Aan The |Let Down begonnen, gieren van de lachquote:
Het zou maar regenen..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind dat er nog behoorlijk wat volk staat eigenlijk, dat zijn wel de echte diehards
Allemaal halve zolenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind dat er nog behoorlijk wat volk staat eigenlijk, dat zijn wel de echte diehards
Muziek is heerlijk, maar moet inderdaad zeggen dat ik nog niet gekeken heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:03 schreef BloesBloes het volgende:
Kijken jullie alleen maar naar van die wijvenseries![]()
Deze moet je hebben;
Peaky Blinders - I'm a Wanted Man
Alleen al de donkere muziek
Ja heur en Sinterklaas hoort bij de X-menquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef Cargamelk het volgende:
weerwolven is toch soort van wie ben ik ?
Okee ff kijken , ik moet mijn mijter nog laten stomen en heb grote personeel problemen en heb een schimmel tussen mijn benen .. wie ben ik.
Sinterklaas is fout.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja heur en Sinterklaas hoort bij de X-men
Ken ik niet, maar ik ga hem checkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Muziek is heerlijk, maar moet inderdaad zeggen dat ik nog niet gekeken heb.
Maar Vis a Vis is ook een goede serie die vrij hard is. En dat door vrouwen.
Hangt ervan af wie je vraagtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nog steeds of alleen in de oorlog?
Wat spelen we? En wat is er te winnen eigenlijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:10 schreef Cargamelk het volgende:
Okee een hint , heeft een relatie met de bastaard dochter van potus.
Geen idee, moet je aan Cargamelk vragen, het gaat over de 2e wereldoorlog en Sinterklaas die toen fout was geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat spelen we? En wat is er te winnen eigenlijk?
St. Nicolaas zat in het verzet? Boodschappen door Zwarte Mannen doos Schoorstenen laten gooien?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan Cargamelk vragen, het gaat over de 2e wereldoorlog en Sinterklaas die toen fout was geloof ik.
Ik weet het ook niet meer, het is een verwarrend en moeilijk spelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
St. Nicolaas zat in het verzet? Boodschappen door Zwarte Mannen doos Schoorstenen laten gooien?
Die heb ik al uit gekeken oh wat een volk en maar roken echt er gaan sloffen door heen in die seriequote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:03 schreef BloesBloes het volgende:
Kijken jullie alleen maar naar van die wijvenseries![]()
Deze moet je hebben;
Peaky Blinders - I'm a Wanted Man
Alleen al de donkere muziek
Workin moms is canadees ook leuk al de seizoenen gezien hoop gauw op een vervolgquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan The |Let Down begonnen, gieren van de lach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |