Er is geen algorithme dat schandalen filtert. Dus je gaat alvast uit van een foutieve stelling, er is ook geen algorithme ter wereld wat kan vaststellen wat wel en niet waar is en wat verboden is want daar zit hem de echte crux, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
In het laatste geval is het een politieke mening of stroming. Daar kun je geen kanttekeningen bij plaatsen, en is ook geen humbug, maar het feit dat er vlak voor een verkiezing ineen als bij toverslag allerlei "schandalen" op pagina's terechtkomen die veel aanhang trekken en NIET door dit "algoritme" worden gefilterd lijkt het mij dat er enige pittige vragen over gesteld mag worden aan de uitbater van het geheel.
hoe moet ik dat weten?, Zuckerberg verstopte zich er achter.quote:
Waar achter? Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het allemaal over hebt. Kan aan mij liggen maar ik vermoed van niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten?, Zuckerberg verstopte zich er achter.
En als hij weigert om daar ook maar iets over te zeggen en stelt dat dit bedrijfsgeheimen zijn? Precies, dan houd alles op. Hij doet niets illegaals noch doet Facebook iets illegaals.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten?, Zuckerberg verstopte zich er achter.
En mocht dit algoritme niet bestaan dan mag hij verantwoording afleggen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar achter? Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het allemaal over hebt. Kan aan mij liggen maar ik vermoed van niet.
Dat gaat over Libra, een MUNT! man, man...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
https://www.cnbc.com/2019(...)libra-testimony.html
ik had het al veranderd. jengelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gaat over Libra, een MUNT! man, man...
Ok je hebt een hate-boner voor Facebook dus. Dan houdt het hier wel op.quote:
onzin. Ik wil dat een bedrijf geen invloed heeft op een regeringsuitslag, direct of indirect. Van Trump accepteer ik niet dat hij hulp haalt uit het buitenland, van Zuckerberg accepteer ik zijn net-beïnvloeding niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok je hebt een hate-boner voor Facebook dus. Dan houdt het hier wel op.
Google vind ik ook niet al te fris. maar heeft minder impact dan een social media orgaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens zou ik mij veel meer zorgen maken om Google en zijn algorithmes die wel degelijk een directe invloed op nieuws hebben dan over Facebook.
Ok, dus je wil ook dat FOX news stopt en dat de NY Times ook niet langer gepubliceerd word?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
onzin. Ik wil dat een bedrijf geen invloed heeft op een regeringsuitslag, direct of indirect. Van Trump accepteer ik niet dat hij hulp haalt uit het buitenland, van Zuckerberg accepteer ik zijn net-beïnvloeding niet.
Dan weet je er toch bar weinig van af, sorry. En Google is wel wat meer dan een zoekmachine.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:46 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Google vind ik ook niet al te fris. maar heeft minder impact dan een social media orgaan.
Geen van beide.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus je wil ook dat FOX news stopt en dat de NY Times ook niet langer gepubliceerd word?
Waarom niet? Die hebben ook invloed op verkiezingsuitslagen en er is helemaal niemand die hun reguleert qua content.quote:
nogmaals, die media bedrijven opereren toch anders dan het internet. Daar lijkt het soms op een doorlopende aanval op je opinie, die je op Fox news en NY times niet ziet. Waarom denk je dat er zoveel Russische trollbots opereren op facebook?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben ook invloed op verkiezingsuitslagen en er is helemaal niemand die hun reguleert qua content.
Uh....is het je ontgaan dat die bedrijven websites hebben? En dat ze op Facebook te vinden zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:54 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
nogmaals, die media bedrijven opereren toch anders dan het internet. Daar lijkt het soms op een doorlopende aanval op je opinie, die je op Fox news en NY times niet ziet. Waarom denk je dat er zoveel Russische trollbots opereren op facebook?
Hoe zou je het gedrag van Republikeinen omschrijven die janken over transparantie en dat Republikeinen worden buitengesloten tijdens de verhoren terwijl er wel degelijk Republikeinen bij mogen zijn en ze nota bene zelf de regel hebben ingevoerd dat er alleen committee members aanwezig mogen zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hypocriet, de kerneigenschap van de democraat.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef archito het volgende:
[..]
Hoe zou je het gedrag van Republikeinen omschrijven die janken over transparantie en dat Republikeinen worden buitengesloten tijdens de verhoren terwijl er wel degelijk Republikeinen bij mogen zijn en ze nota bene zelf de regel hebben ingevoerd dat er alleen committee members aanwezig mogen zijn?
Hypocriet?
haha I know, maar dit is wel zo'n duidelijk voorbeeld dat ik me niet kan voorstellen dat dat te weerleggen is. Ik ben gewoon benieuwd wat Refrag daar van vindt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]asjeblieft reageer er niet op.
Je zou kunnen zeggen dat hypocrisie een kerneigenschap van de Republikein is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef archito het volgende:
[..]
Hoe zou je het gedrag van Republikeinen omschrijven die janken over transparantie en dat Republikeinen worden buitengesloten tijdens de verhoren terwijl er wel degelijk Republikeinen bij mogen zijn en ze nota bene zelf de regel hebben ingevoerd dat er alleen committee members aanwezig mogen zijn?
Hypocriet?
https://www.motherjones.c(...)n-us-foreign-policy/quote:Giuliani wasn’t the only Trump lawyer mixed up in US foreign policy. Jay Sekulow was involved in talks that seemed to link Turkey’s release of Pastor Andrew Brunson to the Justice Department backing off prosecution of Turkey’s national bank.
als Seculow op het matje moet komen zijn de rapen pas echt gaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
https://www.motherjones.c(...)n-us-foreign-policy/
Oeps. Standaard MO voor Trump dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |