komt wel van de FIA, ik weet niet of ze zoiets wel vaker hebben gedaan maar ze hebben het van 3 genomen; 1 Ferrari, 1 Ferrari klant en1 anderequote:Op woensdag 20 november 2019 09:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zijn hier voorbeelden van in het (korte) verleden? Neem aan dat de FIA niet zomaar onderdelen van 2 motoren opeist? Dan moeten er wel serieuze aanwijzingen zijn denk ik toch?
Of kan het ook van Ferrari zelf komen? Om te zeggen, zie maar, niet illegaals.
Nu (na de TD's) er er natuurlijk sowieso niks meer te vinden...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:twitter:tgruener twitterde op woensdag 20-11-2019 om 09:13:52 Exclusive: The FIA has seized parts of the fuel system of Ferrari, one Ferrari customer and one Non-Ferrari. A thorough investigation of the parts will be conducted in the FIA laboratories.AMuS (in German): https://t.co/NTfLOzSWEv reageer retweet
ik weet niet precies hoe dat zit, de hardware wordt toch wel verzegeld dacht ik, software is wat makkelijker aan te passenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu (na de TD's) er er natuurlijk sowieso niks meer te vinden...
Compleet seizoen fucked Denk het nietquote:Op woensdag 20 november 2019 10:28 schreef mikieu het volgende:
Zou Honda de non-Ferrari zijn ?
Of merc, Max alsnog WDC!
De FIA wil dus de kou uit de lucht halen en helderheid scheppen, als ik het goed vertaal.quote:Trotzdem ist das Thema nicht vom Tisch. Jetzt gibt plötzlich die FIA Gas. Nachdem sich der Verband lange auf den Standpunkt gestellt hatte, dass die Zweifler protestieren müsssen, wenn sie eine Untersuchung der roten Autos wünschten, will man jetzt offenbar mit den Gerüchten von selbst aufräumen. Sie vergiften nur das Klima im Fahrerlager.
Deshalb haben FIA-Kommissare in Brasilien offenbar bei drei Autos Teile des Benzinsystems konfisziert. Ein Ferrari, ein Ferrari-Kundenteam und ein Auto eines Nicht-Ferrari-Teams. So kann man auch Vergleiche anstellen.
ja klopt wel, is ook wel goed naar 2020 toequote:Op woensdag 20 november 2019 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De FIA wil dus de kou uit de lucht halen en helderheid scheppen, als ik het goed vertaal.
maar dat was naar aanleiding van een protest, dit is uit eigen bewegingquote:Op woensdag 20 november 2019 09:59 schreef mikieu het volgende:
De FIA heeft dit jaar nog onderdelen van Renault in beslag genomen, we weten allemaal wat de uitslag was.
Er staat ook in beslag genomen, dus sowieso dat Ferrari dit niet heeft gegeven.
Zeer benieuwd naar de uitslag.
Nee, ze maken de paddock (lees: teams) niet bepaald blij.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De FIA wil dus de kou uit de lucht halen en helderheid scheppen, als ik het goed vertaal.
Volgens Ferrari lag de lagere topsnelheid aan de extra downforce:quote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef DeeBee het volgende:
Als de Honda's nu ook op Abu Dhabi schroeien weten we genoeg.
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ze maken de paddock (lees: teams) niet bepaald blij.
Als het waar zou zijn, zijn ze netto langzamer, dus blijft het een auto die het puur op vermogen moet doen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Ferrari lag de lagere topsnelheid aan de extra downforce:
https://www.gpupdate.net/(...)dichterbij-red-bull/
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ze maken de paddock (lees: teams) niet bepaald blij.
Zo lees ik het ook,quote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.
Als er ergens gesjoemeld is zal het ook in de software zijn lijkt me?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dat zit, de hardware wordt toch wel verzegeld dacht ik, software is wat makkelijker aan te passen
Klopt, nu ik het opnieuw lees slaat het inderdaad op de geruchten, niet op dit onderzoek.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.
met je eens zo zie ik het ook, twijfel proberen weg te nemenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is juist de houding van de FIA 'jullie moeten protesteren voordat wij kijken' wat de sfeer op de paddock verpest. Daarop handelen ze nu.
Extrapolering van "niet" gemeten dataquote:Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als er ergens gesjoemeld is zal het ook in de software zijn lijkt me?
Is prima, dan hebben de TD's hun werk gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu (na de TD's) er er natuurlijk sowieso niks meer te vinden...
In de Q had Leclerc gewoon de hoogste topsnelheidquote:Op woensdag 20 november 2019 11:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Ferrari lag de lagere topsnelheid aan de extra downforce:
https://www.gpupdate.net/(...)dichterbij-red-bull/
Als de Ferrari's weer een mindere pace hebben bedoel je.....het is aardig duidelijk na 6 poles en de snelste racepace naar nu opeens een heel stuk minder presteren na een TD.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef DeeBee het volgende:
Als de Honda's nu ook op Abu Dhabi schroeien weten we genoeg.
Al voor de TD's was Ferrari in Mexico langzamer dan de RBRquote:Op woensdag 20 november 2019 13:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Als de Ferrari's weer een mindere pace hebben bedoel je.....het is aardig duidelijk na 6 poles en de snelste racepace naar nu opeens een heel stuk minder presteren na een TD.
het is duidelijk dat Ferrari opeens wat snelheid mist, dat ziet iedereen op de GPS data.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al voor de TD's was Ferrari in Mexico langzamer dan de RBR
Die pole telde alleen maar doordat Verstappen een gele vlag miste.
En de racepace bleef nog flink achter op de Mercedes.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al voor de TD's was Ferrari in Mexico langzamer dan de RBR
Die pole telde alleen maar doordat Verstappen een gele vlag miste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |