abonnement Unibet Coolblue
pi_189663015
quote:
Marco Borsato bedroog zijn vrouw met pianiste Iris Hond


Marco Borsato (52) heeft tien jaar geleden een relatie gehad met Iris Hond (32) Dat meldt Privé vandaag. De zanger en de pianiste geven dat in een verklaring toe. Het weekblad heeft echter informatie dat de geheime verhouding pas dit jaar is beëindigd, maar dat wordt door het tweetal ontkend.

Hond is momenteel de hoofdpersoon in de tv-datingshow Iris en de 12 dates op Net 5. Borsato is sinds 1997 getrouwd met Leontine Ruiters (51). Zij hebben drie kinderen Luca (20), Senna (18) en Jada (16).

Volgens Prive bevestigen goed ingevoerde bronnen dat het huwelijk tussen Marco en Leontine de storm heeft weerstaan, maar ook dat aan de verhouding - die in 2009 begon - pas dit jaar een einde zou zijn gekomen.


In een gezamenlijke reactie laten Borsato en Hond weten dat zij inderdaad een verhouding hebben gehad, maar dat dit speelde in de tijd dat Borsato's managementbedrijf TEG failliet ging, tien jaar geleden hetgeen hem een enorme financiële strop opleverde.

Borsato ging vervolgens vreemd met Hond, maar zijn vrouw kwam daarachter. Toch bleven ze bij elkaar. Dat de relatie pas dit jaar zou zijn gestopt, wordt door Borsato met kracht ontkend: "Er is inderdaad sprake van een vriendschap geweest, die verder ging dan ik had voorzien. Deze situatie was echter van zeer korte duur. Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest, maar gelukkig zijn wij elkaar nooit echt verloren. Het besef hoeveel wij van elkaar houden en het kritisch naar onszelf blijven kijken heeft ons, na een huwelijk van inmiddels 22 jaar, sterker gemaakt dan ooit."

Hond zegt in een reactie onder meer: "Samen konden wij goed praten over wat er in onzer beider levens gaande was. Een bijzondere band zoals deze tussen twee mensen kan ontstaan in een bepaalde fase in je leven."

Weekblad Privé publiceert vandaag het uitgebreide verhaal.
https://www.nu.nl/achterk(...)niste-iris-hond.html

Ik snap niet wat zowel Leontine als Iris in hem zien :o :{
pi_189663044
Er gaat helemaal niemand de bijstand in, althans niet in dit verhaal. Ik geloof dat mevrouw Borsato prima haar boontjes kan doppen zonder Marco, ware het niet dat er waarschijnlijk wat minder geld binnenkomt. Maar zij zal echt geen uitkering nodig hebben. Bovendien zal Marco ondertussen wel veelvoudig miljonair zijn, Leontine zal dan echt wel een aanzienlijk bedrag krijgen bij een scheiding.

Ik geloof wel dat ze echt veel van die kerel houdt en dat ze het niet voor het geld doet. Tenminste, het is niet de hoofdreden. Liefde maakt blind.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:08:56 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189663202
Toevallig trouwens dat dit allemaal uitkomt wanneer Iris Hond een tv-programma heeft :')
  Miss 200.000.000! maandag 28 oktober 2019 @ 09:23:49 #4
367000 roos94
pi_189663369
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:08 schreef BasEnAad het volgende:
Toevallig trouwens dat dit allemaal uitkomt wanneer Iris Hond een tv-programma heeft :')
En een boekie uitbrengt. Kassa
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:00:55 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189663830
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er gaat helemaal niemand de bijstand in, althans niet in dit verhaal. Ik geloof dat mevrouw Borsato prima haar boontjes kan doppen zonder Marco, ware het niet dat er waarschijnlijk wat minder geld binnenkomt. Maar zij zal echt geen uitkering nodig hebben. Bovendien zal Marco ondertussen wel veelvoudig miljonair zijn, Leontine zal dan echt wel een aanzienlijk bedrag krijgen bij een scheiding.

Ik geloof wel dat ze echt veel van die kerel houdt en dat ze het niet voor het geld doet. Tenminste, het is niet de hoofdreden. Liefde maakt blind.
Ze zal idd niet voor zijn geld gevallen zijn, want toen ze een relatie kregen waren ze beiden gewoon al BN'ers.
Ik geloof dat Vanessa (Conny B.) ze gekoppeld heeft, 100 jaar geleden ofzo.

Zij was al van jongs af aan op TV, en was ook degene die in Amsterdamned in bikini in het bootje dobberde...

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189663839
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:08 schreef BasEnAad het volgende:
Toevallig trouwens dat dit allemaal uitkomt wanneer Iris Hond een tv-programma heeft :')
Ik had voor deze piemprel nog nooit van haar gehoord.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:03:12 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189663850
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:02 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik had voor deze piemprel nog nooit van haar gehoord.
Ik ook niet :'(
  Tettenkoning maandag 28 oktober 2019 @ 10:08:49 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189663908
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:02 schreef -river- het volgende:
Ik had voor deze piemprel nog nooit van haar gehoord.
Missie geslaagd. Nu kent heel Nederland haar.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189663917
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Missie geslaagd. Nu kent heel Nederland haar.
Inderdaad.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:24:21 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189664078
Leontien schnabbelt zo veel bij, dat ze echt niet om eigen geld verlegen zit.
En bij scheiding zal ze (terecht) ook wel het een en ander aan gemeenschappelijke verworvenheden meekrijgen.

Vond het verder bij Beau wel een verschrikkelijke vertoning, met die liefhebbende tranen in heur ogen toen Marco sprak over zijn neukertje. Maar enfin. Ze zullen het wel weten, samen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189665009
Al die mensen die hier denken dat Leontine alsnog wel even kan vangen bij een scheiding... Estelle Gullit vergeten? Het is echt niet zomaar meer een gegeven dat je een flink bedrag en/of maandelijkse toelage meekrijgt als je zelf prima kan werken
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:58:05 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189665211
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:44 schreef Cyanide- het volgende:
Al die mensen die hier denken dat Leontine alsnog wel even kan vangen bij een scheiding... Estelle Gullit vergeten? Het is echt niet zomaar meer een gegeven dat je een flink bedrag en/of maandelijkse toelage meekrijgt als je zelf prima kan werken
Wou je zeggen dat Estelle niets mee gekregen heeft? :D
Misschien niet zo veel als ze wilde, maar dat is een kwestie van hoog inzetten door je advocaat.

Estelle zit er prima warmpjes bij hoor. *;
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:59:34 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189665230
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat doet ze zoal? Heb/kijk zelf geen tv dus echt geen idee. Ik weet dat ze na RvF ooit (tenenkrommend) acteerde in Voetbalvrouwen, iets onbeduidens met Leco presenteerde en ook nog zo'n soret hart in actie (?) waar ze wat medeleven veinsde maar daar houdt mijn kennis op. Heb neoy het idee dat ze nou echt wat binnenharkt maar kan het mis hebben. En van wat rolletjes in C-films tig jaar terug kun je ook niet echt rentenieren.
Loterijenshizzle ook. Volgens mij de Vriendenloterij. Bankgiroloterij. Gemaakt enthousiast juichen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189665731
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Loterijenshizzle ook. Volgens mij de Vriendenloterij. Bankgiroloterij. Gemaakt enthousiast juichen.
[ afbeelding ]
Oke, wist niet dat ze dat nu nog deed. Denk in ieder geval dat sommigen haar eigen vermogen schromelijk overschatten. Maar verplicht onderschat ik het.
  Miss 200.000.000! maandag 28 oktober 2019 @ 12:46:12 #15
367000 roos94
pi_189665888
Las dat bners met 1 gesponsorde foto op instagram duizenden euros kunnen binnenharken. Dus dat zal wel goed zitten.
pi_189666514
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat Estelle niets mee gekregen heeft? :D
Misschien niet zo veel als ze wilde, maar dat is een kwestie van hoog inzetten door je advocaat.

Estelle zit er prima warmpjes bij hoor. *;
Najah, die wilde 21k per maand, kreeg 3,5. Zeker geen fooitje maar nou ook niet een bedrag waar ze zo haar huidige leventje onbezorgd mee kan voortzetten.
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:53:42 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189666742
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Najah, die wilde 21k per maand, kreeg 3,5. Zeker geen fooitje maar nou ook niet een bedrag waar ze zo haar huidige leventje onbezorgd mee kan voortzetten.
Dat is haar maandelijkse toelage hè, die voor de kinderen loopt zo ongeveer op z'n eind, maar het wil niet zeggen dat ze niet ook bedrag X heeft meegekregen.

Edit: Moet ze wel belasting over betalen trouwens, en arbeidskorting is niet van toepassing over dat bedrag, dus het bruto/netto verhaal van die alimentatie is niet heel riant :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189667799
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat Estelle niets mee gekregen heeft? :D
Misschien niet zo veel als ze wilde, maar dat is een kwestie van hoog inzetten door je advocaat.

Estelle zit er prima warmpjes bij hoor. *;
Estelle zit er warmpjes bij omdat ze gesponsord wordt door een wat oudere miljonair. Hij heeft ook haar huis bekostigd.
  Tettenkoning maandag 28 oktober 2019 @ 15:34:50 #19
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189668230
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Estelle zit er warmpjes bij omdat ze gesponsord wordt door een wat oudere miljonair. Hij heeft ook haar huis bekostigd.
Sugardaddy?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189669096
Het ene na het andere bagger artikel verschijnt over deze twee, en daar hebben ze helemaal zelf voor gezorgd met hun bekentenis, Marco B. zelfs live bij Beau.

Het waarom ontgaat me compleet, hij heeft zijn imago verspeelt, en eigenlijk Iris H. ook want Marco is geen rock 'n roll.

Er is nog de mogelijkheid dat Iris zelf de bron is, ik schat haar zo niet in, maar dan is er geen ontkennen meer aan voor Marco.
Of Marco is zelf de bron, het fascineert me wat hier nu achter steekt, waarom een zorgvuldig opgebouwd imago, je brand verkwanselen met een stupide bekentenis, terwijl niemand iets kan bewijzen wat 10 jaar geleden achter gesloten deuren heeft plaatsgevonden.
pi_189669488
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:33 schreef Za het volgende:
Het ene na het andere bagger artikel verschijnt over deze twee, en daar hebben ze helemaal zelf voor gezorgd met hun bekentenis, Marco B. zelfs live bij Beau.

Het waarom ontgaat me compleet, hij heeft zijn imago verspeelt, en eigenlijk Iris H. ook want Marco is geen rock 'n roll.

Er is nog de mogelijkheid dat Iris zelf de bron is, ik schat haar zo niet in, maar dan is er geen ontkennen meer aan voor Marco.
Of Marco is zelf de bron, het fascineert me wat hier nu achter steekt, waarom een zorgvuldig opgebouwd imago, je brand verkwanselen met een stupide bekentenis, terwijl niemand iets kan bewijzen wat 10 jaar geleden achter gesloten deuren heeft plaatsgevonden.
Er schijnen foto's te zijn aangeboden aan Privé, onbekend is door wie. Moeten wel pikante foto's zijn als ze als bewijslast zouden kunnen dienen.
pi_189669504
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:34 schreef Nine. het volgende:

[..]

Sugardaddy?
Yes, ze heeft haar huis van meer dan 1 miljoen met zijn hulp in 1 x betaald.
pi_189672984
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

Er schijnen foto's te zijn aangeboden aan Privé, onbekend is door wie. Moeten wel pikante foto's zijn als ze als bewijslast zouden kunnen dienen.
OK, maar geen foto's van ze in de slaapkamer neem ik aan. Aangezien het nogal gevoelig ligt voor hem met zijn vrouw en toen nog jonge kids zal het pikante materiaal niet gewoon her en der rondslingeren. Misschien wil hij een andere kant op met zijn imago en is dit zo gepland.
  Moderator / Miss SHO maandag 28 oktober 2019 @ 20:15:43 #24
22592 crew  Ole
pi_189673278
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Yes, ze heeft haar huis van meer dan 1 miljoen met zijn hulp in 1 x betaald.
:o

Maar het verbaast me ook niks.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:06:09 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189679001
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:34 schreef Nine. het volgende:

[..]

Sugardaddy?
Was dat Marcel Boekhoorn? Die heeft nl. al meerdere jonge vriendinnen gehad.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')