abonnement Unibet Coolblue
pi_189651753
Voor mods: Klachten in de Feedback...ook voor murp uiteraard. Zou je niet willen buitensluiten.
pi_189651757
* Bloemetjes strooit*
pi_189651784
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:49 schreef Laysa het volgende:
Dit is geen FB...dus je hoeft niet hier zo te gaan doen...Hier hoort het leuk te zijn...
Gelukkig ben jij er voor de fun. *O*
pi_189651796
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, JIJ vind het te losjes. En dat is een geldige mening, maar er zijn een boel meningen en niet alleen die van jou.

En de mods zijn geen robots die op de knopjes drukken als iets je niet zint. Wij doen ook ons best.
in de fb mag je niets meer zeggen over de mods
er is een speciaal topic, waar je klachten over mods kwijt zou kunnen, maar dat heeft alleen maar over de 1000 views maar geen reacties
in de Cos wordt vakkundig alles geveegd wat maar neigt naar commentaar op (een) mod.

waar moet je dan eigenlijk nog kwijt hoe je over een bepaalde mod denkt ? En geef dan niet als antwoord : stuur maar een mail, want dat antwoord is al te pas en te onpas gebruikt

zie je het voor je? Een mail met de klacht : er wordt zo ontzettend veel geveegd in de COS, maar we kunnen er alleen geen bewijzen van laten zien, want die zijn verdwenen.
pi_189651798
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:52 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er voor de fun. *O*
alleen nu ff.....
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:57:01 #56
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189651863
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, JIJ vind het te losjes. En dat is een geldige mening, maar er zijn een boel meningen en niet alleen die van jou.

En de mods zijn geen robots die op de knopjes drukken als iets je niet zint. Wij doen ook ons best.
Betrek het toch niet steeds op mods, het gaat om jou als mod, je hoort toch verder bijna niemand over Lavenderr of over Appeltje of over Punk en zelfs Gizmo is zonder jou gewoon wel te pruimen zolang die in de cos zitten gaat het allemaal best wel, de narigheid begint als jij je weer actief met zaken gaat bemoeien, dan gaan de hakken in het zand, dan kromme de tenen zich en begint de DM op volle toeren te brommen en komt er narigheid. Jij bent het probleem en laten we daar gewoon niet omheen draaien. Je kan het niet, klaar!
pi_189651911
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189651915
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:53 schreef Verida het volgende:

[..]

in de fb mag je niets meer zeggen over de mods
er is een speciaal topic, waar je klachten over mods kwijt zou kunnen, maar dat heeft alleen maar over de 1000 views maar geen reacties
in de Cos wordt vakkundig alles geveegd wat maar neigt naar commentaar op (een) mod.

waar moet je dan eigenlijk nog kwijt hoe je over een bepaalde mod denkt ? En geef dan niet als antwoord : stuur maar een mail, want dat antwoord is al te pas en te onpas gebruikt

zie je het voor je? Een mail met de klacht : er wordt zo ontzettend veel geveegd in de COS, maar we kunnen er alleen geen bewijzen van laten zien, want die zijn verdwenen.
Ten eerste, als er iets geveegd is kan een fa dat, geloof ik, ook gewoon zien hoor. (Pin me daar niet op vast :D )

Een feedback richting moderatie is altijd welkom, maar er is natuurlijk een verschil tussen "Kan er iets minder geveegd worden" of "Ik vind dat dit, dit en dat beter kunnen " en "Blauwen zijn kut, laat ons met rust"

En een discussie die al gevoerd is hoeft niet tot in het oneindige herhaald te worden. Dat levert voor iedereen alleen maar frustratie op want de 1 krijgt 100 keer hetzelfde antwoord, en de ander raakt gefrustreerd omdat die 100 keer hetzelfde antwoord moet geven omdat er geen andere is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 18:01:15 #59
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189651927
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:57 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Betrek het toch niet steeds op mods, het gaat om jou als mod, je hoort toch verder bijna niemand over Lavenderr of over Appeltje of over Punk en zelfs Gizmo is zonder jou gewoon wel te pruimen zolang die in de cos zitten gaat het allemaal best wel, de narigheid begint als jij je weer actief met zaken gaat bemoeien, dan gaan de hakken in het zand, dan kromme de tenen zich en begint de DM op volle toeren te brommen en komt er narigheid. Jij bent het probleem en laten we daar gewoon niet omheen draaien. Je kan het niet, klaar!
Nou ,,,over Crab hoor je mij iig echt wel :@
Maar die bakt er ook niets van
Gaat zelf zijweggetjes maken en zorgt met de meest domme opmerkingen voor een discussie en vervolgens gaat ze zwaaien met haar 'ik ben mod lekker puh doei doei '
Echt wat een treurnis
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189651946
Kijk dit werkt dus gewoon niet. Zoals murp ook al aangaf, ben je het zo oprecht oneens met de mods, dan kun je da fa's mailen.
pi_189651953
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nou ,,,over Crab hoor je mij iig echt wel :@
Maar die bakt er ook niets van
Gaat zelf zijweggetjes maken en zorgt met de meest domme opmerkingen voor een discussie en vervolgens gaat ze zwaaien met haar 'ik ben mod lekker puh doei doei '
Echt wat een treurnis
ja. en hilarisch mee gaan zitten lachen

en zijweggetjes onder een spoiler neerzetten enzo

en vervolgens alle discussie weer laten verdwijnen ...
pi_189651955
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, JIJ vind het te losjes. En dat is een geldige mening, maar er zijn een boel meningen en niet alleen die van jou.

En de mods zijn geen robots die op de knopjes drukken als iets je niet zint. Wij doen ook ons best.
Het is wat mij betreft prima dat er zijweggetjes worden bewandeld. Soms grappig. Maar ga dan niet achteraf (jij niet) schermen dat het stream gericht moet zijn
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189652003
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:57 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Betrek het toch niet steeds op mods, het gaat om jou als mod, je hoort toch verder bijna niemand over Lavenderr of over Appeltje of over Punk en zelfs Gizmo is zonder jou gewoon wel te pruimen zolang die in de cos zitten gaat het allemaal best wel, de narigheid begint als jij je weer actief met zaken gaat bemoeien, dan gaan de hakken in het zand, dan kromme de tenen zich en begint de DM op volle toeren te brommen en komt er narigheid. Jij bent het probleem en laten we daar gewoon niet omheen draaien. Je kan het niet, klaar!
Niet mee eens :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:04:36 #64
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189652006
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:02 schreef Soulraven het volgende:
Kijk dit werkt dus gewoon niet. Zoals murp ook al aangaf, ben je het zo oprecht oneens met de mods, dan kun je da fa's mailen.
Je kunt je ook achter je oren krabben en eens nadenken over waarom men dat niet doet ....
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:05:11 #65
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189652017
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Niet mee eens :{w
Dat mag, nogmaals het is een vrij land
pi_189652030
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:04 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je kunt je ook achter je oren krabben en eens nadenken over waarom men dat niet doet ....
Waarom mensen dat niet doen kan ik vrij weinig mee. Dit is de gang van zaken hier op fok, zoals Danny die heeft ingesteld.
pi_189652047
Vreselijk......
Ik ga aan de koffie.
pi_189652058
Opmerkingen over moderatie graag naar forum@fok.nl, dit is niet door de mods verzonnen maar dit antwoorden we in opdracht van een FA.


Denk je het zelf beter te kunnen doen als Mod? Sollicitaties (met motivatie) kunnen ook naar forum@fok.nl ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2019 18:08:09 ]
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:08:24 #69
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189652081
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:07 schreef Appeltje het volgende:
Opmerkingen over moderatie graag naar forum@fok.nl, dit is niet door de mods verzonnen maar dit antwoorden we in opdracht van een FA.

Denk je het zelf beter te kunnen doen als Mod? Sollicitaties (met motivatie) kunnen ook naar forum@fok.nl ^O^
Kan ik FA worden?
pi_189652091
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189652092
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Kan ik FA worden?
Ik zeg, doe een sollicitatie.
pi_189652102
Hahahahaha
Ik mag lachen in de sc
Dat mag.
blijf van me af.
pi_189652103
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:08 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik zeg, doe een sollicitatie.
Kan ik ook wat worden?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189652107
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Kan ik FA worden?
Gewoon proberen!
pi_189652114
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')