Heeft Japan hetzelfde electriciteit net als Nederland ( 220 V ) ?
Nu ik hem heb uitgeprobeerd kan ik niks anders zeggen dan dat ik er heel tevreden over ben.
Installeren ging goed (alhoewel de PC hem 2x wilde installeren?),software is duidelijk en makkelijk, transferen gaat snel en alle spellen werken zonder problemen, inclusief saven. En het uploaden van spellen naar de PC gaat ook goed. Enig minpuntje is dat de statusbalk van de transfersoftware soms uit beeld verdwijnt, een beetje een irritante bug.
BTW ik hoop dat het kabeltje los zit ander moet niet gebruikers waarschijnlijk meer betalen.
quote:Die zal hier zekers niet uitkomen.
Op woensdag 29 januari 2003 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dit ook
Heeft Japan hetzelfde electriciteit net als Nederland ( 220 V ) ?
En ik denk haast wel dat het in Japan anders is dan hier. (Maar misschien ook niet.)
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 31-01-2003 19:33]
quote:ja zeker wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 19:32 schreef nikanoru het volgende:[..]
Die zal hier zekers niet uitkomen.
![]()
![]()
![]()
quote:ik kan je zo geen bron vermelden maar ik weet al zeker een aantal maanden dat ie uitkomt op de GBA, hij is ook te krijgen op de ps1 btw.
Op vrijdag 31 januari 2003 19:33 schreef nikanoru het volgende:[..]
Serieus?!? Waar heb je em gezien/ga je hem zien dan?
quote:OOOOOHHH het spel!! ja die ken ik al.
Op vrijdag 31 januari 2003 19:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
ik kan je zo geen bron vermelden maar ik weet al zeker een aantal maanden dat ie uitkomt op de GBA, hij is ook te krijgen op de ps1 btw.
Anders kan je ook nog op pocket.ign.com , gameboy.insidegamer.nl of gbaparty.nl kijken.
quote:OMG!
Op zaterdag 1 februari 2003 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Metroid Fusion
Heeft iemand hier MF al uitgespeeld trouwens? Het lukt mij maar niet om dat sekreet van een eindbaas te verslaan!
. En dat wil ik wel, want Prime zit eraan te komen en daarin kun je extra's unlocken met een uitgespeelde MF.
http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12192
Ik zoek de spellen Golden Sun en Mario kart maar ik kan ze niet echt vinden... ![]()
Mario kart is wel in de winkel te vinden maar te duur (kheb em op een site gezien veel goedkoper)
en Golden Sun kan ik nergens vinden in de winkel
kan iemand mij helpen
?
anders "dimensionplus.nl"
quote:kheb geen creditcard
Op woensdag 5 februari 2003 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je een credit card: "dvdboxoffice.com"anders "dimensionplus.nl"
dimensionplus ken ik ja maar hij is niet zo up to date in alles en nog best wel duur...
quote:Als ze zelfs mij over de streep trekken moeten die 20 mln stuks wel lukken.
Nintendo Ups its GBA NumbersThe company's real ambitious when it comes to selling the GBA SP.
February 05, 2003 - In a Reuters report today, Nintendo expects to sell two million of its new GameBoy Advance SPs in the first six weeks of its shelf life, starting with its Japanese launch next week.
The company also plans to sell 20 million GameBoy Advance machines globally in the next business year, up from its target of 15 million Nintendo set earlier in the year.We're all set for the Game Boy Advance SP Japanese launch, February 14th. What a Happy Valentines Day!
Bron: IGN
ik weet alleen nog niet welke ik eerst zal kopen...
Welke is het leukste om ff tussendoor te spelen ??
ik ga op vakantie naar zwitserland en daar zal ik dus niet erg veel tijd hebben behalve in de auto
quote:mario kart....Golden sun is een RPG, en dat zijn niet echt games om "ff tussendoor te spelen"
Op zondag 9 februari 2003 14:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Kheb eindelijk Golden Sun in de winkel gezien (50 euro)
Mario kart is even duur...ik weet alleen nog niet welke ik eerst zal kopen...
Welke is het leukste om ff tussendoor te spelen ??
ik ga op vakantie naar zwitserland en daar zal ik dus niet erg veel tijd hebben behalve in de auto
quote:ik denk ook dat het maar MK wordt en daarna Golden Sun...
Op zondag 9 februari 2003 15:02 schreef HAL9000S het volgende:[..]
mario kart....Golden sun is een RPG, en dat zijn niet echt games om "ff tussendoor te spelen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |