Wat wil je nou precies zeggen? Wat zit je op het hart?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké top.
Alsnog heel bijzonder om dan te verkondigen hoe zielig die is in dit topic maar goed.
Twee bolletjes ijs..quote:
Hoeveel van dit soort moslims zullen er bij de politie bekend zijn denk je?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom betwijfel je dat? Hij is door de politie de straat op gestuurd zoals alle psychiatrische patienten dat worden.. ipv de politie die de zorg inschakelt..
Ze laten ze dus lopen omwille van bezuinigingen.. Dus ja.. dit verhaal is maakbaar..
Lol wat een mannetje ben je toch ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies zeggen? Wat zit je op het hart?
Vind je het een probleem dat ik niet meebrul met de rest onder het mom van: "dood" "ophangen" "terug naar eigen land" en "moslims" etc?
Zeg dat dan gewoon dat is lekker helder communiceren namelijk..
Dat is niet van belang.. Voor elke groep een nieuwe zoals ik al zei..quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:52 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hoeveel van dit soort moslims zullen er bij de politie bekend zijn denk je?
Denk je nou echt dat dit soort lui zich laten opnemen in de Nederlandse zorg? die lui luisteren maar naar 1 ding en dat is Allah, inshallah. Nederlandse kechjes kunnen mijn kontjes kussen! Die ongelovigen laat ik me niet door behandelen!quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom betwijfel je dat? Hij is door de politie de straat op gestuurd zoals alle psychiatrische patienten dat worden.. ipv de politie die de zorg inschakelt..
Ze laten ze dus lopen omwille van bezuinigingen.. Dus ja.. dit verhaal is maakbaar..
De maatschappij is het slachtoffer...quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol wat een mannetje ben je toch ook.
Heel eenvoudig hoor, hoe jij hier de vernoedelijke dader de slachtoffer rol induwt vind ik raar, zei ik direct al.
Wie zegt dat die kronkel niet te fixen was?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:41 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik en bedoel ik nou precies met dat alles maar 'maakbaar' moet zijn.
Sommige mensen zijn wél slecht, en niet meer te repareren. Misschien had het voorkomen kunnen worden, en daar is zeker winst te betalen. Maar voor sommigen komt dat te laat of is de kronkel in de kop gewoon niet te fixen. Dan moeten we dat soort types niet op de maatschappij loslaten onder het mom van 'ze kunnen er ook allemaal niks aan doen'.
Je bent echt van mening dat het 1 bepaalde groep is he?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit soort lui zich laten opnemen in de Nederlandse zorg? die lui luisteren maar naar 1 ding en dat is Allah, inshallah. Nederlandse kechjes kunnen mijn kontjes kussen! Die ongelovigen laat ik me niet door behandelen!
Oh ja, net zoals Thijs H zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit soort lui zich laten opnemen in de Nederlandse zorg? die lui luisteren maar naar 1 ding en dat is Allah, inshallah. Nederlandse kechjes kunnen mijn kontjes kussen! Die ongelovigen laat ik me niet door behandelen!
Nouja is wel echt terecht hoor dit gemiep op links hoor, het is natuurlijk niet alsof rechtse partijen op een jaar of vier in de jaren negentig na niet al iets van zestig jaar de touwtjes op justitie stevig in handen hebben natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:43 schreef Snowballed het volgende:
Ik betuttel geen daden... En als je over links framen begint: hoe lost rechts dit probleem op?
Nou beantwoord de vraag dan eens?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja is wel echt terecht hoor dit gemiep op links hoor, het is natuurlijk niet alsof rechtse partijen op een jaar of vier in de jaren negentig na niet al iets van zestig jaar de touwtjes op justitie stevig in handen hebben natuurlijk.
„Hoe moet je je gedragen als een psychopaat? Hoe kun je politie en justitie om de tuin leiden? Why do some good people become evil?” Die Thijs H, bedoel je?quote:
Dan is die behandeling niet echt goed geslaagd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:04 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij was deze moslim al onder behandeling.
Dat is niet met een T toch?quote:
Tsja. Omgekeerd is dit ook een goed voorbeeld van hoe rechts denkt: je veroorzaakt een probleem en vervolgens ga je wild naar anderen wijzen omdat je niet wil toegeven dat het toch echt vooral jouw schuld is. En een oplossing ? Neeee, daar begin je al helemaal niet aan - maar de oplossingen van anderen afzeiken doe je des te meer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:40 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is echt hoe links Nederland denkt, nee je kan niet alles voorkomen en oplossen door "zorg"
Nou de slachtoffers lagen dood in de bioscoop. De dader was die rare meneer. Lul toch niet zo vaag vent.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De maatschappij is het slachtoffer...
Waar precies lees jij iets anders?
En hoe komt dat zo mijnheer? Omdat de deur van de bios open stond zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou de slachtoffers lagen dood in de bioscoop. De dader was die rare meneer. Lul toch niet zo vaag vent.
Wij betaalden zijn bioscoop kaartje met een oetkoering?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En hoe komt dat zo mijnheer? Omdat de deur van de bios open stond zeker?
Dan zijn ze daar best wel slecht in...quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:18 schreef Cattivo het volgende:
We laten mensen binnen die ons proberen te uitmoorden. Hun cultuur past gewoon niet in de onze.
Nou zeg maar wanneer links aan de macht is geweest om dit soort zaken aan te pakken....quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, maar links Nederland ziet een dergelijk gevaar als slachtoffer, zelfs nadat ze het zware misdrijf hebben gepleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |