kom ik net in die winkel aan zeggen ze dat ze de broek dicht gaan naaien en dan weer aan me terug geven, heb ik daar ongeveer een half uur binnen gestaan. Omdat als ze em zo mooi kunnen dichtnaaien, kunnen ze em ook wel terug in de winkel leggen en mij nu een nieuwe geven... maar dat deed de filiaalmanager niet (de vuile ****)..
wat een onprofessionele instelling, het is GVD toch geen wibra ofzo
dus ik ben eigenlijk op zoek naar het telefoonnummer van het hoofdkantoor van DKNY (valt waarschijnlijk onder vendex, maar ik weet het niet zeker), kan iemand mij daar aan helpen ?
quote:ja, maar ik kan hem een fucking week niet gebruiken, en ik vindt het gewoon onprofessioneel
Op zaterdag 11 januari 2003 16:13 schreef DJKoster het volgende:
Ik zie het probleem niet..
Je krijgt hem toch weer perfect terug?
quote:Ik neem aan dat je nog andere broeken hebt, dan doe je die toch aan?
Op zaterdag 11 januari 2003 16:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, maar ik kan hem een fucking week niet gebruiken, en ik vindt het gewoon onprofessioneel
quote:Je moet gewoon niet uit je broek scheuren. En als het je eigen schuld was dan mag je blij wezen dat ze hem voor je naaien want ze hadden ook kunnen zeggen dat je hem zelf netjes in elkaar mocht naaien.
ja, maar ik kan hem een fucking week niet gebruiken, en ik vindt het gewoon onprofessioneel
quote:Tuurlijk heb ik nog wel andere broeken, het gaat om het principe... en denk je nou echt dat ik een broek express uitscheur... broeken van 160 euro behoren niet eens uit te scheuren
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef Kos het volgende:[..]
Je moet gewoon niet uit je broek scheuren. En als het je eigen schuld was dan mag je blij wezen dat ze hem voor je naaien want ze hadden ook kunnen zeggen dat je hem zelf netjes in elkaar mocht naaien.
quote:Je betaalt alleen maar voor het merkje hoor....
Op zaterdag 11 januari 2003 16:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
broeken van 160 euro behoren niet eens uit te scheuren
quote:ohhh. echt waar....
Op zaterdag 11 januari 2003 16:26 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Je betaalt alleen maar voor het merkje hoor....
quote:Kos, je hebt helemaal gelijk. Dat kind is veels te verwend ofzo. Ze is gewoon te dik en scheurt dan uit die broek en wilt dan nog een nieuwe krijgen ook. Wat denkt ze wel. Denk je nou echt dat ze die gescheurde broek weer terug bij die andere broeken zetten? Nou, als dat zo is, dan doe ik een klacht bij de DKNY, als ik een broek koop wil ik niet dat die al gescheurd is geweest door een dikkerd hoor.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef Kos het volgende:[..]
Je moet gewoon niet uit je broek scheuren. En als het je eigen schuld was dan mag je blij wezen dat ze hem voor je naaien want ze hadden ook kunnen zeggen dat je hem zelf netjes in elkaar mocht naaien.
quote:Hey linda, ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent... jij kan mijn broeken niet eens kopen... ik zou maar eerst wat informatie inwinnen voordat je vooroordelen doet... en ik durf te wedden dat jij veel meer dan 8% lichaamsvet hebt.. je bent inderdaad een domme slaapkop... lees eens iets voordat je je domme opmerkingen plaatst en hier een flaming topic van wil maken
Op zaterdag 11 januari 2003 16:29 schreef lindaatje het volgende:[..]
Kos, je hebt helemaal gelijk. Dat kind is veels te verwend ofzo. Ze is gewoon te dik en scheurt dan uit die broek en wilt dan nog een nieuwe krijgen ook. Wat denkt ze wel. Denk je nou echt dat ze die gescheurde broek weer terug bij die andere broeken zetten? Nou, als dat zo is, dan doe ik een klacht bij de DKNY, als ik een broek koop wil ik niet dat die al gescheurd is geweest door een dikkerd hoor.
offtopic: en inderdaad ik hou van slapen, wie niet? Ben niet dom, ik studeer aan de universiteit en die 8%vet....sorry, hoe kom jij aan dat getal. Ik ga dat niet vanmezelf meten ofzo.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:32 schreef ramsesii het volgende:[..]
Hey linda, ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent... jij kan mijn broeken niet eens kopen... ik zou maar eerst wat informatie inwinnen voordat je vooroordelen doet... en ik durf te wedden dat jij veel meer dan 8% lichaamsvet hebt.. je bent inderdaad een domme slaapkop... lees eens iets voordat je je domme opmerkingen plaatst en hier een flaming topic van wil maken
quote:Jij begint met mij uit te maken voor dikkerd en mensen die aan de universiteit studeren hoeven niet per definitie slim te zijn (goed leren is een betere verwoording).. ik ben niet verwend... ik werk 40 uur per week hard om dit soort dingen te kopen.. en ik heb wel gemerkt dat duurdere kleren een betere kwaliteit hebben... daarover is geen discussie mogelijk... ze moeten me gewoon een nieuwe broek geven... klaar !!!
Op zaterdag 11 januari 2003 16:37 schreef lindaatje het volgende:
Ik heb het toch over die broek van je joh. En lees dan voor 'ze' hij, ik bedoel er gewoon hetzelfde mee. Je moet gewoon blij zijn dat ze het voor je willen naaien. Je betaald alleen maar voor het merk. Zie je nou wel dat merkkleding helemaal niet zo veel beter van kwaliteit is? En wie is er nou aan het flamen, jij toch zeker!! ik reageerde gewoon op je topic hoorofftopic: en inderdaad ik hou van slapen, wie niet? Ben niet dom, ik studeer aan de universiteit en die 8%vet....sorry, hoe kom jij aan dat getal. Ik ga dat niet vanmezelf meten ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 11-01-2003 16:44]
quote:Ok Slotje
Op zaterdag 11 januari 2003 16:40 schreef ramsesii het volgende:[..]
ze moeten me gewoon een nieuwe broek geven... klaar !!!
quote:thank you
Op zaterdag 11 januari 2003 16:42 schreef Radiohoofdje het volgende:
En ik vind het niet zo raar dat je een nieuwe wilt want dat moet in principe wel kunnen. Je kunt immers ruilen in een aantal dagen en als ie zo snel kapot gaat is er gewoon wat mis gegaan bij het maken ervan neem ik aan.
naja, ik hoop dat ze hem netjes maken voor je.
quote:Zie het probleem echt niet.
Ten eerste,koop een groter broek die niet zo strak zit zodat je er niet uitscheurd. Ze repareren die broek van je en je krijgt hem netjes weer terug. Meneer kan wel een week lang die broek niet aan, wat erg .
Meneer had graag een nieuwe broek gehad ipv een gerepareerde, als je er nu over een maand was uitgescheurd, had je dan ook een nieuwe gewild? En over 6 maanden? Waar leg je de grens? Kortom niet zeuren.
quote:ik zit binnen de 8 dagen omruilgarantie... dat is wat anders als een maand of 6 maanden... je vergelijkt appels met peren.. en de broek zat niet te strak... ws een soort baggy model
Op zaterdag 11 januari 2003 16:49 schreef snijder het volgende:[..]
Zie het probleem echt niet.
Ten eerste,koop een groter broek die niet zo strak zit zodat je er niet uitscheurd. Ze repareren die broek van je en je krijgt hem netjes weer terug. Meneer kan wel een week lang die broek niet aan, wat erg
.
Meneer had graag een nieuwe broek gehad ipv een gerepareerde, als je er nu over een maand was uitgescheurd, had je dan ook een nieuwe gewild? En over 6 maanden? Waar leg je de grens? Kortom niet zeuren.
quote:als een broek op de naad uitscheurt, kan je er van de 1000 keer er 999 keer niks aan doen...
Op zaterdag 11 januari 2003 16:52 schreef lindaatje het volgende:
Dus jullie vinden dat alles gewoon terug kan, ook al heb je het zelf min of meer kapot gemaakt. Kijk, als er al een gaatje of een scheurtje in die broek zit voordat je hem koopt en je komt er later achter, ok, dan vind ik ook dat dat geruilt mag.worden. Maar als het je eigen schuld is dat er een scheur erin komt, dan wil je ook een nieuwe?? Sorry, maar dat vind ik niet kunnen
Ik vind dit een beetje een Kapsones zin maar goed, verder koop ik ook dure kleding en ik heb gelukkig nog nooit een probleem er mee gehad. Maar ik vind wel dat ze een nieuwe broek hadden mogen geven want het kost voor DKNY een drol om ze te produceren. Dat wou ik even kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door El-Rico op 11-01-2003 17:40]
quote:off topic!
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef F1908 het volgende:
meer iets voor klaagbaak denk ik
Bellen ze me 2 dagen later op, ja, we hebben de pluisjes eraf gehaald. Want aan de zijkant zou door mijn tas komen, en dat hield je toch altijd. Nou, ik heb dus altijd mijn tas mee, en nog geen enkele broek met pluisjes. Daarbij, dat zou dus eigenlijk inhouden, omdat het ook het zitvlak betreft, dat ik niet zou mogen gaan zitten met die broek. Wel leuk dat ze die pluisjes er elke keer willen afhalen, maar op een gegeven moment zou dat inhouden dat ik een keer dwars door die broek heen ga scheuren.
Mooi geen nieuwe broek dus .
Echt dat ik daar niks meer koop! Ze kunnen me wat!
quote:Hebben ze je in één klap van die illusie afgeholpen.. is dat ff makkelijk..
Op zaterdag 11 januari 2003 16:29 schreef ramsesii het volgende:ohhh. echt waar....
, i betaal voor de broek omdat ik hem mooi vindt en voor die prijs een een heel stuk meer service en kwaliteit verwacht als bij een Cars broek van 50 euro
quote:Heb je soms nooit gehoord dat men volgens de regels nooit gebruikte kleding terug nemen?
Op zaterdag 11 januari 2003 16:10 schreef ramsesii het volgende:
Ik donderdag een leuke mooie broek gekocht, ik naar een paar vrienden geweest, scheurt ie uit... nou ja kut dus... maar dat kan gebeuren...kom ik net in die winkel aan zeggen ze dat ze de broek dicht gaan naaien en dan weer aan me terug geven, heb ik daar ongeveer een half uur binnen gestaan. Omdat als ze em zo mooi kunnen dichtnaaien, kunnen ze em ook wel terug in de winkel leggen en mij nu een nieuwe geven... maar dat deed de filiaalmanager niet (de vuile ****)..
wat een onprofessionele instelling, het is GVD toch geen wibra ofzo
dus ik ben eigenlijk op zoek naar het telefoonnummer van het hoofdkantoor van DKNY (valt waarschijnlijk onder vendex, maar ik weet het niet zeker), kan iemand mij daar aan helpen ?
quote:Neej had ik niet van gehoord, want waarom mag je het dan binnen 8 dagen ruilen..?
Op zaterdag 11 januari 2003 20:16 schreef Wez het volgende:[..]
Heb je soms nooit gehoord dat men volgens de regels nooit gebruikte kleding terug nemen?
Je komt er toch niet na 8 dagen achter dat hij niet zo mooi tussen je andere kleding in de kast hangt ofzo.. je ruilt het toch meestal met een vrij normale reden, want dat een broek scheurt na 8 dagen is op zich wel vreemd.. (tenzij je er fulltime de split in hebt geoefend)
quote:verwacht ja, krijg je niet.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:29 schreef ramsesii het volgende:[..]
ohhh. echt waar....
, i betaal voor de broek omdat ik hem mooi vindt en voor die prijs een een heel stuk meer service en kwaliteit verwacht als bij een Cars broek van 50 euro
quote:Niet iedereen heet zo'n luizenleventje als jij. Iemand die 40 uren per week werkt, het druk heeft, en geen zin heeft om naar de winkel te gaan dat ook nog eens 20KM verder op woont, heeft liever dat een langere tijd krijgt om iets in te wisselen. De redenen kan zijn, dat het al defect is, of dat men het toch niet wilt hebben. Of dat men voor iemand anders heeft gekocht, en dat deze niet past. Zo kan je nog talloze redenen bedenken waarom. Daarom krijg je 8 dagen de tijd om het nog in te ruilen. Wanneer iets is gebruikt, dan kan je dat in principe nooit meer omruilen, althans bij kleding. Als ik weet dat een broek stuk is geweest, gedragen door iemand (anders dan passen in een hokje), en dan nog te koop is, dan hoef ik het zeker niet. En dan kan je wel dood leuk zeggen dat je dat toch niet weet, maar sommige dingen zijn echt niet zo gemakkelijk.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Neej had ik niet van gehoord, want waarom mag je het dan binnen 8 dagen ruilen..?
Je komt er toch niet na 8 dagen achter dat hij niet zo mooi tussen je andere kleding in de kast hangt ofzo.. je ruilt het toch meestal met een vrij normale reden, want dat een broek scheurt na 8 dagen is op zich wel vreemd.. (tenzij je er fulltime de split in hebt geoefend)
quote:Precies
Op zaterdag 11 januari 2003 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Damn, ik tel echt geen 160 euro neer voor een broek
IK vind het triest dat je zoveel uitgeeft aan een broek (maar je zult er wel bij moeten willen horen)
Maar ik moet zeggen dat je voor dat geld kwaliteit zou moeten krijgen, maar blijkbaar betaal je wel zoveel geld voor een merkje.
Of je had gewoon geen geluk....
quote:Trek niet zo snel domme conclusies...
Op zaterdag 11 januari 2003 20:32 schreef Wez het volgende:
Niet iedereen heet zo'n luizenleventje als jij.
quote:Vind jij het normaal dan dat een broek binnen 8 dagen niet meer bruikbaar is, omdat het al kapot of versleten is? Daar betaal je toch niet voor.... als je het niet eens 8 dagen kan dragen, dan is er gewoon iets mis met het produkt en hoort de winkel het gewoon om te ruilen/repareren..
Wanneer iets is gebruikt, dan kan je dat in principe nooit meer omruilen, althans bij kleding. Als ik weet dat een broek stuk is geweest, gedragen door iemand (anders dan passen in een hokje), en dan nog te koop is, dan hoef ik het zeker niet. En dan kan je wel dood leuk zeggen dat je dat toch niet weet, maar sommige dingen zijn echt niet zo gemakkelijk.
quote:Eens,
Op zaterdag 11 januari 2003 20:44 schreef Qarinx het volgende:Vind jij het normaal dan dat een broek binnen 8 dagen niet meer bruikbaar is, omdat het al kapot of versleten is? Daar betaal je toch niet voor.... als je het niet eens 8 dagen kan dragen, dan is er gewoon iets mis met het produkt en hoort de winkel het gewoon om te ruilen/repareren..
aan de andere kant, het naïvisme straalt er wel van af (bij de topicopener). Denken dat als je maar een broek van ¤160 koopt, je dan een (veel) betere kwaliteit, service en garantie krijgt.
Ik zal het je sterker vertellen: juist bij de goedkopere zaken doen ze minder snel moeilijk.
quote:Broeken van 160 euro horen zoiezo niet uit te scheuren? Dus als jij maatje 40 hebt. En je koopt een broek maatje 36, en je scheurt eruit, moeten ze em naar meteen vervangen voor een nieuwe, want ja, een broek van 160 euro hoor je niet uit te scheuren..
Op zaterdag 11 januari 2003 16:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
Tuurlijk heb ik nog wel andere broeken, het gaat om het principe... en denk je nou echt dat ik een broek express uitscheur... broeken van 160 euro behoren niet eens uit te scheuren
En een weekje je broek missen.. tja.. had je er al zo'n emotionele band mee ofzo?
quote:Idd
Op zondag 12 januari 2003 17:11 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Broeken van 160 euro horen zoiezo niet uit te scheuren? Dus als jij maatje 40 hebt. En je koopt een broek maatje 36, en je scheurt eruit, moeten ze em naar meteen vervangen voor een nieuwe, want ja, een broek van 160 euro hoor je niet uit te scheuren..
Wat een gelul, tis gewoon je eigen schuld, neem dan een maatje groter ofzo.
gaten..
geen goed merk hoor.
quote:Ik vind DKNY ook maar niks.
Op zondag 12 januari 2003 19:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik moet daarom ook zeggen dat DKNY helemaal niet zo'n goed merk is zoals het zich voordoet....een trui is zo tot aan je knieen, zelfs als je het met de hand wast, kleuren worden vaal...enz.gaten..
geen goed merk hoor.
quote:ik ben niet de enige hoor, ik hoor overal van die kutreacties...
Op zondag 12 januari 2003 19:36 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind DKNY ook maar niks.
Zelf ben ik recentelijk nog uit een H&M broekie gescheurd, er zat gewoon een heel dun stuk in de stof, en toen ik ging zitten zei dat dus krak. (Maar oke, als je al ziet hoe de spullen daar op het rek hangen).
Maar ff wat anders, wat ik dus ZO GOOR vind, is dat in heel veel winkels het winkelpersoneel voor een dagje een truitje draagt (als promotie ofzo) en dat ze het dan terughangen in het rek. En dan doe je dat aan om te passen en dan komt er ineens zo'n enorme PUTLUCHT onder die oksels uit. Dat is me nu al ZO vaak overkomen, in het begin dan had ik het al gekocht, kwam thuis, deed het aan, en meuren maar.
Nu ruik ik altijd eerst voordat ik wat aantrek, en als het stinkt dan ga ik meteen naar zo'n dame toe, met de mededeling dat ze hun spullen eerst maar es moeten wassen.
Superstar is het wel bijna altijd raak, en bij Men at Work ook (Maastricht). Bah !!!
quote:soms zitten er idd wel leuke dingen tussen....
Op zondag 12 januari 2003 20:45 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind DKNY veeeeel te duur, maar heb wel een mooie blous al meer dan 2 jaar die nog steeds mooi is en niet vaal, maar die was dan ook afgeprijsd.
quote:Mee eens.
Op zondag 12 januari 2003 22:25 schreef swestland het volgende:
Iedereen zeikt wel lekker in dit topic tegen ramsesii maar hij moet toch zelf weten dat hij 160euro voor een broek betaald?
quote:Als je een maatje te klein koopt, en er vervolgens een scheur ontstaat, moet je niet piepen, dan is het toch echt je eigen schuld.
En dat hij dan meer kwaliteit/service mag verwachten moet iedereen ook kunnen begrijpen lijkt mij
quote:uhm, ik heb em geen maatje te klein gekocht, het is een broek van D&G en inderdaad de stof is van een soort dunne spijkerstof... weet niet precies wat het is...
Op zondag 12 januari 2003 22:36 schreef schatje het volgende:
Als je een maatje te klein koopt, en er vervolgens een scheur ontstaat, moet je niet piepen, dan is het toch echt je eigen schuld.
Oh en Linda die kan die broek niet kopen omdat het een herenmodel is... (nou ja dan kan ze em wel kopen.... )
Oh... die DKNY in Den bosch
quote:Dat je meer kwaliteit voor dat geld wil, okay daar kan ik mee leven.. maar meer service dat vind ik onzin.. Je hoort altijd goede service in een winkel te krijgen, of je nu iets voor 50 eurocent of 160 euro koopt... Daar heeft het bedrag dat je gaat besteden, vind ik, niets mee te maken... want goede service draagt wel een beetje bij aan klantenbinding..
Op zondag 12 januari 2003 22:25 schreef swestland het volgende:
Iedereen zeikt wel lekker in dit topic tegen ramsesii maar hij moet toch zelf weten dat hij 160euro voor een broek betaald? En dat hij dan meer kwaliteit/service mag verwachten moet iedereen ook kunnen begrijpen lijkt mij
quote:Maar je verwacht dat een winkel dat zulke merken verkoopt iets meer proffesionele aanpak dan de Wibra
Op maandag 13 januari 2003 11:24 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dat je meer kwaliteit voor dat geld wil, okay daar kan ik mee leven.. maar meer service dat vind ik onzin.. Je hoort altijd goede service in een winkel te krijgen, of je nu iets voor 50 eurocent of 160 euro koopt... Daar heeft het bedrag dat je gaat besteden, vind ik, niets mee te maken... want goede service draagt wel een beetje bij aan klantenbinding..
quote:Nee.. ik verwacht dat ik overal goed behandeld word als klant...
Op maandag 13 januari 2003 11:37 schreef ramsesii het volgende:
Maar je verwacht dat een winkel dat zulke merken verkoopt iets meer proffesionele aanpak dan de Wibra
Enneee.. uit ervaring vind ik dat je juist bij dat soort winkels waar ze dure kleding verkopen slecht geholpen wordt door van die kapsones mutsen...
quote:nou idd, moet je eens in Rotterdam gaan shoppen.
Op maandag 13 januari 2003 12:44 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nee.. ik verwacht dat ik overal goed behandeld word als klant...
Enneee.. uit ervaring vind ik dat je juist bij dat soort winkels waar ze dure kleding verkopen slecht geholpen wordt door van die kapsones mutsen...
quote:ehm...lekker belangrijk?
Op woensdag 15 januari 2003 18:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
nou idd, moet je eens in Rotterdam gaan shoppen.
Je wordt aangekeken alsof je een mug bent als je met een broek van 2 maanden geleden rondloopt.
Belachelijk.
quote:ik zeg ook niet dat het belangrijk is, maar zo werf je echt geen klanten hoor...
Op woensdag 15 januari 2003 18:24 schreef iemoe het volgende:[..]
ehm...lekker belangrijk?
De ene diselbroek gaat langer mee dan de andere.
Wat helemaal naai is, dat als je een broek hebt, die binnen no-time kapot gaat, bijvoorbeeld op de knie.. je gaat ermee terug, keurig met de bon, en ze zeggen dat het net zo goed een broek kan zijn die je al 2 jaar hebt..
quote:Zitten ze al op lezen?
Op woensdag 15 januari 2003 18:37 schreef MoJo het volgende:
Mijn ervaring met duurdere merkkleding is dat het verschilt.keurig met de bon, en ze zeggen dat het net zo goed een broek kan zijn die je al 2 jaar hebt..
quote:Die zin snap ik niet. Probeer het nog eens, maar nu in het nederlands?
Op woensdag 15 januari 2003 19:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Zitten ze al op lezen?
Of ze op LEZEN zitten? Als in.. op een cursus waar je leert lezen?
Bedoel je misschien dat ze de bon niet kunnen lezen? Op de bon staat toch geen serie nummer die ook in de broek staat, slimbo.
quote:ow kee
Op woensdag 15 januari 2003 19:53 schreef MoJo het volgende:[..]
Die zin snap ik niet. Probeer het nog eens, maar nu in het nederlands?
Of ze op LEZEN zitten? Als in.. op een cursus waar je leert lezen?
Bedoel je misschien dat ze de bon niet kunnen lezen? Op de bon staat toch geen serie nummer die ook in de broek staat, slimbo.
quote:[offtopic]
Op maandag 13 januari 2003 10:26 schreef ramsesii het volgende:[..]
uhm, ik heb em geen maatje te klein gekocht, het is een broek van D&G en inderdaad de stof is van een soort dunne spijkerstof... weet niet precies wat het is...
Oh en Linda die kan die broek niet kopen omdat het een herenmodel is... (nou ja dan kan ze em wel kopen....
)
Oh... die DKNY in Den bosch
maar goed.. ik heb waarschijnlijk dezelfde broek in Amsterdam gekocht, en de naden beginnen bij al los te laten. Heel apart, het is wel niet zo'n probleem en heb ook niet zo'n zin om terug te gaan. Maar voor het geld vindt ik het wel zonde.
quote:waarom heb je geen zin om terug te gaan dan?
Op woensdag 15 januari 2003 22:44 schreef Stoel het volgende:[..]
[offtopic]
eu ik heb nog bij jou in de klas gezeten.
[/offtopic]maar goed.. ik heb waarschijnlijk dezelfde broek in Amsterdam gekocht, en de naden beginnen bij al los te laten. Heel apart, het is wel niet zo'n probleem en heb ook niet zo'n zin om terug te gaan. Maar voor het geld vindt ik het wel zonde.
quote:als je gaat zeiken kan dat wel in een wetsuit
Op donderdag 16 januari 2003 17:09 schreef goflow het volgende:
je loopt te zeiken, of je moet gewoon geen broeken kopen die strakker dan een wetsuit zitten.
quote:Nou, het is nog niet zo heel erg, want de meeste zijn extra naden. Op de achter kant zeg maar. Om nou voor 1 broek naar Amsterdam te gaan(kom zelf uit den bosch).
Op donderdag 16 januari 2003 17:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
waarom heb je geen zin om terug te gaan dan?
Het ziet er nl niet uit een afgeraafde broek
quote:nou ja....als ie duur was...
Op donderdag 16 januari 2003 21:20 schreef Stoel het volgende:[..]
Nou, het is nog niet zo heel erg, want de meeste zijn extra naden. Op de achter kant zeg maar. Om nou voor 1 broek naar Amsterdam te gaan(kom zelf uit den bosch).
kun je weer een keer lekker zeiken op die mensen.
Heerlijk.
hehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |