abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:43:07 #1
487925 Stimorolgum
Stimi voor intimi
pi_189588064
Of eerder gezegd, hun ouders die alles maar goed vinden. Die hun kinderen montessori multicul en divers opvoeden. Die nog nooit van een corrigerende tik hebben gehoord, laat staan uitgedeeld. Dat soort klaplopers en hun daaruit voorkomend addergebroed kan ik niet uitstaan. Ik haat ze tot op het bot. Van die boerentrappelaars van een jaar of 3.

Waarom dan wel, beste Stimi? Nou dat zal ik jullie eens haarfijn uitleggen.

Alles draait altijd om hen. Altijd!
Waar je ook komt, wat ze ook doen, altijd hebben die ouders hun gebroed bij zich. Als dat niet losloopt en rondrent en iedereen lastig valt, dan is het wel dat ze moeten pissen 10 minuten nadat hun ouders vroegen of dat ettertje moest. Toen was het natuurlijk nee, maar een paar minuten na de vraag moeten ze ineens wel. Klootzakken.
Daarnaast moet iedereen rekening met ze houden, want de kinderen gaan altijd voor. Fuck you, laat ze gewoon thuis regel een oppas en val de rest van de wereld niet met je neukgevolgen lastig.

Ze staan altijd in de NEE stand.
Ze luisteren nooit. Willen niks. Antwoord is altijd nee. De rest van de wereld heeft haast maar zij moeten en zullen vertragen en traineren. Weerstand is hun standaardmodus, als je ze corrigeert is het janken en grienen en schreeuwen. Ze willen altijd hun zin hebben. Wat zou ik graag een flinke mep uitdelen, en hun ouders erbij.

Ze rennen als een debiel, of laten zich dragen.
Ze bewegen zich voort door een combinatie van iets wat op lomp rennen en op de grond stampen lijkt. Normaal lopen is er niet bij. Daarbij schudden ze met hun kutkoppen en wapperen ze met hun schlemiele handjes.
Stel er is een feest bij hun ouders (God verhoede). Dan komt zo´n kutzakje elke 5 seconden lomp naar binnen gespurt tot midden in de woonkamer, dan kijkt ie een seconde dom lachend in de groep of ze hem hebben opgemerkt, en als ie geen reactie krijgt rent ie weer op z'n imbeciels terug. Dat doet ie zo'n drie keer. Als hij vindt dat hij te weinig aandacht krijgt vult hij zijn actie aan met iets achterlijks, bijvoorbeeld iets van de tafel stoten of zich expres op de vloer laten vallen. Gejank is het gevolg en dan volgt de aandacht vanzelf. Kleine misselijke boerehufter.

Ze hebben echt helemaal geen enkel fatsoen en zijn ronduit onbeschoft.
Het is niet normaal kuchen, nee het is hun halve smoelinhoud eruit kotsen. Lekker voor de omgeving. Altijd, altijd hebben ze van die gore plakvingertjes waar ze overal mee aanzitten. Schijten kunnen ze natuurlijk niet zelf. Dat mag een ander regelen.
Met een familiefeest moet en zal hij mee eten. Volvreten tot hij niet meer uit zijn bolle kop kan kijken. Nog geen minuut later volgt de onvermijdelijke braak over de tafel, over het eten, de borden van anderen en over anderen hun kleding. Goed opgevoed ouders!

Je kunt nergens met goed fatsoen met ze komen.
Waar je ook komt, restaurant, winkel, bioscoop (GRUWEL), ze rennen rond en gillen als een wild speenvarken. Ouders zijn niet te bekennen of zitten schaapachtig te kijken met een blik van 'wat zijn het toch zulke lieverdjes'. Dat de rest daar zich kapot ergert aan die herrieschoppende gezwellen maakt niet uit, 'mijn kind gaat voor'.
Correcties vinden ook altijd plaats op het niveau van 'toe nou niet. hee doe eens rustig. mark. hee. niet doen. ga eens even rustig spelen' waar zo'n kutkind gewoon schijt aan heeft omdat het nu eenmaal een grote egoist is.

Ze hebben maar twee gemoedstoestanden.
En dat is met een domme kop blij kijken, of janken als een onnozelaar. Okee de wat meer geavanceerde etterbak heeft nog een soort tussenstand, die niet nader definieerbaar is maar altijd neerkomt op het moeilijk poepen gezicht.

Ik moet ze niet. Ik wil ze niet. Ik pruim ze niet. Houd ze bij me uit de buurt, voor ik er een in zijn ribben trap.

Natuurlijk zijn er ook rustige kinderen die wel luisteren, maar dan moet ik ze nog niet. Ga ergens anders liggen stinken. Met je kutnijntjeboek. Klappen kan je krijgen.

Laat ik ook benadrukken dat een kutkind 100% een gevolg is van kutouders, die zelf niet verder zijn gekomen dan het hoofdvak struikschijten op de montessorischool.
pi_189588101
Je bent zelf ook een kind geweest.
pi_189588111
Ts is vroeger mishandeld door zn ouders.
pi_189588121
Ts gemeld ook bij de AIVD
pi_189588123
Schop ze dood dan, als je er zo'n last van hebt
pindazakje
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:37 #6
487925 Stimorolgum
Stimi voor intimi
pi_189588126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Je bent zelf ook een kind geweest.
Ik deed normaal. Ik heb wel een opvoeding gehad. Heb je het topic trouwens wel gelezen of moest en zou je een reactie eruit doen?
pi_189588136
Ik moet altijd lachen als zo'n dom kind weer eens op z'n muil gaat _O-
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:46:12 #8
487925 Stimorolgum
Stimi voor intimi
pi_189588138
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Schop ze dood dan, als je er zo'n last van hebt
Met die trap in hun ribben ben ik volgens mij al goed op weg.
pi_189588162
Goede, uitgebreide en volstrekt terechte klacht.

:r :( kutkinderen :( :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:48:41 #10
487925 Stimorolgum
Stimi voor intimi
pi_189588209
quote:
8s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:47 schreef vosss het volgende:
Goede, uitgebreide en volstrekt terechte klacht.

:r :( kutkinderen :( :r
Jij begrijpt het tenminste. Zullen we vriendjes worden en sneeuwengeltjes gaan maken?
pi_189588239
Niet gelezen @Geerd
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189588246
Ach ja kinderen hebben nou eenmaal een nee-fase.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:51:04 #13
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588262
Beste klacht van 2019 _O_
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189588299
Ook altijd lekker fris op verjaardagen, als zo'n koter met zijn kwijltengels aan de chips/kaasjes/worstjes/hapjes gaan zitten, en de ouders dan lafjes "nee" roepen, gauw een hap nemen en het terug leggen. :r
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_189588354
Idd vieze meuk...overal aanzitten met die vieze kots en poephandjes flikker op man :r :r :r :r :r
Ik zwaai naar dieren.
pi_189588355
Ts haat de wereld.
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 20:56:06 #17
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588379
Heeft @Stimorol een nieuw account?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189588394
Kinderen :r

Mijn kind O+
pi_189588397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:48 schreef Stimorolgum het volgende:

[..]

Jij begrijpt het tenminste. Zullen we vriendjes worden en sneeuwengeltjes gaan maken?
Nee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:58:05 #20
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588415
quote:
18s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef Stimorolgum het volgende:
Of eerder gezegd, hun ouders die alles maar goed vinden. Die hun kinderen montessori multicul en divers opvoeden. Die nog nooit van een corrigerende tik hebben gehoord, laat staan uitgedeeld. Dat soort klaplopers en hun daaruit voorkomend addergebroed kan ik niet uitstaan. Ik haat ze tot op het bot. Van die boerentrappelaars van een jaar of 3.

Waarom dan wel, beste Stimi? Nou dat zal ik jullie eens haarfijn uitleggen.

Alles draait altijd om hen. Altijd!
Waar je ook komt, wat ze ook doen, altijd hebben die ouders hun gebroed bij zich. Als dat niet losloopt en rondrent en iedereen lastig valt, dan is het wel dat ze moeten pissen 10 minuten nadat hun ouders vroegen of dat ettertje moest. Toen was het natuurlijk nee, maar een paar minuten na de vraag moeten ze ineens wel. Klootzakken.
Daarnaast moet iedereen rekening met ze houden, want de kinderen gaan altijd voor. Fuck you, laat ze gewoon thuis regel een oppas en val de rest van de wereld niet met je neukgevolgen lastig.

Ze staan altijd in de NEE stand.
Ze luisteren nooit. Willen niks. Antwoord is altijd nee. De rest van de wereld heeft haast maar zij moeten en zullen vertragen en traineren. Weerstand is hun standaardmodus, als je ze corrigeert is het janken en grienen en schreeuwen. Ze willen altijd hun zin hebben. Wat zou ik graag een flinke mep uitdelen, en hun ouders erbij.

Ze rennen als een debiel, of laten zich dragen.
Ze bewegen zich voort door een combinatie van iets wat op lomp rennen en op de grond stampen lijkt. Normaal lopen is er niet bij. Daarbij schudden ze met hun kutkoppen en wapperen ze met hun schlemiele handjes.
Stel er is een feest bij hun ouders (God verhoede). Dan komt zo´n kutzakje elke 5 seconden lomp naar binnen gespurt tot midden in de woonkamer, dan kijkt ie een seconde dom lachend in de groep of ze hem hebben opgemerkt, en als ie geen reactie krijgt rent ie weer op z'n imbeciels terug. Dat doet ie zo'n drie keer. Als hij vindt dat hij te weinig aandacht krijgt vult hij zijn actie aan met iets achterlijks, bijvoorbeeld iets van de tafel stoten of zich expres op de vloer laten vallen. Gejank is het gevolg en dan volgt de aandacht vanzelf. Kleine misselijke boerehufter.

Ze hebben echt helemaal geen enkel fatsoen en zijn ronduit onbeschoft.
Het is niet normaal kuchen, nee het is hun halve smoelinhoud eruit kotsen. Lekker voor de omgeving. Altijd, altijd hebben ze van die gore plakvingertjes waar ze overal mee aanzitten. Schijten kunnen ze natuurlijk niet zelf. Dat mag een ander regelen.
Met een familiefeest moet en zal hij mee eten. Volvreten tot hij niet meer uit zijn bolle kop kan kijken. Nog geen minuut later volgt de onvermijdelijke braak over de tafel, over het eten, de borden van anderen en over anderen hun kleding. Goed opgevoed ouders!

Je kunt nergens met goed fatsoen met ze komen.
Waar je ook komt, restaurant, winkel, bioscoop (GRUWEL), ze rennen rond en gillen als een wild speenvarken. Ouders zijn niet te bekennen of zitten schaapachtig te kijken met een blik van 'wat zijn het toch zulke lieverdjes'. Dat de rest daar zich kapot ergert aan die herrieschoppende gezwellen maakt niet uit, 'mijn kind gaat voor'.
Correcties vinden ook altijd plaats op het niveau van 'toe nou niet. hee doe eens rustig. mark. hee. niet doen. ga eens even rustig spelen' waar zo'n kutkind gewoon schijt aan heeft omdat het nu eenmaal een grote egoist is.

Ze hebben maar twee gemoedstoestanden.
En dat is met een domme kop blij kijken, of janken als een onnozelaar. Okee de wat meer geavanceerde etterbak heeft nog een soort tussenstand, die niet nader definieerbaar is maar altijd neerkomt op het moeilijk poepen gezicht.

Ik moet ze niet. Ik wil ze niet. Ik pruim ze niet. Houd ze bij me uit de buurt, voor ik er een in zijn ribben trap.

Natuurlijk zijn er ook rustige kinderen die wel luisteren, maar dan moet ik ze nog niet. Ga ergens anders liggen stinken. Met je kutnijntjeboek. Klappen kan je krijgen.

Laat ik ook benadrukken dat een kutkind 100% een gevolg is van kutouders, die zelf niet verder zijn gekomen dan het hoofdvak struikschijten op de montessorischool.
Klinkt alsof jij alleen maar bij tokkiegelegenheden komt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 20:58:59 #21
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588427
quote:
18s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef Stimorolgum het volgende:
Met je kutnijntjeboek.
Haten op Nijntje. :{w
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:59:42 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588449
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:52 schreef Acryl het volgende:
Ook altijd lekker fris op verjaardagen, als zo'n koter met zijn kwijltengels aan de chips/kaasjes/worstjes/hapjes gaan zitten, en de ouders dan lafjes "nee" roepen, gauw een hap nemen en het terug leggen. :r
Jij denkt dat dat per ongeluk is? Ik heb altijd ruim overschot aan chips/kaasjes/worstjes/hapjes. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189588504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:45 schreef Stimorolgum het volgende:

[..]

Ik deed normaal. Ik heb wel een opvoeding gehad. Heb je het topic trouwens wel gelezen of moest en zou je een reactie eruit doen?
Nee heb het niet gelezen.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:03:49 #24
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588540
Jankende kinderen in de supermarkt waarna de slappe zak van een vader zegt: ik ga nu tot drie tellen hoor

Geef dat kind dan meteen een hengst naar het volgende pad :r
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:04:41 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189588562
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:45 schreef pferdfahrer het volgende:
Ts is vroeger misbruikt door zn ouders.
Ik ben inmiddels overleden
pi_189588572
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jankende kinderen in de supermarkt waarna de slappe zak van een vader zegt: ik ga nu tot drie tellen hoor

Geef dat kind dan meteen een hengst naar het volgende pad :r
Ja dat werkt inderdaad heel goed wat jij zegt. Als ze huilen kan je ze ook een bal in de mond stoppen met tape om hun hoofd heen dan doen ze het ook niet meer.
pi_189588579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat per ongeluk is? Ik heb altijd ruim overschot aan chips/kaasjes/worstjes/hapjes. ^O^
Nee zeker niet per ongeluk, ze weten het donders goed.
Papa of mama gaat dan toch zeggen dat ze het op moeten eten omdat het anders vies is, hierna gebeurd het uiteraard weer.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_189588593
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef Acryl het volgende:

[..]

Nee zeker niet per ongeluk, ze weten het donders goed.
Papa of mama gaat dan toch zeggen dat ze het op moeten eten omdat het anders vies is, hierna gebeurd het uiteraard weer.
Heftig.
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:06:08 #29
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588599
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jankende kinderen in de supermarkt waarna de slappe zak van een vader zegt: ik ga nu tot drie tellen hoor

Geef dat kind dan meteen een hengst naar het volgende pad :r
Eerlijk gezegd kunnen die ouders er vandaag de dag ook niet zoveel meer aan doen, want dan worden ze gelijk aangeklaagd voor kindermishandeling. Met dank aan de patat- en sneeuwvlokjesgeneratie.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189588601
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja dat werkt inderdaad heel goed wat jij zegt. Als ze huilen kan je ze ook een bal in de mond stoppen met tape om hun hoofd heen dan doen ze het ook niet meer.
Batterijen eruit..
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:06:19 #31
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588603
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja dat werkt inderdaad heel goed wat jij zegt. Als ze huilen kan je ze ook een bal in de mond stoppen met tape om hun hoofd heen dan doen ze het ook niet meer.
Ook een goeie, leren ze het vanzelf af
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:06:36 #32
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588613
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jankende kinderen in de supermarkt waarna de slappe zak van een vader zegt: ik ga nu tot drie tellen hoor

Geef dat kind dan meteen een hengst naar het volgende pad :r
Veel erger zijn de volwassenen die 6 breed in een gangpad staan te ouwenelen. Of die hun kar dwars over een pad zetten. Laat ik mijn kleine man met opzet met de kar tegen hun aan rijden en roep ik van een afstandje 'Niet doen, hoor'. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189588620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heftig.
;( slapeloze nachten...
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:07:37 #34
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef phoenyx het volgende:
Als ze huilen kan je ze ook een bal in de mond stoppen met tape om hun hoofd heen dan doen ze het ook niet meer.
Projecteer je nu jouw eigen verlangens op onschuldige kinderen? :o
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:08:01 #35
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588647
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Veel erger zijn de volwassenen die 6 breed in een gangpad staan te ouwenelen. Of die hun kar dwars over een pad zetten. Laat ik mijn kleine man met opzet met de kar tegen hun aan rijden en roep ik van een afstandje 'Niet doen, hoor'. :)
Die hebben zelf ook zo’n halfbakken opvoeding gehad
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:08:25 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588655
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:05 schreef Acryl het volgende:

Nee zeker niet per ongeluk, ze weten het donders goed.

Inderdaad. Komt door mijn instructies. 'Ga jij even lekker overal overheen kwijlen, heeft papa des te meer'. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189588661
Tldr
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:09:04 #38
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588668
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:08 schreef scrupuleus het volgende:
Tldr
Samenvatting: kinderen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:09:29 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588672
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

Die hebben zelf ook zo’n halfbakken opvoeding gehad
Als je het voor jezelf maar in een hokje kunt plaatsen, he? Hoef je je hersentjes niet te gebruiken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189588675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Inderdaad. Komt door mijn instructies. 'Ga jij even lekker overal overheen kwijlen, heeft papa des te meer'. :)
:)
pi_189588684
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:07 schreef Nine. het volgende:

[..]

Projecteer je nu jouw eigen verlangens op onschuldige kinderen? :o
Ja, heb je daar problemen mee?
pi_189588694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:09 schreef Nine. het volgende:

[..]

Samenvatting: kinderen.
Oneens met de klacht
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:10:38 #43
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:09 schreef phoenyx het volgende:
Ja, heb je daar problemen mee?
Ik niet, maar die kinderen wel. En ik betwijfel of het wel legaal is.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189588724
Uitgebreide terechte klacht
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:12:19 #45
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als je het voor jezelf maar in een hokje kunt plaatsen, he? Hoef je je hersentjes niet te gebruiken. :)
Haha wat ben jij nou getriggered :D vind je het een moeilijk onderwerp ofzo
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189588763
Altijd eens met Simone ook.
pi_189588787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik moet altijd lachen als zo'n dom kind weer eens op z'n muil gaat _O-
Liefst op het asfalt of grondregels.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_189588788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:10 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik niet, maar die kinderen wel. En ik betwijfel of het wel legaal is.
Projecteren mag altijd
pi_189588802
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:14 schreef halfway het volgende:

[..]

Liefst op het asfalt of grondregels.
Tanden over de grond, bloedplas vanuit de mond op de straat, ge-wel-dig
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:16:14 #50
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588818
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

Haha wat ben jij nou getriggered :D vind je het een moeilijk onderwerp ofzo
Helemaal niet, zelfs. Ik vind gewoon de kortzichtigheid die jij laat zien fantastisch. Kom je niet zo vaak tegen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:16:26 #51
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588822
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:14 schreef phoenyx het volgende:
Projecteren mag altijd
Ik ken fora die om die reden opgedoekt zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189588847
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Tanden over de grond, bloedplas vanuit de mond op de straat, ge-wel-dig
Ja maar niet teveel beschadigen, ze moeten onze AOW nog bij elkaar knuppelen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_189588862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:16 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik ken fora die om die reden opgedoekt zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja laat ik nu toch maar even serieus zijn maar ik snap uberhaupt niet hoe jouw eerste reactie op mij tot stand kwam..
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:19:14 #54
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:18 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja laat ik nu toch maar even serieus zijn maar ik snap uberhaupt niet hoe jouw eerste reactie op mij tot stand kwam..
Jij snapt wel meer niet, maar dat is niet mijn probleem.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:19:36 #55
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Helemaal niet, zelfs. Ik vind gewoon de kortzichtigheid die jij laat zien fantastisch. Kom je niet zo vaak tegen. :)
Na twee posts kun jij vertellen dat ik kortzichtig ben, wel een beetje kortzichtig van je. Ga nou maar weer verder fappen op je zolder ^O^
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:20:05 #56
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189588900
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:16 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik ken fora die om die reden opgedoekt zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei als Danny het ziet hebben we de poppen aan het dansen
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:22:11 #57
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189588935
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Oei als Danny het ziet hebben we de poppen aan het dansen
Om die foto van Adje? Die heeft zelfs regelmatig op de FP gestaan.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:24:16 #58
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189588974
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

Na twee posts kun jij vertellen dat ik kortzichtig ben,
Het was niet zo moeilijk. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

Geef dat kind dan meteen een hengst naar het volgende pad :r
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:24:58 #59
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189588986
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:56 schreef Nine. het volgende:
Heeft @:Stimorol een nieuw account?
Vast niet, als het midden in de nacht doodstil is kan je die eierstokken horen klapperen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_189589004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het was niet zo moeilijk. :)
[..]

Ontopic graag
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:27:06 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189589013
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:

Ontopic graag
Ging dit topic niet over opvoeding, dan? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2019 @ 21:27:41 #62
88815 The_Emotion
98.3
pi_189589024
Altijd leuk als de Albert Heijn weer zo'n actie heeft, dat je een prulletje of voetbalplaatjes krijgt bij elke 10 euro aan boodschappen.
Altijd dat gejengel aan je kop als je dan de winkel uitloopt en ze zeggen er niet eens "alsjeblieft" bij :{w
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_189589045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ging dit topic niet over opvoeding, dan? :)
Simone valt niet op te voeden.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:29:18 #64
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189589056
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Simone valt niet op te voeden.
|:)
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:29:26 #65
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189589061
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Simone valt niet op te voeden.
Ok, goed punt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189589071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:19 schreef Nine. het volgende:

[..]

Jij snapt wel meer niet, maar dat is niet mijn probleem.
Lol, mooi leven
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:30:15 #67
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589078
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Altijd leuk als de Albert Heyn weer zo'n actie heeft, dat je een prulletje of voetbalplaatjes krijgt bij elke 10 euro aan boodschappen.
Altijd dat gejengel aan je kop als je dan de winkel uitloopt en ze zeggen er niet eens "alsjeblieft" bij :{w
Dan kun je ze wel makkelijk mee naar huis lokken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2019 @ 21:31:36 #68
88815 The_Emotion
98.3
pi_189589107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:30 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dan kun je ze wel makkelijk mee naar huis lokken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou ook weer niet nodig
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_189589122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:30 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dan kun je ze wel makkelijk mee naar huis lokken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent niet helemaal 100% in je hoofd
pi_189589146
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

|:)
:*
pi_189589178
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Oei als Danny het ziet hebben we de poppen aan het dansen
Nee hè, niet jij weer.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:35:29 #72
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189589185
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Nee hè, niet jij weer.
Wie ben jij
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189589192
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Wie ben jij
Dat is Niek.
pi_189589200
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Wie ben jij
@Vanderwoodsen
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:36:22 #75
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589203
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:32 schreef phoenyx het volgende:
Jij bent niet helemaal 100% in je hoofd
Jawel hoor. Jij snapt het alleen nog steeds niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:36:31 #76
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189589207
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

@:Vanderwoodsen
Nee dat ben ik
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189589225
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Altijd leuk als de Albert Heijn weer zo'n actie heeft, dat je een prulletje of voetbalplaatjes krijgt bij elke 10 euro aan boodschappen.
Altijd dat gejengel aan je kop als je dan de winkel uitloopt en ze zeggen er niet eens "alsjeblieft" bij :{w
Dit is zeker een zeer terechte klacht. Daarom ook naar de Dirk gaan _O_
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:39:16 #78
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589272
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:37 schreef Jantje2k het volgende:
Dit is zeker een zeer terechte klacht. Daarom ook naar de Dirk gaan _O_
Daar lopen ze allemaal te spelen en te rennen in de winkel zelf. -O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589307
Het is dan ook typerend dat op fok een hoop kinderhaters zitten. Op klb zeiken over kinderen en in R&P onder een ander account zeuren dat ze 30+ zijn en nog nooit een relatie hebben gehad :') En dan moet je dat natuurlijk afreageren op iets wat je zelf nooit zult krijgen.
pi_189589317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:36 schreef Nine. het volgende:

[..]

Jawel hoor. Jij snapt het alleen nog steeds niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol oke, nou ben erg blij voor jou dan :D Godsamme, had dit nooit verwacht inderdaad. Nou mooi
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:43:42 #81
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:42 schreef phoenyx het volgende:
Lol oke, nou ben erg blij voor jou dan :D Godsamme, had dit nooit verwacht inderdaad. Nou mooi
Dus voortaan wat minder snel je vooroordelenkaart trekken aub. :*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589340
alleen psychopaten haten kinderen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189589348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dus voortaan wat minder snel je vooroordelenkaart trekken aub. :*
Lol wat? Als iemand debiel reageert dan mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik weet toch ook niet dat jullie zo'n rare relatie met elkaar hebben ofzo
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:45:21 #84
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:44 schreef phoenyx het volgende:
Lol wat? Als iemand debiel reageert dan mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik weet toch ook niet dat jullie zo'n rare relatie met elkaar hebben ofzo
Mijn god, daar gaan we weer. Beetje simpel van begrip ben je wel, niet?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589376
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:45 schreef Nine. het volgende:

[..]

Mijn god, daar gaan we weer. Beetje simpel van begrip ben je wel, niet?
Als ik jou moet geloven dan ben ik dat inderdaad, vast ook dom etc. Ik heb geen idee hoe ik meer met je omgaan, je gaat van hot naar her en reageert als een mafketel
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 21:46:48 #86
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589381
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:46 schreef phoenyx het volgende:
Als ik jou moet geloven dan ben ik dat inderdaad, vast ook dom etc. Ik heb geen idee hoe ik meer met je omgaan, je gaat van hot naar her en reageert als een mafketel
You can't handle me, darling.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:49:12 #87
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189589431
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Altijd leuk als de Albert Heijn weer zo'n actie heeft, dat je een prulletje of voetbalplaatjes krijgt bij elke 10 euro aan boodschappen.
Altijd dat gejengel aan je kop als je dan de winkel uitloopt en ze zeggen er niet eens "alsjeblieft" bij :{w
Uitgelezen kans om ze op te voeden, toch? Gewoon die kaartjes vasthouden totdat ze 'dank je wel' hebben gezegd. En anders gewoon terugtrekken. Maar jij bent vast geen ouder. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189589589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Uitgelezen kans om ze op te voeden, toch? Gewoon die kaartjes vasthouden totdat ze 'dank je wel' hebben gezegd. En anders gewoon terugtrekken. Maar jij bent vast geen ouder. :)
Hij heeft het er uberhaupt helemaal niet over dat hij de kaartjes heeft.. Beetje voorbarige/overtrokken reactie weer
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:01:03 #89
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189589626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:59 schreef phoenyx het volgende:

Hij heeft het er uberhaupt helemaal niet over dat hij de kaartjes heeft..
Hij klaagt dat kinderen er om vragen? Hoe sneu....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:02:55 #90
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:59 schreef phoenyx het volgende:
Beetje voorbarige/overtrokken reactie weer
Spiegeltje spiegeltje... als er iemand voorbarige conclusies trekt ben jij het zelf wel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2019 @ 22:04:03 #91
88815 The_Emotion
98.3
pi_189589681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij klaagt dat kinderen er om vragen? Hoe sneu....
Nou ja "vragen"
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:05:03 #92
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189589700
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:04 schreef FernandoMartinez het volgende:

Nou ja "vragen"
Misschien zijn de kinderen die bij mijn AH komen beter opgevoed.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:05:58 #93
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589712
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Misschien zijn de kinderen die bij mijn AH komen beter opgevoed.
Hier staan ze idd ook vaak, maar de meeste vragen het netjes. En bedanken ook.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589746
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij klaagt dat kinderen er om vragen? Hoe sneu....
Dat is alweer heel iets anders weer. Maar dit werkt voor jou wel goed om telkens maar door te wisselen naar een andere stelling of niet
pi_189589761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:02 schreef Nine. het volgende:

[..]

Spiegeltje spiegeltje... als er iemand voorbarige conclusies trekt ben jij het zelf wel.
Oke nou ja mooi zo dat mijn collega's, werkgever, vriendin etc zich daar nog niet bewust van zijn. Wil je dit geheimpje voor je houden? Anders kom ik in de problemen
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2019 @ 22:08:15 #96
88815 The_Emotion
98.3
pi_189589766
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Misschien zijn de kinderen die bij mijn AH komen beter opgevoed.
Ik hoor meestal "HEB JE FOEBALPLAATJES!!1!"
Gelukkig neem ik ze nooit mee bij de kassa
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_189589773
Haten op kinderen ( :9~) :')
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:09:00 #98
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:08 schreef phoenyx het volgende:
Oke nou ja mooi zo dat mijn collega's, werkgever, vriendin etc zich daar nog niet bewust van zijn. Wil je dit geheimpje voor je houden? Anders kom ik in de problemen
Ik heb het over je reacties hier op FOK! slimpie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:04 schreef phoenyx het volgende:
Van een dom persoon voor als je het je afvraagt (jij) want ook slimme mensen kunnen fouten maken, maar dit is gewoon een debiele reactie weer
Je beticht andere mensen ervan dom te zijn terwijl je zelf de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:09:42 #99
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189589795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:07 schreef phoenyx het volgende:

Dat is alweer heel iets anders weer.
Niet heel anders; het gaat nog steeds om mensen die zich druk maken over vermeend onopgevoede kinderen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189589816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:09 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik heb het over je reacties hier op FOK! slimpie.
Nou ja ik denk dat je vooral refereert naar je eigen verhaaltje met die persoon wat blijkbaar een onderling raar geintje is, ik begrijp dat niet en dan ben ik voorbarig blijkbaar. Als ik zo met elke idioot rekening moet houden kan je nooit meer gewoon iets stellen wat betrekking heeft op normale mensen omdat er altijd wel een rare snuiter tussen kan zitten. Dus hou dit soort taal maar gewoon voor je en heb veel plezier hier maar ga niet zo dom zitten te doen zeg
pi_189589856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:09 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik heb het over je reacties hier op FOK! slimpie.
[..]

Je beticht andere mensen ervan dom te zijn terwijl je zelf de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.
Man hoe kan je zoiets zeggen? Heb je enig idee wat voor werk ik doe bijvoorbeeld? Dit komt heel erg over als een persoonlijke vendetta omdat ik blijkbaar op je tenen heb gestaan. Zo te lezen heb ik dat ook heel terecht gedaan, wat een gedrag is dit
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:12:54 #102
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589863
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:10 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja ik denk dat je vooral refereert naar je eigen verhaaltje met die persoon wat blijkbaar een onderling raar geintje is, ik begrijp dat niet en dan ben ik voorbarig blijkbaar. Als ik zo met elke idioot rekening moet houden kan je nooit meer gewoon iets stellen wat betrekking heeft op normale mensen omdat er altijd wel een rare snuiter tussen kan zitten. Dus hou dit soort taal maar gewoon voor je en heb veel plezier hier maar ga niet zo dom zitten te doen zeg
Jij vindt mensen rare snuiters omdat wat vrienden onderling een grapje maken? _O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:13:26 #103
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:12 schreef phoenyx het volgende:
Man hoe kan je zoiets zeggen? Heb je enig idee wat voor werk ik doe bijvoorbeeld? Dit komt heel erg over als een persoonlijke vendetta omdat ik blijkbaar op je tenen heb gestaan. Zo te lezen heb ik dat ook heel terecht gedaan, wat een gedrag is dit
Aldus mevrouw bevooroordeeld.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589872
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:12 schreef Nine. het volgende:

[..]

Jij vindt mensen rare snuiters omdat wat vrienden onderling een grapje maken? _O-
Oke nou ja nu weet ik voor mezelf wel vrij zeker dat je gewoon zit te trollen. Anders is het wel vrij zielig
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:14:19 #105
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
Oke nou ja nu weet ik voor mezelf wel vrij zeker dat je gewoon zit te trollen. Anders is het wel vrij zielig
Zielig ben je zeker, als je moet opscheppen over je werk en vrienden op e.o.a. nietszeggend forum. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589925
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:14 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zielig ben je zeker, als je moet opscheppen over je werk en vrienden op e.o.a. nietszeggend forum. :')
Waar schepte ik nou weer over die 2 zaken op? :?
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:17:31 #107
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189589946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:16 schreef phoenyx het volgende:
Waar schepte ik nou weer over die 2 zaken op? :?
Jouw geheugen is ook niet al te best (meer) hé?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:08 schreef phoenyx het volgende:
Oke nou ja mooi zo dat mijn collega's, werkgever, vriendin etc zich daar nog niet bewust van zijn. Wil je dit geheimpje voor je houden? Anders kom ik in de problemen
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189589991
TS woont in een vinexwijk en heeft familie met kinderen :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189590063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:17 schreef Nine. het volgende:

[..]

Jouw geheugen is ook niet al te best (meer) hé?
[..]

Is dat opscheppen? :D Cursusje voor jou lijkt me wel nuttig dan. Of heb je gewoon spul gehad en een slechte bui? Dit gaat nergens over ook al denk jij blijkbaar van wel

Of is het opscheppen dat ik een werkgever en vriendin heb in jouw ogen? :D
pi_189590112
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:41 schreef Questular het volgende:
Het is dan ook typerend dat op fok een hoop kinderhaters zitten. Op klb zeiken over kinderen en in R&P onder een ander account zeuren dat ze 30+ zijn en nog nooit een relatie hebben gehad :') En dan moet je dat natuurlijk afreageren op iets wat je zelf nooit zult krijgen.
neuk me suf maar moet niet aan kinderen denken, dus houd je hersenspinsels voor je
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:27:27 #111
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189590154
Ik verwachtte een simpele klacht met ontevreden gezeik.
Bleek het een goed en uitgebreid onderbouwd standpunt te zijn.

Ik denk dat de mens in deze fase, die TS omschrijft, de mens in haar zuiverste vorm is. Toppunt van egoïsme.
Alles draait om het individu.

Als "het" ouder wordt dan leert het hoe het dit moet verdoezelen. Maar in de kern blijft het nog altijd hetzelfde nare beest en draait het maar om 1 ding.

Ratio heeft ook geen waarde. Hoe het individu zich voelt is alles. Toppunt van blijheid is ene uiterste, en dan die bijhorende rotkop erbij. En het andere uiterste is drama, schreeuwen en verdriet. En iedereen in de omgeving moet weten in welke van de 2 gedaantes het zich bevindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ixnay op 23-10-2019 22:40:28 ]
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 22:30:15 #112
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189590211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:22 schreef phoenyx het volgende:
Is dat opscheppen? :D Cursusje voor jou lijkt me wel nuttig dan. Of heb je gewoon spul gehad en een slechte bui? Dit gaat nergens over ook al denk jij blijkbaar van wel

Of is het opscheppen dat ik een werkgever en vriendin heb in jouw ogen? :D
Uh, ja, wellicht dat je zélf nog eens een cursus Nederlands voor gevorderden moet gaan doen. Je betrekt je werk en je vrienden erbij en geeft hoog op over ze om een punt te maken. "Laat ze het maar niet weten!" Dat is een synoniem voor opscheppen.

Buiten dat hebben FOK!ers geen vrienden. Die zitten gewoon alleen op hun zolderkamer.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189590214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik verwachtte een simpele kracht met ontevreden gezeik.
Bleek het een goed en uitgebreid onderbouwd standpunt te zijn.

Ik denk dat de mens in deze fase, die TS omschrijft, de mens in haar zuiverste vorm is. Toppunt van egoïsme.
Alles draait om het individu.

Als "het" ouder wordt dan leert het hoe het dit moet verdoezelen. Maar in de kern blijft het nog altijd hetzelfde nare beest en draait het maar om 1 ding.

Ratio heeft ook geen waarde. Hoe het individu zich voelt is alles. Toppunt van blijheid is ene uiterste, en dan die bijhorende rotkop erbij. En het andere uiterste is drama, schreeuwen en verdriet. En iedereen in de omgeving moet weten in welke van de 2 gedaantes het zich bevindt.
Oke, maar jij bent nu je ouder bent minder zuiver en minder egoistisch? Hoe moet ik jouw reactie plaatsen?
pi_189590238
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:30 schreef Nine. het volgende:

[..]

Uh, ja, wellicht dat je zélf nog eens een cursus Nederlands voor gevorderden moet gaan doen. Je betrekt je werk en je vrienden erbij en geeft hoog op over ze om een punt te maken. "Laat ze het maar niet weten!" Dat is een synoniem voor opscheppen.

Buiten dat hebben FOK!ers geen vrienden. Die zitten gewoon alleen op hun zolderkamer.
Oke, nou ja, het zal wel, je wint
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:42:23 #115
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189590457
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:27 schreef Ixnay het volgende:


Ik denk dat de mens in deze fase, die TS omschrijft, de mens in haar zuiverste vorm is. Toppunt van egoïsme.
Alles draait om het individu.

Als "het" ouder wordt dan leert het hoe het dit moet verdoezelen. Maar in de kern blijft het nog altijd hetzelfde nare beest en draait het maar om 1 ding.
Mooi gezegd.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:48:29 #116
487925 Stimorolgum
Stimi voor intimi
pi_189590568
Er valt me nog iets te binnen. Kinderen zijn enorm ondankbaar. Dankjewel kennen ze niet. Als ze iets krijgen trekken ze het uit je handen. Nooit zullen ze iets geven uit zichzelf of iets delen. Het is zelfs constant eisen van meer. Anderen zijn voor hen een bron van resources. En genoeg is nooit genoeg. Ik ken kinderen die met kerst letterlijk vuilniszakken vol speelgoed kregen. Keken ze niet naar om. Misselijk om naar te kijken.
pi_189590962
Herkenbaar. Terekte klakt.

Mijn nichtje (4 jaar) wordt ook helemaal verafgood door haar moeder (mijn zus). Alles draait continu om het kind. Bizar gewoon. Doe eens normaal, het is gewoon een mens zoals iedereen. Resultaat, kind is zo verwend als de neten. Ik heb er dan ook niet veel mee.
pi_189591297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:24 schreef kaulopopo het volgende:

[..]

neuk me suf maar moet niet aan kinderen denken, dus houd je hersenspinsels voor je
Over hersenspinsels gesproken :')
pi_189591428
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:48:03 #120
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_189591581
Terechte klacht, tevens helemaal gelezen.
Veel herkenbaars... helaas.

Altijd 'leuk' als zo'n kind een verjaardag domineert.
Ja, de meeste van mijn vrienden zitten nu in de gezinnetje-sticht-fase, dus leuk met z'n allen kijken naar de trabantefratsen van het kind.
De verjaardagen staan voortaan in het teken daarvan en zie (vooral) de mama, tantes en oma's een trots kijken naar het gebroed, dat natuurlijk hoog gevoelig is en al veel intelligenter is dan hun leeftijdgenootjes.
Kan er persoonlijk niet veel intelligents aan ontdekken, maar dat ligt misschien aan mij... |:(
Lekker met hun speeksel-snot handjes in alle bakjes die op tafel staan graaien.

Bij een laatste verjaardag kreeg ik nog hete koffie over mijn broek heen door zo'n kutkind. :(
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_189591985
Niet gewoon met je neefje/zoon meespelen :')
Geen kinderen gebruiken om zelf kinderachtige dingen te kunnen doen zonder dat mensen je raar aankijken :')

Dit niet weten :')
20 en 30'ers met de geest van een bejaarde die altijd alles serieus nemen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 24 oktober 2019 @ 06:17:05 #122
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189593089
Flikker op met je multicul racist
  donderdag 24 oktober 2019 @ 06:21:35 #123
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189593101
Kleine kinderen zijn makkelijk. Oninteressante blagen van 12-18 die vol arrogantie doen alsof ze al weten hoe de wereld in elkaar zit zijn veel erger.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 07:33:57 #124
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189593316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 06:17 schreef dagobertE6 het volgende:
Flikker op met je multicul racist
Onze rasboerenlul is weer getriggerd over een woordje hoor! Terwijl de klacht daar helemaal niet over gaat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 07:34:52 #125
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189593321
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 07:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Onze rasboerenlul is weer getriggerd over een woordje hoor! Terwijl de klacht daar helemaal niet over gaat.
Jij was toch die gast die werd gecuckt door een meisje die niet wou werken? :')
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 07:40:53 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189593343
Terrechte klacht
pi_189593480
Die kinderen janken in de hoop dat ze dan een beetje aandacht krijgen. Ze hebben het nodig dat hun ouders grenzen stellen, zodat voor hun duidelijk is wat ze wel mogen en wat niet. Als hun ouders heel boos worden als ze stout zijn, dan is dat ook een teken dat ouders wel naar hen omkijken.

Ik denk dat ze ook overprikkeld raken. De samenleving ziet er nu heel anders uit dan 20 jaar geleden.
pi_189593834
quote:
18s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef Stimorolgum het volgende:
Of eerder gezegd, hun ouders die alles maar goed vinden. Die hun kinderen montessori multicul en divers opvoeden. Die nog nooit van een corrigerende tik hebben gehoord, laat staan uitgedeeld. Dat soort klaplopers en hun daaruit voorkomend addergebroed kan ik niet uitstaan. Ik haat ze tot op het bot. Van die boerentrappelaars van een jaar of 3.

Waarom dan wel, beste Stimi? Nou dat zal ik jullie eens haarfijn uitleggen.

Alles draait altijd om hen. Altijd!
Waar je ook komt, wat ze ook doen, altijd hebben die ouders hun gebroed bij zich. Als dat niet losloopt en rondrent en iedereen lastig valt, dan is het wel dat ze moeten pissen 10 minuten nadat hun ouders vroegen of dat ettertje moest. Toen was het natuurlijk nee, maar een paar minuten na de vraag moeten ze ineens wel. Klootzakken.
Daarnaast moet iedereen rekening met ze houden, want de kinderen gaan altijd voor. Fuck you, laat ze gewoon thuis regel een oppas en val de rest van de wereld niet met je neukgevolgen lastig.

Ze staan altijd in de NEE stand.
Ze luisteren nooit. Willen niks. Antwoord is altijd nee. De rest van de wereld heeft haast maar zij moeten en zullen vertragen en traineren. Weerstand is hun standaardmodus, als je ze corrigeert is het janken en grienen en schreeuwen. Ze willen altijd hun zin hebben. Wat zou ik graag een flinke mep uitdelen, en hun ouders erbij.

Ze rennen als een debiel, of laten zich dragen.
Ze bewegen zich voort door een combinatie van iets wat op lomp rennen en op de grond stampen lijkt. Normaal lopen is er niet bij. Daarbij schudden ze met hun kutkoppen en wapperen ze met hun schlemiele handjes.
Stel er is een feest bij hun ouders (God verhoede). Dan komt zo´n kutzakje elke 5 seconden lomp naar binnen gespurt tot midden in de woonkamer, dan kijkt ie een seconde dom lachend in de groep of ze hem hebben opgemerkt, en als ie geen reactie krijgt rent ie weer op z'n imbeciels terug. Dat doet ie zo'n drie keer. Als hij vindt dat hij te weinig aandacht krijgt vult hij zijn actie aan met iets achterlijks, bijvoorbeeld iets van de tafel stoten of zich expres op de vloer laten vallen. Gejank is het gevolg en dan volgt de aandacht vanzelf. Kleine misselijke boerehufter.

Ze hebben echt helemaal geen enkel fatsoen en zijn ronduit onbeschoft.
Het is niet normaal kuchen, nee het is hun halve smoelinhoud eruit kotsen. Lekker voor de omgeving. Altijd, altijd hebben ze van die gore plakvingertjes waar ze overal mee aanzitten. Schijten kunnen ze natuurlijk niet zelf. Dat mag een ander regelen.
Met een familiefeest moet en zal hij mee eten. Volvreten tot hij niet meer uit zijn bolle kop kan kijken. Nog geen minuut later volgt de onvermijdelijke braak over de tafel, over het eten, de borden van anderen en over anderen hun kleding. Goed opgevoed ouders!

Je kunt nergens met goed fatsoen met ze komen.
Waar je ook komt, restaurant, winkel, bioscoop (GRUWEL), ze rennen rond en gillen als een wild speenvarken. Ouders zijn niet te bekennen of zitten schaapachtig te kijken met een blik van 'wat zijn het toch zulke lieverdjes'. Dat de rest daar zich kapot ergert aan die herrieschoppende gezwellen maakt niet uit, 'mijn kind gaat voor'.
Correcties vinden ook altijd plaats op het niveau van 'toe nou niet. hee doe eens rustig. mark. hee. niet doen. ga eens even rustig spelen' waar zo'n kutkind gewoon schijt aan heeft omdat het nu eenmaal een grote egoist is.

Ze hebben maar twee gemoedstoestanden.
En dat is met een domme kop blij kijken, of janken als een onnozelaar. Okee de wat meer geavanceerde etterbak heeft nog een soort tussenstand, die niet nader definieerbaar is maar altijd neerkomt op het moeilijk poepen gezicht.

Ik moet ze niet. Ik wil ze niet. Ik pruim ze niet. Houd ze bij me uit de buurt, voor ik er een in zijn ribben trap.

Natuurlijk zijn er ook rustige kinderen die wel luisteren, maar dan moet ik ze nog niet. Ga ergens anders liggen stinken. Met je kutnijntjeboek. Klappen kan je krijgen.

Laat ik ook benadrukken dat een kutkind 100% een gevolg is van kutouders, die zelf niet verder zijn gekomen dan het hoofdvak struikschijten op de montessorischool.
@botheparakeet heb je hier last van?
pi_189593923
Onherkenbare klacht, kinderen zijn nou eenmaal niet elke dag leuk, lief en schattig. Er zit in de bus naar mijn werk een vrouw met haar kleine kinderen en die hebben goede en mindere goede dagen. Als ze minder goede dagen hebben zijn het draken van kinderen, maar op goede dagen heb je er geen last van.
pi_189594102
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Beste klacht van 2019 _O_
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 10:17:06 #131
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189594567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 07:34 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Jij was toch die gast die werd gecuckt door een meisje die niet wou werken? :')
Oh je bedoelt die bitch die ik eruit gezet heb? Zou jij ook doen als ze duizenden euro van je pikt :) En wat heeft dat met dit topic te maken? Precies ja, helemaal niks.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 10:18:00 #132
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189594574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 08:58 schreef 01100101 het volgende:
Onherkenbare klacht, kinderen zijn nou eenmaal niet elke dag leuk, lief en schattig. Er zit in de bus naar mijn werk een vrouw met haar kleine kinderen en die hebben goede en mindere goede dagen. Als ze minder goede dagen hebben zijn het draken van kinderen, maar op goede dagen heb je er geen last van.
Ik kan op mijn werk ook niet aankomen met "ik heb even een minder goede dag".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189594610
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Oh je bedoelt die bitch die ik eruit gezet heb? Zou jij ook doen als ze duizenden euro van je pikt :) En wat heeft dat met dit topic te maken? Precies ja, helemaal niks.
:') _O- _O- :') ___!!!
pi_189594751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:46 schreef Stimorolgum het volgende:

[..]

Met die trap in hun ribben ben ik volgens mij al goed op weg.
Idioot
pi_189594752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Oh je bedoelt die bitch die ik eruit gezet heb? Zou jij ook doen als ze duizenden euro van je pikt :) En wat heeft dat met dit topic te maken? Precies ja, helemaal niks.
Laat die eikel toch, gewoon niet op reageren. Kan alleen maar persoonlijke aanvallen doen en zal nooit iets (lees: Durft nooit iets) van zichzelf blootgeven.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189594774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:46 schreef Stimorolgum het volgende:

[..]

Met die trap in hun ribben ben ik volgens mij al goed op weg.
Nette opmerking.

Jij bent gelukkig altijd lief geweest als kind, nooit de grenzen opgezocht en nooit gegild van plezier?

Ook niet gehuild blijkbaar.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189594789
Afgaande op de denkwijze van bepaalde mensen hier kun je wel stellen dat niet elke mens geschikt is om voor een kind te zorgen. De ouders van deze users zijn hier prima voorbeelden van.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:49:25 #138
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189594821
Naar voor je. Maar is wel jouw probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189594841
Kinderen zijn de mooiste wezentjes die er bestaan, ja je hebt ettertjes erbij zitten maar dat is volledig te wijten aan hun ouders.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:53:39 #140
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189594861
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:41 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Laat die eikel toch, gewoon niet op reageren. Kan alleen maar persoonlijke aanvallen doen en zal nooit iets (lees: Durft nooit iets) van zichzelf blootgeven.
Fanboy gespot
pi_189595000
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Oh je bedoelt die bitch die ik eruit gezet heb? Zou jij ook doen als ze duizenden euro van je pikt :) En wat heeft dat met dit topic te maken? Precies ja, helemaal niks.
Ik denk dat hij hoogst verbaasd zou zijn als een vrouw een substantieel bedrag bij hem zou vinden.

Meer dan een pak koekjes zit er niet in.
pi_189595056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Klinkt alsof jij alleen maar bij tokkiegelegenheden komt.
Dit! En wacht maar tot TS zelf kinderen heeft, dan vindt hij kids opeens helemaal de bomb :D
pi_189595802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 07:34 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Jij was toch die gast die werd gecuckt door een meisje die niet wou werken? :')
@Quotidien _O-
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:00:46 #144
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189595839
Ik kan me er ook aan irriteren zoals TS omschrijft, maar er is nog een klein percentage wat wél normaal wordt opgevoed. Alleen in de meeste gevallen wordt er een sneeuwvlokje van gemaakt. Ik vraag me wel eens af hoe het gaat worden als die generatie echt aan het werk moet zodra ze volwassen zijn. Dan komen ze erachter dat ze niet speciaal zijn en krijgen ze opeens allerlei psychische klachten enzo.
With love :*
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:01:59 #145
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189595863
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik kan me er ook aan irriteren zoals TS omschrijft, maar er is nog een klein percentage wat wél normaal wordt opgevoed. Alleen in de meeste gevallen wordt er een sneeuwvlokje van gemaakt. Ik vraag me wel eens af hoe het gaat worden als die generatie echt aan het werk moet zodra ze volwassen zijn. Dan komen ze erachter dat ze niet speciaal zijn en krijgen ze opeens allerlei psychische klachten enzo.
Zoals het niet om kunnen gaan met kleine kinderen.
And so is the past
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:22:17 #146
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596182
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:23 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

:') _O- _O- :') ___!!!
Zegt onze droplul die niet eens zijn school heeft afgemaakt, laat staan een eigen huis, goede baan bij een aansprekende werkgever en laat staan een paar duizend euro heeft :')

Pferdelul :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:22:56 #147
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596187
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:58 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

@:quotidien _O-
Ja dan heb je de kloonkneuzen wel bij elkaar ja B-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189596193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zegt onze droplul die niet eens zijn school heeft afgemaakt, laat staan een eigen huis, goede baan bij een aansprekende werkgever en laat staan een paar duizend euro heeft :')

Pferdelul :')
Ziedend mad :)
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:25:18 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189596215
Alle psychowijven van FOK! in één topic.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:25:22 #150
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_189596216
Haha heerlijk!!

En ze schreeuwen vrijwel altijd!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:26:37 #151
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596231
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:08 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik denk dat hij hoogst verbaasd zou zijn als een vrouw een substantieel bedrag bij hem zou vinden.

Meer dan een pak koekjes zit er niet in.
Mwah, het oversluiten leverde een heel net bedrag op. Dat jij in termen van koekjes denkt zegt meer over jou, met je huisje van peperkoek en snoepgoed.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:27:45 #152
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:23 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ziedend mad :)
Anders vertel je even wat jij in je armzalige leventje hebt bereikt, dan kunnen we allemaal wijzen en lachen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189596276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Anders vertel je even wat jij in je armzalige leventje hebt bereikt, dan kunnen we allemaal wijzen en lachen.
Waarom zou ik mijn priveleven moeten delen met een stel sociaal incapabelen op een forum?
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:32:21 #154
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_189596320
Grappig hoe kinderlijk gedrag in dit topic op komt borrelen.
Ik schaar de bijbehorende users bij die kutkinderen :+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_189596459
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee.
Baas.

Overigens kan ik er mij wel in vinden als ouders hun kinteren niet opvoeden, vaak zie je het er al van een kilometer afstand vanaf stralen.
Ik was hier...
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:49:32 #156
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:29 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn priveleven moeten delen met een stel sociaal incapabelen op een forum?
Moet niet, maar hou dan ook je grafbek over anderen, cognitief achtergebleven klaplul.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 12:50:54 #157
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189596604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:29 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn priveleven moeten delen met een stel sociaal incapabelen op een forum?
Anderen de maat nemen terwijl je zelf geen kut voorstelt is niet bepaald klasse namelijk, en je komt er als een boerelul door over.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 13:46:19 #158
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189597279
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:08 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik denk dat hij hoogst verbaasd zou zijn als een vrouw een substantieel bedrag bij hem zou vinden.

Meer dan een pak koekjes zit er niet in.
Oh je had het over pferdelul ;(

Sorry ;(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189597289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Moet niet, maar hou dan ook je grafbek over anderen, cognitief achtergebleven klaplul.
Constant maar dat schelden. Neem even je chillpilletje.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 13:56:05 #160
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189597409
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:47 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Constant maar dat schelden. Neem even je chillpilletje.
:O :W

Pferdelul :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189597837
Wat een stel kleine kinderen zijn jullie!
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 15:12:46 #162
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189598282
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:34 schreef -river- het volgende:
Wat een stel kleine kinderen zijn jullie!
Haat TS ons dan ook? :o
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189598306
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Haat TS ons dan ook? :o
Ik neem aan van wel.
pi_189598333
Wat een trieste klacht.
pi_189598794
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik kan op mijn werk ook niet aankomen met "ik heb even een minder goede dag".
Jij bent dan ook een volwassen man en niet een kind van 6. :D
pi_189598862
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Alle psychowijven van FOK! in één topic.
Oe, is het een OUD-dependance geworden? Is het het waard om terug te lezen?
pi_189600692
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:49 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een volwassen man en niet een kind van 6. :D
Nouja hij nag dan wel volwassen en oud zijn, maar het brein is nog beperkt tot dat van een 14 jarige.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 18:02:05 #168
487925 Stimorolgum
Stimi voor intimi
pi_189600757
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:58 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Nouja hij nag dan wel volwassen en oud zijn, maar het brein is nog beperkt tot dat van een 14 jarige.
Jij komt op mij over als een naar mannetje. Is dat aangeboren of heb je daarvoor moeten leren? Ik heb gelukkig vernomen dat daar wel behandelingen in de zin van preventief ruimen voor zijn.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 18:03:08 #169
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189600775
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:58 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Nouja hij nag dan wel volwassen en oud zijn, maar het brein is nog beperkt tot dat van een 14 jarige.
Pferdelul :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 24 oktober 2019 @ 18:03:54 #170
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189600790
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 18:02 schreef Stimorolgum het volgende:

[..]

Jij komt op mij over als een naar mannetje. Is dat aangeboren of heb je daarvoor moeten leren? Ik heb gelukkig vernomen dat daar wel behandelingen in de zin van preventief ruimen voor zijn.
Na een behandeling tegen Alzheimer nu een behandeling tegen pferdelul? B-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189600848
Briljante OP, bravo. Rest niet gelezen.
Tap tap tap
pi_189601038
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 18:02 schreef Stimorolgum het volgende:

[..]

Jij komt op mij over als een naar mannetje. Is dat aangeboren of heb je daarvoor moeten leren? Ik heb gelukkig vernomen dat daar wel behandelingen in de zin van preventief ruimen voor zijn.
Preventief ruimen, goh, jij zou een rang binnen het NSB zeker niet hebben misstaan.
pi_189601388
terechte klacht
  donderdag 24 oktober 2019 @ 19:07:36 #174
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189601843
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:53 schreef babylon het volgende:

[..]

Oe, is het een OUD-dependance geworden? Is het het waard om terug te lezen?
Nou ja, eentje geeft toe een kind zelfs een stomp in de ribben te geven. Dan zit er wel een draadje bij je los, hoor.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')