abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189651232
Hey,

Korte vraag: Als ik trouw in Rishikesh (India) met een Indiase, en ik blijf daar wonen, maar ga niet werken....

Kan dat? En zo ja, verlies ik dan mijn NL'se paspoort en AOW (stel dat ik scheidt?)

Bij voorbaat dank,

Kluun
Niet doen
pi_189651327
Alsof jij geld hebt voor de bruidsschat :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_189651353
Hoe ga je leven? Van je Indiase uitkering? :')

Jaja, India is een verdragsland
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_189652098
Uit 't oog, uit 't hart :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_189652727
Far from eyes, far from heart :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 19:47:50 #6
45833 crew  Fogel
pi_189654207
Als je nu al je scheiding voorziet kan je beter niet gaan trouwen.
En deze vraag is meer wat voor KAA of WGR op zich, zal eens checken of ze het daar willen hebben.

Trollroepers mogen naar TRO. (nee, dat bestaat helaas niet)
Zoals in de TRV-FB al gemeld is, zijn "rare" topic doorgaans niet tegen de policy. Ben je het niet met dat beleid eens ga dan bij de FA's klagen, de TRV-mods gaan daar namelijk niet over, we handhaven alleen de regels die voor het forum gelden. Klagen kan hier: Feedback of via forum@fok.nl.
Dank u :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')