Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:36 |
Lewis verbeterde zijn tijd dus ook nog na de crash van Bottas. | |
twiFight | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:37 |
Ik vind ook wel dat Max (en ieder ander bij een gele vlag) had moeten vertragen zoals Vettel deed. Helaas handhaaft de FIA al eeuwen niet bij waved yellow, dus ze kunnen er lastig nu opeens mee beginnen. Maar voor de veiligheid is doorrijden krankzinnig. Als er olie op de baan had gelegen had je een Hubertje kunnen doen. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:37 |
Lewis die het heeft over het downplayen van z’n kansen door Max, terwijl ze bij Mercedes de koningen zijn daarin ![]() | |
TAV74 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:39 |
Hij veroordeelde het ook niet, maar ik dacht hetzelfde idd. | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:39 |
Spoiler tt | |
Red_85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:40 |
'it's allways nice to.... ' Daar begon hij die reactie mee. Weet hij zo goed, uit ervaring. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:43 |
Mogelijke straffen voor Max: https://racingnews365.nl/(...)-poleronde-in-mexico | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:45 |
Als ze maar een enkel vlaggetje in de bocht zelf gaan zwaaien dan kun je Verstappen weinig kwalijk nemen. FIA (of de wedstrijdleiding) is hier zelf de fout in gegaan. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:46 |
Hij zei wel dat hij de gele vlag gezien had | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:46 |
Er staat echt niets officieels hierin of iets dat nieuws is | |
Mothzor | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:49 |
Ja maar er is maar een valg gezwaaid. Op een punt dat liften L geen zin meer had en wellicht gevaarlijker is omdat je mid corner alleen maar instabiel wordt als je inene gaat liften. Verwacht wel dat ze de tijd gaan afpakken en foei zeggen. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:49 |
Op de plek van het incident zelf ja: dat zet geen zoden aan de dijk. Zo'n beetje 100 meter verder passeerde hij de finish al. De wedstrijdleiding had meteen de hele sector yellow moeten maken om alle rijders achter Bottas meteen te waarschuwen voor de situatie. Maar dat hebben ze niet gedaan. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:50 |
Beweert iemand dat dan? Ik zeg "mogelijke straffen voor Max". Werd nogal om gevraagd hier, dus geplaatst. | |
Mothzor | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:50 |
Clickbait site, zoveel slap geouwehoer daar. Vergelijkbaar met het roddelniveau in de privé. | |
Faraday01 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:50 |
Voor de veiligheid hadden ze minimaal een bocht eerder al geel moeten zwaaien. | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:51 |
Wanneer wordt een eventuele straf bekend gemaakt? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:51 |
Wat klopt er niet aan? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:51 |
Kijk ff in je glazen bol... | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:53 |
We kunnen wel blijven kletsen over eventuele gevolgen, maar daar kopen we niks voor. | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:54 |
Omdat je een handje hebt van het vragen om 'bronnen' maar je checkt de bron verder ook niet, het is echt 0 toegevoegde waarde want iedereen heeft deze situatie al gezien en het benoemd. Deze site is daarbij niet een hogere autoriteit dan menig poster op dit forum dus je had net zo goed iemand in dit topic kunnen quoten. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:54 |
https://www.fia.com/documents Veel plezier met f5-en. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:55 |
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord over een "under investigation". | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:55 |
We weten morgen meer over wel of niet straffen van Max | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:56 |
Afwachten of Ferrari protest gaat indienen. | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:56 |
Dat zegt niets he, 2 weken terug ging het ook van no investigation neccesary naar straffen na de race ![]() | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:58 |
Als Verstappen straf krijgt dan moet Hamilton dat toch ook krijgen? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:59 |
Dat doe ik niet? Owh, fijn dat ik dat ook weet. Vertel me maar wanneer ik iets geplaatst heb wat niet klopte en waarbij ik niet vooraf heb aangegeven dat het een gerucht was of er zelf al een ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:00 |
Voor het beeld : mini sectoren van max![]() Gele minisector in laatste stuk Dit komt van Tweakers F1 Forum van de user basvn. De laatste minisector is geel | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:01 |
Hij heeft al toegegen niet gelift te hebben ![]() | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:02 |
Je site is clickbait want het is niets officieels, het is puur speculatie en van 0 toegevoegde waarde. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:03 |
Dit komt van dezelfde user van Tweakers: en op de data is ook te zien dat hij van het gas af ging ![]() hij was gewoon razend snel in de laatste sector. daarom werd het evengoed een paarse S3 | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:04 |
Nico Vlogsberg heeft zo ook ooit eens pole behaald. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:05 |
Dat was de vraag niet. En verder klopt het ook niet. Dan zijn alle sites clickbait. En zeker wél van toegevoegde waarde want o.a. heel veel users hier vroegen zich hardop af wat voor straffen er mogelijk zijn. En dat is precies waar dat artikel over gaat. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:06 |
Hoe laat is de race in wintertijd en in zomertijd? ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:06 |
Hij zegt zelf van niet. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:06 |
Finishte Leclerc voor of achter Max? Die ging hier duidelijk niet van het gas af. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:07 |
Voor. Max was de laatste die finishte. HAM ging kennelijk ook niet vh gas af. | |
franske19 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:07 |
Telemetrie > wat een coureur zegt. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:07 |
Die zat voor bottas als ik mij niet vergis. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:07 |
Maar wat mij wel opgevallen is ik zie nergens op het stuur dat het geel is .. of word dat niet meer aangegeven | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:07 |
20:10 wintertijd, 21:10 zomertijd | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:08 |
Nee. S3 is al het hele weekend zijn slechtste sector. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:08 |
Thanks, Ik heb een hekel met dat gekloot met winter/zomertijd tijdens GP weekeinden | |
jpjedi | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:09 |
Das toch gewoon de bocht en daarna weer vol erop tot de streep? Dit is pas interessant als je de vorige volle ronde ernaast legt. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:10 |
Jawel, maar vlag gaat voor. Al zag hij die pas heel laat door de bocht ervoor. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:10 |
Volgens mij was Leclerc de 1e van de top-6 ja | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:10 |
YW ![]() | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:11 |
Dan zal iedereen een straf krijgen die niet duidelijk inhield ja. | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:12 |
| |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:13 |
YW? ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:13 |
Geen straf, geen tijd afgepakt: https://www.f1maximaal.nl(...)oleposition-een-feit Weer zo'n clickbait-site ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:14 |
You're welcome ![]() | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:16 |
Hij was maar een paar duizendsten langzamer dan in z’n eerdere ronde toch? Dat kun je toch niet “slowed down” noemen.. ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:17 |
O ![]() Ik voel me oud aan het worden (ben maar begin 30 ![]() @voss Leef je nog of hebben je alle bier en nootjes al doorheen gejaagd na de poletijd van Max? @Whiskers2009 Is er al een officiële bericht van de FIA al naar buiten? | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:17 |
Blijkbaar is het genoeg. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:17 |
Het is ook gelul. Max gaf in de persco aan doorgestoomd te hebben. Maar prima zo ![]() | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:18 |
Ach gelukkig geen vroege race waardoor je de race mist als je de tijd verkeerd zet ![]() | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:18 |
Vosss is druk aan het rekenen. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:18 |
Dat gedonder heb je altijd met de GP van Australië | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:19 |
![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:19 |
Ben jij al uitgerekend? | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:19 |
Dat was ook zo’n wisselweekend dit jaar inderdaad. | |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:19 |
hahaha. Dat is nog een jonge blom hoor ![]() | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:20 |
Het is @vosss En volgens mij had hij een feestje? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:20 |
Ik zie het niet bij official documents, maar meerdere sites berichten erover nu. | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:20 |
![]() | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:21 |
Kun je nagaan hoe snel die Honda motor is en dat die blijkbaar nog harder kan. ![]() | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:22 |
Hoera! Opgelucht dat dit kleine relletje nu uit de lucht is. ![]() | |
cunial | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:27 |
Het geluid is ook echt geweldig | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:27 |
Jaaa Max pole ![]() | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:29 |
| |
trein2000 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:30 |
FIA kijkt opnieuw naar data Verstappen ivm ‘provocative comments’ op de persconferentie. | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:30 |
In principe zou het wel een straf moeten zijn natuurlijk... | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:31 |
Oeps... ![]() | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:31 |
Dus omdat ie zei dat ie niet liftte ![]() Naait ie zichzelf straks. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:31 |
True. Althans: snelste tijd afpakken. | |
m0ridin | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:32 |
Tja, is natuurlijk ook gewoon een hele domme aktie... Zowel het vol door blijven gassen als de manier waarop hij dat in de persocnferentie deed. Wat dat betreft heeft hij echt nog wel het een en ander te leren en blijft het af en toe een beetje een kortzichtig geval. | |
Sinister-D- | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:32 |
Soms vraag ik 't me ook af met 'm ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:32 |
Eerlijk duurt niet het langst... | |
franske19 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:32 |
Klassieke FIA actie haha. | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:33 |
Is dat zo ? Met een offtrack wel maar is door knallen onder geel niet gewoon een gridstraf ? | |
m0ridin | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:34 |
Kan idd ook een gridstraf worden, geloof 3 of 5 plaatsen van wat ik lees... | |
#ANONIEM | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:35 |
Niet liften onder geel is straf. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:35 |
Ja dat kan. Lees het "clickbait"-artikel dat ik plaatste. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:35 |
Nou, dat was het dus niet. Totdat VER eerlijk was in de persco... | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:36 |
Maar gezien de data was toch al wel duidelijk dat hij niet liftte? Vaag dat ze daar z’n commentaar achteraf voor nodig hebben.. | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:37 |
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar op die data gaat hij zeker niet van het gas af daar. Die dip waar jij vermoedelijk naar kijkt is na s/f. Ik werk vaker met telemetrie en ik zie bijna geen verschil in die bocht. | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:37 |
Ja heeft hij al eerder gehad. | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:37 |
Zou toch wat zijn, als hij 2 rondes rijdt die snel genoeg zijn voor pole maar er toch niet start | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:37 |
Hij is eerlijk. Itt sommige anderen. Niet slim, wel preferabel qua persoonlijkheid wat mij betreft. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:38 |
Mja data zegt wat anders. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:38 |
Ze (FIA) hadden een excuus gevonden om zijn pole niet af te nemen. Maar vervolgens is VER eerlijk in de persco. Nu moeten ze iig IETS doen... | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:39 |
Nee. S3 was het hele weekend zijn slechtste sector. | |
northernlight81 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:39 |
Schiet allemaal wel lekker op bij de Fia. Dit hoeft toch geen 1,5u te duren lijkt me. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:42 |
bij max duurt het altijd wat langer zie eerder dit jaar | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:42 |
Er was een beslissing ten faveure van VER. Maar toen kreeg de FIA lucht van wat hij eerlijk op de persco zei... | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:42 |
Ach je ziet morgen wel vanaf welke plek hij start. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43 |
Dus? Gele minisector is een gele minisector toch? En daarom was S3 ook paars in zijn eerste run? | |
het_synergy_effect | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43 |
Pff, ik houd het liever bij feiten. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43 |
Hij was iets langzamer in dat deel dan in z’n eerdere ronde, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk, misschien bewust andere indeling van de ronde, net iets minder goed uit de bocht gekomen daarvoor.. maar dat verschil is veel te klein om aan te nemen dat dat bewust was, lijkt me.. Maar goed, ga er vanuit dat hij z’n pole wel behoudt. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:44 |
Max moet naar de stewards: https://mobile.twitter.co(...)193110137982982?s=20 | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:44 |
Als ze Verstappen nog willen gaan straffen dan hebben ze toch wel een wat lastig uit te leggen verhaal in de wetenschap dat ze zelf al hebben aangegeven dat hun eigen data duidelijk maakt dat ie zich aan de regels heeft gehouden. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:45 |
Ik niet. Nu MOETEN ze iets doen. | |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:46 |
Una cerveza por favor | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:46 |
Nog geen summons of under investigation in ieder geval. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:46 |
![]() | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:47 |
Die tijd afnemen is ook “iets doen” ![]() | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:48 |
Het is Max. ![]() | |
northernlight81 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:49 |
Meer dan een uur na de kwalificatie zeiden ze dat ze de data bekeken hadden en Max afgeremt had. Gaan ze dadelijk zeker zeggen dat hij toch niet af heeft geremd ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:49 |
Staat er ook ![]() | |
THEFXR | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:49 |
wat een zeik ![]() | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:49 |
Het is toch belachelijk dat je als FIA eerst zegt dat er niks aan het handje is en dan puur door bepaalde woorden van Max opeens terug wil komen op je beslissing? Als ze deze pole afpakken is het echt belachelijk. Pak gewoon laatste ronde af. | |
WheeledWarrior | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:49 |
Dat hij naar de stewards moet kan ook zijn ivm mogelijke licentie strafpunten oid. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:50 |
Ah daar is de summon. | |
WheeledWarrior | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:51 |
Maar het is toch altijd gewoon time disallowed als je onder geel snelle ronde rijdt? Rondje schrappen en klaar. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:51 |
Het was een excuus om hem pole te laten houden. Iedereen en zijn moeder weet dat hij helemaal niet heeft afgeremd. Op de persco heeft Max dat excuus weggenomen door eerlijk te zijn. Dus nu moet de FIA iig IETS doen. Al us het alleen snelste tijd en dus trackrecord afnemen. Maar wellicht zijn ze zo geïrriteerd dat ze een stuk verder gaan. | |
Lionheaad | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:53 |
Max moet zich 23.10u nl tijd melden bij de stewards | |
Hamlapjes | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:53 |
Kijkend (en luisterend) naar het rondje, zou ik niet zeggen dat hij daar echt aan het liften is, hoor ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:54 |
Zie mijn "clickbait"-artikel. Gridstraf kan ook en heeft hij al eerder gehad ook. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:54 |
Deed hij ook niet. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:54 |
Tenzij het echt als gevaarlijk wordt beoordeeld, dan kan een gridstraf ook | |
trein2000 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:54 |
Dom dom dom. Gewoon het spelletje meespelen. | |
Nattekat | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:55 |
Dag pole | |
THEFXR | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:55 |
negatieveling | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:55 |
Ik ben fan van Max maar hij moet toch eens leren om defensiever te communiceren. Als je pole pakt moet je zoveel mogelijk je smoel houden en anders lege PR-praatjes ophangen. Het is heel simpel en je wordt er niets minder van. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:55 |
alleen geel gaan zwaaien in een half blinde bocht waar het ongeluk zelf is gebeurd en dan niks op de computers ook....de FIA heeft hier zelf even dik gefaald. er moet al een aantal bochten van tevoren geel gevlagd worden EN het moet op de computers staan. | |
Nattekat | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56 |
Het zou niet meer dan terecht zijn. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56 |
De data laat iets anders zien. | |
WheeledWarrior | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56 |
De FIA faalt ook al jaren met inconsequente straffen | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56 |
Hij gaat hem wel verliezen denk ik. En terecht ook hoor. Als hij zijn grote mond nou had gehouden kwam hij er misschien mee weg ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56 |
Voir de tigste x: nee | |
Hamlapjes | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:57 |
Een tweede kijk op dit filmpje geeft hem wel nog een mogelijke uitweg, als ik kijk naar hoe z’n helm staat, lijkt het dat hij in die hele bocht naar rechts kijkt. Aangezien die marshall de enige indicatie van geel is, zou je nog kunnen zeggen dat hij die domweg gemist heeft (geen idee of hij daar wat over heeft gezegd tegen de pers). | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:57 |
Klopt. Maar qua persoonlijkheid heb ik toch echt meer met een eerlijk iemand. | |
jpjedi | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:58 |
Had beter wat nagedacht voordat hij zn mond open trok.. enfin terecht wel verder imo. Safety first | |
marcodej | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:58 |
Niks mis mee dat hij zo eerlijk is. Dat hij daardoor zijn snelste rondje verliest, zij dan maar zo. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:58 |
Mja, uit die data zou iedereen beoordelen dat Max (en ook Lewis) niet inhield onder geel.. neem aan dat Max er niet vanuit ging dat de FIA dat anders zou zien en ze daar pas naar kijken als hij het zelf aangeeft. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:59 |
Nee zeggen betekend niet dat het nee is. Je kunt de feiten niet veranderen. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:59 |
Hij had gewoon moeten zeggen "yes, I noticed the yellow flags". Zonder te liegen was je dan klaar geweest. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:00 |
Waar zien jullie die data btw? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:00 |
Hij heeft NIET gelift. En dat toegegeven. Dat zijn de feiten. | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:01 |
Op sommige momenten kun je beter je kop even houden. Dat doet Hamilton toch beter. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:01 |
Reddit kennelijk. Maar hij heeft echt niet gelift | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:01 |
Een eventuele straf hoeft niet te betekenen dat hij z’n pole kwijt is natuurlijk, tijd afnemen van dat rondje is ook een mogelijke straf. Al weet ik niet of hij bij een eventuele gridstraf z’n pole officieel wel behoudt eigenlijk, dat zit ook vrij ingewikkeld in elkaar ![]() | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:01 |
Hij heeft het wel gezegd maar dat klopt niet. Hij is wel degelijk van het gas gegaan. De data van FIA zelf liegt niet. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:01 |
maargoed, nu moet hamilton ook bij de stewards komen neem ik aan ? precies hetzelfde issue oh nee...de FIA is niet zo consequent | |
WheeledWarrior | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:03 |
Als hij zich nou op een goede manier kwaad maakt rijdt hij morgen vanaf een mindere startpositie ook gewoon het veld aan gort. | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:03 |
Lijkt me niet, volgens mij bij niet liften voor double yellows namelijk ook gewoon een penalty. Het zou nergens op slaan als ze alleen de tijd afnemen want daarmee straf je de coureurs niet hard genoeg. Dan zouden ze gewoon altijd vol gas gaan. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:03 |
Hij was langzamer dan in z’n vorige ronde op dat punt, dat is het enige, dat zegt verder 0 over van het gas afgegaan zijn. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:04 |
Mja, ik geloof data eerder dan iemands woorden, maar heb zelf nog geen duidelijke data gezien. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:04 |
![]() | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:05 |
Sorry ![]() ![]() | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:05 |
Aangezien dit een veiligheids kwestie is verwacht ik niet dat enkel de tijd geschrapt wordt. Dat doen ze alleen als je bv over de track limits gaat. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:05 |
Wel bijzonder dat Hamilton niet hoeft | |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:07 |
rembember Mexico 2016 eerste bocht. Hamilton kreeg geen straf en Whiting probeerde alles wat krom was recht te praten door te stellen dat Rosberg er niet aan zou zijn gekomen door zijn gevecht en dat een safety car de situatie neutraliseerde. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:07 |
In Rusland kreeg hij toch ook 3 plekken straf, zal nu wel minstens weer zo zijn of misschien meer, omdat het 2e keer in een seizoen is. Dan moet Hamlap ook even langskomen toch? Of mag die het wel. | |
Sinister-D- | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:07 |
Was dan ook enkel geel, zoals te zien op de screenshot in een van de voorgaande posts. Edit: deze dus ![]() | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
Als jullie deze data bedoelen dan is er iig niet op te zien dat Max afremt of lift.![]() | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
Er is meer data dan dat alleen. Zie o.a. de grafiek hier:
| |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
Als de FIA de veiligheid daarwerkelijk hoog in het vaandel heeft moeten ze de hand in eigen boezem steken, want die ene gele vlag was een lachertje | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
het was geen dubbel yellow op de computer, er is alleen geel gevlagd op de plaats van het ongeluk zelf, in een half blinder bocht in een hoek......dikke faal van de FIA | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
Ah, was het enkel? Dacht ook dubbel. Enkel zou alleen maar een ronde afpakken kunnen zijn dan ja. Als het dubbel was heeft die een probleem. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
Tweede keer dit jaar? Als Verstappen straf krijgt zal Red Bull wel protest indienen want Horner gaf bij Sky al aan dat Hamilton zijn tijd ook verbeterde. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08 |
Hij weet toch echt zelf wel of hij gelift heeft of niet.. En uit polelap-filmpje blijkt ook dat hij niet gelift heeft. En s3 is al het hele weekend zijn zwakke sector. | |
ootjekatootje | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:09 |
Mooi man, snelste race ronde en eerlijk! 💪 | |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:09 |
was echt een miezerig geel vlaggetje | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:09 |
Juist wel. FIA zegt het zelf en de vergelijking met de data van Leclerc lijkt me duidelijk. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:09 |
True. Maar die heeft niks toegegeven... | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:10 |
dus ? dat maakt in principe niks uit | |
Pinzon | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:10 |
Hij gaat dus duidelijk nat, vermoeiend seizoen dit. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:10 |
Is dit echt precies 1 rondje? Niet dat dat stukje waar die duidelijk langzamer gaat pas na start/finish is? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:10 |
Ik zag ook alleen enkel geel en alleen bij de crashsite. Maar ik zit op de foon dus ik kan wat missen. | |
Sinister-D- | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:11 |
Zie edit. | |
Mothzor | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:11 |
Ik denk niet dat ze hem hier nog op gaan afstraffen. Hij komt even uitleg geven en de conclusie gaat hetzelfde blijven. Het antwoord van Max was in het midden, geen ja en geen nee. Die mini sector was geel, de vlaggen te laat etc. Iemand een staatje van de me mini sectoren van Lewis in de laatste ronde? | |
WheeledWarrior | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:11 |
Vooral vermoeiend vanwege al die inconsequente straffen. | |
THEFXR | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:11 |
![]() | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:11 |
Ik kijk regelmatig naar zulke telemetrie en ik zie het niet. Die dip op het laatst die je denk ik bedoeld is al na s/f Die onderste balk is het gaspedaal input en die is in de laatste bocht vrijwel gelijk met die van Leclerc. Sterker nog Max was iets eerder al vol gas op die exit dan Leclerc. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:12 |
Het is toch belachelijk dat ze straffen uitdelen n.a.v. wat een coureur zegt. Je hebt miljoenmiljard data en dan ga je kijken wat iemand zegt ... echt serieus. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:12 |
Ik vermoed dat ie die summon eerder krijgt voor zijn uitspraken tijdens de persconferentie dan dat men echt een verhaal heeft klaarliggen om hem alsnog te straffen. Dat zou veel te moeilijk uit te leggen zijn voor FIA. | |
ootjekatootje | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:13 |
Max is gewoon eerlijk, die eerste bocht gaat hem toch nekken morgen. Dus deze zogenaamde hulp van de FIA is bullshit. Hij was de snelste dat zag iedereen en pakt ze morgen ook vanaf p6. En daarom onnodig om die spelletjes te spelen. Gaat hem In de toekomt een hoop credits geven. Knappe actie van Max, eerlijk en open | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:13 |
Leclerc finishte vóór BOT | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:13 |
Ik vond m wel slecht zichtbaar alleen op die plek. | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:13 |
Wel een beetje kinderachtig om hem op zo'n uitspraak te pakken, terwijl hun de data eerst goed vonden. Klinkt als een naaiactie. Dan moeten ze Hamilton ook straffen en de laatste rondetijd niet mee tellen. De FIA zou niet mistaan in Noord-Korea. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:13 |
De crash gebeurt nota bene onder de neus van de wedstrijdleiding. En dan een miezerig vlagje. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:14 |
Ja, daarom ook de vergelijking met Leclerc. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:14 |
Hij was heeeeel duidelijk in de persco hoor... | |
Newone82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:14 |
Max dus P6 of P4 starten morgen. Dat is wel duidelijk nu. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15 |
En daarom is het prima om die twee te vergelijken. Je ziet juist dat hij op het einde zijn gas loslaat en Leclerc niet. Leclerc had geen vlag, dus liet gas niet los, Max had wel een vlag en liet gas los. Tenminste, als dat dipje voor S/F gebeurt is en niet erna. Geen idee of het precies een rondje van start naar finish is of dat dat laatste stukje ook nog na S/F is. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15 |
Gele sector is ten opzichte van z’n eigen tijd hè ![]() | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15 |
als ze alleen max straffen is het helemaal een dikke faal van de FIA..... | |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15 |
wat een negativiteit hier. Eerst gewoon afwachten wat de stewards zeggen in plaats van om meteen al van het slechte uit te gaan | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15 |
Dat is ook zo | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:16 |
Ik weet niet of je wel eens op social media komt maar er zijn juist grote groepen die hem diepgrondig haten voor datzelfde gedrag. Wat de een "eerlijk en open" noemt noemen vele anderen "arrogantie". | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:16 |
ze hadden minstens 1 bocht ervoor al geel moeten vlaggen EN het op de computers moeten zetten. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:16 |
Dat is het hem nu juist: Leclerc liftte niet (omdat ie dat niet hoefde) en Verstappen wel. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:17 |
Dat deed hij niet. Dat was het FIA-excuus om hem pole te laten houden. Dat heeft hij zelf teniet gedaan. | |
Sinister-D- | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:17 |
Die grafiek gaat van 0m tot iets meer dan 4000m, circuit is 4,4km. Ik zou dan toch aannemen dat het over precies 1 rondje gaat gemeten vanaf S/F. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:18 |
Na start/finish waarschijnlijk.. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:18 |
Nee, dat deed hij NIET. Dat is én te horen én gaf hij zelf toe. | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:18 |
Oneerlijk zijn loont meer in deze wereld dan eerlijk zijn. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:18 |
True. Maar vlag telt gewoon. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:19 |
ja Ferrari heeft er heel wat WK mee behaald ![]() | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:19 |
Jammer dat de race zo laat is. Nu nog uren deze discussie. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:19 |
Niks arrogants aan eerlijk zijn. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:20 |
Nee, want de schaalverdeling is precies de lengte van het circuit. En een coureur gaat normaliter vol gas over de finish. Maar Max in dit geval dus niet. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:20 |
Normaal is dat nooit idd.. ![]() | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:20 |
Ik ben bang dat ik morgenochtend pas achter de uitslag ga komen. Dit gaat vast nog even duren ![]() | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:20 |
Dat is ook leuk. Je krijgt een snelheidsovertreding. Maar omdat onduidelijk is aangegeven wat de limiet is, kan dit niet geldig zijn. Maar je krijgt de boete toch. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:21 |
Waar heb je last van @potjecreme? Want je bent nog vileiner en zeikeriger dan normaal. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22 |
niet helemaal waar.... | |
ZaZoe | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22 |
Ai,...dat lachje erbij gaat hem nekken https://t.co/OIlIQwpYH8 | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22 |
Want? | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22 |
Leermomentje. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22 |
Tja, hij zegt zelf dat hij het wel deed, dus dat geloof ik dat nog steeds eerder ![]() Los van de vraag of heel iets liften (want meer was het echt niet als de data wel klopt) vlak voor de finish dan genoeg is bij dubbel geel, dat heeft dan nog steeds niet zoveel nut als het echt gevaarlijk is. | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22 |
Even voor de duidelijkheid: de haters roepen nu dat ten onrechte geen straf krijgt en dat Max het even inwrijft door het maar toe te geven. Ik zie geen bewijs voor die insteek maar als het waar zou zijn dan zou ik het ook wel heel arrogant vinden. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:23 |
Pole blijft op Max zijn naam staan, maar kan wel een gridstraf krijgen. Zie Schumacher met Mercedes hem in de laatste bocht parkeerde in Monaco. Niemand kon snel rondje meer doen. Hij kreeg wel officieel pole, maar mocht ergens achteraan starten | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:23 |
Mmmm het kan nog leuk worden op .gpupdate.net Ook teambaas Christian Horner gaf direct na de kwalificatie impliciet aan dat Verstappen geen vaart had geminderd. "Er waren geen signalen van een gele vlag voordat hiij er langs kwam", gaf Horner aan bij Sky. https://www.gpupdate.net/(...)vallende-uitspraken/ ![]() | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:23 |
Enkel geel. | |
ootjekatootje | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:23 |
ik kijk en oordeel liever zelf, Max is hier eerlijk. Dat houd de sport leuk. | |
opreis | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:23 |
webber kreeg pole toen geloof ik | |
sasquatsch | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:24 |
Vettel zat voor Verstappen en had het over dubbel geel. Dus de vlag was duidelijk. En paars in de laatste sector zou normaal gesproken een straf betekenen. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:24 |
Iedereen ziet de persco nu pas ofzo ![]() | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:24 |
Dat lijkt logisch ja, toch denk ik dat die aanname fout is. Dan zou Max 50km p/u langzamer over s/f gereden zijn en toch nog sneller zijn dan Leclerc, dat geloof ik nooit. Daarbij maakt het ook niet zo veel uit. Het gaat om die laatste bocht en die dip op het rechte stuk is ver na de laatste bocht. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:24 |
Er was geen dubbel geel | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:25 |
Ik heb de persco niet gekeken nee. | |
sasquatsch | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:25 |
Dat is wel wat Vettel op de grid zei na de kwalificatie. | |
Peterselieman | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:25 |
het zou Max imo juist vrijpleiten omdat de wedstriijdleiding steken heeft laten vallen. Maar goed, iedereen zet de hakken weer in het zand in de discussie die telkens een herhaling van zetten is. Gewoon afwachten dus | |
ootjekatootje | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26 |
Fijn trouwens dat botas er niets aan overgehouden heeft | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26 |
Pic van fxr neigt toch sterk naar 1. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26 |
Haters gonna hate. Iets eerlijk toegeven en jezelf in de problemen brengen is op geen enkele wijze "arrogant". | |
#ANONIEM | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26 |
Er waren van uit de beelden van Max z’n auto geen dubbel geel te zien. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26 |
computer is leidend toch hebben ze een keer gezegd ? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:27 |
Dat klopt. Maar ik heb geen dubbele vlag gezien. | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:27 |
2 weken terug was het andersom. Race was vroeg en uren discussie daarna | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:27 |
Die startte vanaf pole ja, maar officieel staat die op naam van Schumacher | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:27 |
Vlag is leidend. Want ter plaatse geconstateerd. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:28 |
Je zit te zeuren op anderen, maar zelf ben je ook geen lieverdje op dit moment he. Alsof iedereen verplicht is 24/7 F1 te kijken en persconferentie live te volgen. Telemetrie laat duidelijk zien dat hij zijn gas loslaat. Vraag is dus alleen of het voor of na S/F was. Ik denk zelf wel voor, want telemetrie lijkt precies van één rondje te zijn. Onderste lijn (throttle) laat zien dat hij die zo goed als loslaat voordat het rondje voorbij is. Leuk dat hij zij dat hij het niet heeft gedaan of dat je het niet hoort op de beelden, maar telemetrie is toch echt 100x betrouwbaarder dan al die andere dingen. Mensen kunnen liegen en domme dingen zeggen "in the heat of the moment", dus kap aub. eens met dat uit de hoogte doen. Ik kan je echt goed hebben normaal, maar nu draaf je een beetje door. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:29 |
ja leuk en aardig maar 1 simpel vlagje in een half blinde bocht waar het gebeurd is is dan toch wel een hele dikke faal. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:29 |
maar er werd nergens buiten dat 1 lullige vlagje aangegeven dat er geel was ...... dus als de pc van de wedstrijdleiding dus geen geel aangaf ben ik benieuwd hoe ze dan een straf willen gaan geven ... omdat er 1 mannetje staat te zwaaien met een vlag ??? | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:30 |
juist !!! kan toch niet | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:30 |
Je hebt niet eens gekeken Kyran ![]() Dus zeik niet zo zo, beste user die ik hoog had zitten... Uit de beelden en geluiden blijkt dat hij niet lift én hij zegt zelf dat hij niet lift. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:31 |
Heb wel gekeken lieverd ![]() Enige wat ik vraag is even iets liever te doen en niet zo op de man spelen, zoals jij net deed. Was nergens voor nodig. Edit: Wat Max zegt boeit mij echt NIKS. Hij kan zoveel zeggen. Als ik op heterdaad betrapt wordt op iets en ik beweer daarna dat ik het echt niet heb gedaan ben ik dan ook onschuldig? Kom op zeg.Telemetrie is toch 100x betrouwbaarder dan woorden of TV beelden waar je wel of niet iets hoort. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:33 |
Dan wees gewoon eerlijk. Hij liftte niet. Duidelijk te zien en te horen en toegegeven. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:33 |
Op de pc van de wedstrijdleiding ging de gele vlag later aan dan dat Verstappen over de finishlijn ging. Hun eigen systeem faalt dus gewoon. Net als in Monza. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:34 |
True. Al liftte bijv. Vettel wel. | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:34 |
Het lijkt het na de gp van Frankrijk wel toegenomen. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:34 |
ze moeten de FIA ook eens strafpunten gaan geven voor hun gefaal ....man man | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:34 |
Misschien had hij niet gelift omdat hij, dat gele vlaggetje wat normaal in blokje kaas geprikt zit, niet had gezien. Daarnaast had Hamilton ook de gele vlag en lifte ook niet. Maar omdat Max eerlijk is wordt hij weer gepakt. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:35 |
1) Ja, hij heeft (indirect) gezegd dat hij niet heeft gelift. 2) Ja, op de beelden zie ik geen aanwijzing dat hij gelift heeft. 3) Als telemetrie grafiekje van precies 1 rondje is dan heeft hij dus duidelijk wel gelift. Want telemetrie > woorden/beelden. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:35 |
Max kan zoveel zeggen natuurlijk, hij zei vorig jaar in Bahrein ook dat hij spontaan veel power erbij kreeg en daardoor de auto verloor. Uit data bleek toen dat hij wel daadwerkelijk het gaspedaal verder intrapte. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:35 |
dan zijn ze al geschorst als de 2 wedstrijd begint ![]() ![]() | |
het_synergy_effect | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:35 |
Waar heb je die persconferentie gezien? Ik probeerde via Ziggo sport, maar die hadden hem niet. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:36 |
S3 is al het hele weekend zijn slechtste sector. En het was een minisectie van s3 | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:36 |
F5 wordt een beetje warm. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:36 |
Daarom, ik snap niet dat iemand woorden serieuzer kan nemen dan telemetrie. Echt niet gewoon. Enige vraagteken die ik bij telemetrie heb is of het inderdaad precies 1 rondje is, dus of dat dipje inderdaad echt voor S/F is. Zo ja, dan heeft hij gelift. Zo nee, dan heeft hij niet gelift. Beelden, geluid, woorden, boeit allemaal niks. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:36 |
| |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:36 |
Als telemetrie van 1 heel rondje is heeft hij alsnog pas gelift na het ongeval en niet in de bocht. | |
Tinos85 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:37 |
Wat heeft dat er mee te maken? Hij heeft wel gewoon twee keer paars gereden in die sector. | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:37 |
Maar dus wel ten opzichte van zijn eigen ronde he, dus van eerdere ronde in die slechte sector ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:37 |
Goed gedaan van Max weer, toch onverwacht deze pole. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:37 |
![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:37 |
https://streamable.com/qvmzh Die zwarte doeken voor de pitbox helpen niet bij Mercedes als de T-Cam aanstaat | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38 |
Mja, echt liften en alsnog een paarse sector neerzetten, lijkt me gewoon niet realistisch.. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38 |
Dat zegt niks. Je blijft aannames doen d.m.v. allerlei verschillende beelden. Telemetrie kan niet liegen, mensen wel. Nogmaals, als dat grafiekje precies van 1 ronde is kan je toch niet zeggen dat hij niet gelift heeft?Je ziet hem duidelijk van zijn gas afgaan (zie throttle grafiek onderin). | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38 |
Godsallemachtig, en dan krijg IK verwijten naar mijn kop dat ik zgn Max tot het uiterste verdedig ook nog.. ![]() ![]() ![]() | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38 |
https://www.gpblog.com/nl(...)=highlighted-content![]() ![]() maar vind wel dat hij een punt heeft het was toch ook maar een klein vlaggetje | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:39 |
Verder toch niet relevant wat de rijder zegt. Als in de data te zien is dat de snelheid naar benenen gaat na de gele vlag, dan is dat hard bewijs. Die FIA moet niet zo de oren laten hangen naar dat gezeur van andere teams. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:39 |
paars ? echt niet....de minisector was geel hoor | |
Tjacka | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:39 |
Al wat duidelijk? | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:39 |
Hij zegt nota bene zelf dat hij doorgegast heeft... | |
het_synergy_effect | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40 |
Ik mag aannemen dat je hierover liegt. | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40 |
Of ben je Mercedes of Ferrari fan? Dan ben je ook niet onpartijdig. ![]() | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40 |
Daar lijkt het wel op ja, ongeveer 150-200 meter voor S/F lijkt het. Geen idee hoeveel meter er zit vanaf die bocht tot S/F. | |
ootjekatootje | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40 |
En? Al nieuws? | |
potjecreme | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40 |
Haha | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:41 |
Over de volledige sector was het wel paars. Maar goed: er zat geen gele vlag op de volledige sector. | |
aesop | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:41 |
Is liften hetzelfde als to back off? | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:41 |
https://www.fia.com/file/104507/download/29676 | |
Marcoss | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:41 |
Ja, bedoel gewoon sector 3, een gele minisector zegt verder niet zoveel toch? Daarvan had hij er wel meer in de ronde, dat kan ook te maken hebben met een iets andere indeling van de ronde t.o.v. de 1e run of een bocht net iets minder goed nemen. Als je zo duidelijk lift en alsnog de snelste bent van allemaal in die betreffende sector, was hij echt op de brommer ![]() | |
VacaLoca | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:41 |
Max, sukkel, beetje gaan verkondigen dat het normaal is om niet van je gas te gaan.. Vrees voor drie plekken straf | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:42 |
Tja. Maar hoogmoed komt voor de val. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:42 |
Nee, Max-fan. Vrij gematigd ook nog want ik hoef geen merchandise of een handtekening of een meet of whatever. Gewoon fan van zijn talent. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:42 |
Maar dat gaat niet over Max. | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:42 |
..... hij kan zoveel zeggen. Jij zou dus Max eerder geloven op zijn woorden dan dat je daadwerkelijke harde data zou vertrouwen? Dat snap ik dus niet. Zoals iemand hierboven al aangaf .. Max zei ook dat hij opeens paar PK erbij kreeg, terwijl later uit TELEMETRIE bleek dat dat niet waar was. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
beantherio | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
Hele avond naar de kloten door dit gezeik. ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
Echt hoor, ben ik terecht kritisch, krijg ik daar weer gezeik over ![]() | |
gbm | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
Misschien wel tactiek om niet vanaf pole te hoeven starten voor slipstream... ![]() ![]() | |
hjansen82 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
Dit dus. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
Ja. Nou nee als ik eerlijk ben. Maar ik heb ook ogen en oren. In dit geval heeft hij gelijk. | |
Sjemmert | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43 |
In die laatste bocht gaat hij iig nog iets sneller op het gas dan Leclerc dat daar ging. Dat gaat hem de das om doen denk ik. | |
Predator40 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:44 |
max houd voortaan zijn mond wel, wat de uitslag ook word.....leermomentje | |
Evenstar | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:44 |
Ok, dan kunnen we stoppen met discusseren, want dat maakt het onmogelijk als je mensen op hun woorden gelooft terwijl data iets anders beweert. | |
PzKpfw | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:45 |
Het is toch wel wonderbaarlijk dat Red Bull er ineens weer staat zo. Die Ferrari's leken na de winterstop ongenaakbaar. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:45 |
Zie edit | |
PzKpfw | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:45 |
Eerlijkheid is ook wat waard. | |
RAVW | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46 |
Renault gaf ook aan niets illegaals te doen... maar wel punten kwijt in Japan ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46 |
Dat zijn fransen | |
ChevyCaprice | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46 |
Zie net het interview van Jack met Max. “Heb je al iets gehoord, moet je je ergens melden?”![]() | |
VacaLoca | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46 |
Als Max gewoon zou zeggen van 'I was aware that Bottas crashed but didn't notice any yellow flag until I was already almost passed him. I had no yellow on my display and chose to continue, by that time I was already passed Bottas anyway so it was safe to do so' Of whatever. Iig niet dit, nu weet je dat de FIA een voorbeeld wil gaan zetten.. | |
Whiskers2009 | zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46 |
Data beweert NIET anders |