In Rotterdam? Jij vind rechtsgeleerdheid in Rotterdam een pretstudie? TO vraagt specifiek naar rechtsgeleerdheid in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:09 schreef Mariocassius het volgende:
Bedrijfskunde als iets heel makkelijk zien. Ik zou het eerst gewoon bij één studie houden. Rechtsgeleerdheid is inderdaad een pretstudie. Een pretstudie waarmee je later veel geld gaat verdienen. Prima keuze dus.
Ja, EUR.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef Granqvist het volgende:
[..]
In Rotterdam? Jij vind rechtsgeleerdheid in Rotterdam een pretstudie? TO vraagt specifiek naar rechtsgeleerdheid in Rotterdam.
Totaal niet te vergelijken met andere uni's.
Is bedrijfskunde moeilijk dan? Zou je me er misschien meer over kunnen vertellen? Vind jij dat ik bedrijfskunde en rechtsgeleerdheid niet allebei kan nemen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:09 schreef Mariocassius het volgende:
Bedrijfskunde als iets heel makkelijk zien. Ik zou het eerst gewoon bij één studie houden. Rechtsgeleerdheid is inderdaad een pretstudie. Een pretstudie waarmee je later veel geld gaat verdienen. Prima keuze dus.
Ik sta ook open om naar andere universiteiten te kijken. Ik vind de eur alleen een goede sfeer hebben. Op welke uni kan je het best rechtsgeleerdheid studeren?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef Granqvist het volgende:
[..]
In Rotterdam? Jij vind rechtsgeleerdheid in Rotterdam een pretstudie? TO vraagt specifiek naar rechtsgeleerdheid in Rotterdam.
Thanks for the support, mattie. 🤣quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:07 schreef Dries4Ever het volgende:
ik steun je mattie, je moet goed geleid zijn en shit. Straks pakt dat alleen maar goed uit, hooggeleide verdienen meer dan laag geleide
Waar zit het verschil in? (Uit interesse hoor.)quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:53 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Was het te doen, twee studies tegelijk? En wat vond je niet leuk aan bedrijfskunde?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:57 schreef trein2000 het volgende:
Jaartje recht en management (rechten en bedrijfskunde) gedaan in Nijmegen.
Het zal van je persoonlijke voorkeur afhangen. Maar ik vind bedrijfskunde echt 3 keer niks.
Recht en management wordt echt door de universiteit aangeboden en dus is alles ook echt op elkaar afgestemd (althans dat is de theorie...) Dus dat is wellicht iets om naar te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:06 schreef studiekeuzestress het volgende:
[..]
Was het te doen, twee studies tegelijk? En wat vond je niet leuk aan bedrijfskunde?
Bij de eur wordt het ook zo aangeboden en volg je ook een selectie vakken. Wat me eigenlijk het meest liet schrikken waren de studiepunten.. 82 in het eerste jaar is toch best veel?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Recht en management wordt echt door de universiteit aangeboden en dus is alles ook echt op elkaar afgestemd (althans dat is de theorie...) Dus dat is wellicht iets om naar te kijken.
Ook volg je niet alle vakken maar een selectie.
Ik vond het zelf veel te droog en te theoretisch allemaal.
Ik doe nu gewoon rechten. Dus ik heb het bedrijfskunde deel gelaten voor wat het is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:38 schreef studiekeuzestress het volgende:
[..]
Bij de eur wordt het ook zo aangeboden en volg je ook een selectie vakken. Wat me eigenlijk het meest liet schrikken waren de studiepunten.. 82 in het eerste jaar is toch best veel?
Heb je het trouwens afgemaakt of ben je een andere studie gaan doen?
Ervaring?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:50 schreef Aethereal het volgende:
Gewoon dat mr drs programma volgen op de EUR. Prima te doen.
Ik ben begonnen met de bachelor bedrijfseconomie in tilburg en daar in mijn tweede jaar rechtsgeleerdheid naast gedaan. Daarna twee masters (finance en ondernemingsrecht) in rotterdam gedaan, ook weer eerst met de ene begonnen en in jaar 2 met de andere (toen moest ik alleen nog mijn scriptie van finance doen).quote:
Vind je? Ik vond het vooral anders. Rechten is niet zo zeer ingewikkeld, het is vooral veel en gaat snel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:23 schreef wielrennerdt het volgende:
Rechten is moeilijker dan bedrijfskunde.
En waar ligt dat aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:23 schreef wielrennerdt het volgende:
Was de hoeveelheid wiskunde veel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond het vooral anders. Rechten is niet zo zeer ingewikkeld, het is vooral veel en gaat snel.
Terwijl ik de stof zelf bij bedrijfskunde lastiger vond.
Wauw, je doet nu voor alsof dit voor iedereen geldt. Is de wiskunde bij rechten zo moeilijk dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:23 schreef wielrennerdt het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen was: “Bedrijfskunde als iets heel makkelijks zien.”quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:53 schreef studiekeuzestress het volgende:
[..]
Is bedrijfskunde moeilijk dan? Zou je me er misschien meer over kunnen vertellen? Vind jij dat ik bedrijfskunde en rechtsgeleerdheid niet allebei kan nemen?
Ik hoor andere geluiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:23 schreef wielrennerdt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |