Ik heb nog nooit vervelende Chinezen toeristen gezien geloof ik. Maar ik woon in een durp en zie sowieso weinig toeristen, dus wellicht komt het daardoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chinese toeristem zijn toch wel wat anders dan de Chinezen die in Nederland wonen. Chineese toeristen zijn juist helemaal geen fijne mensen
Avonturen weet ik niet maar ik ben zo weg iig, weekendje hotellen met m'n zus. Fijn weekend allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
WeekendGaan er nog avonturen beleefd worden?
Oh leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Avonturen weet ik niet maar ik ben zo weg iig, weekendje hotellen met m'n zus. Fijn weekend allemaal.
quote:
Dankjewel.quote:
Dit keer wel uitgekeken dat de douche naast de slaapkamer is ipv erin?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel.
Dat doen we om de zoveel tijd, nemen we zo'n hotelaanbieding dat je een lekkere luxe kamer hebt met bubbelbad enzo en dan gaan we lekker uit eten en trutten en bijkletsen.
We hebben oa Amersfoort en Soestduinen gehad, nu wordt het Breukelen. In dat hotel dat eerst die enorme Chinees () was. We hebben kamer met bubbelbad weer en een eigen terrasje aan water. Zin an.
Oh ja die hadden we ook nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit keer wel uitgekeken dat de douche naast de slaapkamer is ipv erin?
Welke manager ooit gedacht heeft dat dit een goed idee was...quote:
Als je met je geliefde bent kan het nog wel 'spannend' zijn, maar dan kan je er ook naast gaan staan in een normale douche. In elke andere situatie is het maar raarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke manager ooit gedacht heeft dat dit een goed idee was...
Leuk hoor!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel.
Dat doen we om de zoveel tijd, nemen we zo'n hotelaanbieding dat je een lekkere luxe kamer hebt met bubbelbad enzo en dan gaan we lekker uit eten en trutten en bijkletsen.
We hebben oa Amersfoort en Soestduinen gehad, nu wordt het Breukelen. In dat hotel dat eerst die enorme Chinees () was. We hebben kamer met bubbelbad weer en een eigen terrasje aan water. Zin an.
Wat een raar concept blijft ditquote:
In een soortgelijke kamer heb ik ook een keer gezeten. Bijna de hele badkamermuur was van glas, nog wel met een strook mat er in. Ik deelde de kamer met een collegaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:39 schreef Guanabana het volgende:
In Rotterdam zaten we ook in een hotel waar je gewoon door een raam naar de badkamer kon kijken.
Blijkbaar denkt men dat privacy geen issue is in een hotelkamer.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een soortgelijke kamer heb ik ook een keer gezeten. Bijna de hele badkamermuur was van glas, nog wel met een strook mat er in. Ik deelde de kamer met een collega
Dat is wel awkward jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een soortgelijke kamer heb ik ook een keer gezeten. Bijna de hele badkamermuur was van glas, nog wel met een strook mat er in. Ik deelde de kamer met een collega
Nee dat ging wel goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
En was het toen van: 'eh, nou, nu even niet kijken, hoor!'
Lees het nu pas; Tim had dus echt een matglas daarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Of was het een leuke vrouwelijke collega met wie je achter de strook matglas gegaan bent? :wenkbrauwen:
Dan zat er iig nog die strook matglas in, stel je voor dat je met een collega in die koker-kamer hierboven zat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dat zie je volgens mij wel vaker. Ziet er leuk en modern uit, maar als je met een collega ofzo bent is het minder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het was niet helemaal deze kamer (we hoefden niet samen in een tweepersoonsbed), maar dit was ongeveer het idee
[ afbeelding ]
Zie je dat glas achter het bed? Da's de badkamer. Je kan de douchekop er nog doorheen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |