abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 juli 2020 @ 19:37:14 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194133058
quote:
Is hier ook een reden voor genoemd?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194133216
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is hier ook een reden voor genoemd?
Bij boulevard wisten ze het niet maar ze hadden het erover dat het te maken kan hebben met dat Damián nu hij in de puberteit is meer behoefte heeft aan z'n vader, getekend heeft bij een Deense voetbalclub en wellicht dat het feit dat Sylvie binnenkort gaat trouwen er ook mee te maken kan hebben
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 juli 2020 @ 20:11:01 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_194133613
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is hier ook een reden voor genoemd?
omdat hij daar de normaalste jeugd kan hebben neem ik aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_194133862
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 20:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omdat hij daar de normaalste jeugd kan hebben neem ik aan
Dan was hij wel eerder verhuisd
pi_194134425
Hij heeft ondertussen ook wel een beetje de leeftijd dat hij zich zal storen aan dingen als 'chilling with the girlsquad' en 'blessed' zijn terwijl je in een kleine bikini op een opblaasflamingo ligt. Dat krijgt hij al genoeg te zien van de meisjes in zijn klas :')
-nee-
  vrijdag 17 juli 2020 @ 21:08:38 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194134578
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is hier ook een reden voor genoemd?
Staat gewoon in het artikel:
quote:
De 14-jarige zoon van Sylvie en Rafael start zijn voetbalcarrière bij de Deense voetbalclub Esbjerg en moet daarom zijn koffers pakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 juli 2020 @ 21:10:20 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194134627
Ook een prima verdeling zo: 7 jaar samen, 7 jaar bij moeder, daarna bij vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194134958
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Staat gewoon in het artikel:
[..]

Ah, een update!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:57:15 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194353763
Sylvie is boos op een Duits programma dat haar bikink body vergeleek met die van Linda de Mol. Ze zegt ook dat ze in de sportschool staat omdat dat haar happy maakt en niet omdat ze naar perfectie streeft.

Zit mobiel dus als iemand alles kan copy/pasten zou dat fijn zijn maar hier kan je alles lezen:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)laat-mij-mijn-waarde
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:01:44 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194353820
Eerst de eerste foto maar dan:

Zijn ze bij RTL boos op Linda, dat het deze foto moest worden? :D



quote:
Sylvie Meis woest na vergelijking met Linda de Mol
1 uur 15 minuten geleden Aangepast: 42 minuten geleden
Sylvie Meis Linda de Mol Beeld © ANP


De presentatrice is laaiend op 'VIPstagram', een online programma van RTL Duitsland. In een rubriek van het format worden Sylvie Meis (42) en Linda de Mol (56) vergeleken in een 'bikini battle'. 'Zijn jullie mij nou aan het bodyshamen?’' briest La Meis op social media.

"Ik hou van alle vrouwelijke lichamen en respecteer ze in al hun glorie"

Volgens presentatrice Tanja Bülter ziet Sylvie, die regelmatig schaars geklede kiekjes van zichzelf deelt op Instagram, er altijd uit om door een ringetje te halen. Hoewel ze haar lichaam adoreert, moeten kijkers volgens haar een voorbeeld nemen aan Linda de Mol; die met haar 56 jaar afgelopen maand in bikini de cover van haar eigen tijdschrift sierde.

De Duitse presentatrice meent dat Sylvie het verkeerde voorbeeld zou geven en zou streven naar perfectie - een uitspraak die bij Sylvie compleet in het verkeerde keelgat schoot.

Via Instagram Stories blaast de influencer stoom af. 'Persoonlijk ken ik de twee presentatoren niet of dit format, maar ik ben 42 jaar en heb flink wat voor mijn kiezen gekregen gedurende mijn leven en wat betreft werk. En ja: ik werk hard in de sportschool omdat het me gelukkig maakt, niet omdat ik perfectie wil nastreven. Ik hou van alle vrouwelijke lichamen en respecteer ze in al hun glorie.'

De cover van Linda is niet alleen in Duitsland een heet onderwerp, in Nederland zorgde het blad ook voor veel ophef. Met de foto wilde Linda uitdragen dat alle lijven er mogen zijn, toch werd ze zelf beschuldigd de foto te hebben gephotoshopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:14:21 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194353963
En dan het programma-item er ook nog maar even bij....

https://www.vox.de/cms/vi(...)-4587447.html?c=d2d5
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:25:36 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194354093
Thanks @Leandra
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:29:12 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194354142
Nu heeft alle NL (roddel)media het opgepikt terwijl er geen haan naar gekraaid had als Sylvie er geen story aan besteed had.
Je kunt je dus afvragen hoe handig dit van haar is.

Het zal iig goed zijn voor de verkoopcijfers van de Linda.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194354824
This very unknown format.
Nou, die staat straks weer 3 uur woest op the stairmaster te stampen. Girl is woest.
Go hard or go home
  Vis een optie? zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:47:53 #191
70532 loveli
N
pi_194360480
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 14:29 schreef Leandra het volgende:
Nu heeft alle NL (roddel)media het opgepikt terwijl er geen haan naar gekraaid had als Sylvie er geen story aan besteed had.
Je kunt je dus afvragen hoe handig dit van haar is.

Het zal iig goed zijn voor de verkoopcijfers van de Linda.
Syl is in Duitsland veel groter dan in NL, ze zal haar belangen ongetwijfeld hebben afgewogen.
crap in = crap out
pi_194360791
Wat heeft Sylvie’s bikini lijf met dat van Linda te maken? Sylvie staat al jaren bekend om haar perfecte (bikini)lijf. Ze werkt daar ook hard voor.
En Linda (stuk ouder ook) staat bekend om haar wat rondere vormen waarvan ze nu dus (blijkbaar) iets van wil laten zien.

Ik snap werkelijk niet wat het met elkaar te maken heeft.
pi_194372209
Het is ook weer zo jammer dat ze reageert op bikinishamen, maar dat ze dat dan weer zo selfcentered als alleen ons Syl dat kan doet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194721728
quote:
Koorddansen op de dunne lijn van glamoreus zijn boven een valkuil van nieuw geld en ordinair, Sylvie kan dit. Hoe ze voor die camera uitloopt, prachtig is het. Als een filmstudent dit inlevert zou zijn docent zeggen dat het too obvious en niet meer geloofwaardig is.
-nee-
pi_194721762
Wachten op Noek c_/
  woensdag 26 augustus 2020 @ 08:51:00 #197
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194723151
Dit moet ik even gaan kijken vanavond :P Had ook kunnen reageren als ik het gezien had maar JAMMER DAN LAAT ME MET RUST :'(
pi_194724281
Wát een actrice!! _O_ :')
pi_194724282
Ik geef de samenvatting wel.
Ze wordt enorm gelukkig van roze en van make up. Herrlich! Ze drinkt zwarte koffie opdat we niet denken dat ze melk (lactose-pukkels/acne/diarree) of suiker (vergif/snelle carbs/) in haar tempel gooit of kcal want dat is niks voor meisjes zoals Syl, kcal. Dat beetje energie dat wordt ingenomen wordt spaarzaam gebruikt om te make uppen maar je kunt je zo voorstellen dat ze daar amper energie voor heeft dus laat ze zich vooral opmaken door haar beste en enige vriend, de visagist.
Het gaat nog even over haar chemo en vooral TOEN ontdekte ze de kracht van make up want zo kon ze toch nog lekker gaan dineren (ha-ha) met wat glow.
Het moet echt fantastisch zijn om tijdens zo'n enge en nare periode je kracht weten te halen uit lashes.

Verder loopt ze rond, draait ze wat en kijkt ze onschuldig en kinderlijk over haar schouder zoals een goed kindvrouwtje doet. Ze stipt nog even haar sterke maar vooral warme (ha-ha) karakter aan tussen neus en geglosste lippen door. GENOT!
Go hard or go home
pi_194724320
Zo’n type vrouw dat ook nooit zal toegeven dat ook zíj poept, menstrueert, inlegkruisjes draagt, scheten laat en ook al ‘s morgens uit haar mond stinkt. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')