GBA:
Best Action: Monkey Ball jr
Best Adventure: Metroid Fusion
Best Multiplayer: Zelda 4 swords
Best Xtreme sports: Tony Hawk 4
Best Platformer: SMA3: Yoshi's Island
Best Sound: Metroid Fusion
de rest komt nog
quote:Haha waar slaat die categorie best extreme sports op dan? Spannend, word et thps3 of thps4
Op donderdag 16 januari 2003 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN Awards 2002GBA:
Best Adventure: Metroid Fusion
Best Multiplayer: Zelda 4 swords
Best Xtreme sports: Tony Hawk 4
Best Platformer: SMA3: Yoshi's Island
Best Sound: Metroid Fusionde rest komt nog
hm ja ik begrijp dat er meer xtreme sports spellen zijn, maar om daar een aparte categorie van te bouwen
quote:Nee dan omzeil je alleen de plug, probleem is juist dat er hier met een ander voltage wordt gewerkt. En daar doet zo'n reisstekker niks aan.
Op donderdag 16 januari 2003 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon een reisstekker moet toch voldoende zijn?
quote:Heh
Op donderdag 16 januari 2003 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
Reclamefilmpje voor de SPhttp://members.tripod.co.jp/ghardnm/movie/CM_GBASP.avi
quote:inclusief verzendkosten ben je rond de 140 euro kwijt. mits je hier je converter (110-220) koopt, anders betaal je daar nog veel meer verzendkosten voor.
Op donderdag 16 januari 2003 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw... enig idee hoeveel het dna gaat kosten om zo'n US GBASP in nederland te gebruiken (dus niet de aanschaf, enkel de benodigdheden)
Antwoord: Ushi
quote:Voor prijsvragen hebben we een centraal topic!
Op vrijdag 17 januari 2003 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Win een GBA (huidige versie)Antwoord: Ushi
Je kan er mee spelletjes (NES) in de GBA laden en dn spelen (zonder cardridge)
Je kan er ook mee kaartjes verzamelen (Animal Crossing) en van die kaartjes waar nieuwe dingen in je spel laden...
Ik weet eht ook niet precies, maar google maar even op E-reader
quote:Hier vind je echt alles:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een e-Reader?
Heeft iemand hier Metroid: Fusion al gespeeld? Krijgt toch overal erg goede kritieken!
quote:Ik moet hem nog kopen maar ik ga hem opzeker kopen !
Op vrijdag 17 januari 2003 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, thanks guys!Heeft iemand hier Metroid: Fusion al gespeeld? Krijgt toch overal erg goede kritieken!

edit: naam is Karnaaj Rally.
Ws de beste gfx die ik tot nu toe op de GBA heb gezien..echt duizelingwekkende 3d fx ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door err op 17-01-2003 13:08]
quote:Een van de betere games idd.
Okee, thanks guys!Heeft iemand hier Metroid: Fusion al gespeeld? Krijgt toch overal erg goede kritieken!
quote:Kheb fusion weeeeken terug op de emulator getest, deze kun je gerust kopen!
quote:hebben
Op donderdag 16 januari 2003 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN Awards 2002GBA:
quote:deze game lijkt verd8 veel op DEATH RALLY op de PC
Op vrijdag 17 januari 2003 13:03 schreef err het volgende:
Dit spel is een aanrader ! Erg verslavend
Micromachines is van dezelfde makers, maar deze is beter.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]edit: naam is Karnaaj Rally.
Ws de beste gfx die ik tot nu toe op de GBA heb gezien..echt duizelingwekkende 3d fx
quote:
Contra Advance
Posted on "17/01/2003"A press release about Konami's GBA title, Contra Advance was released today including details of the multiplayer and normal game modes...
Konami of Europe will take action gaming on the Game Boy Advance to new heights in February, when the incredible Contra Advance is released for the Nintendo handheld.
Based on Konami's best-selling SNES game and incorporating a number of all-new stages, Contra Advance is a no-holds-barred action title wherein one or two players are charged with blasting their way through alien-laden zones. Set on a shattered Earth of the future, bio-mechanical aliens rule the world and only Contra's athletic heroes can save the day as they shoot, somersault and climb their way through 2D and 3D scrolling stages.
Each level is studded with alien foes, vehicles to commandeer and a wide selection of collectable weapons. These include flame-throwers, three-way-firing machine guns and homing missiles, which are discarded by destroyed aliens and last indefinitely or until the heroes lose a life. As such, Contra Advance enjoys the same immediate and entertaining gameplay the series of famed for, with the action coming thick and fast, while huge end-of-level creatures upping the difficulty stakes.
Contra Advance also features a special two-player mode, effected via Nintendo's link cable. This allows players to join forces against the alien menace as they share weapons and combine firepower to take out the larger adversaries.
Contra Advance will be released for Game Boy Advance on February 14th; price £29.99.
YEAH Das cool nieuws!!
quote:Geen idee,...ik ken Advance Wars niet. Zo,..nu mag je mij bitchslappen
Op zaterdag 18 januari 2003 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speelt FFTA eigenlijk een beetje als Advance Wars?
En nee ik heb FFT op de PSX niet gespeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |