abonnement Unibet Coolblue
pi_189709538
Zo lekker pedant. Kijk mij het eens beter weten.

Haha. Met de jaren is er eigenlijk niet veel veranderd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189709546
Vermakelijk, maar sommigen nemen het forum (of misschien wel het leven) veel te serieus.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_189721877
Mijn eerste post zijn vooral heel nietszeggend. Als ik het zo teruglees, vraag ik me af waarom ik me eigenlijk had aangemeld. :? En mijn autisme was duidelijk ook nog niet ontdekt.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 31 oktober 2019 @ 23:56:31 #29
370352 I
Eye for an I
pi_189723063
Ik heb vorig jaar bewust op een ander account een doorstart gemaakt na een jaar of vijf afwezigheid, omdat ik m'n oude account, en dus de bijbehorende posts wel achter mij wou laten. Dat is mij vrij goed gelukt. Niet omdat ik per se een enorme troll of kutuser was, maar het was een periode van m'n leven die ik graag wou afsluiten. Blijft wel een gek idee dat je soms mensen tegenkomt die je eigenlijk al wel kent, maar die jou niet kennen, maar het geeft aan de andere kant wel veel vrijheid.

Mijn oude posts waren vooral veel nutteloos tijdverdrijf; Veel slowchat en veel random brainfarts. :+ Wat dat betreft niet veel veranderd dus, al vind ik mezelf (gelukkig) in die tien jaar tijd wel een stuk volwassener. Vroegâh kon ik me nog wel eens enorm druk maken om trolletjes of mensen die bewust het bloed onder m'n nagels vandaan haalde, en dat is ook wel duidelijk terug te zien. Tegenwoordig geef ik daar weinig meer om. En terecht ook.
  vrijdag 1 november 2019 @ 04:11:50 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189724356
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:56 schreef I het volgende:
Ik heb vorig jaar bewust op een ander account een doorstart gemaakt na een jaar of vijf afwezigheid, omdat ik m'n oude account, en dus de bijbehorende posts wel achter mij wou laten.
Ik ben om dezelfde reden ook een paar keer gewisseld.

Wég ben ik nooit geweest. Maar in de laatste helft van de 00's bewust wel een hele tijd in de luwte, met een relatief onopvallend account.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')