quote:* eRR_ wijst strollie75 stilletjes en subtiel op de flashadvance, verdiep je daar ff in als je de aanschaf van een gba overweegt
Op dinsdag 14 januari 2003 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
SMA?Golden Sun en Advance Wars worden het eerst gekocht! Moet ik toch heel wat uurtjes zoet mee kunnen zijn.
28 maart is nog ver weg. Tot die tijd moet ik "De ontdekking van de Hemel" maar lezen in de trein.
De bundel die Japan zal krijgen zal bestaan uit:
1.Final Fantasy Tactics Advance (FFT-A)
2.De GBA-SP (gelimiteerde Pearl-White oplage)
3.GBA-SP AC adapter
4.FFT-A orginele riem
5.FFT-A orginele SP buidelzak
Dit alles gaat in de verkoop op 14 Februari, dus de dag waarop FFT-A gereleased word in Japan. De hele bundel zal 18.000 yen kosten. In euro's berekend is dit 140 euro dus Japan heeft weer eens geluk.
Vooral die riem:
![]()
bron: Inside Gamer
quote:Heeft het iets met warez te maken? Dank voor de tip maar liever niet! Ik koop mijn games altijd.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:30 schreef eRR_ het volgende:
* eRR_ wijst strollie75 stilletjes en subtiel op de flashadvance, verdiep je daar ff in als je de aanschaf van een gba overweegt
quote:Mwaaaa, meeste zit ik niet op te wachten. Mij SP wordt toch echt zilverkleurig hoor!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:30 schreef Chocobo het volgende:
Die Japs,.........ALTIJD MAZZEL !
Wat moet ik me bij Final Fantasy Tactics Advance voorstellen?
en wat is de release date van micro machines ? (ja ja jeugdsentiment)
en wat is een goed adres om games te halen ? ik kan nooit de nieuwe releases vinden
quote:nee
Op woensdag 15 januari 2003 09:58 schreef beehee het volgende:
ff een vraagje:
volgens dvdkoopjes zijn simcity en GTA al uit ?? (en te bestellen)
quote:nog niet bekend
en wat is de release date van micro machines ? (ja ja jeugdsentiment)
quote:Ken je de PSone versie niet. Voornamelijk grote battles ipv zelf lopen. Zijn continue uitdagende battles en shit,....tis ERG cool met een mooi verhaal... Check anders dit:
Op woensdag 15 januari 2003 08:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat moet ik me bij Final Fantasy Tactics Advance voorstellen?
quote:Klinkt goed! Wanneer komt hij in Europa uit?
Op woensdag 15 januari 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Ken je de PSone versie niet. Voornamelijk grote battles ipv zelf lopen. Zijn continue uitdagende battles en shit,....tis ERG cool met een mooi verhaal...
quote:Om eerlijk te zijn heb ik geen idee
Op woensdag 15 januari 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klinkt goed! Wanneer komt hij in Europa uit?
quote:Heb je wel veel teams en competities en is het een beetje moeilijk om te scoren? ik heb gezocht voor reviews maar kon maar 1 matige vinden.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:25 schreef eRR_ het volgende:[..]
fifa2003 is erg arcade maar wel leuk. Nadeel is dat er geen trucjes uit te halen zijn buiten passen en schieten.
quote:dat wel ja, heel veel competities (van landscompetities tot uefa, championsleague en bekercompetities) inclusief alle spelers + naam (geloof wel 1200 man) en scoren is vrij makkelijk ja, ik speelde op world class niveau en won nog alles.
Op woensdag 15 januari 2003 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Heb je wel veel teams en competities en is het een beetje moeilijk om te scoren? ik heb gezocht voor reviews maar kon maar 1 matige vinden.
quote:ik heb ze allemaal geprobeerd en vond fifa verreweg de beste. Overigens kun je de keeper ook op worldclass niveau zetten waardoor scoren wel weer lastig wordt.
Op woensdag 15 januari 2003 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
't is wel erg vervelend dat scoren makkelijk is.
Iemand die eenander voetbalspel kent voor de GBA dat de moeite waard is? Is ISS wat? en ik hoorde ook dat Pro evolution soccer 2 voor de GBA komt, is dat waar?
-edit-Ook nog wat screens van Winning eleven:

quote:De SNES versie zag er volgens mij beter uit.
Op woensdag 15 januari 2003 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ISS is al uit voor de GBA maar dat is gewoon de SNES ISS als ik zo die filmpjes bekijk.
Op GBAparty.nl staat een preview van Pro evolution soccer maar die is van maart 2002, weet iemand of PES nog wel uitkomt voor de GBA?
Hier screens van PES:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]-edit-Ook nog wat screens van Winning eleven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die graphics verbazen me echt, zijn lang niet zo goed als ik dacht. Zijn alle gba spellen ongeveer zoiets of net zo als de SNES toen?
quote:De SNES versie is van een andere makers dan PES, ik vind de screens van PES er beter uitzien dan de oude ISS van de SNES omdat je hier meer overzicht hebt. en de makers van PES kennende zullen de animaties en gameplay waarschijnlijk heel goed zijn
Op woensdag 15 januari 2003 16:36 schreef erikh het volgende:[..]
De SNES versie zag er volgens mij beter uit.
Die graphics verbazen me echt, zijn lang niet zo goed als ik dacht. Zijn alle gba spellen ongeveer zoiets of net zo als de SNES toen?
P.S.-> wanneer komt de GBA SP precies uit in NL?
En die datum kan je gewoon vinden op nintendo.nl
Btw, ik wil inderdaad nog een coole footie sim op de GBA, ben benieuwd welke het beste word!!
quote:Die jij gaat ook de SP halen ?
Op woensdag 15 januari 2003 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
28 MaartEn die datum kan je gewoon vinden op nintendo.nl
Btw, ik wil inderdaad nog een coole footie sim op de GBA, ben benieuwd welke het beste word!!
Of er moet in de US een speciale uitvoering komen
quote:Eventjes een waarschuwing/tip voor mensen die denken slim te zijn en hun GBA uit het buitenland bestellen: Bedenk dat ze overal andere voltages en stekkers hebben. Amerika draait op 110v. Om je originele adapter te kunnen gebruiken moet je weer een aanpassinsadapter gebruiken, wat de hele gba weer duurder maakt dan hier in Nederland.
Op donderdag 16 januari 2003 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ehmm... ja ik ga hem ook halen, maar pas na de zomer vakantieOf er moet in de US een speciale uitvoering komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |