abonnement Unibet Coolblue
pi_189664283
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Collega: Nou ben blij dat die design week afgelopen is. Heb er niet aan meegedaan. Niks voor mij. Al die overlast. Zo druk!

Schat... je woont in een stad die gigantisch aan t groeien is :') maak je borst maar nat! :D Overigens komende maand weer Glow. Zelfde ding.

En sowieso, heb qua verkeer, hordes mensen op straat, politie en afgezette straten meer last van dat kolere PSV voetbal iedere keer dan van een weekje Dutch Design Week :')
Goed dat je Glow zegt, dit jaar toch echt eens een kijkje nemen
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:48:34 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_189664299
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Collega: Nou ben blij dat die design week afgelopen is. Heb er niet aan meegedaan. Niks voor mij. Al die overlast. Zo druk!

Schat... je woont in een stad die gigantisch aan t groeien is :') maak je borst maar nat! :D Overigens komende maand weer Glow. Zelfde ding.

En sowieso, heb qua verkeer, hordes mensen op straat, politie en afgezette straten meer last van dat kolere PSV voetbal iedere keer dan van een weekje Dutch Design Week :')
Glow, 2 dagen korter, 400.000 meer bezoekers.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_189664308
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Collega: Nou ben blij dat die design week afgelopen is. Heb er niet aan meegedaan. Niks voor mij. Al die overlast. Zo druk!

Schat... je woont in een stad die gigantisch aan t groeien is :') maak je borst maar nat! :D Overigens komende maand weer Glow. Zelfde ding.

En sowieso, heb qua verkeer, hordes mensen op straat, politie en afgezette straten meer last van dat kolere PSV voetbal iedere keer dan van een weekje Dutch Design Week :')
Is die drukte zo erg dan?
Hier zijn veel van de evenementen/festivals net buiten de stad. En als eriets in de stad is heb ik er nog weinig last van. Wel weet je dat je gewoon niet met de auto het centrum in moet willen als de Duitsers een vrije dag hebben. Dan staat de hele stad vast.
Waar ik me wel mateloos aan stoor is dat ze alles tegelijk overhoop gooien. Aan beide kanten van het centrum een groot project met opgebroken wegen, dat soort onzin.
Qua planning op dat gebied is het hier hopeloos. Als je de weg niet weet ben je de lul.
A mind with a heart of it's own
pi_189664320
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Glow, 2 dagen korter, 400.000 meer bezoekers.
In Rotterdam hadden ze ook zo'n lichtevenement maar daar vragen ze dan 16.50 euro entree voor :')
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:50:58 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_189664323
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Is die drukte zo erg dan?
Hier zijn veel van de evenementen/festivals net buiten de stad. En als eriets in de stad is heb ik er nog weinig last van. Wel weet je dat je gewoon niet met de auto het centrum in moet willen als de Duitsers een vrije dag hebben. Dan staat de hele stad vast.
Waar ik me wel mateloos aan stoor is dat ze alles tegelijk overhoop gooien. Aan beide kanten van het centrum een groot project met opgebroken wegen, dat soort onzin.
Qua planning op dat gebied is het hier hopeloos. Als je de weg niet weet ben je de lul.
Hier zijn wel veel dingen in de stad, en de uitvalswegen zijn redelijk beperkt dus het staat snel vast op de rondweg door de drukte.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:50:59 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664324
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Is die drukte zo erg dan?
Hier zijn veel van de evenementen/festivals net buiten de stad. En als eriets in de stad is heb ik er nog weinig last van.
Nou, met Glow wel ja. Maar met de DDW is het wel drukker, maar geen weg die er voor afgesloten wordt hoor. Als je daar al niet tegen kan, moet je misschien niet in een stad gaan wonen :D

quote:
Wel weet je dat je gewoon niet met de auto het centrum in moet willen als de Duitsers een vrije dag hebben. Dan staat de hele stad vast.
Waar ik me wel mateloos aan stoor is dat ze alles tegelijk overhoop gooien. Aan beide kanten van het centrum een groot project met opgebroken wegen, dat soort onzin.
Qua planning op dat gebied is het hier hopeloos. Als je de weg niet weet ben je de lul.
Dat is volgens mij in veel steden zo ja :D (hier ook)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:51:52 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664334
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Glow, 2 dagen korter, 400.000 meer bezoekers.
Precies. Met Glow heb ik wel dat ik voor een bepaalde tijd thuis moet zijn met de auto, anders kom ik gewoon niet meer bij m'n huis (afhankelijk van de gekozen looproute) :') Maar zelfs dan denk ik: T is 1 weekje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:52:54 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_189664348
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
re
[..]

Precies. Met Glow heb ik wel dat ik voor een bepaalde tijd thuis moet zijn met de auto, anders kom ik gewoon niet meer bij m'n huis (afhankelijk van de gekozen looproute) :') Maar zelfs dan denk ik: T is 1 weekje.
Ik moet ook even goed nakijken hoe de route loopt en of dat impact heeft voor mij :Y. Kan het bij jou al helemaal goed indenken zo in het centrum.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:53:01 #209
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_189664349
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Is die drukte zo erg dan?
Hier zijn veel van de evenementen/festivals net buiten de stad. En als eriets in de stad is heb ik er nog weinig last van. Wel weet je dat je gewoon niet met de auto het centrum in moet willen als de Duitsers een vrije dag hebben. Dan staat de hele stad vast.
Waar ik me wel mateloos aan stoor is dat ze alles tegelijk overhoop gooien. Aan beide kanten van het centrum een groot project met opgebroken wegen, dat soort onzin.
Qua planning op dat gebied is het hier hopeloos. Als je de weg niet weet ben je de lul.
Hoera voor Enschede *O*
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:54:05 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664362
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik moet ook even goed nakijken hoe de route loopt en of dat impact heeft voor mij :Y. Kan het bij jou al helemaal goed indenken zo in het centrum.
Mijn straat is zelfs 1x onderdeel van de route geweest. Dat was wel ff onhandig als je 's avonds wegmoest. Dat ging dus niet, met de auto :P Dan moest ik m dus buiten de wijk zetten, maar dat is ook zoiets want het is centrum en dan moet je dus ineens betalen, terwijl ik een vergunning heb voor mijn wijk :') Uh. Ja daag.

Daar houden ze nu wel steeds meer rekening mee. Niet de smalle straten, alleen de bredere uitvalswegen. En zo min mogelijk door woonwijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189664385
Laatst wel weer last gehad van het voetbal. Geen rekening mee gehouden dat er dan een weg wordt afgesloten. Sta je daar met je goede gedrag voor een paar verkeersregelaars die je aangeven dat je een tyfuseind om moet rijden.
Verder weet je gewoon dat je een uur voor en een uur na de wedstrijd niet in de buurt van het stadion moet komen.
A mind with a heart of it's own
pi_189664390
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:55 schreef DrMarten het volgende:
Laatst wel weer last gehad van het voetbal. Geen rekening mee gehouden dat er dan een weg wordt afgesloten. Sta je daar met je goede gedrag voor een paar verkeersregelaars die je aangeven dat je een tyfuseind om moet rijden.
Verder weet je gewoon dat je een uur voor en een uur na de wedstrijd niet in de buurt van het stadion moet komen.
Maar voetbal is gewoon mooi, daar mag best wat voor wijken
pi_189664433
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Precies. Met Glow heb ik wel dat ik voor een bepaalde tijd thuis moet zijn met de auto, anders kom ik gewoon niet meer bij m'n huis (afhankelijk van de gekozen looproute) :') Maar zelfs dan denk ik: T is 1 weekje.
Bij mijn oude huis kon ik nooit parkeren als ik voor half 5 thuis keam. Was de dichtstbijzijnde plek met gratis parkeren voor personeel van het ziekenhuis. Ging ik 's ochtends weg en stonden ze in de rij om mijn parkeerplek over te nemen. Liepen ze in rijen met hun rolkoffertjes naat het ziekenhuis :')
Als ik dan vroeg vrij was kon ik het vergeten om op de parkeerplaats van mijn appartementencomplex te parkeren.
A mind with a heart of it's own
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:00:51 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664445
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:55 schreef DrMarten het volgende:
Laatst wel weer last gehad van het voetbal. Geen rekening mee gehouden dat er dan een weg wordt afgesloten. Sta je daar met je goede gedrag voor een paar verkeersregelaars die je aangeven dat je een tyfuseind om moet rijden.
Verder weet je gewoon dat je een uur voor en een uur na de wedstrijd niet in de buurt van het stadion moet komen.
Ja, ik moet daar dus gewoon langs aners wordt t lastig :D
Maar de weg is altijd wel open. Lopen alleen 1000 stoplicht-negerende debielen op.
Ik rij echter gewoon door :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:01:33 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664457
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij mijn oude huis kon ik nooit parkeren als ik voor half 5 thuis keam. Was de dichtstbijzijnde plek met gratis parkeren voor personeel van het ziekenhuis. Ging ik 's ochtends weg en stonden ze in de rij om mijn parkeerplek over te nemen. Liepen ze in rijen met hun rolkoffertjes naat het ziekenhuis :')
Als ik dan vroeg vrij was kon ik het vergeten om op de parkeerplaats van mijn appartementencomplex te parkeren.
Ja dat is hier met winkelpersoneel.
Snap nog steeds niet dat ze die vergunningen geven voor een woonwijk.
Pleur op man!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189664493
In mijn oude stad dan wist je dat er een voetbalwedstrijd was als er ME in de omgeving van het station op de been was. Verder is er namelijk nooit iets aan de hand daar.
pi_189664508
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:26 schreef Elvi het volgende:
Ik wilde mn nieuwe rok aandoen maar hij is toch echt te kort :@
Nee hoor :9
pi_189664521
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:05 schreef Chia het volgende:
In mijn oude stad dan wist je dat er een voetbalwedstrijd was als er ME in de omgeving van het station op de been was. Verder is er namelijk nooit iets aan de hand daar.
Deventer? Dat stadion is ook episch gesitueerd natuurlijk.
pi_189664538
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat is hier met winkelpersoneel.
Snap nog steeds niet dat ze die vergunningen geven voor een woonwijk.
Pleur op man!
Wij hebben toen continu gepleit voor een blauwe zone en vergunningen voor de bewoners.
Dan was je dat ziekenhuispersoneel en de dagjesmensen die de stad in wandelden kwijt, maar konden de omliggende bedrijven nog wel hun klanten ontvangen.
Inmiddels is het allemaal anders georganiseerd en kun je er niet meer vrij parkeren. Dat heb ik helaas niet meer meegemaakt.
A mind with a heart of it's own
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:08:50 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664539
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:05 schreef Chia het volgende:
In mijn oude stad dan wist je dat er een voetbalwedstrijd was als er ME in de omgeving van het station op de been was. Verder is er namelijk nooit iets aan de hand daar.
Ik kan daar altijd een beetje recalcitrant van worden als je dan weer ziet hoeveel ME, paard, bus, wagen, motor en voet weer wordt uitgerukt voor een spelletje waarbij "fans" zich niet kunnen gedragen. Mag wat kosten die shit. Maar een festival moet z'n beveiliging zelf betalen.

Dat hele voetbal is van de goden, rot op zeg.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189664572
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Deventer? Dat stadion is ook episch gesitueerd natuurlijk.
Ja. Station zelf bleef altijd goed bereikbaar gelukkig.
pi_189664601
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kan daar altijd een beetje recalcitrant van worden als je dan weer ziet hoeveel ME, paard, bus, wagen, motor en voet weer wordt uitgerukt voor een spelletje waarbij "fans" zich niet kunnen gedragen. Mag wat kosten die shit. Maar een festival moet z'n beveiliging zelf betalen.

Dat hele voetbal is van de goden, rot op zeg.
En dan zit je in de kroeg en zitten daar een paar van die "supporters" aan de bar die klagen dat ze volkomen onterecht een klap met een knuppel hebben gehad.
Ik werd heel kwaad aangekeken toennik opperde dat ze ook gewoon zouden kunnen luisteren als de politie ze verzoekt weg te gaan :')
Hand in eigen boezem is dat volk compleet vreemd.
A mind with a heart of it's own
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:21:01 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189664673
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:14 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En dan zit je in de kroeg en zitten daar een paar van die "supporters" aan de bar die klagen dat ze volkomen onterecht een klap met een knuppel hebben gehad.
Ik werd heel kwaad aangekeken toennik opperde dat ze ook gewoon zouden kunnen luisteren als de politie ze verzoekt weg te gaan :')
Hand in eigen boezem is dat volk compleet vreemd.
Toch vreemd dat dat wat minder is bij curling, turnen, squash, tennis, hockey... hell, ook minder bij worstelen, cagefighten, motorcross. Overal eigenlijk wel, welke sport dan ook!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189664707
Zwemmen is wel heel erg hoor, maar dat gebeurt allemaal onder de oppervlakte.
compact en kleverig.
pi_189664712
Vanavond moet ik de coopertest doen :o :@
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')