abonnement Unibet Coolblue
pi_189587479
Trapt iemand serieus in zo'n bende? :')
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:35:57 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189587815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef bianconeri het volgende:
Trapt iemand serieus in zo'n bende? :')
Ik denk vooral oudere mensen
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:03:20 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189588530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Anders hadden ze wel wollah-tozzz & tfffoeoeoe-taal gebruikt, in plaats van accentloos Nederlands? Zou kunnen.
Maar het euvel gebeurde natuurlijk wel in Kameleneiland en Overvecht, dus.....
Het zou ook wel een goed idee zijn om blanke ouderen die nog in zulke wijken wonen te evacueren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189588970
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189589009
quote:
Zelfs afspraak gemaakt
Bij de slachtoffers werd daadwerkelijk bloed afgenomen en tegelijk werden ze beroofd van hun geld. In Delft ging het nog verder. Daar werd zelfs van te voren gebeld om een afspraak te maken.

Wat erg dit...
pi_189589642
Jeetje, toppunt van onbeschoftheid :{
Dat je het ook kúnt, andere mensen zo bedonderen en beroven. Brrr.

En iedereen die roept dat de oudjes te goedgelovig zijn: denk je ook even in dat veel ouderen geen indicatie krijgen en dus thuis blijven wonen, waarbij de thuiszorg langskomt voor de verzorging en huishoudelijke hulp. En de trombosedienst is weer een aparte ploeg, waarbij niet elke dag dezelfde mensen werken op dezelfde locaties. Zeker in de vakantieperioden wisselt het personeelsbestand regelmatig.

Tel daarbij nog wat bezoeken van huisartsen en andere zorgverleners e.d op, en neem ook even mee dat veel ouderen in appartementencomplexen wonen waar ook veel 'mannetjes' langskomen voor allerhande klussen. (Van kleiner onderhoud tot renovatiewerkzaamheden).

Natuurlijk, dergelijke zaken worden vaak wel aangekondigd of afgesproken. Maar het is vaak erg veel en wisselende informatie, en er zijn zat ouderen met vormen van dementie. En ja, ook wellicht wat goedgelovigheid. Dus dat ze de deur opendoen voor iemand die aanbelt en aangeeft dat ze van de trombosedienst is.... het zou mijn oma kunnen overkomen vrees ik. (En hoewel mijn moeder mantelzorgster is, heeft die ook niet alles in de hand en kan ze mijn oma niet 24/7 in de gaten houden.)
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:28:24 #57
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189590177
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De foto uit het AD is de foto van Opsporing Verzocht:

AD:
[ afbeelding ]

Opsporing verzocht:
[ afbeelding ]
Die linker is is geen geval een Truus, Karin of Marjon
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_189593112
Wanneer gaan de straffen eens aangepast worden? Criminelen worden steeds brutaler en asocialer. Dit soort walgelijke dingen mag met een nekschot beloond worden.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 06:29:38 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189593120
Soms denkt ik echt dat alle bejaarden standaard Alzheimer hebben. Om 23:30 gaat de bel? Doe maar open, misschien krijgen we bezoek. Een vreemde komt zomaar even bloedprikken? Handig, hoef ik niet naar de huisarts. Ben heel benieuwd of ik ook ooit zo naïef word.
pi_189593158
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 06:29 schreef Twiitch het volgende:
Soms denkt ik echt dat alle bejaarden standaard Alzheimer hebben. Om 23:30 gaat de bel? Doe maar open, misschien krijgen we bezoek. Een vreemde komt zomaar even bloedprikken? Handig, hoef ik niet naar de huisarts. Ben heel benieuwd of ik ook ooit zo naïef word.
Je lijkt aardig op weg pik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 07:26:56 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189593283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 06:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je lijkt aardig op weg pik.
Sorry opa
pi_189837654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:22 schreef Craptacular het volgende:
Het lijkt erop dat de marokkaanse criminelen zich nu richten op de zwakkeren. Steeds vaker zie je in opsporing verzocht met bejaarden die slachtoffer zijn.
Volgende keer beter:

Nu blijkt een aantal verdachten afkomstig te zijn uit een beruchte Utrechtse Romafamilie die bekend is bij de politie, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen. Het gaat om zowel mannen als vrouwen, die werken in wisselende samenstellingen.

https://www.ad.nl/home/po(...)op-het-oog~a6707322/
pi_189837822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef p078 het volgende:

[..]

Volgende keer beter:

Nu blijkt een aantal verdachten afkomstig te zijn uit een beruchte Utrechtse Romafamilie die bekend is bij de politie, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen. Het gaat om zowel mannen als vrouwen, die werken in wisselende samenstellingen.

https://www.ad.nl/home/po(...)op-het-oog~a6707322/
Is dat van die bekende Roma familie die toen een villa kregen?

Edit;
Deze https://www.bndestem.nl/o(...)ie-utrecht~a2663f3a/
  Spellchecker donderdag 7 november 2019 @ 19:30:47 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189837964
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is dat van die bekende Roma familie die toen een villa kregen?

Edit;
Deze https://www.bndestem.nl/o(...)ie-utrecht~a2663f3a/

Tuurlijk ..... :|W
  donderdag 7 november 2019 @ 19:37:12 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189838131
Grafvolk , gewoon 20 jaar vast zetten
Ik ben inmiddels overleden
pi_189838227
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef p078 het volgende:

[..]

Volgende keer beter:

Nu blijkt een aantal verdachten afkomstig te zijn uit een beruchte Utrechtse Romafamilie die bekend is bij de politie, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen. Het gaat om zowel mannen als vrouwen, die werken in wisselende samenstellingen.

https://www.ad.nl/home/po(...)op-het-oog~a6707322/
Oh god, wat een hardnekkig onkruid is die familie toch ook
pi_189838557
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Anders hadden ze wel wollah-tozzz & tfffoeoeoe-taal gebruikt, in plaats van accentloos Nederlands? Zou kunnen.
Maar het euvel gebeurde natuurlijk wel in Kameleneiland en Overvecht, dus.....
Volgende keer beter jonge:

Nu blijkt een aantal verdachten afkomstig te zijn uit een beruchte Utrechtse Romafamilie die bekend is bij de politie, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen. Het gaat om zowel mannen als vrouwen, die werken in wisselende samenstellingen.
https://www.ad.nl/home/po(...)op-het-oog~a6707322/

Het is me wel opgevallen dat Nederlanders moeite hebben om de verschillende volkeren uit elkaar te houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door p078 op 07-11-2019 19:59:32 ]
pi_193891694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Enchanter het volgende:
Grafvolk , gewoon 20 jaar vast zetten
De strafeis is ietsje lager.

RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:02:50 OvJ noemt verdachte Laura D. gewetenloos. Toont geen enkel schuldgevoel of spijt. Ontkent glashard. Ook dat is strafverzwarend. OvJ spreekt van verdachten die bij herhaling parasiteren op de samenleving. #babbeltruc #bloedprikken reageer retweet
RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:04:05 Laatste strafverzwarende element is het feit dat de jonge verdachten van geen ophouden weten. Hebben beiden dik strafblad. #babbeltruc reageer retweet
RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:06:53 OM wil signaal afgeven richting samenleving dat dit niet wordt getolereerd. Door prikken fysieke grens overgaan is enorm strafverzwarend. Eis voor Laura D. 5 jaar gevangenisstraf, ook moet ze voorwaardelijke straf nu uitzitten. Voor Dragan N. eist OM 15 maanden cel. #babbeltruc reageer retweet
RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:09:47 OM vindt de 360 en 600 euro schadevergoeding die twee benadeelden eisen gerechtvaardigd en vraagt de rechtbank die toe te wijzen. Komt ongetwijfeld ook nog ontnemingsvordering. Verdachten moeten wel even slikken na het horen van de zware strafeisen. Lijken uit het veld geslagen. reageer retweet
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2067029/
pi_193891938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:21 schreef Nober het volgende:

[..]

De strafeis is ietsje lager.

RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:02:50 OvJ noemt verdachte Laura D. gewetenloos. Toont geen enkel schuldgevoel of spijt. Ontkent glashard. Ook dat is strafverzwarend. OvJ spreekt van verdachten die bij herhaling parasiteren op de samenleving. #babbeltruc #bloedprikken reageer retweet
RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:04:05 Laatste strafverzwarende element is het feit dat de jonge verdachten van geen ophouden weten. Hebben beiden dik strafblad. #babbeltruc reageer retweet
RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:06:53 OM wil signaal afgeven richting samenleving dat dit niet wordt getolereerd. Door prikken fysieke grens overgaan is enorm strafverzwarend. Eis voor Laura D. 5 jaar gevangenisstraf, ook moet ze voorwaardelijke straf nu uitzitten. Voor Dragan N. eist OM 15 maanden cel. #babbeltruc reageer retweet
RiksOzinga1 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 17:09:47 OM vindt de 360 en 600 euro schadevergoeding die twee benadeelden eisen gerechtvaardigd en vraagt de rechtbank die toe te wijzen. Komt ongetwijfeld ook nog ontnemingsvordering. Verdachten moeten wel even slikken na het horen van de zware strafeisen. Lijken uit het veld geslagen. reageer retweet
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2067029/
Gewoon ophangen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 17:45:07 #70
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193892003
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:24 schreef maily het volgende:
Die bejaarden moeten eens afleren om voor iedereen de deur open te doen. Ze krijgen van te voren bericht als er iemand van de trombosedienst bloed komt prikken.
En natuurlijk moet deze bende aangepakt worden.
Gewoon voor niemand open doen als er geen afspraak staat. En anders laten bellen. Dat kost tegenwoordig bijna niks meer dus geen excuus om dat niet te doen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 2 juli 2020 @ 17:45:44 #71
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193892010
Ik dacht trouwens dat de bende bloed wilde hebben :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193892166
politiebureau maarssen zitten ze verstopt
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193892705
N. hoeft echt niet zo neergezet te worden hoor, iedereen weet dat de achternaam Nicolic is. Parasieten zijn het :r
pi_193894349
Zover zijn we inmiddels...

25 procent Nederlanders houdt deur 's avonds dicht

Ruim een kwart van de Nederlanders doet 's avonds de deur niet meer open als er wordt aangebeld. Dat blijkt uit onderzoek van de stichting Nationale Inbraakpreventie Weken (NIPW). 'Dat komt omdat men zich onveilig voelt, of omdat men geen bekende verwacht', zegt Coen Staal, voorzitter van de NIPW.

Volgens de stichting wordt tussen november en februari vaker ingebroken dan in andere maanden. Tijdens de feestdagen ligt de piek. Volgens de NIPW voelen veel mensen zich onveilig in het donker en doen ze daarom de deur minder snel open als de bel gaat. Ook blijkt dat mannen en jongeren eerder de voordeur opendoen dan vrouwen en ouderen.

Moderne oplossingen

Een op de vijf mensen kan niet door de deur zien, wie er aanbelt. Een achtste van de deuren is voorzien van een kijkgaatje, ongeveer 10 procent van de mensen gebruikt een camera of andere elektronica. 'Ruim de helft van alle ondervraagden staat positief tegenover deze moderne oplossingen', zegt Staal. 'Je wordt niet meer verrast door bijvoorbeeld een ongenode gast met een babbeltruc én men verwacht ervan dat het inbrekers afschrikt.'

https://opgelicht.avrotro(...)deur-s-avonds-dicht/
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193894384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:29 schreef cempexo het volgende:
Zover zijn we inmiddels...

25 procent Nederlanders houdt deur 's avonds dicht

Ruim een kwart van de Nederlanders doet 's avonds de deur niet meer open als er wordt aangebeld. Dat blijkt uit onderzoek van de stichting Nationale Inbraakpreventie Weken (NIPW). 'Dat komt omdat men zich onveilig voelt, of omdat men geen bekende verwacht', zegt Coen Staal, voorzitter van de NIPW.

Volgens de stichting wordt tussen november en februari vaker ingebroken dan in andere maanden. Tijdens de feestdagen ligt de piek. Volgens de NIPW voelen veel mensen zich onveilig in het donker en doen ze daarom de deur minder snel open als de bel gaat. Ook blijkt dat mannen en jongeren eerder de voordeur opendoen dan vrouwen en ouderen.

Moderne oplossingen

Een op de vijf mensen kan niet door de deur zien, wie er aanbelt. Een achtste van de deuren is voorzien van een kijkgaatje, ongeveer 10 procent van de mensen gebruikt een camera of andere elektronica. 'Ruim de helft van alle ondervraagden staat positief tegenover deze moderne oplossingen', zegt Staal. 'Je wordt niet meer verrast door bijvoorbeeld een ongenode gast met een babbeltruc én men verwacht ervan dat het inbrekers afschrikt.'

https://opgelicht.avrotro(...)deur-s-avonds-dicht/
Terwijl het nu juist ook vaak overdag gebeurd heb ik het idee.
pi_193896266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef p078 het volgende:

[..]

Volgende keer beter jonge:

Nu blijkt een aantal verdachten afkomstig te zijn uit een beruchte Utrechtse Romafamilie die bekend is bij de politie, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen. Het gaat om zowel mannen als vrouwen, die werken in wisselende samenstellingen.
https://www.ad.nl/home/po(...)op-het-oog~a6707322/

Het is me wel opgevallen dat Nederlanders moeite hebben om de verschillende volkeren uit elkaar te houden.
Toch mooi, blijkbaar zien nederlanders niet echt kleur maar kijken ze naar gedrag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')