quote:Mijn dag is compleet en in maart ben ik arm
Op maandag 13 januari 2003 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, de GBA heeft geen regio codes en de cardridge heeft overal dezelfde vorm!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:28 schreef erikh het volgende:[..]
Kun je die gewoon spelen op een europese GBA?
quote:YES!!!
Op maandag 13 januari 2003 16:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er zijn geen regiorestricties !
Legaal amerikaanse spellen spelen dus. Die moet ik dus zeker hebben
quote:http://www.dvdboxoffice.com
Op maandag 13 januari 2003 18:15 schreef erikh het volgende:[..]
YES!!!
dat wou ik horen.
Legaal amerikaanse spellen spelen dus. Die moet ik dus zeker hebben
Das nog goedkoper dan Pal !
quote:Ik denk toch niet nokia er zomaar een emulator op mag zetten toch? Of ze moeten een rechtzaak aan hun broek willen hebben hangen van Nintendo
Game Boy-emulator voor NokiaDe nieuwe generatie mobiele telefoons wordt steeds krachtiger. De kleine ontwikkelaar Wildpalm heeft nu een Game Boy-emulator ontwikkeld voor op het Nokia 7650-toestel.
De meeste spelletjes op de mobiele telefoons zijn niet echt spectaculair. Daar komt met de nieuwe telefoons langzaam verandering in. Niet alleen zijn mobiele telefoons krachtiger, maar omdat de meeste nieuwe toestellen Java ondersteunen worden er ook meer programma's en games ontwikkeld.
Een nieuw grappig initiatief is een Game Boy-emulator voor de Nokia 7650. Via het programma, GoBoy genaamd, kunnen Game Boy -en Game Boy Color-spellen gespeeld worden. Overigens werkt het systeem nog niet perfect. Zaken zoals geluid en het opslaan van je spelletje werken nog niet in de huidige versie.
Ontwikkelaar Wildpalm verwacht deze problemen in toekomstige versies op te lossen. Gezien het enorm aantal spellen dat beschikbaar is op de Game Boy lijkt deze applicatie een zonnige toekomst tegemoet te gaan. Nokia is overigens ook zelf bezig met een gamegerelateerde telefoon, de Nokia N-Gage. De Finse telefoonproducent wil daarmee juist de concurrentie aangaan met de handheld-consoles van Nintendo.
quote:Ik denk dat ze dat in samenwerking doen met Nintendo. Verdienen ze toch nog iets langer aan de "klassieke" Gameboy en de Gameboy color. Een GBA-emulator zal er denk ik niet inzitten.
Op dinsdag 14 januari 2003 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik denk toch niet nokia er zomaar een emulator op mag zetten toch? Of ze moeten een rechtzaak aan hun broek willen hebben hangen van Nintendo
Maar het lijkt mij niet echt makkelijk, gamen op zo'n nokia, snake kan wel, maar en actie spelletje als Mario Bros.. nah
Zijn er ook Final Fantasy games uitgebracht op de GBA?
FF tactics advance
FF: CC (met link naar cube)
Houd natuurlijk ook andere RPG's in de gaten!!
quote:Dat zijn RPG's?
Op dinsdag 14 januari 2003 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF tactics advance
FF: CC (met link naar cube)
quote:Zoals?
Houd natuurlijk ook andere RPG's in de gaten!!
quote:Komt vast wel een mini joypad bij
Op dinsdag 14 januari 2003 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar het lijkt mij niet echt makkelijk, gamen op zo'n nokia, snake kan wel, maar en actie spelletje als Mario Bros.. nah
(sommige zullen misschien geen PAL release hebben, maar dat zijn we nu wel gewend
)
En FFTA is een tactical RPG ofzo...
Ik las eerder dat je US-games gewoon kunt spelen op Europese GBA's, klopt dit?
Wanneer komt die SP eigenlijk uit in Nederland?
quote:* Zelda, SMA1 tm 3, Golden Sun, Advance Wars, Mariokart, Metroid Fushion en vast nog meer.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de "must haves" titels op de GBA?
quote:Yep
Ik las eerder dat je US-games gewoon kunt spelen op Europese GBA's, klopt dit?
quote:28 maart
Wanneer komt die SP eigenlijk uit in Nederland?
Golden Sun en Advance Wars worden het eerst gekocht! Moet ik toch heel wat uurtjes zoet mee kunnen zijn.
28 maart is nog ver weg. Tot die tijd moet ik "De ontdekking van de Hemel" maar lezen in de trein.
quote:Super Mario Advance 1 tm 3,.....check dit....vooral 2 en 3 heersen.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
SMA?
(originele snes versie gespeeld)
Ik vind hem cooler dan Mario World (SMA2) omdat Mario World zo 'gewoontjes' is...
quote:als je van het genre houdt wel ja, ik vind hem ieg errug leuk.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:21 schreef Chocobo het volgende:
Iemand ervaring met Metroid Fushion? Is het cool ?
quote:fifa2003 is erg arcade maar wel leuk. Nadeel is dat er geen trucjes uit te halen zijn buiten passen en schieten.
Op dinsdag 14 januari 2003 18:06 schreef jimjim1983 het volgende:
Als de GBA SP hier uitkomt dan ga ik die kopen, ik wil er ook nog een stuk of 3 spellen bij hebben. Welke zal ik dan kopen? Mario Kart en Metroid Fusion ga ik in ieder geval kopen maar welke MOET ik er nog bij hebben? ik wil natuurlijk het liefst een spel uit een ander genre.
Fifa 2003 leek me wel leuk, is die al uit voor de GBA? zo ja hoe istie?
quote:Wat is het genre, waar kun je het mee vergelijken?
Op dinsdag 14 januari 2003 21:23 schreef eRR_ het volgende:
als je van het genre houdt wel ja, ik vind hem ieg errug leuk.
quote:aktie, platform
Op dinsdag 14 januari 2003 21:26 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Wat is het genre, waar kun je het mee vergelijken?
quote:ok, ik stel me nu een soort probotectors voor!
Op dinsdag 14 januari 2003 21:27 schreef eRR_ het volgende:
aktie, platform
opvallend aan Metroid is dat het een leuke storyline heeft. Normaal boeit me dat nooit maar hier is wel leuk
Kasparov schaken is trouwens ook erg okay (als je d'r van houdt)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |