Ah oké.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Standaard. De buurt is er niet naar dat het goed opbrengt. Veel ambtenaren.
Niet zo vrij als ik zou willenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een vrijgevochten dame.
DM’s openbaren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat ze zich solidair stelde aan AI vond jij maar al te mooi toch
Wij hebben ook trek in jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Krijg nu wel trek in een bitterballetje.
Alleen nog mensen in mijn omgeving die ik zelf heb gekozen en geen enkele verantwoording meer hoeven af te leggen of schuldgevoelens te hebbenquote:
Dan zou je moeten breken met je moeder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog mensen in mijn omgeving die ik zelf heb gekozen en geen enkele verantwoording meer hoeven af te leggen of schuldgevoelens te hebben![]()
Denk dat ik dan ultiem vrij ben
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Het loopt hier volledig uit de hand, haags.
Wat houd je nog tegen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen nog mensen in mijn omgeving die ik zelf heb gekozen en geen enkele verantwoording meer hoeven af te leggen of schuldgevoelens te hebben![]()
Denk dat ik dan ultiem vrij ben
Dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Dan zou je moeten breken met je moeder.
Huh...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Nu mijn stiefmoeder nog.
Bang voor afwijzing?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja schuldgevoelens, fatsoen etc.
Oh, die bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Nu mijn stiefmoeder nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |