Deel 2 daarentegen vond ik helemaal te gek!!!
quote:Dat vind ik dan weer gek, want alle 3 de films zijn tegelijk gemaakt, met dezelfde technieken...
Op zaterdag 11 januari 2003 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ik vond 1 geen bal aan, veel te fake, je zag veel te veel dat het getekend en met de computer gemaakt was..Deel 2 daarentegen vond ik helemaal te gek!!!
quote:deel 2 is allemaal echt natuurlijk
Op zaterdag 11 januari 2003 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ik vond 1 geen bal aan, veel te fake, je zag veel te veel dat het getekend en met de computer gemaakt was..Deel 2 daarentegen vond ik helemaal te gek!!!
Doe mij het boek maar
quote:Hmmppff... ik bedoel daarmee te zeggen dat ik bij deel 2 minder getekende stukken er tussen zag zitten enzo..
Op zaterdag 11 januari 2003 15:51 schreef okkie-man het volgende:[..]
deel 2 is allemaal echt natuurlijk
Ik vond deel 2 gewoon heel veel beter dan deel 1!
quote:Ik vond die ook cool ja, alweer 15 jaar geleden oid. Alleen was die ik zag duits nagesynch.
Op zaterdag 11 januari 2003 15:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik vond de getekende versie heel mooi
quote:Bah, wat heb ik tog een hekel aan die mensen die gaan zeuren dat hij van het boek af wijkt.
Op zaterdag 11 januari 2003 15:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
The Two Towers wijkt nóg meer van het boek af. The Fellowship of the Ring was dus beter.
TTT vind ik denk net iets beter (Gollum is geweldig en de battles ), maar ik zie de hele trilogie liever als één film...
quote:Ik vind het ook wel jammer dat hij van het boek afwijkt, maar dat maakt het zeker geen slechte film
Op zaterdag 11 januari 2003 16:04 schreef Gorro het volgende:Bah, wat heb ik tog een hekel aan die mensen die gaan zeuren dat hij van het boek af wijkt.
TTT vind ik denk net iets beter (Gollum is geweldig en de battles
), maar ik zie de hele trilogie liever als één film...
quote:Integendeel, ik vind het boek dus nog steeds matigjes. Dan is TTT dus met reden onderhoudender
Op zaterdag 11 januari 2003 16:12 schreef d4rkl1ght het volgende:[..]
Ik vind het ook wel jammer dat hij van het boek afwijkt, maar dat maakt het zeker geen slechte film
Sterker nog, het is gewoon een geweldige film. TTT is denk ik leuker om te zien, maar dat was te verwachten natuurlijk als je het boek hebt gelezen.
quote:Ja lol! Die heb ik op de Duitse TV gezien
Op zaterdag 11 januari 2003 16:00 schreef Tony_Montana het volgende:[..]
Ik vond die ook cool ja, alweer 15 jaar geleden oid. Alleen was die ik zag duits nagesynch.
ondanks dat toch mooie tekenfilm.
quote:IDD, ze zouden volgens het boek bij de torens moeten eindigen
The Two Towers wijkt nóg meer van het boek af. The Fellowship of the Ring was dus beter.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:23 schreef EggsTC het volgende:[..]
IDD, ze zouden volgens het boek bij de torens moeten eindigen
Er is op het internet dus al een xvid van the Two Towers te vinden. De kwaliteit is dus heel erg hoog, kan geen screeners laten zien maar geloof me. Hoe is dat mogelijk? (Dit is dus niet met een cam gemaakt maar breedbeeld af te spelen.)
Ik ga de dvd wel kopen hoor, want zowel 1 als 2 vind ik geweldig, vroeg me alleen af hoe het kon.
quote:'t is een DVD-Rip van een Screener DVD.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:42 schreef the-O het volgende:
Frodo has failedEr is op het internet dus al een xvid van the Two Towers te vinden. De kwaliteit is dus heel erg hoog, kan geen screeners laten zien maar geloof me. Hoe is dat mogelijk? (Dit is dus niet met een cam gemaakt maar breedbeeld af te spelen.)
Ik ga de dvd wel kopen hoor, want zowel 1 als 2 vind ik geweldig, vroeg me alleen af hoe het kon.
quote:Voor film die kans maken op Oscars enzo wordt meestal een DVD Screener gemaakt, die dan bekeken kan worden door de mensen die die onderscheidingen uitdelen. Deze valt wel eens in de verkeerde/goede handen van mensen die deze dan gaan rippen en verspreiden op het internet.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:42 schreef the-O het volgende:Er is op het internet dus al een xvid van the Two Towers te vinden. De kwaliteit is dus heel erg hoog, kan geen screeners laten zien maar geloof me. Hoe is dat mogelijk? (Dit is dus niet met een cam gemaakt maar breedbeeld af te spelen.)
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:59 schreef snijder het volgende:
Vond het allebei waardeloze films, maar ja, hou van mijn vriendin......
Tja ik vind ze allebei goed, maar op een andere manier. Kan niet wachten tot deel 3 en de extended dvd.
quote:Daar heb ik geen boodschap aan. "Als meisje" vond ik deel 2 veel leuker. Misschien omdat de mensheid meer centraal staat. Eigenlijk zou ik deel 1 weer eens moeten bekijken om een goede vergelijking te kunnen trekken. Naar mijn smaak zit er meer geouwehoer in.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:02 schreef lindaatje het volgende:
Als meisje zijnde vond ik Deel 1 leuker. Het is namelijk veel nieuwer en alle dingen van het verhaal worden duidelijk gemaakt. Deel 2 bevat veels te veel van die vechtscenes en ik denk dat jongens deel 2 dan ook veel leuker zullen vinden.
quote:Ik heb de boeken ook niet gelezen.
Ik heb bovendien al die boeken nog niet gelezen, dus daarom bekeek ik de films op een andere manier dan diegenen die wel de boeken had gelezen. Deel 1 was daarom ook leuker
In 1 werd er te veel verhaal en teveel personages in een zo kort moeglijke tijd behandelt,die voornamelijk niet belangrijk waren.Okey er zaten mooie tussen shots bij,maar voor iemand die die boeken nooit heeft gelezen was het niet te volgen.
In 2 daarentegen werden er niet weer zinloze personages van top tot teen besproken, maar gewoon gelijk begonnen met een mooi verhaal,eindelijk HUMOR,geweldig camerawerk,vette special effects en echte spannende vechtscenes!
Ja nr 2 is zeker de beste, ik kan niet wachten op 3!
Maar uiteindelijk is het een lange film, ze horen alle 3 bij elkaar. Je kan ze niet echt apart beoordelen, net als de boeken.
het "rollercoaster" effect is 2 is wel hoger, de gevechten zijn gewoon fenomenaal
Bij deel 2 daarentegen vond ik dat er teveel aandacht werd gelegd op gevechten en minder aandacht aan de mystiek van de ring. En gollem vind ik ook niet echt heel overtuigend overkomen
quote:Dus als de film afwijkt van het boek dan is 't metteen slechter dan wanneer een film niet afwijkt..
ontopic:
Ik vind deel 2 beter alleen al vanwege de geweldige veldslag bij Helms Deep.
quote:en da vind ik nou ook
Op zaterdag 11 januari 2003 15:38 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind er in 1 het meeste verhaal in zitten maar vind 2 knapper qua specials... en de gevechten zijn cool.
quote:Dan ben je een van de weinigen denk ik die Gollem niet overtuigend vind!
Op maandag 13 januari 2003 20:37 schreef Pietjuh het volgende:En gollem vind ik ook niet echt heel overtuigend overkomen
quote:Dat komt dan waarschijnlijk omdat in het boek ook minder aandacht aan de ring wordt besteed
Bij deel 2 daarentegen vond ik dat er teveel aandacht werd gelegd op gevechten en minder aandacht aan de mystiek van de ring.
Nu maar wachten op deel 3, ik hoop op een heppie end enzow.
ik heb de boeken niet gelezen, dus niet verklappen :p
quote:Sauron pakt de ring af van Frodo, martelt hem nog een tijdje voor de lol en gaat dan aan de slag met het doden van... Tja, iedereen eigenlijk.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:11 schreef texelonia het volgende:Nu maar wachten op deel 3, ik hoop op een heppie end enzow.
ik heb de boeken niet gelezen, dus niet verklappen :p
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 14-01-2003 00:30]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |