twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:14:59We gaan er van uit dat de twee mensen om het leven zijn gekomen door een misdrijf. Collega's van Forensische Opsporing zijn in het pand en doen onderzoek. Wij zijn op zoek naar getuigen. Heeft u informatie die ons kan helpen bij het onderzoek? Bel 0900-8844. reageer retweet
Bekend ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dan stonden ze op de hoek aan de andere kant..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernstigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef Zipportal het volgende:
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:14:59We gaan er van uit dat de twee mensen om het leven zijn gekomen door een misdrijf. Collega's van Forensische Opsporing zijn in het pand en doen onderzoek. Wij zijn op zoek naar getuigen. Heeft u informatie die ons kan helpen bij het onderzoek? Bel 0900-8844. reageer retweet
Hoeft niet altijd zo te zijn hoor,ooit nog een verhaal gelezen dat een vent z’n vrouw en een andere gozer zoenend tegenkwam en ze toen beide kapot heeft geschoten ergens in België geloof ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Treinhoer het volgende:
Ik weet dat het puur speculatie is, maar het lijkt mij dat het om drugs gaat. 1 moord kan gepleegd worden uit woede/extreme emoties. 2 mensen vermoorden (op een openbare plek) in het donker klinkt als een afrekening.
Staat toch: in de bioscoop?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Treinhoer het volgende:
Ik weet dat het puur speculatie is, maar het lijkt mij dat het om drugs gaat. 1 moord kan gepleegd worden uit woede/extreme emoties. 2 mensen vermoorden (op een openbare plek) in het donker klinkt als een afrekening.
Ja, ik bedoel ook in een donkere zaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Staat toch: in de bioscoop?
De zalen worden altijd wel nagekeken hoor en schoongemaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook in een donkere zaal.
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 11:29:17Er gaan geruchten dat de twee slachtoffers in de parkeergarage zouden zijn aangetroffen. Dit klopt niet. Zij zijn gevonden in de bioscoop. Welke locatie precies delen we niet, dat maakt deel uit van ons onderzoek. reageer retweet
Of juist niet zo laat. Lijkt me ook dat ze liever jonger/goedkoper personeel de zaal in de ochtend even dweilen dan 's nachts als de laatste film voorbij is om 1-2 uur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De zalen worden altijd wel nagekeken hoor en schoongemaakt.
twitter:polgroningen twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 10:07:37De persvoorlichter komt naar het #GedempteZuiderdiep. Volg dit account voor evt updates. reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:51 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Johannes_vermeer dit kan er gebeuren als je met mensen van een forum naar de film gaat.
Ik heb een tante die weleens naar de Bios gaat in Zoetermeer. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onder de bioscoop zit een fietsenstalling. Er naast een parkeergarage..
https://www.google.com/ma(...)3D100!7i13312!8i6656
Komt dichtbij zo.
Ik zou tegen haar zeggen dat ze beter in de Schilderswijk kan gaan wonen dan in Zoetermeer tussen het tuig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:55 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb een tante die weleens naar de Bios gaat in Zoetermeer. Komt wel dichtbij zo.
Ga je dan naar de coffeeshop tegenover de bios? Die is wel nice. Goede prijzen, prima wiet 10/10quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom vaak bij die bioscoop ook om mijn fiets som te stallen.
gr gr
Afschaffen die zooi, stink lucht als je elke keer die gang in fietst.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ga je dan naar de coffeeshop tegenover de bios? Die is wel nice. Goede prijzen, prima wiet 10/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |