abonnement Unibet Coolblue
pi_189583794


HIJ DEED HET! Na 44 jaar heeft Nederland met Duncan's Arcade het Eurovisie Songfestival gewonnen!











quote:
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Social media van Duncan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_189583807
Elke keer moet ik weer glimlachen van die kop van Duncan
pi_189583892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:38 schreef Bartjebart het volgende:
Wel fijn dat er nog steeds wat te klagen/zeuren valt ook :{
Oh sorry hoor, wist niet dat we alleen maar positieve dingen mogen zeggen.

Erg goed van ze dat ze niet meteen een videoclip hebben _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 17:48:57 #4
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_189583990
Iets jammer vinden is niet hetzelfde als klagen/zeuren :') . Bovendien is het merendeel positief.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 17:50:16 #5
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189584019
Geen clip vind ik ook wel een beetje suf hoor. Zeker als dit dan je fameuze follow-up moet gaan worden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2019 @ 17:57:30 #6
163650 Greys
pi_189584124
Prima nummer maar ik vind Together We Run bv (veel) toffer. Kwestie van smaak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189584282
Denk dat het een strategische keuze is, een nieuw promo moment voor de single kunnen creëren als de video later verschijnt. Dit is natuurlijk geen songfestival nummer, hier komt een heel ander promotie traject bij kijken waar ongetwijfeld door heel veel mensen met meer kennis en ervaring dan wij aan werken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2019 @ 18:11:53 #8
163650 Greys
pi_189584343
Ik had zelf wel een clip erbij gedaan als mensen er al zo enorm lang op gewacht hebben. Maar misschien vanavond bij DWDD? Hm nee dat zal wel niet, daar zal ie hem wel live doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189584375
Ik hoop dat hij ook nog wat gaat doen met de Hardy-nummers
  User die overal opduikt 2022 woensdag 23 oktober 2019 @ 18:15:06 #10
186611 Haags
pi_189584388
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik had zelf wel een clip erbij gedaan als mensen er al zo enorm lang op gewacht hebben. Maar misschien vanavond bij DWDD? Hm nee dat zal wel niet, daar zal ie hem wel live doen.
GREYS O+
Zonder wrijving geen glans
pi_189584417
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik had zelf wel een clip erbij gedaan als mensen er al zo enorm lang op gewacht hebben. Maar misschien vanavond bij DWDD? Hm nee dat zal wel niet, daar zal ie hem wel live doen.
Maar op basis van welke ervaring met het promoten van muziek zou je dat gedaan hebben, of puur omdat je het leuk zou vinden? Wat de Eurovisie fan leuk vindt hoeft natuurlijk niet de beste strategie te zijn?
pi_189584434
Background vocalist: Ilse de Lange
pi_189584504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:16 schreef manifold het volgende:

[..]

Maar op basis van welke ervaring met het promoten van muziek zou je dat gedaan hebben, of puur omdat je het leuk zou vinden? Wat de Eurovisie fan leuk vindt hoeft natuurlijk niet de beste strategie te zijn?
Totaalplaatje. Arcade schoot als een komeet uit de startblokken door het geheel van song + video. Plus je hebt kans om trending te worden op YouTube met een toffe video = groter bereik. Nu zal dat waarschijnlijk niet lukken.
Forbidden but tasteful.
pi_189584564
Dit lied vind ik stiekem zelfs beter dan Arcade. Het is iets meer ''pop'' wat me veel meer boeit *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 18:29:09 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189584597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:16 schreef manifold het volgende:

[..]

Maar op basis van welke ervaring met het promoten van muziek zou je dat gedaan hebben, of puur omdat je het leuk zou vinden? Wat de Eurovisie fan leuk vindt hoeft natuurlijk niet de beste strategie te zijn?
De ervaring dat een goede clip toch al jaren bijdraagt aan de hitpotentie van muziek, zelfs in dit streamingtijdperk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189584603
De held van 2019.
Waar gaan we heen?
pi_189584677
Ik vind het een goed nummer. Veel van z'n eigen werk vond ik erg repetitief en veel ooh-koortjes. Deze Amerikaanse songwriters weten wat meer hitpotentie toe te voegen.

Jammer dat hij zo rigoreus heeft gebroken met die Hardy, maar dat is wellicht de keiharde Ilse de Lange-methode.
pi_189584692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:22 schreef FruitofUtopia het volgende:

[..]

Totaalplaatje. Arcade schoot als een komeet uit de startblokken door het geheel van song + video. Plus je hebt kans om trending te worden op YouTube met een toffe video = groter bereik. Nu zal dat waarschijnlijk niet lukken.
Er was wel meer rondom arcade gaande dan alleen “het geheel van song + video” waardoor het als een komeet ging, denk je niet?
En waarom zou een video later niet alsnog trending kunnen worden? Daarnaast, vandaag heeft iedereen het over het nummer, als de video verschijnt heeft iedereen het daarover, meerdere momenten die elkaar kunnen versterken.
Of het zo is weet ik niet, maar erger me wel af en toe aan de toon hier dat men het soms allemaal wel beter weet, puur en alleen gebaseerd op eigen gevoel “want zo zou ik het doen”.
pi_189584995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:34 schreef manifold het volgende:

[..]

Er was wel meer rondom arcade gaande dan alleen “het geheel van song + video” waardoor het als een komeet ging, denk je niet?
En waarom zou een video later niet alsnog trending kunnen worden? Daarnaast, vandaag heeft iedereen het over het nummer, als de video verschijnt heeft iedereen het daarover, meerdere momenten die elkaar kunnen versterken.
Of het zo is weet ik niet, maar erger me wel af en toe aan de toon hier dat men het soms allemaal wel beter weet, puur en alleen gebaseerd op eigen gevoel “want zo zou ik het doen”.
We hypen hier zo ongeveer altijd alles wij hij doet :D Als hij weken geleden al 'something's coming' tweet is het toch niet zo raar dat meerdere mensen hier een videoclip hadden verwacht. Als we dat al niet meer kunnen zeggen.
pi_189585253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:52 schreef Em31 het volgende:

[..]

We hypen hier zo ongeveer altijd alles wij hij doet :D Als hij weken geleden al 'something's coming' tweet is het toch niet zo raar dat meerdere mensen hier een videoclip hadden verwacht. Als we dat al niet meer kunnen zeggen.
Als je m’n reacties goed leest zeg ik nergens dat je dat niet mag zeggen, maar vind ik de reacties storend van mensen die zonder enige kennis van zaken wel even claimen het ‘t beste te weten hoe een liedje gepromoot dient te worden of wat het beste is voor zijn carrière. Dat gaat verder dan iets jammer vinden of teleurgesteld zijn. Niet m’n bedoeling om dit topic verder met m’n mening te domineren, dus laten we lekker naar DWDD gaan kijken.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:13:23 #21
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189585411
Ik vind het een goed nummer en heb extra zin in morgen!

En Duncan zal nooit de artiest zijn die elk jaar een album uitbrengt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189585695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:06 schreef manifold het volgende:

[..]

maar vind ik de reacties storend van mensen die zonder enige kennis van zaken wel even claimen het ‘t beste te weten hoe een liedje gepromoot dient te worden of wat het beste is voor zijn carrière.
Waar baseer je dat op? :)
Forbidden but tasteful.
pi_189585989
Zojuist voor het eerst gehoord en ik vind het top. Ik had oordopjes in dan maakt het zeker impact. Ik ben benieuwd of er nog een clip komt binnenkort want bij deze stijl kan er zeker iets gaafs worden opgenomen.
pi_189586359
Daar hebben we den Dunc w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189586613
'Ik ben zo schor als een kanarie'

Was ook wel te horen soms, maar alsnog tof gedaan ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')