quote:Ja,...idd,.........Das XboxLive maand, GBA maand en Metroid Prime en Resident Evil 0 maand voor mij
Op zaterdag 11 januari 2003 15:39 schreef HAL9000S het volgende:[..]
LOL same here, zo'n juweeltje moet ik gewoon in huis halen, alleen weer in Maart!!! Dat wordt echt een gruwelijke maand.
quote:Sorry hoor, maar van de oude GB kreeg je na 10 minuten al kramp in de handjes: een ergonomische nachtmerrie!
Op zaterdag 11 januari 2003 17:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Design is hetzelfde als de oude Gameboy en dus 10x beter dan de huidige GBA ,.....althans das mijn mening. En zonder backlight kan je niet leven....althans,..ik niet !
quote:Dat heb ik met die nieuwe. Collega's van mij ook trouwens
Op zondag 12 januari 2003 12:22 schreef Luigi het volgende:[..]
Sorry hoor, maar van de oude GB kreeg je na 10 minuten al kramp in de handjes: een ergonomische nachtmerrie!
quote:Dan zou ik dan ook zeggen ja !
Op zondag 12 januari 2003 12:23 schreef Tizmo het volgende:
en ik vindt die sp nu echt nep, ik heb vorige week net een nieuwe Gba gekocht
quote:ja en er dan een paar dagen achterkomen dat er zo'n ding met oplaadbare batterij bijzit, ik wordt echt gek van die batterijen, ik wou gister al zo'n heroplaadbaar ding voor in je GBA kopen maar toen hadden die sukkels van m'n werk het geld niet overgemaakt, sta je daar in die winkel,
Op zondag 12 januari 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan zou ik dan ook zeggen ja !
quote:SMA3 lijkt me megacool !
Op zondag 12 januari 2003 12:27 schreef Tizmo het volgende:[..]
ja en er dan een paar dagen achterkomen dat er zo'n ding met oplaadbare batterij bijzit, ik wordt echt gek van die batterijen, ik wou gister al zo'n heroplaadbaar ding voor in je GBA kopen maar toen hadden die sukkels van m'n werk het geld niet overgemaakt, sta je daar in die winkel,
kheb trouwens bijna SMA 3 uitgespeeld, die bowser is echt moeilijk!
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:25 schreef Chocobo het volgende:echt geweldig spel dat
net uitgespeeld, ik ga waarschijnlijk als nieuw spel Advance wars kopen lijkt met ook echt geweldig
[afbeelding]
SORRY CHOCO!
Ik heb Tekken Advance
25 euro, inclusief verzenden en boekje en doosje
Nu weer over SMA3: Ik vond het origineel voor de SNES echt ZO gaaf! Kan hem alleen niet meer vinden hier
Ik wil hem weer spelen!
En Bowser is niet zo heel moeilijk vond ik (wat ik me ervan kan herinneren...)
als je deze tijd nog van plan was om een GBA aan te schaffen zou ik in ieder geval wel ff wachten..
quote:Mooi!
Op maandag 13 januari 2003 09:47 schreef Khadgar het volgende:
[afbeelding]bron: www.penny-arcade.com
[/ot]
[edit]
ik had het dus over het stripje, de nieuwe GBA zelf is prut ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 13-01-2003 10:33]
quote:Ach,......zolang het maar niet je middelvinger is
Op zondag 12 januari 2003 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
*vinger opsteektSORRY CHOCO!
quote:Zelda komt idd,......
Op maandag 13 januari 2003 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk leuke RPG's op de GBA? Ik heb gehoord dat de oude SNES-versie van Link op de GBA gaat verschijnen?
Lufia zal bij veel misschien bekend zijn van de vele tv reclames. De eerste geheel nederlands talige rpg. Maar wat een geniaal spel was het. Ala FF.
Voor mij is het spel iig reden genoeg om een gba sp te kopen.
quote:Als die er komt koop ik die gameboy advance alleen al voor dat briljante spel.
Op maandag 13 januari 2003 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Er zijn zeker geen plannen om een port van Secret of Mana te maken?
Lufia gewoon importeren ![]()
Lufia voor de GBC misschien ook nog wel een keer...
quote:Bestel anders gewoon de US versie !
Op maandag 13 januari 2003 14:11 schreef Tweek het volgende:
Weet iemand of lufia ook in europa uitkomt, wel in america en japan las ik.Lufia zal bij veel misschien bekend zijn van de vele tv reclames. De eerste geheel nederlands talige rpg. Maar wat een geniaal spel was het. Ala FF.
Voor mij is het spel iig reden genoeg om een gba sp te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |