kom ik net in die winkel aan zeggen ze dat ze de broek dicht gaan naaien en dan weer aan me terug geven, heb ik daar ongeveer een half uur binnen gestaan. Omdat als ze em zo mooi kunnen dichtnaaien, kunnen ze em ook wel terug in de winkel leggen en mij nu een nieuwe geven... maar dat deed de filiaalmanager niet (de vuile ****)..
wat een onprofessionele instelling, het is GVD toch geen wibra ofzo
dus ik ben eigenlijk op zoek naar het telefoonnummer van het hoofdkantoor van DKNY (valt waarschijnlijk onder vendex, maar ik weet het niet zeker), kan iemand mij daar aan helpen ?
quote:ja, maar ik kan hem een fucking week niet gebruiken, en ik vindt het gewoon onprofessioneel
Op zaterdag 11 januari 2003 16:13 schreef DJKoster het volgende:
Ik zie het probleem niet..
Je krijgt hem toch weer perfect terug?
quote:Ik neem aan dat je nog andere broeken hebt, dan doe je die toch aan?
Op zaterdag 11 januari 2003 16:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, maar ik kan hem een fucking week niet gebruiken, en ik vindt het gewoon onprofessioneel
quote:Je moet gewoon niet uit je broek scheuren. En als het je eigen schuld was dan mag je blij wezen dat ze hem voor je naaien want ze hadden ook kunnen zeggen dat je hem zelf netjes in elkaar mocht naaien.
ja, maar ik kan hem een fucking week niet gebruiken, en ik vindt het gewoon onprofessioneel
quote:Tuurlijk heb ik nog wel andere broeken, het gaat om het principe... en denk je nou echt dat ik een broek express uitscheur... broeken van 160 euro behoren niet eens uit te scheuren
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef Kos het volgende:[..]
Je moet gewoon niet uit je broek scheuren. En als het je eigen schuld was dan mag je blij wezen dat ze hem voor je naaien want ze hadden ook kunnen zeggen dat je hem zelf netjes in elkaar mocht naaien.
quote:Je betaalt alleen maar voor het merkje hoor....
Op zaterdag 11 januari 2003 16:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
broeken van 160 euro behoren niet eens uit te scheuren
quote:ohhh. echt waar....
Op zaterdag 11 januari 2003 16:26 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Je betaalt alleen maar voor het merkje hoor....
quote:Kos, je hebt helemaal gelijk. Dat kind is veels te verwend ofzo. Ze is gewoon te dik en scheurt dan uit die broek en wilt dan nog een nieuwe krijgen ook. Wat denkt ze wel. Denk je nou echt dat ze die gescheurde broek weer terug bij die andere broeken zetten? Nou, als dat zo is, dan doe ik een klacht bij de DKNY, als ik een broek koop wil ik niet dat die al gescheurd is geweest door een dikkerd hoor.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef Kos het volgende:[..]
Je moet gewoon niet uit je broek scheuren. En als het je eigen schuld was dan mag je blij wezen dat ze hem voor je naaien want ze hadden ook kunnen zeggen dat je hem zelf netjes in elkaar mocht naaien.
quote:Hey linda, ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent... jij kan mijn broeken niet eens kopen... ik zou maar eerst wat informatie inwinnen voordat je vooroordelen doet... en ik durf te wedden dat jij veel meer dan 8% lichaamsvet hebt.. je bent inderdaad een domme slaapkop... lees eens iets voordat je je domme opmerkingen plaatst en hier een flaming topic van wil maken
Op zaterdag 11 januari 2003 16:29 schreef lindaatje het volgende:[..]
Kos, je hebt helemaal gelijk. Dat kind is veels te verwend ofzo. Ze is gewoon te dik en scheurt dan uit die broek en wilt dan nog een nieuwe krijgen ook. Wat denkt ze wel. Denk je nou echt dat ze die gescheurde broek weer terug bij die andere broeken zetten? Nou, als dat zo is, dan doe ik een klacht bij de DKNY, als ik een broek koop wil ik niet dat die al gescheurd is geweest door een dikkerd hoor.
offtopic: en inderdaad ik hou van slapen, wie niet? Ben niet dom, ik studeer aan de universiteit en die 8%vet....sorry, hoe kom jij aan dat getal. Ik ga dat niet vanmezelf meten ofzo.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:32 schreef ramsesii het volgende:[..]
Hey linda, ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent... jij kan mijn broeken niet eens kopen... ik zou maar eerst wat informatie inwinnen voordat je vooroordelen doet... en ik durf te wedden dat jij veel meer dan 8% lichaamsvet hebt.. je bent inderdaad een domme slaapkop... lees eens iets voordat je je domme opmerkingen plaatst en hier een flaming topic van wil maken
quote:Jij begint met mij uit te maken voor dikkerd en mensen die aan de universiteit studeren hoeven niet per definitie slim te zijn (goed leren is een betere verwoording).. ik ben niet verwend... ik werk 40 uur per week hard om dit soort dingen te kopen.. en ik heb wel gemerkt dat duurdere kleren een betere kwaliteit hebben... daarover is geen discussie mogelijk... ze moeten me gewoon een nieuwe broek geven... klaar !!!
Op zaterdag 11 januari 2003 16:37 schreef lindaatje het volgende:
Ik heb het toch over die broek van je joh. En lees dan voor 'ze' hij, ik bedoel er gewoon hetzelfde mee. Je moet gewoon blij zijn dat ze het voor je willen naaien. Je betaald alleen maar voor het merk. Zie je nou wel dat merkkleding helemaal niet zo veel beter van kwaliteit is? En wie is er nou aan het flamen, jij toch zeker!! ik reageerde gewoon op je topic hoorofftopic: en inderdaad ik hou van slapen, wie niet? Ben niet dom, ik studeer aan de universiteit en die 8%vet....sorry, hoe kom jij aan dat getal. Ik ga dat niet vanmezelf meten ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 11-01-2003 16:44]
quote:Ok Slotje
Op zaterdag 11 januari 2003 16:40 schreef ramsesii het volgende:[..]
ze moeten me gewoon een nieuwe broek geven... klaar !!!
quote:thank you
Op zaterdag 11 januari 2003 16:42 schreef Radiohoofdje het volgende:
En ik vind het niet zo raar dat je een nieuwe wilt want dat moet in principe wel kunnen. Je kunt immers ruilen in een aantal dagen en als ie zo snel kapot gaat is er gewoon wat mis gegaan bij het maken ervan neem ik aan.
naja, ik hoop dat ze hem netjes maken voor je.
quote:Zie het probleem echt niet.
Ten eerste,koop een groter broek die niet zo strak zit zodat je er niet uitscheurd. Ze repareren die broek van je en je krijgt hem netjes weer terug. Meneer kan wel een week lang die broek niet aan, wat erg .
Meneer had graag een nieuwe broek gehad ipv een gerepareerde, als je er nu over een maand was uitgescheurd, had je dan ook een nieuwe gewild? En over 6 maanden? Waar leg je de grens? Kortom niet zeuren.
quote:ik zit binnen de 8 dagen omruilgarantie... dat is wat anders als een maand of 6 maanden... je vergelijkt appels met peren.. en de broek zat niet te strak... ws een soort baggy model
Op zaterdag 11 januari 2003 16:49 schreef snijder het volgende:[..]
Zie het probleem echt niet.
Ten eerste,koop een groter broek die niet zo strak zit zodat je er niet uitscheurd. Ze repareren die broek van je en je krijgt hem netjes weer terug. Meneer kan wel een week lang die broek niet aan, wat erg
.
Meneer had graag een nieuwe broek gehad ipv een gerepareerde, als je er nu over een maand was uitgescheurd, had je dan ook een nieuwe gewild? En over 6 maanden? Waar leg je de grens? Kortom niet zeuren.
quote:als een broek op de naad uitscheurt, kan je er van de 1000 keer er 999 keer niks aan doen...
Op zaterdag 11 januari 2003 16:52 schreef lindaatje het volgende:
Dus jullie vinden dat alles gewoon terug kan, ook al heb je het zelf min of meer kapot gemaakt. Kijk, als er al een gaatje of een scheurtje in die broek zit voordat je hem koopt en je komt er later achter, ok, dan vind ik ook dat dat geruilt mag.worden. Maar als het je eigen schuld is dat er een scheur erin komt, dan wil je ook een nieuwe?? Sorry, maar dat vind ik niet kunnen
Ik vind dit een beetje een Kapsones zin maar goed, verder koop ik ook dure kleding en ik heb gelukkig nog nooit een probleem er mee gehad. Maar ik vind wel dat ze een nieuwe broek hadden mogen geven want het kost voor DKNY een drol om ze te produceren. Dat wou ik even kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door El-Rico op 11-01-2003 17:40]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |