SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
***** Laat niemand zich aub geremd voelen om de SC te gebruiken om gewoon (slap) te lullen over andere zaken omdat dit spelletje er tussendoor fietst. Hoeft elkaar niet te bijten.
[ Bericht 13% gewijzigd door Laysa op 27-10-2019 20:35:59 ]
Ja zo voel ik me soms. Ik denk dat we niet veel schelenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
70 is het nieuwe 35, kijk naar die muis
ik voel me vaak ouder dan 70...dan voel ik me liever als muisquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me soms. Ik denk dat we niet veel schelen
En de domstequote:
Paling is lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:16 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het wordt als koshere paling verkocht. Heerlijk en niet zo vet als paling.
[ afbeelding ]
Jij weetquote:
Paling is zeker lekker. De meeste zeevis is goed te eten. Zoetwatervis ben ik geen liefhebber van.quote:
ja of nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen af en toe een PI te gebruiken ipv de overdaad aan smileys.
Gratis tip
Sorry, maar ik moet ff een vreugdedansje doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen af en toe een PI te gebruiken ipv de overdaad aan smileys.
Gratis tip
Want?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet ff een vreugdedansje doen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |