*PETTSSS*
Die moet je hebben!
quote:Die moet nog komen, en geen idee wanneer
Op zaterdag 18 januari 2003 12:41 schreef KumA het volgende:
Is FFTA al in NL uit of moet ie nog komen?
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 12:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die moet nog komen, en geen idee wanneer
quote:Maart pas in Japan !
Op zaterdag 18 januari 2003 12:43 schreef KumA het volgende:[..]
ik werk nog tot 't eind van de maand bij een speelgoed winkel. dan had ik 't tenminste nog ff met korting in kunnen slaan
quote:*pets*
Op maandag 20 januari 2003 12:40 schreef err het volgende:
he bah RPG
quote:
Iedereen weet dat wanneer je een GBA game met een afterburner speelt alles er een stuk helderder uit zal komen te zien. Echter is dit effect soms niet gewenst. Zo zijn bijvoorbeeld roze en geel moeilijk van elkaar te onderscheiden. En met de komst van de GBA SP en de NGC/GBA Player zullen kleuren er nog eens anders uit komen te zien. Echt veel last zul je er niet van ondervinden, maar sommige kleuren zullen wat minder tot hun recht komen.Daarom heeft Square een nieuwe optie geïntegreerd in haar aankomende Final Fantasy Tactics Advance. Er zullen drie opties zijn om het beeld aan te passen:
Liquid Crystal A
Liquid Crystal B
Television
De eerste optie zal voor de GBA zijn, de tweede voor de SP en de derde voor de NGC/GBA Player. Scherpe afbeeldingen en een bruisend kleurenpalet 24:7 dus. Final Fantasy zal volgende maand in Japan te koop zijn samen met de GBA SP. Een Europeese release wordt dit najaar verwacht.
quote:*PETS*
Op maandag 20 januari 2003 12:40 schreef err het volgende:
he bah RPG
quote:Ik blijf er moe van worden. Zou er ooit verandering in komen. Ik bedoel......we wachten altijd langer !
Op maandag 20 januari 2003 18:47 schreef BMH het volgende:
hier komt ie volgens Nintendo zelf Q4 2003
http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12001
Is het nog geen 28 maart?!?
Alleen ik moet toegeven, ik zit nu bij de expert, en daar ligt de lat zo af en toe errug! hoog.
quote:Een kwart procent is niet veel
Op dinsdag 21 januari 2003 22:45 schreef Zero_Cool het volgende:
Super Monkey Ball is errug leuk. Kep hem namelijk gereviewed voor IGik had hem voor 36 euro. Maar ja, een 1/4% korting hakt er ook wel in niewaar
Alleen ik moet toegeven, ik zit nu bij de expert, en daar ligt de lat zo af en toe errug! hoog.
Je bedoelt zeker 25 % ![]()
Dat zou ik ook wel willen ja!
quote:over een tijdje is de brug bij Vault gemaakt en kun je weer overal naartoe waarheen je maar wilt
Op zondag 19 januari 2003 10:42 schreef Tizmo het volgende:
ik heb een vraagje over golden sun hier,
ik ben nu net door mogul forest geweest maar nu blijkt dat je in de fuchin temple ook nog een heleboel kan doen iemand een idee hoe ik terug kom? want door mogul forest lukt het niet meer
Ik heb inmiddels besloten om samen met de GBA SP Golden Sun en Super Monkey Ball Jr. te kopen! Wanneer komt dat laatste spel eigenlijk in Europa uit? Anders moet ik hem bij dvdboxoffice bestellen!
Japaanse RPG's roeleren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |