abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 oktober 2019 @ 20:59:46 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189720132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:42 schreef maily het volgende:

[..]

Met Trees :D ..... en ik ga nog ff googlen naar die zoon ....
Ik ben er btw nooit achtergekomen wie die Ab, die eerste huisgenoot, nou eigenlijk is, :D. Hoe komt-ie daar? In de eerste aflevering groette hij Toon al toen-ie naar zijn werk ging? Ik snap er niets van, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 31 oktober 2019 @ 21:03:58 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189720192
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben er btw nooit achtergekomen wie die Ab, die eerste huisgenoot, nou eigenlijk is, :D. Hoe komt-ie daar? In de eerste aflevering groette hij Toon al toen-ie naar zijn werk ging? Ik snap er niets van, :D.
Af en toe een beetje vaag ja :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 oktober 2019 @ 22:29:36 #128
335263 freaky40
pi_189721708
Ik zit The Spy te kijken maar ik krijg nu voor elke aflevering 'credits bekijken' te zien en er naast de volgende aflevering start in 1, 2, 3, 4 seconden. Wat is dat dan? Als ik op credits bekijken klik bekijk ik gewoon de volgende aflevering. Nog nooit gehad. Wie weet wat dit is?
Allemaal cabaretteketet!
pi_189725564
Iemand Prank Encounters gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 09:16:40 #130
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189725770
Nieuwe seizoen van The Kominsky Method maar gelijk afgekeken. Vanaf het moment dat de nieuwe vriend van zijn dochter geïntroduceerd werd het gevoel gehad dat ik die stem kende. Blijkt het gewoon Paul Reiser, hoofdrolspeler van de geweldige jaren '90 serie Mad About You, te zijn. Mijn hemel wat is die veranderd. :D
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:19:15 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189725820
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuwe seizoen van The Kominsky Method maar gelijk afgekeken. Vanaf het moment dat de nieuwe vriend van zijn dochter geïntroduceerd werd het gevoel gehad dat ik die stem kende. Blijkt het gewoon Paul Reiser, hoofdrolspeler van de geweldige jaren '90 serie Mad About You, te zijn. Mijn hemel wat is die veranderd. :D
Ohhhhh jaaaa :D tering. Laat wel weer zien hoe oud we zelf worden ook :')

Ik vond het trouwens wel weer een geweldig seizoen. O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189725853
Paul Reiser is bij mij vooral blijven hangen met zijn rol in Aliens.
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 09:22:43 #133
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189725864
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohhhhh jaaaa :D tering. Laat wel weer zien hoe oud we zelf worden ook :')

Ik vond het trouwens wel weer een geweldig seizoen. O+
Zeker. Dat krijg je met goede acteurs. :P

Trouwens ook gisteravond een docu over vogels gezien:


Geweldig werk van de montage en de muziek. En O+ Stephen Fry O+.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:49:49 #134
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189728166
Jeeeej Atypical S3, dagje bingen :9~
pi_189728666
quote:
Strangers: Prey at Night, The – [VS] 2018 16 1:24 uur | Horror
Een verlaten trailerpark verandert in een nachtmerrie wanneer een gezin daar moet overnachten en alleen een trio gemaskerde moordenaars aantreft.
Horrorliefhebbers must watch! Na het zien van deze film heb ik een heel ander beeld bij het nummer van Kim Wilde Cambodia :7
pi_189729657
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ohhhhh jaaaa :D tering. Laat wel weer zien hoe oud we zelf worden ook :')

Ik vond het trouwens wel weer een geweldig seizoen. O+
Jane Seymour zou ik nog steeds doen. :@
pi_189729770
Er komt een nieuw seizoen van Grace and Frankie zag ik gisteren.
Weet eigenlijk niet of ik daar op zit te wachten want vond het te laatste seizoen wel af.
Toch zal ik wel weer kijken natuurlijk :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189729864
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Er komt een nieuw seizoen van Grace and Frankie zag ik gisteren.
Weet eigenlijk niet of ik daar op zit te wachten want vond het te laatste seizoen wel af.
Toch zal ik wel weer kijken natuurlijk :+
Ik vond het nog niet af maar komend seizoen moet wel het laatste zijn. :Y
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:05:20 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189732691
Ik kijk nu Jumanji.
Tot nu toe een leuke start. Hoe de volwassen acteurs spelen alsof ze een kind zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 18:49:45 #140
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189733509
Kijk eindelijk naar de Last Czars. Vind het tot nu best goed. Heeft idd de stijl van Roman Empire, wat voor mij geen probleem is verder.
A child is born with no state of mind.
pi_189733605
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vond het nog niet af maar komend seizoen moet wel het laatste zijn. :Y
Ja idd. Net als met OITNB is het dan wel mooi geweest en is het niet over de houdbaarheidsdatum gegaan zoals bij SoA.

Kijk nu Seven Seconds. Lekker ouderwetse politieserie met corruptie etc.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189733614
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef SuperHartje het volgende:
Kijk eindelijk naar de Last Czars. Vind het tot nu best goed. Heeft idd de stijl van Roman Empire, wat voor mij geen probleem is verder.
Ohh gelijk even erbij zetten LC. Wilde ik ook nog proberen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189733658
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2001: A Space Odyssey – [VK] 1968 6 2:28 uur | Actie, Avontuur, Intellectueel
Twee astronauten onderzoeken de verschijning van mysterieuze monolieten in het heelal. Ze moet het opnemen tegen het intelligente computersysteem van hun schip.

Ad Vitam – [Frankrijk] S01 2018 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Sci-Fi
Een agent en een getroebleerde jonge vrouw doen onderzoek naar een bizarre reeks zelfmoorden in een toekomst waar mensen met behulp van technologie eeuwig kunnen leven.

American Son – [VS] 2019 6 1:30 uur - Netflix Original | Drama, Provocerend
Tijd verstrijkt en de spanning neemt toe in een politiebureau in Florida, terwijl een van elkaar vervreemd interraciaal stel wacht op nieuws over hun vermiste tienerzoon.

Atypical – [VS] S03 2017 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Tienerserie
Wanneer een tiener met een stoornis binnen het autismespectrum graag een vriendin wil, leidt zijn drang naar onafhankelijkheid tot zelfontdekking voor zijn hele familie.

Drive – [India] 2019 6 1:59 uur - Netflix Original | Actie
Een beruchte dief wil samen met een straatracer een grote overval plegen in een complex spel van bedrog met corrupte autoriteiten, die hun eigen smerige geheimen hebben.

Fire in Paradise – [VS] 2019 12 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Overlevenden vertellen in deze documentaire over de catastrofale Camp Fire, de dodelijkste bosbrand in Californië die in 2018 het stadje Paradise volledig in de as legde.

Hache – [Spanje] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Terwijl Helena de liefde en het vertrouwen wint van de leider van een heroïnekartel in het Barcelona van de jaren 60, leert ze ook hoe ze in de bende hogerop kan komen.

Hallo Ninja – [Canada] S01 2019 AL - Netflix Original | Kinderserie
Beste maatjes Wesley en Georgie en hun malle kat Pretzel veranderen in ninja's en betreden een magische wereld waarin ze de boel redden en problemen oplossen.

HAMPSTEAD – [VK] 2019 AL 1:42 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een Amerikaanse weduwe in Londen krijgt onverwacht een relatie met een man die teruggetrokken leeft in een mooi park dat op het punt staat bebouwd te worden.

Holiday in the Wild – [VS] 2019 9 1:26 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood, Romantisch
Kate gaat in haar eentje op een tweede huwelijksreis naar Afrika nadat haar man haar plotseling heeft verlaten. Ze vindt er een nieuw doel en een kans op romantiek.

Jawbreaker – [VS] 1999 12 1:26 uur | Comedy, Cynisch, Satire, Tienerfilm
In deze film vol catfights haalt de bazige Courtney haar vriendinnen Marcie en Julie over om Liz te ontvoeren zodat zij niet de koningin van het bal kan worden.

Jonah Hex – [VS] 2010 12 1:21 uur | Actie, Misdaad, Western
De gehavende premiejager Jonah Hex speurt in opdracht van een soldaat van de Union het Wilde Westen af op zoek naar de gestoorde voodoomeester Turnbull.

Kindergarten Teacher, The – 2018 6 1:36 uur | Drama
Een bevlogen lerares neemt een creatieve jonge leerling onder haar hoede nadat ze zijn gedichten heeft gehoord. Haar goede bedoelingen slaan al snel om in een obsessie.

King, The – [VK] 2019 16 2:20 uur - Netflix Original | Biografisch historisch drama
Prins Hal moet de fles laten staan en een machtig koning worden als hij tijdens de strijd om Engeland te maken krijgt met vijandigheden binnen en buiten de kasteelmuren.

L'uomo senza gravità – [Italië] S01 2019 12 - Netflix Original | Drama
Een jongen die de zwaartekracht tart, groeit in eenzaamheid op tot een bijzondere man en een internationale beroemdheid, maar verlangt naar menselijk contact.

Line of Duty – [VK] S05 2012 16 | Drama, Misdaad, Thriller
DS Steve Arnott is overgeplaatst naar een anti-corruptie-eenheid nadat hij weigerde betrokken te raken in een doofpotaffaire inzake een accidentele schietpartij.

Lo nunca visto – [Spanje] 2019 6 1:33 uur | Comedy
Net als de inwoners van een afgelegen stadje het imago van hun stad willen opvijzelen, komt er een groep buitenlanders aan die de nodige cultuurschok veroorzaken.

Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans – [Japan] S01 2015 12 | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Na een ramp op Mars komt een groep jonge beveiligingsagenten in opstand tegen de volwassenen die hen hebben verraden en tegen het repressieve bestuur van de aarde.

My Little Pony Friendship Is Magic: Best Gift Ever – [VS] 2018 AL 0:44 uur | Feelgood, Kinderserie
De pony's hebben zin in de feestdagen en trekken lootjes om elkaar cadeautjes te kunnen geven. Vervolgens racen ze Equestria door op zoek naar de perfecte presentjes.

Queer Eye: We're in Japan! – [Japan] 2019 12 - Netflix Original | Lifestyle, Reality
De Fab Five gaan naar Tokio om plezier te brengen, de cultuur beter te leren kennen en vier Japanse mannen en vrouwen het vertrouwen te geven om zichzelf te zijn.

Resident Evil: Retribution – [VS] 2012 16 1:35 uur | Actie, Horror, Thriller
Het dodelijke virus van de Umbrella Corporation verandert mensen bij de vleet in zombies. De enige hoop voor het mensenras is Alice.

Steel Magnolias – [VS] 1989 AL 1:58 uur | Comedy, Drama
In dit bitterzoete drama komt een hechte groep vrouwen samen in een schoonheidssalon in een stadje in Louisiana om te lachen, te huilen en over het leven te praten.

True en het grote oogstfeest – [Canada] 2019 AL 0:23 uur - Netflix Original | Kinderserie
De tijd van het Grabbelappeloogstfeest is aangebroken in het Regenboogrijk, maar Sippie Somber heeft geen zin in de herfst. Kunnen True en haar vrienden het feest redden?

Tucker: The Man and His Dream – [VS] 1988 12 1:50 uur | Biografisch drama
Na de Tweede Wereldoorlog droomt Preston Tucker ervan een stijlvollere auto te ontwikkelen. Hij krijgt te maken met allerlei obstakels, vooral vanuit de auto-industrie.

Wir Sind Die Welle – [Duitsland] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Politiek, Tienerserie
Een mysterieuze klasgenoot leidt vier idealistische tieners in een opstand tegen het toenemende nationalisme, maar hun beweging neemt een donkere wending.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189733753
Atypical *O*
En ben benieuwd naar the King
pi_189736473
Ik heb The King gezien en het was een aangename film, hier en daar wel wat opgestoken over Henry V (althans de Shakespeare versie). Een absolute must-see zou ik het niet noemen maar zeker leuk voor de herfstavond.
  vrijdag 1 november 2019 @ 22:39:33 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189737986
Tell Me Who I Am (2019) - IMDb bekeken.
Zeer indrukwekkend en aangrijpend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189741951
Ik ga Line of Duty serie 5 bingen vandaag. ^O^ .
I´m back.
pi_189742522
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens... het leven – S01 1986 AL | Kinderserie
Riemen vast voor een avontuur langs het hele menselijk lichaam in deze animatieserie die laat zien hoe onder meer cellen, het hart en de hersenen werken.

La casa de las flores presenta: El funeral – 2019 12 0:35 uur - Netflix Original | Bizar, Comedy, Drama
De broer en zussen De la Mora rouwen publiekelijk tijdens de begrafenis van hun moeder Virginia, waar zich diverse onaangename verrassingen en ongelukjes voordoen.

Vagabond – S01 2019 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Nadat zijn neef is omgekomen bij een vliegtuigcrash, besluit stuntman Cha Dal-geon samen met geheim agent Go Hae-ri te achterhalen wat er is gebeurd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189742558
Gisteren prima vermaakt

https://www.netflix.com/title/70138803?s=a&trkid=13747225&t=cp

Film komt wat traag op gang.
Maar zodra ze wraak gaat nemen, is het genieten geblazen :Y
pi_189742616
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:00 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens... het leven – S01 1986 AL | Kinderserie
Riemen vast voor een avontuur langs het hele menselijk lichaam in deze animatieserie die laat zien hoe onder meer cellen, het hart en de hersenen werken.

La casa de las flores presenta: El funeral – 2019 12 0:35 uur - Netflix Original | Bizar, Comedy, Drama
De broer en zussen De la Mora rouwen publiekelijk tijdens de begrafenis van hun moeder Virginia, waar zich diverse onaangename verrassingen en ongelukjes voordoen.

Vagabond – S01 2019 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Nadat zijn neef is omgekomen bij een vliegtuigcrash, besluit stuntman Cha Dal-geon samen met geheim agent Go Hae-ri te achterhalen wat er is gebeurd.
Er was eens het leven :D nostalgie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')