abonnement Unibet Coolblue
pi_189584780
Sinds een jaar of 3 heb ik last van extreme haaruitval,

Dat wil zeggen , 200+ haren op mijn kussen als ik wakker word. ,

als ik door mijn haren wrijf als het nat is dan zit mijn hand vol met haren.

Als ik alleen al mijn kussen aanraak met met mijn haar dan verschijnen er direct 5 - 10 haren op het kussen.

Ik heb een redelijk terug getrokken haarlijn. ik gok tussen Norwood 2 of 3 in.

Ik word echter gek van het idee of ik nu Mannelijke kaalheid heb of dat het ergens anders doorkomt, ben immers bijna 40 jaar inmiddels.
De waardes in mijn bloed zijn getest en goed.

Wie weet bijvoorbeeld echt goede voeding dat goed is voor je haar?

En ja ik werd wakker en mijn kussen zag er zo uit:

vaak is het nog erger

Vervolgens loop ik naar de badkamer om mijn haar te kammen en als ik dan met mijn vingers door mijn natte haren wrijf zitten er zo 20 haren op mijn hand en een wasbak vol.
Het lijkt alsof ik een chemo kuur heb gehad.

Dus ja is het mijn tijd om kaal te worden of zou het toch door voeding komen ook al zijn mijn waardes goed?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189584876
Veel stress?
pi_189584904
Geen idee, maar zou het er maar gelijk allemaal af halen.
Moeten zij weten
  woensdag 23 oktober 2019 @ 18:50:11 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189584948
Probeer vitamine B8
pi_189584956
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Geen idee, maar zou het er maar gelijk allemaal af halen.
Het vreemde is dat ondanks dat ik super veel haarverlies heb, het nog steeds amper zichtbaar is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:18:48 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189585539
Ik had het er laatst met mijn kapper over en ze gaf aan dat het nu ook te maken heeft met de overgang van warm naar koud. Meer mensen hebben er last van.. andere klant na mij hoorde ik ook al aangeven dat ze ineens veel haarverlies had. Soort van “rui” is het blijkbaar.. zelfde wanneer je van koud naar warm gaat. Nu hopen dat het geen fabeltje is :P

Weet natuurlijk niet of dat bij jou de enige oorzaak is. Stress kan ook een rol spelen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:23:24 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189585655
Ook rond je snikkel dit probleem of alleen op je hoofd? Super vervelend zeker! :{ ;(
pi_189586750
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:23 schreef RedFever007 het volgende:
Ook rond je snikkel dit probleem of alleen op je hoofd? Super vervelend zeker! :{ ;(
:') in die zone is dat prima
U MAD?
pi_189586807
TS, hoe is het haar van je vader en van je opa's vergaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189586823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:18 schreef Maraca het volgende:
Ik had het er laatst met mijn kapper over en ze gaf aan dat het nu ook te maken heeft met de overgang van warm naar koud. Meer mensen hebben er last van.. andere klant na mij hoorde ik ook al aangeven dat ze ineens veel haarverlies had. Soort van “rui” is het blijkbaar.. zelfde wanneer je van koud naar warm gaat. Nu hopen dat het geen fabeltje is :P

Weet natuurlijk niet of dat bij jou de enige oorzaak is. Stress kan ook een rol spelen.
Dat dacht in het begin ook, maar ik heb het al 3 jaar lang non stop eigenlijk en ik verbaas me wel dat ik nog steeds flink veel haar heb. Soms denk ik dat het zelfs normaal is om zoveel haar te verliezen en dat het toch wel weer aangroeit of zo dat dit mijn natuurlijke cyclus is.

Maar ja als ik dit dan weer lees:

By the age of 35, 66% of American men will experience some type of hair loss, and by the age of 50, about 85% of men will have significantly thinning hair. For men with male pattern baldness, 25% will begin to see thinning hair or hair loss before they reach the age of 21

Aangezien ik ouder ben dan 35 en ik kan aannemen dat deze statistieken ook voor blanke West Europeanen geldt dan is dit misschien wel normaal of zo...

Ik twijfel erg, ik probeer ook dingen aan te passen maar niks helpt, dan begin ik toch te denken dat het mannelijke kaalheid is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189586992
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:59 schreef Meridiaan het volgende:
TS, hoe is het haar van je vader en van je opa's vergaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmz, interessant, ik zit nu naar een foto van mijn overleden opa te kijken van 20 jaar geleden toen hij 81 jaar was, en volgens mij had hij nog redelijk wat haar.
Mijn andere opa is momenteel 101 jaar en nog steeds in leven en hij is nagenoeg kaal maar volgens mij gebeurde dat pas rond zijn 90ste
Mijn vader is in de 60 en heeft nog redelijk wat haar, wel inhammen en dun haar op de kruin waar je wel doorheen kan kijken. Ik heb 1 oom die al vanaf zijn 20ste helemaal kaal was. De rest heeft geloof ik allemaal allemaal nog redelijk wat haar.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189587582
Duidelijk de ziekte van Hedel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_189588056
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:27 schreef halfway het volgende:
Duidelijk de ziekte van Hedel.
Geen haar meer op zijn schedel?
pi_189588697
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:42 schreef tetsuo-shima het volgende:

[..]

Geen haar meer op zijn schedel?
Meer haren op de de zak als op de schedel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_189590593
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:10 schreef halfway het volgende:

[..]

Meer haren op de de zak als op de schedel.
Ah ja natuurlijk
pi_189592162
Ik schat dat ik gemiddeld 250 haren per dag verlies zo'n 3 jaar lang nu.

Dat zijn er dus in het totaal bijna 400.000 bij elkaar opgeteld in 3 jaar tijd. Gemiddeld gezien heeft een mens 100.000 haren op zijn hoofd. Ik heb nog steeds behoorlijk veel haar, mijn kruin is nog bedekt en onder felle licht omstandigheden zijn er ook nog geen kale plekken zichtbaar. Ik dacht dat dit een kwestie van tijd zou zijn. Ik heb wel flinke inhammen, Minimaal norwood 2 maar zeker geen norwood 3.
Mijn conclusie is dat ik heel veel haar verlies heb maar dat er blijkbaar ook weer heel veel haar weer voor in de plaats terug groeit.
Mijn haar voelt wel futlozer en zwakker aan ,en vroeger had ik zeker weten niet zo veel haar verlies.

Het blijft lastig soms, ik doe vingers door mijn haren heen en bam, zomaar 5 to 10 haren aan mijn vingers. Ik hoef mijn kussen maar amper aan te raken met mijn haren en het laat al los.
Daarom houd ik nu mijn achterhoofd vast tijdens het slapen zodat ik niet hoef te zien hoeveel haar erop mijn kussen ligt elke keer :') Maar als ik wakker word dan is het zover.

Ik ben redelijk in denial, ik weet echt niet wat er nou precies aan de hand is.

Het is balen omdat het super lastig is een oorzaak aan te wijzen.

ja het kan stress zijn, ja het kan mannelijke kaalheid zijn, ja het kan aan voeding liggen, ja het kan leeftijd gerelateerd zijn. BIjna onmogelijk om erachter te komen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 24 oktober 2019 @ 01:00:37 #17
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189592190
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik schat dat ik gemiddeld 250 haren per dag verlies zo'n 3 jaar lang nu.

Dat zijn er dus in het totaal bijna 400.000 bij elkaar opgeteld in 3 jaar tijd. Gemiddeld gezien heeft een mens 100.000 haren op zijn hoofd. Ik heb nog steeds behoorlijk veel haar, mijn kruin is nog bedekt en onder felle licht omstandigheden zijn er ook nog geen kale plekken zichtbaar. Ik dacht dat dit een kwestie van tijd zou zijn. Ik heb wel flinke inhammen, Minimaal norwood 2 maar zeker geen norwood 3.
Mijn conclusie is dat ik heel veel haar verlies heb maar dat er blijkbaar ook weer heel veel haar weer voor in de plaats terug groeit.
Mijn haar voelt wel futlozer en zwakker aan ,en vroeger had ik zeker weten niet zo veel haar verlies.

Het blijft lastig soms, ik doe vingers door mijn haren heen en bam, zomaar 5 to 10 haren aan mijn vingers. Ik hoef mijn kussen maar amper aan te raken met mijn haren en het laat al los.
Daarom houd ik nu mijn achterhoofd vast tijdens het slapen zodat ik niet hoef te zien hoeveel haar erop mijn kussen ligt elke keer :') Maar als ik wakker word dan is het zover.

Ik ben redelijk in denial, ik weet echt niet wat er nou precies aan de hand is.

Het is balen omdat het super lastig is een oorzaak aan te wijzen.

ja het kan stress zijn, ja het kan mannelijke kaalheid zijn, ja het kan aan voeding liggen, ja het kan leeftijd gerelateerd zijn. BIjna onmogelijk om erachter te komen.
Heb je een kop om kaal te gaan? Zoja, gewoon doen, zoveel mannen hebben er last van. Mijn partner en zijn zoon zijn duidelijk voorbestemd om grijs te worden, geen inhammen. Dat is bij jou wel zo, het is wat het is en niks mis mee.
pi_189592219
Nu weer, dit kan nooit normaal zijn toch? Dit is 3 keer zachtjes mijn handen door mijn nattte haren halen. Het laat zo snel los alsof het haar heel zwak is of zo.



Gaat al zeker 3 jaar zo door en nog geen tekenen van kaalheid... zal wel een kwestie van tijd zijn..
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189592229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Heb je een kop om kaal te gaan? Zoja, gewoon doen, zoveel mannen hebben er last van. Mijn partner en zijn zoon zijn duidelijk voorbestemd om grijs te worden, geen inhammen. Dat is bij jou wel zo, het is wat het is en niks mis mee.
Nee heb ik niet helaas, anders had ik het wel gedaan. Ik heb geen goede gezichtsvorm en ik heb een heel fijn gezicht., geen grove mannelijke kenmerken, geen grofheid in mijn gezicht , geen mannelijke kaaklijn.
Ik moet zeggen dat ik deze situatie behoorlijk vervelend vind.
Maarja dit is de brute werkelijkheid waar veel mannen mee te maken krijgen en sommige hebben de pech dat kaal niet staat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 24 oktober 2019 @ 01:12:01 #20
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189592241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee heb ik niet helaas, anders had ik het wel gedaan. Ik heb geen goede gezichtsvorm en ik heb een heel fijn gezicht., geen grove mannelijke kenmerken, geen grofheid in mijn gezicht , geen mannelijke kaaklijn.
Ik moet zeggen dat ik deze situatie behoorlijk vervelend vind.
Haarimplantaten? Als je er zo mee zit.
pi_189592254
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:12 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Haarimplantaten? Als je er zo mee zit.
Ja dat is een optie, ik bedoel, hoe vroeger je erachter komt dat je kaal aan het worden bent des te effectiever behandelingen zijn. De meeste mannen die beginnen met behandelingen zijn al te laat, als kaalheid in een vroeg stadium ontdekt wordt dan kan ik het proces iig stoppen met middelen als Finastride en Minoxidil.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 24 oktober 2019 @ 01:16:06 #22
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189592265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:13 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja dat is een optie, ik bedoel, hoe vroeger je erachter komt dat je kaal aan het worden bent des te effectiever behandelingen zijn. De meeste mannen die beginnen met behandelingen zijn al te laat, als kaalheid in een vroeg stadium ontdekt wordt dan kan ik het proces iig stoppen met middelen als Finastride en Minoxidil.
Zegt me niks, maar succes ermee ^O^ Laat je iig niet onzeker maken, het is maar de buitenkant.
pi_189592304
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zegt me niks, maar succes ermee ^O^ Laat je iig niet onzeker maken, het is maar de buitenkant.
Dat is ook zo, het maakt op mijn leeftijd geen reet meer uit eigenlijk. Je kan jezelf goed verzorgen maar de uiterlijke schoonheid uit je jeugd kan nooit meer t erugkeren. Uiterlijke aftakelingsproces is in volle gang.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 24 oktober 2019 @ 01:24:34 #24
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189592315
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:22 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat is ook zo, het maakt op mijn leeftijd geen reet meer uit eigenlijk. Je kan jezelf goed verzorgen maar de uiterlijke schoonheid uit je jeugd kan nooit meer t erugkeren. Uiterlijke aftakelingsproces is in volle gang.
:D Joh _O- Dat is zo bij iedereen
pi_189592333
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

:D Joh _O- Dat is zo bij iedereen
Een mooi, aantrekkelijk uiterlijk is maar tijdelijk, de overige 50 jaar moet je het doen met een onopvallend uiterlijk.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')