Tikte dat Japan eerste 10 minuten helemaal weg en nu zakken ze weg. Het is 26 graden hoorde ik net koekoek.quote:
Nederland is DE favoriet voor de titel trouwens.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland heeft een GROOT probleem.
Oh ik hoor altijd dat die Salah-Eddinne zo'n groot talent is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tikte dat Japan eerste 10 minuten helemaal weg en nu zakken ze weg. Het is 26 graden hoorde ik net koekoek.
Die Salah-Eddinne kan er trouwens niet zo heel veel van.
Nee joh. Sontje Hansen is wel een gaaf spelertje. Die Taabouni van AZ ook.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hoor altijd dat die Salah-Eddinne zo'n groot talent is.
Nederland verliest wel vaker de eerste wedstrijd om vervolgens het toernooi te winnen, komt wel goed dus.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland is DE favoriet voor de titel trouwens.
Kenneth Taylor ook op het middenveldquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh. Sontje Hansen is wel een gaaf spelertje. Die Taabouni van AZ ook.
Die Bogarde is nu al 2 meter ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland verliest wel vaker de eerste wedstrijd om vervolgens het toernooi te winnen, komt wel goed dus.
Hoevergod achterinquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kenneth Taylor ook op het middenveld
Ja dat zegt mij allemaal niet zoveel, moet dan altijd denken aan Castillion of de oudere broer van Gravenberch (lol). Of Brobbey nu, lekker fysiek sterk maar er geen klote van kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Bogarde is nu al 2 meter ofzoMaatsen ook al een kast.
Brobbey schiet er gewoon 30-40 in ieder seizoen koekoek. Was tijdens EK -17 ook erg goed. Die Bannis kan er geen reet van erg traag.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zegt mij allemaal niet zoveel, moet dan altijd denken aan Castillion of de oudere broer van Gravenberch (lol). Of Brobbey nu, lekker fysiek sterk maar er geen klote van kunnen.
Ja Sierhuis en Dani de Wit maakten er ook veel in de jeugd, dat zegt mij niet zoveel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey schiet er gewoon 30-40 in ieder seizoen koekoek. Was tijdens EK -17 ook erg goed. Die Bannis kan er geen reet van erg traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |