Dat is gewoon vol gas.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laatste sector van Hamilton was toch +0.2?
Het verschil zal hem erin zitten dat Lewis geen oliedomme uitspraken deed tijdens de persconferentie.quote:
En dat zou het verschil niet moeten maken. Dat het dat wel doet zegt weer wat over die club infantiele gaylords van de FIA.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het verschil zal hem erin zitten dat Lewis geen oliedomme uitspraken deed tijdens de persconferentie.
Heeft zelf verklaard dat ie niet van zijn gas is gegaan omdat er geen gele vlag was, ondanks dat ie Bottas zag staan kon hij naar eigen zeggen niet meer reageren. Die +0.2s kwam dus niet omdat ie vertraagd zou hebben voor het ongeval.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laatste sector van Hamilton was toch +0.2?
via racefans.netquote:Hamilton was the first driver to pass Bottas’s crashed car. “Valtteri was just ahead of me,” he said. “So I came around the corner and I saw bits on the ground.
“There was no flag at the time and I saw bits on the ground and I was quite hesitant because obviously something had happened ahead. And so I wasn’t I hesitated getting back on power. And by the time I realised that there was a crash, I was basically past it.”
met poleposition wordt over het algemeen het starten vanaf de eerste plek bedoeld, dus in die zin heeft hij gelijk. De Ferrari was gisteren echter niet de snelstequote:Op zondag 27 oktober 2019 16:46 schreef Tinos85 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ion-op-een-rij-.html
Binotto je hebt helemaal geen pole position, je mag er alleen van starten
Spreekverbod voor Max. .quote:
Voortaan bij elke pers conferentie met een stalen gezicht overal op antwoorden met 'no comment'quote:
Helmut is net zo'n botte hork als Max dus die zal er niet boos om worden.quote:
Zet even je oranje bril af zegquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat zou het verschil niet moeten maken. Dat het dat wel doet zegt weer wat over die club infantiele gaylords van de FIA.
Dat ze Max bestraffen volgens een niet bestaand artikel overigens ook.
Jij grijpt ook elke kans aan om een oranje bril af te pakken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zet even je oranje bril af zeg
Volledig terecht dat Max daar straf voor krijgt.
Ze hadden de tijd kunnen afnemen, maar ook begrijpelijk een gridstraf voor zoiets.
Ik zeg nergens dat Max onterecht gestraft is. Ik zeg dat de FIA een stel prutsers zijn. Omdat Lewis exact hetzelfde doet en geen straf krijgt. En omdat Max gestraft wordt door de FIA waarbij ze in het officiële document verwijzen naar een niet bestaand artikel van hun eigen regels.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zet even je oranje bril af zeg
Volledig terecht dat Max daar straf voor krijgt.
Ze hadden de tijd kunnen afnemen, maar ook begrijpelijk een gridstraf voor zoiets.
Was Japan waar de FIA er alles aan deed dat Honda geluk had niet genoeg voor je?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:22 schreef hjansen82 het volgende:
Het slaat ook nergens op. De straf wordt uitgedeeld op basis van een verkeerd artikel. Dan is die straf dus niet meer geldig en dan is het niet relevant wat voor uitspraken de rijder heeft gemaakt. De rijder moet nu bloeden voor het geklungel van de FIA. Omdat een stel spaghetti slikkers anders hun zin niet krijgen. Als die Italianen iedereen zo consequent aan de regels willen houden. Laat ze dan zich dan ook als land eens aan de EU begrotingsregels houden. Of is het dan niet geldig en kun je beter andere de maat nemen.
Volgens mij heb jij een beetje moeite met begrijpend lezen...quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kunnen dit soort mafketels door de mods niet opgedonderd worden?
Was Japan waar de FIA er alles aan deed dat Honda geluk had niet genoeg voor je?
Door blijven stampen onder geel levert gewoon een straf op, simpel en logisch.
Is gevaarlijk en is gewoon bekend dat je met geel moet liften. Max doet dat dus bewust niet, dan moet je de straf ook maar accepteren.
Hamilton komt er net langs, officieel was er nog niet geel. Dat een coureur dan alleen wat twijfelt over op het gas gaan.Tja. Max rijdt gewoon duidelijk onder geel vol door, wat gewoon niet mag.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Max onterecht gestraft is. Ik zeg dat de FIA een stel prutsers zijn. Omdat Lewis exact hetzelfde doet en geen straf krijgt. En omdat Max gestraft wordt door de FIA waarbij ze in het officiële document verwijzen naar een niet bestaand artikel van hun eigen regels.
Jij ook een fijne avond
neequote:Op zondag 27 oktober 2019 17:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje moeite met begrijpend lezen...
Lewis deed exact hetzelfde. Dat die vlag niet gezwaaid werd op dat moment doet er niet toe.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was Japan waar de FIA er alles aan deed dat Honda geluk had niet genoeg voor je?
Door blijven stampen onder geel levert gewoon een straf op, simpel en logisch.
Is gevaarlijk en is gewoon bekend dat je met geel moet liften. Max doet dat dus bewust niet, dan moet je de straf ook maar accepteren.
Doorstampen met een kapotte voorvleugel is natuurlijk niet gevaarlijk. Ik weet mijn god niet wat Honda daar als cadeautje van de FIA gehad zo moeten hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was Japan waar de FIA er alles aan deed dat Honda geluk had niet genoeg voor je?
Door blijven stampen onder geel levert gewoon een straf op, simpel en logisch.
Is gevaarlijk en is gewoon bekend dat je met geel moet liften. Max doet dat dus bewust niet, dan moet je de straf ook maar accepteren.
Lewis reed ook volle bak door. 0,2s langzamer kan je echt niet liften noemen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hamilton komt er net langs, officieel was er nog niet geel. Dat een coureur dan alleen wat twijfelt over op het gas gaan.Tja. Max rijdt gewoon duidelijk onder geel vol door, wat gewoon niet mag.
Dat boeit helemaal geen reet voor de gevaarzetting natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hamilton komt er net langs, officieel was er nog niet geel. Dat een coureur dan alleen wat twijfelt over op het gas gaan.Tja. Max rijdt gewoon duidelijk onder geel vol door, wat gewoon niet mag.
Heel seizoen al. Zei het gisteren al, in 25 jaar heb ik ze nog nooit zo zien prutsen als dit jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat boeit helemaal geen reet voor de gevaarzetting natuurlijk.
De vorige race was het ook gedonder met de FIA en nu weer.
Denk dat ze een beetje zoekende zijn. Eerst zijn ze streng en roept heel de F1 wereld dat ze de sport kapot maken. Dan worden ze wat soepeler (Bijv de unsafe release van Leclerc) en dan valt iedereen daar ook weer over.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:33 schreef vosss het volgende:
Ze falen wel vaker, maar dit jaar is echt belachelijk vaak.
Had Charlie daar voorheen wellicht toch een vinger aan de pols om het een beetje in goede banen te leiden? En die wordt nu gemist waardoor er veel meer gefaald wordt?
Een andere oorzaak kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ik weet dat het zijn werk niet was, maar toch.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |