun elektra te kunnen betalen. Eigenlijk net als het minen van goud. Ze doen gigantische moeite om met machines goud uit de grond te graven en vervolgens zijn ze genoodzaakt om de boel direct te verkopen anders kunnen ze hun rekeningen niet betalen.

Masternodes werken eigenlijk ook vreemd. Ja, je moet je coins locken om masternode te mogen zijn. Sommige masternode coins hebben 40% van hun totale supply gelocked maar er zijn geen boetes of consequenties als je er per direct mee wil stoppen en je coins wil dumpen. Dus het laten locken van coins voor een bepaalde periode lijkt mij wel een goed idee. Net als aandelen van startups, die mag je vaak ook het eerste jaar niet verkopen. Iedereen die na dag één het project ontdekt en ook wat coins claimed (als je al BTC bezit) zal dus zijn coins voor 1 jaar gelocked zien (90% daarvan) en zo kun je dus straks precies zien wat de circulating supply van deze coin in de toekomst zal zijn. Daar zullen mensen op speculeren. Hoe langer je je coins locked, hoe meer extra coins je krijgt. Na die periode mag je zelf weten wat je ermee doet. Het is dus wel degelijk gratis geld aangezien de token nieuw is en momenteel 0 waarde heeft. Als iemand dat ding gaat verhandelen op een exchange dan kan hij niet verhandeld worden met waarde 0, dus moet het ding een prijs krijgen en zullen de tokens die je ontvangt dus iets waard worden. Het kan een paar euro zijn totaal maar het kan ook gigantisch in waarde stijgen. Maar goed dat weet je nooit natuurlijk maar het kost je niets daar gaat het om
pi_190019119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarde is overigens nul bij binance omdat vtho niet op binance verhandeld wordt. Huidige waarde is 8 sats per stuk
Thanks, maar de totale waarde komt nog niet boven de 10 euro dan....Omdaar de transfer moeite voor te gaan doen ... :P
pi_190024107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin miners doen eigenlijk niets anders dan alle coins die ze met moeite krijgen direct weer verkopen om hun elektra te kunnen betalen. Eigenlijk net als het minen van goud. Ze doen gigantische moeite om met machines goud uit de grond te graven en vervolgens zijn ze genoodzaakt om de boel direct te verkopen anders kunnen ze hun rekeningen niet betalen.
Dat is dan ook wel een beetje het idee achter PoW.
  Eindredactie Games dinsdag 19 november 2019 @ 18:51:11 #298
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_190024584
Wanneer moon?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_190024827
nooit denk ik meer
pi_190024944
Ik mis de ICO scams waarmee je makkelijk geld kon verdienen.. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')