Als je trouwens Zelda voor de SNES hebt/had dan zou ik voor GS gaan...

Ik wil hem dus wel hebben
quote:Plaatje zie mijn vorige post
Nintendo Japan heeft dit product vanochtend aangekondigd. Als je dit apparaatje op je Gamecube aan sluit, geeft het je de mogelijkheid om al je GB, GBC en GBA spellen te spelen op je tv, zonder dat je daar een GBA voor nodig hebt.De spellen zijn te bespelen door middel van je Gamecube controller. Maar ook kan je via een kabeltje je GBA als controller gebruiken. Je hebt geen batterijen nodig voor het apparaatje, wat als voordeel gezien kan worden. Het ding komt in Japan in maart uit, de V.S. volgt in mei en zoals gewoonlijk moet Europa nog wat langer wachten... Het apparaat gaat zo'n 40$ kosten. De prijs in euro's is nog niet bekend.
Doet me een beetje denken aan die stomme Super Gameboy voor de SNES.
Ik zou het wel erg cool vinden! Als ik thuis op mijn GBA wil spelen kan ik dat nu dus gewoon op mijn tv doen! Das altijd beter dan naar zo'n klein schermpje turen.
GBA is mobiel ja, maar niet ALLEEN mobiel. Super Gameboy vind ik ook wel stoer
quote:Mja als ik kan kiezen tussen Metroid Fusion en Metroid Prime is de keuze snel gemaakt
Op donderdag 13 februari 2003 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik zou het wel erg cool vinden! Als ik thuis op mijn GBA wil spelen kan ik dat nu dus gewoon op mijn tv doen! Das altijd beter dan naar zo'n klein schermpje turen.
GBA is mobiel ja, maar niet ALLEEN mobiel. Super Gameboy vind ik ook wel stoer
quote:Ach ja... het is tenminste wel een verbetering! Zie het als software die elk jaar verbeterd word en die je elke keer opnieuw moet kopen (Windows bijv)
Op vrijdag 14 februari 2003 14:19 schreef Robino het volgende:
Ja en dan komt er volgend jaar zeker een GBA SPX uit of zoWe blijven bezig met hardware kopen.
quote:Daar heb ik ook altijd het idee bij dat ze je naaien
Op vrijdag 14 februari 2003 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ach ja... het is tenminste wel een verbetering! Zie het als software die elk jaar verbeterd word en die je elke keer opnieuw moet kopen (Windows bijv)
Ik ook, ik vind het ook wel jammer van Nintendo aan de ene kant... Maar ja, iedereen wilde het

Overigens, Metroid Fusion is echt een topspel
Ik heb net dat waterbeest verslagen en fast speed-mogelijkheden gekregen. Iemand enig idee hoe ver ik dan ben?
o wat is die sp toch moooooooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kan niet wachten, ik heb hem al gereserveerd in een winkel bij mij in de buurt maar dat kan ook bij bartsmit.com
En dan 28 Maart, de GBA SP en Zelda. Dan kan deze jongen wel weer even vooruit.
quote:Golden Sun schijnt een van de betere RPG's te zijn. Ik ben er nu ook naar op zoek.
Op donderdag 20 februari 2003 09:26 schreef dapluiz het volgende:
Ben al op zoek naar broken sword enzo, liefst beetje lange adventure en RPG games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |